Thumbnail
ΠΑΣΕΕΕΦΥΡ

Η Πανελλήνια Συντονιστική Επιτροπή Εκπαιδευτικών Ειδικότητας Φυσικοί Ραδιοηλεκτρολόγοι (ΠΑ.Σ.Ε.Ε.Ε.ΦΥ.Ρ) απαντά στον Υπουργό Παιδείας για τις αναληθείς  απαντήσεις που έδωσε εγγράφως στη Βουλή των Ελλήνων σε ερώτηση κοινοβουλευτικού ελέγχου από  τους βουλευτές κ. Μαυρωτά και κ. Ψαριανό
Ο Υπουργός Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Φίλης ,

με την Υ.Α. του 2015 περί αναθέσεων, ΦΕΚ 2499/19-11-2015 που ρυθμίζουν, μεταξύ άλλων, τον τρόπο κατανομής του ωραρίου για τις διαφορετικές ειδικότητες με βάση την αρχαιότητα προέβηκε με την υπογραφή του στην εξής δυσμενή εξαίρεση για εργαζόμενους του:

Ενώ σε 70.000 δυνητικά εκπαιδευτικούς αναγνωρίζει ο κ. Υπουργός το δικαίωμα όταν βρεθούν σε σχολική μονάδα με συνάδελφο που έχει κοινή Α ανάθεση να προηγείται ο αρχαιότερος τοποθετηθείς, εξαίρεσε από αυτή τη ρύθμιση 240 εργαζόμενους του με προσόν διορισμού πτυχίο Φυσικής και διετές Μεταπτυχιακό τίτλο στην Ηλεκτρονική Φυσική του κλάδου ΠΕ 12.10 εφαρμόζοντας έναν ιδιότυπο εργασιακό ρατσισμό. Σε εμάς τους 240 εργαζόμενους καθηγητές του κλάδου ΠΕ 12.10 (Φυσικοί Ραδιοηλεκτρολόγοι) επέβαλε δυσμενή και καταχρηστική εξαίρεση σε σχέση με τους συναδέλφους του κλάδου ΠΕ 04.01 που έχουν μόνο το πτυχίο Φυσικής ως απαραίτητο προσόν διορισμού.

Μάλιστα αυτή η εξαίρεση ιδιότυπου εργασιακού ρατσισμού προς τους 240 αυξημένων τυπικών προσόντων εργαζόμενους από τον κ. Υπουργό, έγινε χωρίς να υπάρχει ουδεμία αιτιολογία ή επιστημονική εισήγηση του Τμήματος Σπουδών του Ι.Ε.Π που να τα επιβεβαιώνει ή έστω να κάνει αναφορά σε αυτά. Το αντίθετο μάλιστα, όπως θα δείτε στη συνέχεια της απάντησής μας.   

Παρά τις συνεχείς οχλήσεις στο Υπουργείο για τις αδικίες που υφιστάμεθα δεν έγινε καμία αλλαγή με αποτέλεσμα να απευθυνθούμε σε κοινοβουλευτικά κόμματα για έλεγχο του Υπουργείου. Το ΠΟΤΑΜΙ κατέθεσε στα πλαίσια του Κοινοβουλευτικού ελέγχου την 2854/02-02-2016 ερώτηση προς τον κ. Φίλη με θέμα " Διακριτική μεταχείριση των εκπαιδευτικών του κλάδου Π.Ε. 12.10 Φυσικών Ραδιοηλεκτρολόγων". Μεταξύ άλλων οι βουλευτές κ. Μαυρωτάς και κ. Ψαριανός ρώτησαν τον κ. Φίλη:

1)Θεωρείτε δόκιμο να υπάρχει αυτή η εξαίρεση; Ποιο είναι το σκεπτικό αυτής της απόφασης-εξαίρεσης και για ποιόν λόγο συνεχίζει να υπάρχει;

2)Αναγνωρίζει ότι η εξαίρεση αυτή αποτελεί άνιση μεταχείριση σε βάρος των εκπαιδευτικών της κατηγορίας Π.Ε. 12.10; Τί σκοπεύετε να κάνετε για την άρση της αδικίας αυτής;

Το Υπουργείο με το αρ. πρωτ. 33077/Φ1/25-02-2016 έγγραφο «προσπαθεί» να απαντήσει στο 1ο ερώτημα χωρίς να αναφέρει τίποτα για την αρχαιότητα, αλλά μιλά για κριτήρια ορθολογικότητας και κανόνες δεοντολογίας. Τα επικαλούμενα "κριτήρια ορθολογικότητας και κανόνες δεοντολογίας" του Υπουργείου είναι μονάχα έωλες αναφορές και "παραπετάσματα καπνού", καθώς γνωρίζει ο κ. Φίλης – κι αν δεν γνωρίζει κακώς- ότι μέχρι σήμερα δεν υπάρχει ουδεμία αιτιολογία ή επιστημονική εισήγηση Τμήματος Σπουδών του Ι.Ε.Π που να τα επιβεβαιώνει ή έστω να κάνει αναφορά σε αυτά που επικαλείται εγγράφως, όπως άλλωστε τον έχουμε ενημερώσει με δύο σχετικά εξώδικα. Το αντίθετο μάλιστα, το ίδιο το Ι.Ε.Π στην Εισήγηση του αρμοδίου τμήματος του στην υπ. αριθμ 48/2014 πράξη του ΔΣ του, η οποία απέδωσε την Α' ανάθεση σε εμάς, ουδεμία αναφορά κάνει για την διακριτική μεταχείριση του κλάδου μας, αλλά προβλέπει την ισότιμη.

Θα παρακαλούσαμε τον αξιότιμο κ. Υπουργό μας,

να μας ενημερώσει, μέσω των υπηρεσιών του Υπουργείου μας, μια και ο ίδιος συνεχίζει να μη δέχεται συνάντηση μαζί μας όπως τουλάχιστον μας ενημερώνουν προφορικά οι σύμβουλοι που έχει αποσπάσει στο Υπουργείο ποια είναι τα κριτήρια "ορθολογικότητας" και ποιοι οι "κανόνες δεοντολογίας" που επικαλείται η απάντηση του κ. Φίλη στη Βουλή των Ελλήνων, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία και τις εισηγήσεις των αρμοδίων υπηρεσιών; 

Επιπλέον στις φετινές Υ.Α. του 2015 περί αναθέσεων ΦΕΚ 2499/19-11-2015, Τεύχος Β΄, οι αναφερόμενες σε αυτές υπ. Αριθμ 34/2015 και 45/2015 πράξεις εισήγησης του ΔΣ του Ι.Ε.Π  δεν εμπεριέχουν και αυτές με την σειρά τους ουδεμία αναφορά περί της αναγκαιότητας θέσπισης τέτοιας διακριτικής μεταχείρισης του κλάδου μας ΠΕ 12.10, ούτε γίνεται οιαδήποτε αναφορά σε λόγο δημοσίου συμφέροντος ή παιδαγωγική αιτιολογία.  Συγκεκριμένα, η υπ. Αριθμ 34/2015 πράξη Εισήγησης του ΔΣ του Ι.Ε.Π απλώς αναφέρει να μην γίνει καμία τροποποίηση των αναθέσεων των μαθημάτων, όπου έχουμε οι Φυσικοί ΠΕ 12.10 και οι Φυσικοί ΠΕ 04.01 κοινή Α’ ανάθεση. Ενώ, η επίμαχη υπ. Αριθμ. 45/2015 πράξη Εισήγησης του ΔΣ του Ι.Ε.Π  δεν αναφέρει ούτε στο σκεπτικό της, ούτε στο σώμα της, καμία επιστημονική εισήγηση των Τμημάτων Έρευνας, Σχεδιασμού και Εφαρμογών του Ι.Ε.Π που να δικαιολογούν δίκαιη κατανομή μαθημάτων ή εύρυθμη λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος. 

Περαιτέρω, οφείλουμε να ενημερώσουμε τον κ. Υπουργό μας, για να μη φαίνεται «αδιάβαστος» και μέσω αυτού και τους συντάκτες του εγγράφου που υπέγραψε, ότι η 124062/Γ2/06-09-2013 Υ.Α. περί αναθέσεων που επικαλείται ως προηγούμενο για διακριτική μεταχείριση κλάδων, αναφέρεται μονάχα στις κοινές Β' αναθέσεις και όχι στις κοινές Α' αναθέσεις, όπως εν προκειμένω συμβαίνει με τον Κλάδο ΠΕ 12.10 και ΠΕ 04.01. Και μάλιστα για κοινές Α αναθέσεις αποφοίτων του ίδιου τμήματος αυτό του τμήματος Φυσικής Θετικών Επιστημών. Έτσι αναληθώς στην απάντησή του ο κ. Υπουργός στη Βουλή των Ελλήνων αναφέρει ως παράδειγμα την εν λόγω Υ.Α. η οποία δεν ισχύει για την περίπτωση μας, καθώς δεν έχουμε διακριτική μεταχείριση σε κοινές Β΄ αναθέσεις, αλλά σε Α' αναθέσεις. Ο κ. Υπουργός κάνει διάκριση μεταξύ πτυχίων Φυσικής; Έχει δικαίωμα για κάτι τέτοιο;

Ως γνωστό, οι Α' αναθέσεις δεν αφορούν απλώς την συμπλήρωση του ωραρίου διδασκαλίας των εκπαιδευτικών, αλλά αφορούν την θεμελίωση οργανικών θέσεων, τον χαρακτηρισμό και την άρση της υπεραριθμίας που είναι άμεσα συνδεδεμένη με την υπηρεσιακή εξέλιξη σε Υ/δντες & Δντες, τις τοποθετήσεις σε σχολικές μονάδες, τις αποσπάσεις, βελτιώσεις και τις μεταθέσεις, ενώ οι Β' αναθέσεις δεν ασκούν καμία επιρροή

Στο 2ο ερώτημα από τους κ. Μαυρωτά και κ. Ψαριανό, το Υπουργείο με τη γραπτή του απάντηση θεωρεί ότι δεν γίνεται άνιση μεταχείριση εις βάρους του κλάδου μας παρά την αντισυνταγματική παραβίαση της ισότητας όλων των εργαζομένων «Το άρθρο 4 παρ. 1 του Συντάγματος ορίζει ότι οι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου». Η αρχαιότητα κατοχυρώνεται με τα προεδρικά διατάγματα 50/1996, 100/1997 και πλήθος δικαστικών αποφάσεων για όλο το δημόσιο.

Καταλαβαίνουμε ότι ο κ. Φίλης δυσκολεύεται να δει και να αντιμετωπίσει την αλήθεια, εκτός και αν του τα γράφουν άλλοι και "δεν προλαβαίνει να τα διαβάζει" όπως έκαναν προκάτοχοι του βουλευτές που ο Λαός τιμώρησε. Η μόνη και αναντίρρητη αλήθεια είναι ότι μέχρι και σήμερα δεν προβλέπεται στην Εκπαιδευτική Νομοθεσία η διαφορετική μεταχείριση ομοειδών κλάδων (ΙΔΙΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ) με κοινές Α' Αναθέσεις, πλην αυθαιρέτως αυτή η διάταξη που υπόγραψε ο Υπουργός για εμάς τους ΠΕ 12.10 στις 19/11/2015.

Έτσι, με ιδιαίτερη έκπληξη είδαμε τον Υπουργό Παιδείας, τον Υπουργό μας, που διοικεί το Υπουργείο στο οποίο εργαζόμαστε, να παρουσιάζει αναληθή γεγονότα ως αληθή. αναρωτιόμαστε συνεπώς, τι σκοπιμότητες άραγε συνεχίζει να εξυπηρετεί ο κ. Φίλης; Τί συμφέροντα και ποιοι άραγε του "υπαγορεύουν" αναληθείς απαντήσεις στην Βουλή των Ελλήνων; Για ποιο λόγο εφαρμόζεται αυτός ο ιδιότυπος εργασιακός ρατσισμός από ένα Υπουργό;

Ας γνωρίζει σε κάθε περίπτωση ο κ. Υπουργός, ότι όποιος κάνει παράνομες πράξεις στο τέλος, όσο και να προσπαθεί να τις καλύψει, καλείται να λογοδοτήσει και να δει την αλήθεια κατάματα, πάρα πολύ σύντομα και να γνωρίζει ότι αυτό δεν είναι προεκλογική υπόσχεση.

Λάρισα, 03/03/2016

Εκ μέρους της Συντονιστικής Επιτροπής

Ο Συντονιστής της

ΠΑ.Σ.Ε.Ε.Ε.ΦΥ.Ρ

Ορφανάκης Στυλιανός

Φυσικός & M.Sc Ηλεκτρονικής Φυσικής

κιν. τηλ.: 6932355529

email: stelios_orfanakis@yahoo.gr

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

EKPAIDEYSI
Συζήτηση στην Βουλή για το ν.σχ. του υπουργείου Παιδείας: «Το υπουργείο ανακοινώνει προσλήψεις 10.000 εκπαιδευτικών αλλά την ίδια ώρα η νέα εκπαιδευτική χρονιά θα ξεκινήσει με λιγότερους εκπαιδευτικούς»
"Στην πραγματικότητα, πίσω από όλες αυτές τις ψηφιακές μεγαλοστομίες, βάζετε ταφόπλακα στην ολοκληρωμένη λειτουργία των σχολείων σε απομακρυσμένες...
Συζήτηση στην Βουλή για το ν.σχ. του υπουργείου Παιδείας: «Το υπουργείο ανακοινώνει προσλήψεις 10.000 εκπαιδευτικών αλλά την ίδια ώρα η νέα εκπαιδευτική χρονιά θα ξεκινήσει με λιγότερους εκπαιδευτικούς»