Thumbnail
 ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς Ιθάκης 

Ανακοίνωση

Το Σάββατο 20 Φλεβάρη και ώρα 10 πμ δίνουμε το «παρών» στην παράσταση διαμαρτυρίας σε Δήμαρχο – Αντιπεριφερειάρχη (ραντεβού έξω από το Δημαρχείο).

Διεκδικούμε:

  • Να παραταθεί ο χαρακτηρισμός του Νομού, ως σεισμόπληκτου, μέχρι να αποκατασταθούν οι ζημιές σε ατομικές κατοικίες και δημόσιες υποδομές (σχολεία, αθλητικές εγκαταστάσεις, νοσοκομεία, οδικό δίκτυο, πολιτιστικά μνημεία, αποχετευτικό δίκτυο, ύδρευση κλπ).
  • Μέτρα για όλους τους σεισμόπληκτους και τα παιδιά τους (επίδομα ενοικίου, απαλλαγή από ΕΝΦΙΑ, οικίσκοι για τους άστεγους, νέες εργατικές στο Ληξούρι, αποζημιώσεις κλπ), χωρίς διαχωρισμούς σε «παλιούς» και «νέους».
  • Σύγχρονες – ασφαλείς σχολικές υποδομές με νέα σχολεία, με 100% κρατική χρηματοδότηση, με ουσιαστικούς αντισεισμικούς ελέγχους και θωράκιση παντού. Να δρομολογηθούν τώρα νέο σχολικό συγκρότημα για το Ληξούρι, νέο μηχανουργείο για το ΕΠΑΛ καθώς και τα υπόλοιπα σχολικά συγκροτήματα που εκκρεμούν.
  • Να μην επιστρέψουν τα σχολεία σε ακατάλληλα και πεπαλαιωμένα κτίρια (πχ παλιό συγκρότημα 2ου – 3ου Γυμνασίου). Να παρθούν μέτρα για την ασφάλεια των μαθητών στο Γυμνάσιο Μεσοβουνίων. Να ληφθούν μέτρα για το νέο συγκρότημα στο Φαραώ (πχ κλειστό γυμναστήριο, διευθετήσεις χώρων, πρόσθετες ρυθμίσεις για την ασφάλεια των μαθητών).
  • Να ολοκληρωθούν οι μελέτες που εκκρεμούν για τα «κίτρινα» σχολεία με το νέο αντισεισμικό κανονισμό, να προχωρήσουν τα έργα με πλήρη διασφάλιση των πολεοδομικών όρων που προβλέπονται, χωρίς προσχήματα και καθυστερήσεις.
  • Να αποκατασταθεί όλο το εσωτερικό δίκτυο που αφορά τις σχολικές μεταφορές και να αντιμετωπιστούν οι κίνδυνοι από βραχοπτώσεις. Να διασφαλιστεί η οδική ασφάλεια στις σχολικές μεταφορές, με τεχνικά έργα στα επικίνδυνα σημεία.
  • Να σταματήσει το αίσχος της ακαταλληλότητας των αθλητικών εγκαταστάσεων σε όλη την έκταση του Νομού (κερκίδες Κεραμειών, κεντρικό γήπεδο Αργοστολίου κοκ).
  • Να παραμείνει για σχολική χρήση όλη η έκταση του «Ξενία» και να μην προχωρήσει η ιδιωτικοποίησή του από το ΤΑΙΠΕΔ. Να σταματήσει η ιδιωτικοποίηση στα Ράγια του Πόρου και εκεί να γίνει το νέο σχολικό συγκρότημα της περιοχής.
  • Να δοθεί ποσόστωση στους μαθητές της Γ΄ Λυκείου και για τη φετινή χρονιά.

Καλούμε τους γονείς, τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς να πλαισιώσουν την πρωτοβουλία.

Ο αγώνας συνεχίζεται την Τετάρτη 24 Φλεβάρη και ώρα 13.30 το μεσημέρι με παράσταση στη ΔΔΕ Κεφαλονιάς, για κενά – ΠΔΣ – Τμήματα Ένταξης.

Αργοστόλι 20/02/2016

Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ


Προγραμματισμός

Δευτέρα 22/2

  • 6.30 μμ, γραφεία ΕΛΜΕ, ανοικτό Διοικητικό Συμβούλιο.

Τετάρτη 24/2

  • 1.30 μμ, ΔΔΕ (πρώην στρατολογία), μαζική παράσταση για κατάργηση τμημάτων ένταξης, κενά, ΠΔΣ.

(Στη συνέχεια σε συντονισμό με ΣΕΠΕ παράσταση για ειδική αγωγή σε ΔΠΕ)

  • 6.30 μμ, 2ο ΓΕΛ Αργοστολίου, Γενική Συνέλευση.

Πέμπτη 25/2

  • 8.00 - 1.30 μμ, περιοδείες σε σχολεία σε Ληξούρι και Αργοστόλι.
  • 5.30 μμ, θέατρο «Κέφαλος», παρέμβαση στο Δημοτικό Συμβούλιο για τον αποχαρακτηρισμό του Νομού, ως σεισμόπληκτου και για μέτρα για τους σεισμόπληκτους μαθητές και τα σχολεία.
  • 6.30 μμ, ΕΚΚΙ, συμμετοχή στη σύσκεψη του ΕΚΚΙ με θέμα «εκτιμήσεις από την απεργία και κλιμάκωση».

Παρασκευή 26/2

  • Πρωί, Αθήνα - Υπουργείο Παιδείας, παράσταση ενάντια στον αποχαρακτηρισμό του Νομού, ως σεισμόπληκτου και για μέτρα για τους σεισμόπληκτους μαθητές και τα σχολεία. (Αναμένεται οριστικοποίηση).

Σάββατο 27/2

  • 10 πμ, Αθήνα, ΟΛΜΕ (ΓΣ Προέδρων).

Αργοστόλι 21/02/2016

Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ο λαός και η νεολαία να μπουν φραγμός

στον αποχαρακτηρισμό του σεισμόπληκτου Νομού μας.

Τώρα:

παράταση για όλο το Νομό, μέτρα για τους μαθητές και για σύγχρονα ασφαλή σχολεία.

Μαζική ήταν η ανταπόκριση γονέων και μαθητών στην πρόσκληση της ΕΛΜΕ-ΚΙ για να συζητηθεί η οργάνωση της πάλης ενάντια στον αποχαρακτηρισμό του Νομού, ως σεισμόπληκτου και για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα σχολεία και οι μαθητές. Συγκεκριμένα παραβρέθηκαν αντιπροσωπείες από την Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Κεφαλονιάς, τους Συλλόγους Γονέων του 2ου ΓΕΛ Αργοστολίου, του 2ου Γυμνασίου Αργοστολίου, του ΓΕΛ Κεραμειών, του ΓΕΛ Ληξουρίου και του 4ου Δημοτικού Αργοστολίου. Αντιπροσωπεύθηκαν τα 15μελή του ΓΕΛ Σάμης, του ΓΕΛ Κεραμειών, του ΕΠΑΛ Αργοστολίου, του 2ου ΓΕΛ Αργοστολίου, του 3ου Γυμνασίου Αργοστολίου, ενώ ανακοινώθηκε χαιρετισμός από το ΓΕΛ Ιθάκης και το ΓΕΛ Ληξουρίου, που λόγω καιρού δε μπόρεσαν να παραβρεθούν. Το «παρών» έδωσαν και άλλοι γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικοί.

Ο Πρόεδρος της ΕΛΜΕ-ΚΙ έκανε εκτενή αναφορά στην κατάσταση που διαμορφώνεται με τον αποχαρακτηρισμό και στις δραματικές συνέπειες που θα υπάρξουν για τους σεισμόπληκτους, για τις δημόσιες υποδομές γενικά και ειδικά για τα σχολεία. Ζήτησε να παραταθεί το καθεστώς του «σεισμόπληκτου» για όλο το Νομό και να ληφθούν μέτρα παντού όπου χρειάζεται (εργατικές κατοικίες, οδικό δίκτυο κοκ). Η εκπαιδευτική κοινότητα χρειάζεται να δράσει με ανακοινώσεις - ψηφίσματα – μαζικές διαμαρτυρίες ενάντια στην πολιτική που θεωρεί την ασφάλεια των μαθητών «κόστος». Χρειάζεται συσπείρωση γύρω από το αίτημα για σύγχρονες ασφαλείς υποδομές, έλεγχους, αντισεισμική θωράκιση. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στα προβλήματα στις αθλητικές εγκαταστάσεις (πχ ακατάλληλες κερκίδες στις Κεραμειές, στο Αργοστόλι κοκ). Τόνισε ότι το αίτημα για ποσόστωση στη Γ΄ Λυκείου πρέπει να δεθεί με όλα τα προηγούμενα και να απαιτηθεί δυναμικά τώρα.

Παράλληλα αναφέρθηκε στο ζήτημα της κατάργησης των τμημάτων ένταξης, στα κενά εκπαιδευτικών που παραμένουν (108 ώρες «επίσημα» στη δευτεροβάθμια), στην κατάργηση της Πρόσθετης Διδακτικής στήριξης.

Το μεγάλο δίλημμα είναι ποιος θα πληρώσει: το κεφάλαιο ή ο λαός. Το μαζικό κίνημα να πάρει σαφή θέση.

Στη συζήτηση αναδείχθηκαν πλευρές όπως πχ η ανάγκη διεκδίκησης του χώρο του Ξενία από το ΤΑΙΠΕΔ για μόνιμη σχολική χρήση, η ανάγκη επιστροφής του 4ου Δημοτικού στο φυσικό χώρο του, το αίτημα για κλειστό γυμναστήριο και μέτρα ασφαλείας στο νέο συγκρότημα στο Φαραώ, το αίτημα για μη επιστροφή του 2ου – 3ου Γυμνασίου στο ακατάλληλο κτίριο που στεγάζονταν πριν τους σεισμούς κοκ. Όλοι συμφωνήσαν η συζήτηση να μεταφερθεί και να πλατύνει στα σχολεία, στους συλλόγους γονέων και στους μαθητές, η δράση να δεθεί με το κορυφαίο ζήτημα της περιόδου την ανάσχεση της αντιασφαλιστικής επέλασης.

Να ξεκινήσει πολύμορφη δράση με συνέχεια και πρώτους σταθμούς:

·         Το Σάββατο 20 Φλεβάρη και ώρα 10 πμπαράσταση διαμαρτυρίας σε Δήμαρχο – Αντιπεριφερειάρχη (ραντεβού έξω από το Δημαρχείο).

·         Την Τετάρτη 24 Φλεβάρη και ώρα 13.30 το μεσημέριπαράσταση στη ΔΔΕ Κεφαλονιάς, για κενά – ΠΔΣ – Τμήματα Ένταξης.

Καλούμε τους γονείς, τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς να πλαισιώσουν αυτές τις πρωτοβουλίες.

Αργοστόλι 17/02/2016

Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

egkefaliko.jpg
Εγκεφαλικό επεισόδιο: Δύο ξαφνικά συμπτώματα που πρέπει να μας οδηγήσουν στο νοσοκομείο

Η αιφνίδια διαταραχή της ομιλίας και της άρθρωσης αποτελούν δύο τυπικά συμπτώματα αγγειακού...

Εγκεφαλικό επεισόδιο: Δύο ξαφνικά συμπτώματα που πρέπει να μας οδηγήσουν στο νοσοκομείο
Διατροφή
8 συμβουλές ευεξίας και αντιγήρανσης: Τι πρέπει να αλλάξετε στον τρόπο ζωής και διατροφής σας
Ο Dr. Greger προτείνει μια προσιτή προσέγγιση που βασίζεται στην προσαρμογή της διατροφής και του τρόπου ζωής και θεωρείται ο πιο αποτελεσματικός και...
8 συμβουλές ευεξίας και αντιγήρανσης: Τι πρέπει να αλλάξετε στον τρόπο ζωής και διατροφής σας
αυτισμός
Νέα έρευνα φέρνει ένα καινούργιο «εργαλείο» για την πρώιμη διάγνωση της διαταραχής του αυτισμού
Μια νέα έρευνα φέρνει ένα νέο «εργαλείο» που θα μπορούσε να διευκολύνει αυτήν τη διαδικασία, αναλύοντας τον τρόπο με τον οποίο τα παιδιά μιμούνται τη...
Νέα έρευνα φέρνει ένα καινούργιο «εργαλείο» για την πρώιμη διάγνωση της διαταραχής του αυτισμού