Thumbnail
Διαμαρτυρία 

 

Αξιότιμε κ. Υπουργέ Παιδείας,

Αξιότιμε κ. Γενικέ Γραμματέα,

Είμαστε κάτοχοι του μεταπτυχιακού τίτλου «Επιστήμες της Αγωγής-Ειδική Εκπαίδευση" του Τμήματος Παιδαγωγικών Σπουδών της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Λευκωσίας από τον Ιανουάριο του 2017. Έχουμε αιτηθεί από τον ΔΟΑΤΑΠ την απαιτούμενη ισοτιμία και επίκειται η ολοκλήρωση της τυπικής διαδικασίας αναγνώρισής καθόσον ήδη από  καιρό έχει διαπιστωθεί η πληρότητα του φακέλου μας. Για την όποια καθυστέρηση της έκδοσης της πράξης ισοτιμίας δεν ευθυνόμαστε  εμείς, καθώς όπως είναι σε όλους γνωστό, ο ΔΟΑΤΑΠ στερείται προσωπικού και υπολειτουργεί.

Καθώς  ο ΟΠΣΥΔ άνοιξε  για πρώτη φορά  φέτος- κατά απαράδεκτο τρόπο- μέσα στην Μ. Εβδομάδα, με πολύ στενές προθεσμίες και με τις υπηρεσίες να είναι κλειστές για πέντε ημέρες και με τους υπαλλήλους να βρίσκονται σε παρατεταμένη Πασχαλινή άδεια, ήταν  φυσικά αναμενόμενο να μην προλάβουμε να κάνουμε την αίτησή μας και να ενταχθούμε στους πίνακες της Ειδικής Αγωγής. Αν οι αιτήσεις γίνονταν σε μια κανονική περίοδο και με μια όχι τόσο πιεστική προθεσμία τότε θα προλαβαίναμε το δίχως άλλο να ενταχθούμε, διαπίστωση που εξεγείρει ακόμα περισσότερο το αίσθημα αδικίας που νιώθουμε και μας οδηγεί στο συμπέρασμα της ύπαρξης  σκοπιμότητας με στόχο τον μεθοδευμένο αποκλεισμό μας.

Κατέχοντας, λοιπόν, ήδη από τον Ιανουάριο 2017 τον μεταπτυχιακό τίτλο, καταθέσαμε ηλεκτρονική αίτηση στον παρακάτω ιστότοπο  https://mydocs.minedu.gov.gr/,αλλά και στις κατά τόπους Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, συνυποβάλλοντας σχετικές υπεύθυνες δηλώσεις  με χορήγηση εξουσιοδότησης για αυτεπάγγελτη αναζήτηση του υπό έκδοση τίτλου αναγνώρισης από τις αρμόδιες υπηρεσίες σύμφωνα με τη ρητή διάταξη του Άρθρου 11 περ. 2 περ. 12 του νόμου 4229/2014.

Αιτούμαστε από καιρό να υπάρξει η αναγκαία πολιτική λύση. Η αδικία που υφιστάμεθα είναι κατάφορη. Είμαστε τα εξιλαστήρια θύματα. Διαθέτουμε πολύ περισσότερα προσόντα από τους υπεράριθμους ανειδίκευτους συναδέλφους  της Ειδικής που το υπουργείο σχεδιάζει να προσλάβει, κουραστήκαμε για να αποκτήσουμε τις γνώσεις που κατέχουμε, έχουμε διάθεση να προσφέρουμε και μας στερείτε το δικαίωμα να εργαστούμε. Στερείτε  κι από την Ειδική εκπαίδευση τους καταλληλότερους εκπαιδευτικούς. Ταυτόχρονα, κανείς από το Υπουργείο και  τον ΑΣΕΠ δεν έλαβε υπόψη του τους κόπους μας και τις προσπάθειές μας για επαγγελματική αποκατάσταση και κανείς δεν αισθάνεται συνυπεύθυνος για την βλάβη που υφιστάμεθα ούτε αντιλαμβάνεται ότι σε μια περίοδο οικονομικής κρίσης καταδικάζει πολλούς από εμάς σε μακροχρόνια ανεργία και οικονομική ανέχεια.  Αυτήν την αδικία αιτούμαστε να διορθώσετε. Το αίτημά  μας υποστηρίζουν  και οι παρακάτω: ΔΟΕ,  ΣΑΚΕΑ,  ΠΑΣΑΔ.

 Αιτούμεθα άμεσα μια δίκαιη λύση.

Με τιμή

Η ομάδα κατόχων Master στην Ειδική Αγωγή

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΣΕΠ 3ΕΑ/2019: Αναμορφωμένοι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών
Απόφοιτοι Ειδικής Αγωγής σε ΥΠΑΙΘΑ: «Μειωμένες έως καθόλου προσλήψεις – Εξαφάνιση της Παράλληλης Στήριξης»
«Μένουν για ολόκληρες χρονιές μαθητές χωρίς υποστήριξη» - Τι καταγγέλλουν σε επιστολή τους οι απόφοιτοι Τμημάτων Ειδικής Αγωγής
Απόφοιτοι Ειδικής Αγωγής σε ΥΠΑΙΘΑ: «Μειωμένες έως καθόλου προσλήψεις – Εξαφάνιση της Παράλληλης Στήριξης»