Thumbnail
Σύλλογος ΠΕ Άνω Λιοσίων - Ζεφυρίου - Φυλής

Ο Σύλλογος ΠΕ Άνω Λιοσίων - Ζεφυρίου - Φυλής καταγγέλλει τον Διευθυντή Εκπαίδευσης Δυτικής Αττικής με αδιαφανείς διαδικασίες αποκρύπτει λειτουργικά κενά.

Διαβάστε την ανακοίνωση του Συλλόγου:

3ο Δ.Σ. Μεγάρων, Δ.Σ. Βιλλίων, 2ο, 4ο και 10ο Δ.Σ. Ελευσίνας, 6ο Δ.Σ. Ά.Λιοσίων

Για 3 από τα 6 σχολεία αποκρύπτονται τα λειτουργικά κενά

Ο Διευθυντής εκπ/σης Δυτ. Αττικής επιλέγει με αδιαφανείς διαδικασίες ποιες τάξεις και μαθητές θα μείνουν χωρίς εκπ/κό μέχρι το τέλος της χρονιάς

Την Πέμπτη 4/5 ο Διευθυντής εκπαίδευσης τοποθέτησε προσωρινά τις συναδέλφισσες που προσλήφθηκαν στην τελευταία φάση αναπληρωτών, χωρίς να τους δοθούν τα κενά και χωρίς να υποβάλλουν δήλωση προτίμησης σχολείων, αλλά η τοποθέτησή τους έγινε κατόπιν εντολής του σε σχολεία κατά τη δική του εκτίμηση. Κανένας νόμος ή εγκύκλιος δεν τον νομιμοποιεί (αντίθετα με όσα ισχυρίζεται) να μην ανακοινώνει τα κενά και να μην ακολουθεί τη σειρά τοποθέτησης των αναπληρωτών με βάση τις δηλώσεις τους και κοινωνικά κριτήρια. Η στάση του βρίσκεται σε πλήρη αντίθεση με τη κείμενη νομοθεσία και αφήνει τεράστια ερωτηματικά για «ευνοϊκές μεταχειρίσεις» ατόμων ή σχολικών μονάδων. Καταγγέλλουμε τον Διευθυντή εκπαίδευσης που με αδιαφανείς διαδικασίες και αυθαίρετα προσωπικά κριτήρια αποκρύπτει για ακόμη μία φορά το σύνολο των λειτουργικών κενών και αναρωτιόμαστε αν αυτή η επιλογή του αποκρύπτει εξυπηρετήσεις σε βάρος κάποιων σχολείων και συναδέλφων/φισσών. Είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την αναστάτωση που δημιουργείται στα σχολεία, καθώς οι εκπαιδευτικοί θα μπορούσαν να βρίσκονται ήδη στα σχολεία και οι μαθητές να έχουν τις δασκάλες τους αν ακολουθούσε την προβλεπόμενη διαδικασία.

Τα ΔΣ των Συλλόγων «Κ.Βάρναλης» και Α.Λιοσίων-Ζεφυρίου-Φυλής καλούν:

  • Τον κ.Σπύρου, αν δεν έχει να κρύψει τίποτα ή να εξυπηρετήσει ημέτερους, να ανακοινώσει τα κενά όπως υποχρεούται

  • τα μέλη του ΠΥΣΠΕ, αιρετά και διορισμένα, να τοποθετήσουν τις συναδέλφισσες με βάση τις επιλογές προτίμησής τους και σύμφωνα με τις πάγιες θέσεις του κλάδου

  • τους συλλόγους γονέων των σχολείων που αποκλείστηκαν από τη διαδικασία επιλογής και τοποθέτησης εκπ/κού στα σχολεία τους να απαιτήσουν την επανάληψη της διαδικασίας και την ανακοίνωση του συνόλου των κενών

Δηλώνουμε ξεκάθαρα ότι δεν θα ανεχτούμε να επωμίζονται οι συναδέλφισσες τις πολιτικές επιλογές της κυβέρνησης και του Υπουργείου, τις οποίες υλοποιεί ο Διευθυντής εκπ/σης, που αφήνει τις τάξεις και τους μαθητές χωρίς εκπαιδευτικούς. Μόλις ενάμιση μήνα πριν τη λήξη της σχολικής χρονιάς οι συναδέλφισσες κλήθηκαν να αναλάβουν υπηρεσία σε περιοχές μακριά από το σπίτι τους, να καλύψουν τις άμεσες ανάγκες στέγασης και μετακίνησής τους με μισθό που δεν θα αντιστοιχεί ούτε στους δύο ολόκληρους μήνες, γνωρίζοντας μάλιστα ότι η προϋπηρεσία τους δεν θα μετρήσει στους πίνακες και τις αιτήσεις για την επόμενη σχολική χρονιά, με βάση τα υπάρχοντα δεδομένα!

Ο εκβιασμός που τίθεται στους εκπαιδευτικούς να «λύσουν» εκείνοι τα προβλήματα που δημιουργούν οι περικοπές και η διαχείριση της λιτότητας στο όνομα της μείωσης του κόστους, θα βρει απέναντι το εκπαιδευτικό κίνημα!

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pipila_mwro_large.jpg
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;
Η συχνή χρήση της μπορεί να περιορίσει τον χρόνο που το παιδί εξασκεί την παραγωγή φωνημάτων και τη λεκτική επικοινωνία, καθώς η πιπίλα περιορίζει...
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;