Thumbnail
ανεξάρτητη εκπαιδευτική συνεργασία

      Συναδέλφισσες και συνάδελφοι

      Βαίνουμε δυστυχώς στον έκτο μνημονιακό χρόνο, με το 3ο πλέον μνημόνιο, βρισκόμαστε απέναντι στα πιο δύσκολα σημεία του (συνταξιοδοτικό, πλειστηριασμοί, κόκκινα δάνεια) και το ίδιο κλίμα ακολουθεί και τον χώρο μας, όπου μετά  από μια σύντομη νηνεμία θα επανέλθουν λόγω μνημονιακών επιταγών αρκετά ζητήματα  που μας αφορούν (μισθολογικό, αξιολόγηση, στελέχωση της διοίκησης της εκπαίδευσης).  Ήδη με πρόσφατο ΦΕΚ αλλάζει η συγκρότηση των ΠΥΣΔΕ, καθώς προκηρύσσονται οι θέσεις των δύο διορισμένων μελών, και ο δικός μας αγώνας θα είναι, αφού ξηλώνεται το παλιό γαλαζοπράσινο κομματικό κράτος, να μην αντικατασταθεί με ένα νέο. Τοπικά πάντως την αναξιοκρατία μόνο εμείς μπορούμε να εγγυηθούμε ότι θα την πολεμήσουμε - και μάλιστα με επιτυχία.

      Γιατί το υποστηρίζουμε αυτό; Θυμίζουμε βασικά σημεία της εν γένει παρουσίας μας στην ΕΛΜΕ (όπου για πρώτη φορά είχαμε πλειοψηφία), και στο ΠΥΣΔΕ (όπου για πρώτη φορά μετέχουμε), για να δείξουμε τι πετύχαμε και γιατί αξίζει να είμαστε η πρώτη δύναμη στον κλάδο:

  • Δυναμική και αποτελεσματική παρέμβαση στο διευρυμένο ΠΥΣΔΕ επιλογής Δ/ντών, ώστε να επιτευχθεί η μέγιστη δυνατή διαφάνεια, αντικειμενικότητα και δικαιοσύνη (με αποκορύφωμα φυσικά την αφαίρεση μορίων από υποψήφιους που ήθελαν να βαφτίσουν την προϋπηρεσία σε γραφεία … διδακτική)! Αλλά και μέσα στο κανονικό ΠΥΣΔΕ, επί ένα περίπου χρόνο δώσαμε συνεχή αγώνα για το δίκιο κάθε συναδέλφου και όλοι μας προσπαθήσαμε να επικρατήσει η δικαιοσύνη και η αξιοκρατία στις επιλογές και αποφάσεις της Διοίκησης. Την ίδια ώρα ο αιρετός της ΠΕΚ συντάχθηκε με όλες ανεξαιρέτως τις αποφάσεις της διοίκησης. Κανείς μας δεν κατάλαβε ότι ήταν αιρετός εκπρόσωπος των συναδέλφων. Δυστυχώς το ΠΥΣΔΕ επιλογής στελεχών και το κανονικό ΠΥΣΔΕ λειτουργούσε με 4 διορισμένα μέλη στην ουσία! Η εξάρτηση αυτή συνδυάζεται με τη βουλιμία των περισσότερων να καταλάβουν θεσούλες. Οπότε, ποια συμφέροντα του κλάδου; Εδώ χτίζονται καριέρες και ζητούν τη συνενοχή σας!
  • Αγώνας συμπαράστασης στους συναδέλφους σε διαθεσιμότητα με περιοδείες μαζί τους σε όλα τα σχολεία, απεργίες που τοπικά είχαν ποσοστό 30%, παρεμβάσεις σε Περιφ. Δ/ντη και τοπικούς βουλευτές, κάλυψη μέρους δικαστικών εξόδων, αναζήτηση υπηρεσιών για μετάταξη, συλλογή εγγράφων για τον δικαστικό τους αγώνα. Είμαστε περήφανοι για την προσπάθειά μας (ήμασταν τότε στο προεδρείο του κλάδου και είχαμε τον συντονισμό των κινήσεων μαζί με λίγους δυστυχώς συναδέλφους από άλλες παρατάξεις) και οι ίδιες οι διαθέσιμες συναδέλφισσες μάς το αναγνώρισαν.
  • Ο αγώνας μας κατά της Αυτοαξιολόγησης/Αξιολόγησης ήταν εξ αρχής δύσκολος. Υιοθετήσαμε τροποποιημένη την πρόταση της ΟΛΜΕ για διατύπωση επιφυλάξεων στο πρακτικό, επισκεφθήκαμε σχολεία όπου κυριαρχούσε ο αυταρχισμός του Δ/ντή, συντάξαμε αναφορές και τεκμηριωμένα ψηφίσματα, οργανώσαμε ειδική εκδήλωση με τον καθηγητή Παν/μιου Ιωαννίνων Θ. Γκότοβο και ανεβάσαμε τις υποστηρικτικές του απόψεις στο διαδίκτυο. Φτάσαμε στο σημείο να καλέσει το τότε προεδρείο (Δαπέργολας, Καρακολίδης, Στεφανίδης) ο Δ/ντης ΔΕ για να διερευνήσει - κατά παραγγελία του τότε Περιφ. Δ/ντή - την πιθανότητα διεξαγωγής ΕΔΕ εναντίον μας, για παρέμβαση σε σχολείο όπου υπήρχε τρομοκράτηση του συλλόγου διδασκόντων, επειδή αυτός ήθελε να διατυπώσει επιφυλάξεις στο πρακτικό. Όλα αυτά, όταν άλλα μέλη της ΕΛΜΕ μάζευαν χαρτιά για το portfolio τους και είχαν εξαφανιστεί από οποιαδήποτε δράση.
  • Παρενέβημεν δυναμικά σε σχολεία όπου επιβαλλόταν ο εγκλεισμός των συναδέλφων με το γνωστό ωράριο 8-2. Το αυτονόητο σήμερα, πριν από δύο χρόνια δεν ήταν. Απαιτούσε αντιπαράθεση, ακόμα και με δ/ντές που ήταν μέλη του ΔΣ της ΕΛΜΕ. Το ίδιο έγινε και για το ωράριο σε περιόδους εξετάσεων.
  • Οργανώσαμε το σωματείο, του δώσαμε υπόσταση με γραφεία, δώσαμε λίγη παραπάνω αξία στην κάρτα της ΟΛΜΕ με έκπτωση σε γιατρούς,  συνεργαζόμαστε με τον Σύλλογο Αιμοδοτών για κάθε ανάγκη του συλλόγου μας, ιδρύσαμε Ταμείο Αλληλεγγύης. Γενικά, βγάλαμε το σωματείο από την ανυποληψία και την αδράνεια και έχουμε πια καίριο λόγο σε ΜΜΕ, ΟΛΜΕ, κόμματα, βουλευτές. Απέναντί μας είχαμε τη δεύτερη παράταξη με ελλιπή εκπροσώπηση στο Δ.Σ. Γιατί όλη σχεδόν τη διετία η ΠΕΚ, ενώ εξέλεξε δύο μέλη, εκπροσωπήθηκε ωστόσο στο Δ.Σ. με έναν (ίσως ο άλλος να είχε…σημαντικότερα πράγματα να κάνει)!
  • Στηρίξαμε κάθε συνάδελφο που υπέστη αδικία σε οργανικές, αποσπάσεις, καθώς και αναπληρωτές που διεκδικούσαν κενές θέσεις της ειδικότητάς τους.
  • Διεκδικήσαμε καλύτερες συνθήκες λειτουργίας των σχολείων αντιμέτωποι με Τράπεζα Θεμάτων, κτηριακά προβλήματα (τα οποία αναδείξαμε), νομικό πλαίσιο σχολικών εκδρομών, κέντρα επιμόρφωσης στην Κομοτηνή.

     Συνάδελφοι, η διετία που πέρασε θεωρούμε ότι ήταν πάρα πολύ παραγωγική. Ζητάμε να μας αναδείξετε πρώτη δύναμη, να μας συμπαραστέκεστε με όποιον τρόπο μπορείτε (και με συμμετοχή στο ψηφοδέλτιό μας), γιατί είμαστε η μόνη καθαρή και ανιδιοτελής δύναμη, η φωνή και η συνείδηση του μέσου συναδέλφου. Εμείς θα έχουμε το συνδικάτο ανοιχτό, αγωνιστικό και δυναμικό στις παρεμβάσεις του. Από σας εξαρτάται αν θα συνεχίσει να είναι τέτοιο ή θα γυρίσουμε σε εποχές μιζέριας, αδράνειας και βολέματος ημετέρων…

ΖΗΤΑΜΕ ΜΑΖΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ 2ας ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΙΔΙΟΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΣΑΣ

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΤΗΣ Α.Ε.Σ. ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΕΛΜΕ

ανεξάρτητη εκπαιδευτική συνεργασία​

1. Γαρουφαλή Ελένη ΠΕ  17.02 (1ο ΕΠΑΛ)

2. Γεωργαντά Αναστασία   ΠΕ06   (2ο ΕΠΑΛ)

3. Δαπέργολας Νεκτάριος   ΠΕ02   (2ο ΕΠΑΛ)

4. Καραΐσκος Κώστας   ΠΕ03   (2ο ΓΕΛ)

5. Καρακολίδης Παναγιώτης  ΠΕ02   (2ο ΓΕΛ)

6. Κατσανέβα Ελένη ΠΕ01(2ο Γυμνάσιο)

7. Λακάκη Πολυχρονία  ΠΕ02  (Γυμν. Ν. Σιδηροχωρίου)

8. Μαμούκαρη Περσεφόνη  ΠΕ06   (4ο Γυμνάσιο)

9.  Ξανθού Χρυσάνθη   ΠΕ02   (Μειονοτικό Γυμνάσιο)

                           10. Πάφης Γεώργιος   ΠΕ11   (2ο ΓΕΛ)

                           11.Στρούμπας Γιάννης   ΠΕ02    (3ο ΓΕΛ)

                           12. Τσιλιγκίρη Μαριάννα   ΠΕ18.33    (2ο ΕΠΑΛ)

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

καταθλιψη
Το μυστήριο της καμπύλης U: Οι νέοι σήμερα είναι πιο δυστυχισμένοι από ποτέ
Ένα σοβαρό φαινόμενο παρατηρούν οι ερευνητές και δεν έχουν τελική εξήγηση γιατί οι νέοι σήμερα είναι πιο δυστυχισμένοι
Το μυστήριο της καμπύλης U: Οι νέοι σήμερα είναι πιο δυστυχισμένοι από ποτέ
Γυναίκα να πνίγεται σε πισίνα για αρκετή ώρα
Εφιάλτης: Η στιγμή που γυναίκα να πνίγεται σε πισίνα για αρκετή ώρα και οι γύρω της αδιαφορούν (Video)
Συγκλονιστικό βίντεο δείχνει γυναίκα να πνίγεται σε πισίνα για αρκετή ώρα και τους γύρω της να αδιαφορούν
Εφιάλτης: Η στιγμή που γυναίκα να πνίγεται σε πισίνα για αρκετή ώρα και οι γύρω της αδιαφορούν (Video)
crayons-mathites_eidika_sxoleia.jpg
Κύριοι του υπουργείου Παιδείας, αφιερώστε μια μέρα σε ένα ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. και θα καταλάβετε!
Ανοιχτή επιστολή προς την Υφυπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Ζωή Μακρή.
Κύριοι του υπουργείου Παιδείας, αφιερώστε μια μέρα σε ένα ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. και θα καταλάβετε!