Thumbnail
Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Σε συνέντευξη του 24/4/2017 στο ραδιόφωνο της ΕΡΤ ο υπουργός κ. Γαβρόγλου υπερασπιζόμενος το θεσμό της θεματικής βδομάδας προχώρησε σε δηλώσεις που αξίζουν της προσοχής και της κριτικής μας.

1."Πραγματικά, είναι άξιοι συγχαρητηρίων οι άνθρωποι που η Πολιτεία τόσο καιρό τους έχει απαξιώσει, που κάθε φορά που τους λες κάτι, σου λέει "ωχ, κάτι ακόμη πρέπει να κάνω" και μετά ξεχνάν αυτό οι άνθρωποι και υπερβαίνουν τον εαυτό τους. Αυτό ας το αναγνωρίσουμε γενναιόδωρα."
Φάτε "αναγνώριση" φουκαράδες καθηγητές για μια ακόμη φορά.

2."Πανηγύρι δημοκρατίας η θεματική βδομάδα" !!! μια διαδικασία που επιβλήθηκε μόνο κάτω από τη δαμόκλεια σπάθη της υποχρεωτικότητας και αφόρητες πιέσεις;;  Ας θυμηθούμε λίγο το ιστορικό

Με τη δημοσιοποίηση και αποστολή της σχετικής εγκυκλίου στα σχολεία,  ΕΛΜΕ σε όλη τη χώρα, με πρωτοπόρα τη Γ΄ΕΛΜΕ-Θ,  προσπαθούν, μέσα από αποφάσεις των Γ.Σ. και των Δ.Σ., να οργανώσουν τις αντιδράσεις των εκπαιδευτικών και να καλύψουν συνδικαλιστικά τους συλλόγους διδασκόντων για να μην εφαρμόσουν την εγκύκλιο. Οι αποφάσεις τους «ακουμπούν» και εκφράζουν τη γενικευμένη δυσαρέσκεια και αντίδραση που εκδηλώνεται στη συντριπτική πλειοψηφία των συλλόγων. Πολλοί σύλλογοι προχωρούν σε συλλογική άρνηση, βγάζουν ψηφίσματα, παίρνουν αποφάσεις μη υλοποίησης της εγκυκλίου. Επιστρατεύονται  διευθυντές και σχολικοί Σύμβουλοι, για να τους πείσουν να υλοποιήσουν τις κυβερνητικές εγκυκλίους σαν δημόσιοι υπάλληλοι, παρόλο που επιστημονικά και παιδαγωγικά τις βρίσκουν «προβληματικές» (!). Ο φόβος και η υποχρεωτικότητα ήρθαν και πάλι στο προσκήνιο... Έγινε  επίσης προσπάθεια  να ταυτισθούν οι αντιδράσεις των ΕΛΜΕ  και των Συλλόγων με συντηρητικούς και εκκλησιαστικούς κύκλους!

Αν  παρ όλα αυτά η ΟΛΜΕ κρατούσε πιο σθεναρή στάση οι εξελίξεις θα ήταν διαφορετικές

3. "Τα μαθήματα είναι βαρετά" !!! διατυμπανίζει ο αρμόδιος υπουργός άρα τα περικόπτουμε, τα ανακατεύουμε, τα κάνει “όποιος λάχει” και τα κρίσιμα ; θέματα θα τα συζητάμε εκτός τους,  βάζοντας τις κασέτες του ΙΕΠ και καλώντας τους "ειδικούς" που μας στέλνει το υπουργείο;
Το να γίνει το ίδιο το  μάθημα ζωντανή ελκυστική διαδικασία, σε συνεργατική βάση, με μικρότερα τμήματα, με νέα Α.Π. σύνδεσης θεωρίας και πράξης, σύγχρονα βιβλία, υποδομές , υποστηρικτικές δομές, βιβλιοθήκες, εργαστήρια, επιμορφωμένους εκπαιδευτικούς με αξιοπρεπείς αμοιβές και εργασιακές συνθήκες δεν «παίζει» καθόλου;

"Αγωνιστικές βδομάδες" χρειάζονται υπουργέ για να αντισταθούμε στην διάλυση της δημόσιας παιδείας και τον ευτελισμό των λειτουργών της.

Υ.Γ Ξεχάσατε να μας πείτε, πως εντελώς δημοκρατικά συναποφασίσατε με τον …ΟΟΣΑ ! το κεντρικό θέμα της Θ.Ε. της επόμενης χρονιάς,  να είναι  « η καταπολέμηση της διαφθοράς»!

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                      Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Γιάννης Λαθήρας                    Νίκος Παλάντζας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Κοριοί
Κοριοί στο στόχαστρο: ποιο χρώμα σεντονιού τους «τραβάει» περισσότερο
Έρευνες δείχνουν ότι οι κοριοί έχουν χρωματικές προτιμήσεις – και αυτό μπορεί να σας κοστίσει ύπνο και... νεύρα
Κοριοί στο στόχαστρο: ποιο χρώμα σεντονιού τους «τραβάει» περισσότερο
tameio.jpg
Εκπαιδευτικοί-Δημόσιο: Τα νέα εφάπαξ - Πού έχουμε αυξήσεις και πού μειώσεις
Η προσαρμογή του τρόπου υπολογισμού μετά το 2015 έπληξε κυρίως όσους αποχωρούν με λιγότερα έτη πριν τη συνταξιοδότηση, ενώ ωφελεί όσους έχουν...
Εκπαιδευτικοί-Δημόσιο: Τα νέα εφάπαξ - Πού έχουμε αυξήσεις και πού μειώσεις