Thumbnail
Ψήφισμα

Ψήφισμα υποστήριξης των αιτημάτων των κρατουμένων στο κ.κ. Κορυδαλλού, που είναι υποψήφιοι στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2017

Τα ΔΣ των ΕΛΜΕ, που συνυπογράφουν το ψήφισμα, υιοθετούν τα αιτήματα, που κατέθεσαν και πάλι στο Υπουργείο Δικαιοσύνης και στο Υπουργείο Παιδείας οι κρατούμενοι στο κ. κ. Κορυδαλλού, οι οποίοι είναι υποψήφιοι στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2017. Τα ΔΣ των ΕΛΜΕ θεωρούν ότι τα αιτήματά των κρατουμένων είναι ανάγκη να γίνουν άμεσα αποδεκτά από την Πολιτεία και πριν από τις Πανελλαδικές εξετάσεις του Ιουνίου του 2017. 
Η δήλωση των κρατουμένων παρατίθεται στη συνέχεια.  

«Δεδομένου του στενού χρονικού περιθωρίου, προκειμένου να συμμετέχουμε στις πανελλήνιες εξετάσεις του διδακτικού έτους 2016-17 ασκώντας το δικαίωμά μας, σας ενημερώνουμε ότι βρισκόμαστε μόλις λίγες μέρες πριν τη διεξαγωγή τους, πλην όμως καμία έγγραφη ενημέρωση δεν έχουμε ούτε για τον τόπο, αλλά ούτε για τον τρόπο διεξαγωγής τους. Από την πλευρά μας προτείνουμε τα εξής:
α) Οι εξετάσεις μας, να διεξαχθούν εντός του κ.κ. Κορυδαλλού.
β) Να διεξαχθούν στην κατάλληλη για την περαίωσή τους αίθουσα του σχολείου δεύτερης ευκαιρία του ίδιου καταστήματος.
γ) Τα θέματα εξετάσεων να μεταφέρει αστυνομικός, ή άλλος αρμόδιος υπάλληλος, όποιου φορέα ή Αρχής αποφασιστεί από τους ιθύνοντες.
δ) Οι επιτηρητές να επιλέγουν με τα ίδια κριτήρια και τρόπο, όπως σε κάθε άλλο εξεταστικό κέντρο.
ή
ε) Να μεταφερθούμε στο Λύκειο και εξεταστικό κέντρο του Καταστήματος Κράτησης Αυλώνας.
Μετά την αποστολή του παρόντος θα περιμένουμε έγγραφη απάντησή σας, διαφορετικά θα προβούμε σε κλιμακωτές κινητοποιήσεις.
Σύμφωνα με τον Νόμο το μόνο αγαθό που στερούμαστε είναι η Ελευθερία και βάσει της Χάρτας Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων είναι αναφαίρετο δικαίωμά μας η πρόσβαση στο κοινωνικό αγαθό της μόρφωσης και της Παιδείας και θεωρούμε εκδικητική και παράνομη οποιαδήποτε στέρησή του.»

ΕΛΜΕ που συνυπογράφουν το ψήφισμα:  Ε΄  Αθήνας, Άνω Λιοσίων – Ζεφυρίου – Φυλής,       Α΄ Κυκλάδων, Πάρου – Αντιπάρου. 
ΕΛΜΕ που έχουν εκδώσει ανάλογο ψήφισμα:  Γ΄ Αθήνας, Α΄ Δυτικής Αττικής (Περιστερίου), Ημαθίας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

fysiki_oefe_1.jpg
Πανελλαδικές: Τα 2 τελευταία χρόνια τα 7 τμήματα της Φυσικής των ΑΕΙ της χώρας μας είχαν κενές πάνω από τις μισές θέσεις εισακτέων
Aπό τις διαθέσιμες θέσεις, το 50% περίπου έμειναν «ορφανές»  εξαιτίας της εφαρμογής της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (ΕΒΕ).
Πανελλαδικές: Τα 2 τελευταία χρόνια τα 7 τμήματα της Φυσικής των ΑΕΙ της χώρας μας είχαν κενές πάνω από τις μισές θέσεις εισακτέων
super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής