Thumbnail
ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς Ιθάκης 

Παράσταση διαμαρτυρίας εκπαιδευτικών, γονέων και μαθητών πραγματοποιήθηκε στη ΔΔΕ Κεφαλονιάς. Στο κάλεσμα της ΕΛΜΕ-ΚΙ ιδιαίτερα ανταποκρίθηκαν η Ένωση Γονέων, η μεγάλη πλειοψηφία των εκπαιδευτικών του ΕΕΕΕΚ Αργοστολίου και των Τμημάτων Ένταξης στο Νομό, καθώς και οι μαθητές του ΕΠΑΛ Αργοστολίου. Με ένταση τέθηκαν επί τάπητος η κάθετη αντίθεση της εκπαιδευτικής κοινότητας του Νομού σε κάθε μεθόδευση για την κατάργηση των Τμημάτων Ένταξης και των Ειδικών Σχολείων, η καταγγελία για την ύπαρξη δεκάδων κενών στο Νομό και η απαίτηση να λειτουργήσει άμεσα η Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη. Επιπλέον, τέθηκε επί τάπητος ο αποχαρακτηρισμός του Νομού, ως σεισμόπληκτου και η ανάγκη μέτρων για τους σεισμόπληκτους μαθητές και τα σχολεία του Νομού.

Ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας αναγνώρισε ότι η παράσταση είναι μαζικότατη αλλά απέδωσε τη διαμαρτυρία σε παραπληροφόρηση σχετικά με τις πολιτικές επιλογές του Υπουργείου Παιδείας. Η πολιτική ευθύνη είπε είναι της εκάστοτε κυβέρνησης και έργο των διοικήσεων να εφαρμόζουν τους νόμους και τις αποφάσεις. Για την ΠΔΣ δεν έκανε κάποια ιδιαίτερη τοποθέτηση. Τόνισε ότι «το λίγο είναι καλύτερο από το τίποτε» και ότι σε κάποιους τομείς η κατάσταση έχει βελτιωθεί, σε σχέση με άλλε χρονιές. Απέδωσε την κατάργηση του τομέα υγείας σε «στιγμιαίο» λάθος της Περιφερειακής Διεύθυνσης, που διορθώθηκε, σύμφωνα με τον ίδιο, όχι χάρη στην άμεση κινητοποίηση αλλά χάρη στις ενέργειες της Διεύθυνσης. Για τα κενά είπε ότι υπάρχουν αλλά δεν είναι ο ίδιος εκείνος που κάνει τους διορισμούς. Σε ερώτηση εάν του χρόνου θα υπάρχουν τμήματα ένταξης και τομέας υγείας στο ΕΠΑΛ Αργοστολίου είπε ότι «κανείς δεν είναι μάντης για να ρίξει τα χαρτιά». Επιπλέον, σε σχέση με την εισήγηση για ποσόστωση που η ΔΔΕ είχε κάνει τις προηγούμενες χρονιές, είπε ότι φέτος δεν ζητήθηκε κάτι τέτοιο και δεν έχει γίνει καμία εισήγηση. Το θέμα του αποχαρακτηρισμού του Νομού είπε πως δεν είναι της αρμοδιότητάς του.

Στη συνέχεια, από κοινού με το Σύλλογο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης έγινε παράσταση στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας του Νομού, σχετικά πάλι με την ειδική αγωγή.

Την ώρα που η κυβέρνηση ανοίγει όλη τη βεντάλια της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής, από κοινού με τους εταίρους της και την ΕΕ, λαός και νεολαία πρέπει να εντείνουν τον αγώνα για το δικαίωμα όλων στη μόρφωση και στη ζωή.

Συνέχεια πρέπει να αποτελέσει η μαζική παρουσία μας στο δημοτικό συμβούλιο Κεφαλονιάς, ενάντια στον αποχαρακτηρισμό του Νομού και για όλα τα μέτρα υπέρ των σεισμόπληκτων και των παιδιών τους.

Όλοι και όλες την Πέμπτη 25/2 και ώρα 5.30 μμ στο Δημοτικό Θέατρο Αργοστολίου «ο Κέφαλος» απαιτούμε να συζητηθεί προ ημερησίας το ψήφισμα της ΕΛΜΕ - ΚΙ.

Αργοστόλι 19/02/2016

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

egkefaliko.jpg
Εγκεφαλικό επεισόδιο: Δύο ξαφνικά συμπτώματα που πρέπει να μας οδηγήσουν στο νοσοκομείο

Η αιφνίδια διαταραχή της ομιλίας και της άρθρωσης αποτελούν δύο τυπικά συμπτώματα αγγειακού...

Εγκεφαλικό επεισόδιο: Δύο ξαφνικά συμπτώματα που πρέπει να μας οδηγήσουν στο νοσοκομείο
Διατροφή
8 συμβουλές ευεξίας και αντιγήρανσης: Τι πρέπει να αλλάξετε στον τρόπο ζωής και διατροφής σας
Ο Dr. Greger προτείνει μια προσιτή προσέγγιση που βασίζεται στην προσαρμογή της διατροφής και του τρόπου ζωής και θεωρείται ο πιο αποτελεσματικός και...
8 συμβουλές ευεξίας και αντιγήρανσης: Τι πρέπει να αλλάξετε στον τρόπο ζωής και διατροφής σας
αυτισμός
Νέα έρευνα φέρνει ένα καινούργιο «εργαλείο» για την πρώιμη διάγνωση της διαταραχής του αυτισμού
Μια νέα έρευνα φέρνει ένα νέο «εργαλείο» που θα μπορούσε να διευκολύνει αυτήν τη διαδικασία, αναλύοντας τον τρόπο με τον οποίο τα παιδιά μιμούνται τη...
Νέα έρευνα φέρνει ένα καινούργιο «εργαλείο» για την πρώιμη διάγνωση της διαταραχής του αυτισμού