Thumbnail
 Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Το ΔΣ από την αρχή της συγκρότησης του με την καινούργια χρονιά ανέπτυξε  πολύμορφη δράση για τα θέματα του κλάδου και πήρε θέση για τα περισσότερα ζητήματα που άνοιγε η συγκυρία .

Με ανακοινώσεις στο τύπο και τα σχολεία,  με συγκεντρώσεις και συλλαλητήρια, στάσεις εργασίας με υπομνήματα και  συνεχείς παραστάσεις στο υπουργείο  Παιδείας , στο ΥΠ. ΜΑΚ. ΘΡΑΚ. στους βουλευτές ,στα κόμματα, τις διευθύνσεις εκπαίδευσης,  στον περιφερειακό διευθυντή κ. Ανανιάδη,  στα ΠΥΣΔΕ, με συνεντεύξεις τύπου, σε εκπομπές στο ραδιόφωνο, εκπαιδευτικά και όχι μόνο sites και την τηλεόραση  πρόβαλλε και διεκδίκησε τα θέματα του κλάδου. Στο διάστημα αυτό συμμετείχαμε στις  γενικές απεργίες, τις στάσεις εργασίας  που εξαγγέλθηκαν και στις απεργιακές συγκεντρώσεις.

ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΑΜΕ :

Μαζικοί διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών σε  όλη την εκπαίδευση, με βάση τον χρόνο λήψης του πτυχίου και την προϋπηρεσία έγκαιρη κάλυψη  όλων των κενών ,μαζικές και ενιαίες προσλήψεις αναπληρωτών γενικής παιδείας και ειδικής αγωγής από κονδύλια του Κ.Π..

Απαιτήσαμε ίσα και ενιαία δικαιώματα για όλους τους αναπληρωτές. Οργανώσαμε σύσκεψη  18/2 με τους αναπληρωτές με στόχο την καταγραφή των ιδιαίτερων προβλημάτων τους και εκδώσαμε σχετική ανακοίνωση.  Ήδη  κάποια ζητήματα αναγνώριση όλης της προϋπηρεσίας αντιμετωπίσθηκαν θετικά από πρόσφατες τροπολογίες . Έντονη ήταν η δράση μας σε συνεργασία με τους συλλόγους των αδιόριστων αναπληρωτών με την τροπολογία του υπουργείου που «έκλεβε» τη προϋπηρεσία και σ αυτήν που αφορούσε την Ειδική αγωγή με ανακοινώσεις, παραστάσεις –καταλήψεις των διευθύνσεων  με αποτέλεσμα την ανάκληση της.  Οργανώθηκε συγκέντρωση των ΕΛΜΕ και των αναπληρωτών στις 13/5 στο ΥΜΑΘ με στάση εργασίας. Διεκδικήσαμε να μην απολυθεί κανείς αναπληρωτής, να γίνουν έγκαιρα κι ενιαία οι προσλήψεις. Δυστυχώς τα μέτρα του Φίλη περιόρισαν τον αριθμό των αναπληρωτών Στο ΠΥΣΔΕ δυτ. Θεσσαλονίκης προσλήφθηκαν 100 περίπου λιγότεροι αναπληρωτές! Τελευταία υιοθετήσαμε το αίτημα για την προστασία της κύησης και την μητρότητας για τις αναπληρώτριες συναδέλφους.  Επείγει η συγκρότηση επιτροπής από τους αναπληρωτές .

Την χρονιά που μας πέρασε είχαμε να αντιπαλέψουμε ένα σύνολο αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων που διαδέχονταν η μία την άλλη

Αλλαγές -μειώσεις στο ωρολόγιο  πρόγραμμα του Γυμνασίου, περικοπές σε μαθήματα ,κατάργηση του 3ωρου από τους υπευθύνους των εργαστηρίων Φ.Ε. και πληροφορικής , συγχωνεύσεις τομέων και ειδικοτήτων  στα ΕΠΑΛ ,  αυθαίρετες αντιπαιδαγωγικές αλλαγές στις αναθέσεις, εισαγωγή της γ ανάθεσης !, κόψιμο των προγραμμάτων από την συμπλήρωση ωραρίου, κόψιμο του project των καθηγητών πληροφορικής στο λύκειο κλπ  Για όλα αυτά τα ζητήματα εκδώσαμε σχετικές ανακοινώσεις.

 Με τις ρυθμίσεις αυτές το υπουργείο «εξοικονομεί» χιλιάδες  θέσεις εργασίας, απολύοντας αντίστοιχους συναδέλφους αναπληρωτές που δούλευαν χρόνια απ΄ άκρη σε άκρη της χώρας. Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνο στην Δυτ. Θεσσαλονίκη «χάθηκαν» 160 περίπου θέσεις εκπαιδευτικών και ο αριθμός των αναπληρωτών είναι κατά 100 μειωμένος σε σχέση με πέρυσι  ενώ οι τεχνητές υπεραριθμίες στα ΕΠΑΛ είναι τεράστιες.

οι αλλαγές αυτές προωθούν :

  • Την παραπέρα ελαστικοποίηση και εντατικοποίηση της δουλειάς και των μόνιμων  εκπαιδευτικών οι οποίοι «μέσα σε μια νύχτα» βρίσκονται να «πλεονάζουν» στα σχολεία που δούλευαν. Το παράδειγμα των εργασιακών σχέσεων των αναπληρωτών που βλέπαμε δίπλα μας εδώ και χρόνια, οι οποίοι αναγκάζονταν να συμπληρώνουν ωράριο σε δύο και τρία σχολεία και να «κλείνουν» τρύπες, επεκτείνεται και στους μόνιμους. Σήμερα 1 στους 4 καθηγητές μετακινείται σε 2,3,4 & 5 σχολεία  (500 περίπου στο ΠΥΣΔΕ δυτικής) Ένα ακόμα δείγμα της κινητικότητας των εργαζομένων που ευαγγελίζεται και η σημερινή κυβέρνηση και προωθείται από τον σχετικό νόμο που ψηφίσθηκε πρόσφατα.
  • Τη δραστική μείωση του κόστους λειτουργίας του σχολείου για το κράτος και με τη μείωση των μισθολογικών δαπανών καθώς εδώ και 6 χρόνια έχουν σταματήσει οι μόνιμοι διορισμοί. Η ευέλικτη χρήση του εκπαιδευτικού προσωπικού στη «λογική « : ο καθένας κάνει οτιδήποτε , οπουδήποτε, είναι βαθιά αντιπαιδαγωγική, υπονομεύει τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών, εντείνοντας τους ταξικούς φραγμούς!

Με τις συνεχείς παρεμβάσεις μας στα ζητήματα αυτά πετύχαμε να διορθωθούν ακρότητες  πχ. μετακινήσεις εκτός ΠΥΣΔΕ, να μη εφαρμοσθεί η εγκύκλιος του υπουργείου που ζητούσε να γίνουν όπως-όπως οι υπηρεσιακές μεταβολές στις 1 Σεπτέμβρη για να πάρει … «άριστα» ο Φίλης, να βγαίνουν κενά στις περισσότερες περιπτώσεις μεταβολών,, να εφαρμοσθεί ο νόμος για παιδιά με ειδ. Ανάγκες, δίκαιες τοποθετήσεις στην Ε.Α. κλπ. αλλά αυτά δεν ανέτρεψαν την συνολική εικόνα.

Όσο αφορά το ερώτημα αν υπήρχαν και θετικές πλευρές στα μέτρα Φίλη το ΔΣ διατύπωνε την εκτίμηση: …Στα πλαίσια αυτά  επιμέρους θετικές ρυθμίσεις στοιχειώδους αστικού  εκσυγχρονισμού  ή αιτήματα της ριζοσπαστικής παιδαγωγικής που υιοθετούνται και προτείνονται ( κατάργηση παρελάσεων , εκκλησιασμών , προσευχών , εξετάσεων, περιγραφική αξιολόγηση, εισαγωγή σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, αναθεώρηση της διδασκαλίας των αρχαίων και των θρησκευτικών  κ.α. )  και γίνονται δεκτές από το εκπαιδευτικό κίνημα, τείνουν να λειτουργήσουν   απλά ως νομιμοποιητικά στοιχεία μιας  συνολικά άκρως αντιδραστικής αντιμεταρρύθμισης. Κινδυνεύουν να συκοφαντηθούν ως οργανικό τμήμα ενός αντιεκπαιδευτικού σχεδίου  να αυτοϋπονομευτούν από ημιτελείς προσπάθειες (πχ οι εξετάσεις θα εξακολουθούν για τα κύρια;;;; μαθήματα με όλες τις προφανείς αρνητικές επιπτώσεις ή  το πρόσφατο παράδειγμα της «εκλογής» διευθυντών από τους συλλόγους) να ατονήσουν και εν τέλει να ακυρωθούν μέσα σε ένα εχθρικό γι αυτές  σχολικό περιβάλλον. Νομίζουμε ότι η εκτίμηση αυτή επιβεβαιώθηκε από τις εξελίξεις και τελικά την αποπομπή του Υπουργού

 Απαιτήσαμε διαφάνεια ,ισονομία, δικαιοκρισία και μοριοδότηση στις υπηρεσιακές μεταβολές μεταθέσεις, αποσπάσεις, μετατάξεις, διαθέσεις, τοποθετήσεις δημοσίευση όλων των κενών κ.α αιτήματα που προβλήθηκαν σε αναρίθμητες παραστάσεις στις διευθύνσεις.

20 παιδιά στο τμήμα 15 στις κατευθύνσεις 10 στα εργαστήρια. Όχι στις συγχωνεύσεις τμημάτων. Έγκριση ολιγομελών τμημάτων στα ΕΠΑΛ και της κατευθύνσεις. Για το ζήτημα αυτό διοργανώσαμε στις 23 Οκτώβρη μαζική και δυναμική παράσταση στον Περιφ. Διευθυντή μαζί με γονείς και μαθητές με θετικό αποτέλεσμα. 

Εφαρμογή του νόμου για μείωση των παιδιών στο τμήμα όταν φοιτούν σ αυτό παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.  Αναδείξαμε ιδιαίτερα το ζήτημα αυτό παντού. Καταγγείλαμε την πρόσφατη εγκύκλιο του υπουργείου που ουσιαστικά καταργεί την ευεργετική αυτή διάταξη.

 Όχι στην νέα αξιολόγηση Κατάργηση όλου του νομοθετικού πλαισίου της αξιολόγησης. Το πάγωμα της κακόφημης αξιολόγησης που μας διέλυσε την προηγούμενη περίοδο πρέπει να το θεωρήσουμε καρπό μιας δύσκολης, επίμονης και παρατεταμένης μάχης που δώσαμε μέσα κι έξω από τα σχολεία  μαζί με τους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας σπάζοντας τον φόβο και την υποταγή με μια συνεχή προσπάθεια απονομιμοποίησης της .  Θα είναι πολύτιμος οδηγός στη νέα αξιολόγηση που έρχεται όπως τα μνημόνια οι δανειστές και ΟΟΣΑ επιδιώκουν και απαιτούν, με την κυβέρνηση αποδέχεται όπως φαίνεται από τις δηλώσεις του νέου υπουργού κ. Γαβρόγλου. ( Βλ. σχετική ανακοίνωση Γ΄ΕΛΜΕ)

Δημοκρατία και παιδαγωγική ελευθερία στο σχολείο, επιμόρφωση των καθηγητών ετήσια, επιστημονική με απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα. Αναβάθμιση του Συλλόγου καθηγητών σε κυρίαρχο όργανο του σχολείου επιλογή του συντονιστή από τον Σύλλογο χωρίς επίδομα ευθύνης. Κατάργηση των περιφερειακών διευθυντών . Στο ζήτημα αυτό διατυπώσαμε μια ολοκληρωμένη άποψη που συζητήθηκε ιδιαίτερα και σε ένα βαθμό επιβεβαιώθηκε  από τις εκλογές που έγιναν  πέρυσι στα σχολειά, από τον  μερικό και αποσπασματικό τρόπο που το αντιμετώπισε το υπουργείο και τα προβλήματα που δημιούργησε

Εναλλαγή όλων των συναδέλφων στις επιτροπές των εξετάσεων αύξηση των αμοιβών και έγκαιρη καταβολή τους.

Περιορισμό της γραφειοκρατίας στο σχολείο κατάργηση του Μy school.Αξιοποίηση συναδέλφων με προβλήματα υγείας την γραμματειακή υποστήριξη.  Γραμματείς , επιστάτες, σχολικοί φύλακες ,μόνιμες καθαρίστριες στο σχολείο. Υποδιευθυντές σε όλα τα σχολεία .

Επαναφορά του ωραρίου  στα επίπεδα του 2013 και όχι στα σχέδια  νέας αύξησης του όπως προβλέπει το 3ο μνημόνιο.

Περιφρούρηση των δικαιωμάτων μας σε σχέση με το ωράριο τις άδειες κ.λ.π.  Στείλαμε μάλιστα  ενημερωτικό με τα δικαιώματα που απορρέουν από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο ενάντια στα προσπάθειες καταστρατήγησης του σε ορισμένα σχολεία

Αυξήσεις  στους μισθούς μέσα από ελεύθερες ΣΣΕ.  Επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού. Ακώλυτη μισθολογική εξέλιξη ..

Το νέο μισθολόγιο παγώνει πάλι τις αποδοχές (ενώ το προηγούμενο Ν 2024/11 κράτησε καθηλωμένες τις μειωμένες αποδοχές για 4 χρόνια!!! ) εισάγει την λογική της προσωπικής διαφοράς και ο μικρές αυξήσεις των χαμηλών κλιμακίων θα χορηγηθούν σε βάθος …4ετίας!  και συνδέει τον μισθό πάλι με την αξιολόγηση αφού οι «άριστοι» σε ποσοστό έως 15% θα «τρέχουν» πιο γρήγορα τα 19! κλιμάκια.  Εκδώσαμε αναλυτικό ενημερωτικό σημείωμα για το μισθολόγιο. Καταγγείλαμε τις μειώσεις των μισθών σε πολλούς συναδέλφους λόγω αύξησης των κρατήσεων 23/6. Επίκειται νέα μείωση από 1/1/17 λόγω αύξησης των κρατήσεων.

 Αντιδράσαμε με ανακοινώσεις και παραστάσεις στις δηλώσεις πρόσθετων εισοδημάτων που απαιτήθηκαν από τους συναδέλφους και τελικά  αγνοήθηκαν.

Μείωση των δανείων  των συναδέλφων και των ληστρικών επιτοκίων από το Τ.Π.κ Δανείων και το Τ.Τ. ( βγάλαμε 2 ανακοινώσεις για το θέμα) Καλέσαμε σε συμμετοχή στις κινητοποιήσεις ενάντια  στους πλειστηριασμούς της πρώτης κατοικίας που κατορθώνουν μέχρι τώρα να τους ματαιώνουν. Κατάργηση του ΕΝΦΙΑ και των φορολογικών επιβαρύνσεων

Πλήρη σύνταξη στα 30 χρόνια δουλειάς στο ύψος του τελευταίου μισθού και άμεση απόδοση της. Διατήρηση και  κρατική στήριξη των επικουρικών  και του ΕΦΆΠΑΞ όχι στη διάλυση του ΜΤΠΥ. Όχι στο νέο αντιασφαλιστικό τερατούργημα Κατρούγκαλου. Θέσαμε στη ΟΛΜΕ τα ζητήματα των αδικιών των προηγούμενων ασφαλιστικών νόμων πχ γονέων με ανήλικα παιδιά. Στείλαμε διευκρινιστική εγκύκλιο για τις νέες ρυθμίσεις και για την εξαγορά πλ. Χρόνων.

Η περασμένη χρονιά σημαδεύτηκε από την κατάθεση και ψήφιση τελικά του νέου ασφαλιστικού νόμου που περικόπτει τις συντάξεις κύριες και επικουρικές και το εφάπαξ και ανέβασε τα όρια στα 67!

          Ενώ η μάχη ενάντια του ξεκίνησε εντυπωσιακά με την μαζική απεργία στις 4 Φλεβάρη (είχαμε μεγάλη συμμετοχή στην Γ΄ΕΛΜΕ) οι  κινήσεις ή καλύτερα η ακινησία των συνδικαλιστικών ηγεσιών ΓΣΕΕ & ΑΔΕΔΥ, ΟΛΜΕ μετά, έδωσε πολύτιμο χρόνο στην κυβέρνηση που ψήφισε τελικά τον νόμο αιφνιδιαστικά το Σάββατο του Θωμά!.

 Το ΔΣ ανέπτυξε μια σειρά δράσεις όπως πανό στα κεντρικά σχολεία, συλλογή υπογραφών, ενημερωτικό υλικό ,πίνακες κλπ.  

Προβάλλαμε τα ιδιαίτερα προβλήματα των ΕΠΑΛ

Καταγγείλαμε την περικοπή τομών και ειδικοτήτων στις 14/6 προτείνοντας

*      Θέσεις εργασίας για όλους τους συναδέλφους με ουσιαστικές αλλαγές στην τεχνική εκπαίδευση ( ολιγομελή τμήματα, εξοπλισμένα εργαστήρια, αναβαθμισμένα σε περιεχόμενο βιβλία

*      Να καταργηθούν οι ΣΕΚ (όλων των υπουργείων) και όλες οι ειδικότητες να ενταχθούν μέσα στις δομές της Δημόσιας Τεχνικής –  Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και να δημιουργηθούν νέες σύγχρονες ειδικότητες  

*      Να καταργηθεί η αναχρονιστική μαθητεία από το 4ομεταλυκειακό έτος των ΕΠΑΛ και αντ΄ αυτής να υπάρχουν μαθήματα ειδίκευσης που δεν περιέχονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα της Β΄ και της Γ τάξης της ειδικότητας καθώς και πρακτική άσκηση

*      Να καταργηθούν τα ΙΕΚ και η μεταλυκειακή αρχική κατάρτιση να ενταχθεί στις δομές της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, ως 4ο και 5οετος μεταλυκειακών σπουδών.

*      Ουσιαστική στήριξη με αλλαγές της τεχνικής-επαγγελματικής εκπαίδευσης, αξιοποίηση  όλου του εκπαιδευτικού προσωπικού και των υποδομών της για να ενταχθεί στο ενιαίο 12χρονο σχολείο.

*      Άμεση επανακατάταξη των συναδέλφων της πρώην διαθεσιμότητας στα  νέα ΜΚ που προκάλεσε η νομοθετική αναγνώριση του χρόνου της διαθεσιμότητας και η έγκαιρη καταβολή των αναδρομικών (τακτοποιήθηκε πρόσφατα και στην Αν. Θεσσαλονίκη που εκκρεμούσε).

*      Καταγγείλαμε την επιβολή διδάκτρων στην ΑΣΠΑΙΤΕ  και ενισχύσαμε οικονομικά τους συναδέλφους που διεκδικούσαν δικαστικά την επιστροφή των διδάκτρων από προηγούμενες χρονιές.

*       Ιδιαίτερη αξία έχει να λειτουργήσει με περισσότερους συναδέλφους και πιο σταθερά η επιτροπή για την ΤΕΕ

Παράλληλη διδασκαλία στις ξένες γλώσσες μικρότερα δηλαδή τμήματα. Καταγγείλαμε την εγκύκλιο που καταργεί τα «επίπεδα» στην διδασκαλία της Αγγλικής με στόχο πάντα την εξοικονόμηση προσωπικού. Επαναφορά της ιταλικής σαν 3η γλώσσα επιλογής ύστερα από αίτημα των συναδέλφων της ιταλικής που ικανοποιήθηκε τελικά.

Ενίσχυση της Φ.Α. στα σχολεία και της υλικοτεχνικής υποδομής για το μάθημα, στήριξη του μαζικού σχολικού αθλητισμού και των σχολικών αγώνων  σε αντιδιαστολή με την ανέξοδη, αναποτελεσματική και υποκριτική ημέρα «σχολικού αθλητισμού».

Στις Δημοτικές επιτροπές παιδείας που συμμετέχουμε Παύλου Μελά, Συκεών –Νεάπολης, Θεσσαλονίκης καταγγείλαμε την ελλιπέστατη χρηματοδότηση των σχολείων, διεκδικήσαμε να μην συρρικνωθούν σχολεία και να μη γιγαντώνονται τα τμήματα, δίκαιη  και ισόρροπη χωροταξική κατανομή  με τα κριτήρια αυτά, την κατασκευή νέων σχ. κτηρίων πχ ΕΠΑΛ Συκεών, 3Ο Λύκειο Συκεών, 1ο Γυμν. Πολίχνης κ.λ.π. Τονίζουμε την ανάγκη για διευκολύνσεις (ράμπες, ασανσέρ κλπ) για συναδέλφους και μαθητές με κινητικά προβλήματα

Καταγγείλαμε  μαζί με το Σύλλογο δασκάλων της περιοχής την μη λειτουργία της Δημοτικής επιτροπής Παιδείας Συκεών –Νεάπολης αυτή τη χρονιά . Ανακοίνωση διαμαρτυρίας υπήρξε και ως αντίδραση στην επιβολή εκ μέρους του δημάρχου της ώρας του αγιασμού σε κάθε σχολείο του δήμου.

Διεκδικούμε την κατάργηση του λεγόμενου «νέου σχολείου» Ν 4186/13 και των πανελλαδικών εξετάσεων διατυπώνοντας μια αναλυτική κριτική του θεσμού στα πλαίσια ενός δημόσιου σύγχρονου δωρεάν 12χρονου υποχρεωτικού σχολείου με υψηλής ποιότητας συνολική μόρφωση με νέα Α.Π. και βιβλία, ένα σχολείο θεωρίας και πράξης που θα χωρά όλη τη γνώση και όλους τους εκπαιδευτικούς. Διατυπώσαμε μια εξαντλητική  παρουσίαση και κριτική του πορίσματος Λιάκου που το θεωρήσαμε σαν την πιο επικίνδυνη αντιδραστική πρόταση για την εκπαίδευση μετά την μεταπολίτευση παρουσιάζοντας την δική μας πρόταση για το σχολείο. Η πρόταση Λιάκου επιβεβαίωσε και την ορθότητα της θέσης της ΕΛΜΕ ενάντια στον περιβόητο «εθνικό διάλογο» που τον καταδίκασε στο ΔΣ και στις ΓΣ Στ ις 1/2 συμμετείχαμε σε κινητοποίηση διαμαρτυρίας για τον διάλογο σε συνάντηση του κ. Λιάκου  με «φορείς» (οι ΕΛΜΕ δεν είχαν προσκληθεί)στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης.

Καταγγείλαμε τις απαξιωτικές δηλώσεις του κ. Φίλη στη βουλή για «κρυμμένους» και … «παρκαρισμένους» εκπαιδευτικούς, για ειδικότητες «ήσσονος σημασίας», για ειδικότητες που έχουν «παρεισφρήσει στο σχολείο» καθώς και την απασχόληση …χιλιάδων ! στην γραμματειακή υποστήριξη. Σχολιάσαμε επίσης αρνητικά την σιωπή της ΟΛΜΕ ενώ καθυβρίζονται εκπαιδευτικοί.

Στηρίξαμε τις κινητοποιήσεις των μαθητών στις 7/11 για τα προβλήματα των σχολείων και καταγγείλαμε την απόπειρα εισαγγελικών και αστυνομικών παρεμβάσεων εκφοβισμού τους στα σχολεία.

Αναπτύξαμε προσπάθεια συνεργασίας με τους συλλόγους γονέων για τα ζητήματα μεταφοράς των μαθητών, την κάλυψη των κενών, την ασφαλιστική κάλυψη των μαθητών , την παροχή γευμάτων σε όλα τα σχολεία κ.α.

Επαναλειτουργία  με ουσιαστικούς όρους από την αρχή της σχολικής χρονιάς όλων των υποστηρικτικών δομών ενισχυτική διδασκαλία, πρόσθετη διδακτική στήριξη με συμπλήρωση ωραρίου με διορισμούς και προσλήψεις αναπληρωτών.

Συμμετείχαμε με τα πανό της ΕΛΜΕ στην πορεία του Πολυτεχνείου και στείλαμε πλούσιο υποστηρικτικό υλικό στους συλλόγους για τις γιορτές.

Η δράση μας στα εκπαιδευτικά θέματα δεν περιορίσθηκε στην κριτική των αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων αλλά και στην προσπάθεια διατύπωσης προτάσεων στα κείμενα μας στην κατευθυνση πάντοτε του σχολείου που προτείνουμε σαν κλάδος. Κορυφαία περίπτωση αυτής της λογικής ήταν η ημερίδα που διοργάνωσε η ΕΛΜΕ στο αμφιθέατρο του 1ου Λυκείου Συκεών στις 9 Νοέμβρη. Τόσο οι εισηγήσεις των προσκεκλημένων καθηγητών του Παιδαγωγικού τμήματος, Γρόλιου και Παυλίδη, του σ. Τανακίδη, οι εισηγήσεις των συναδέλφων όσο και η συζήτηση που ακολούθησε ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρουσες. 

Συμμετείχαμε με 3 αντιπροσώπους στο 11ο εκπαιδευτικό συνέδριο της ΟΛΜΕ στην Αθήνα 14-15 Οκτώβρη με θέμα οι «επιπτώσεις των μνημονίων στην εκπαίδευση»

 Στα πλαίσια της  παγκόσμια ημέρας των εκπαιδευτικών 5 Οκτώβρη εκδώσαμε σχετική ανακοίνωση

Άλλες δράσεις

Συνεχίσαμε για μια ακόμη χρονιά τη επίπονη διαδικασία έκδοσης κάρτας μειωμένου εισιτηρίου του ΟΑΣΘ  που χρησιμοποιούν αρκετοί συνάδελφοι από τα σχολεία. Με ανακοίνωση μας καταγγείλαμε το σκάνδαλο με τον ΟΑΣΘ ζητώντας δημόσια φτηνά, οικολογικά ΜΜΜ με μειωμένο εισιτήριο για τους εκπ/κους με την επίδειξη της κάρτας.

Αντιδράσαμε με ανακοινώσεις στις ιδιωτικοποιήσεις του νερού (Ε,Υ.Α.Θ), του Ο.Λ.Θ. των αεροδρομίων κλπ.

Καλέσαμε σε συμμετοχή στα συλλαλητήρια

:εκπαιδευτικά συλλαλητήρια     26/5/ 2016. 8/6/2016, 15/9/ 2016 25/10/2016

  • ενάντια στην επίσκεψη Ομπάμα 15/11/2016
  • για το περιβαλλοντικό έγκλημα στις Σκουριές Χαλκιδικής 23/10/2016
  • στις συγκεντρώσεις των εργαζομένων στα εγκαίνια της ΔΕΘ 10/9/2016
  • στην επέτειο δολοφονίας του Αλέξη Γρηγορόπουλου 6/12/2016

Εκφράσαμε την συμπαράσταση μας στον αγώνα των αγροτών  26/1 και απευθύναμε χαιρετισμό στην μεγάλη συγκέντρωση τους στην πλατεία ΧΑΝΘ.

Σχολιάσαμε τον απαράδεκτο θεσμό της λεγόμενης black Friday και την επίδραση της στα παιδιά  (πολλοί μαθητές μας απουσίαζαν την Παρασκευή 25 Νοέμβρη)

Συμμετείχαμε στις εκδηλώσεις μνήμης και τιμής στον αγωνιστή της ειρήνης Νίκο Νικηφορίδη στις Συκιές σε συνεργασία με την Ε.Ε.Δ.Υ.Ε.Θ. Εκδηλώσεις σχετικές έγιναν και σε σχολεία της περιοχής . 

Ανακοίνωση για την ημέρα της γυναίκας 8 Μάρτη

Προωθήσαμε το αίτημα  μετανάστη μαθητή από το 12ο ΕΠΑΛ που ενώ πέτυχε στις πανελλαδικές εξετάσεις δεν είχε ακόμη τα νόμιμα έγγραφα για την εγγραφή του στα ΤΕΙ

Ενημέρωση των συναδέλφων για τις κατασκηνώσεις της ΟΛΜΕ και χορήγηση βεβαιώσεων στους αιτούντες.

Προωθήσαμε τη λογική του  αγωνιστικού συντονισμού των ΕΛΜΕ, των εκπαιδευτικών σωματείων και φορέων, του συντονισμού των πρωτοβάθμιων σωματείων δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aupnia-ypnos.jpg
«Διαζύγιο ύπνου»: Γιατί γίνεται όλο και πιο δημοφιλές στα ζευγάρια
Aνακαλύφθηκε ότι οι άνδρες είναι πιο πιθανό να πάρουν τον καναπέ ή τον ξενώνα, ενώ μόνο το 25 τοις εκατό των γυναικών που συμμετείχαν στην έρευνα...
«Διαζύγιο ύπνου»: Γιατί γίνεται όλο και πιο δημοφιλές στα ζευγάρια