Thumbnail
ΠΑΜΕ εκπαιδευτικών

Χωρίς λόγο και παράτυπα η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Μαγνησίας δεν εγκρίνει οδοιπορικά για τις μετακινήσεις εκπαιδευτικών, που γίνονται για τη συμπλήρωση του υποχρεωτικού τους ωραρίου σε σχολεία που βρίσκονται σε άλλη περιοχή, εκτός της έδρας της αρχικής τους τοποθέτησης.

Η Δ/νση Π.Ε. Μαγνησίας αρνείται την έγκριση οδοιπορικών με αιτιολογία ότι οι εκπαιδευτικοί έχουν τοποθετηθεί σ’ αυτά τα σχολεία ύστερα από δική τους αίτηση (την οποία τους ανάγκασαν να καταθέσουν από την υπηρεσία). Αυτό, όμως, είναι εντελώς παράτυπο, δεν ισχύει, εφόσον είτε με απόφαση ΠΥΣΠΕ είτε με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης ο εκπαιδευτικός πρέπει να τοποθετηθεί σε ένα σχολείο και κατόπιν με απόφαση του Δ/ντή Εκπ/σης να του ανατεθεί η συμπλήρωση ωραρίου σε άλλο σχολείο, ύστερα από γνωμοδότηση του ΠΥΣΠΕ. Αν το σχολείο που συμπληρώνει ωράριο ο εκπαιδευτικός είναι εκτός της έδρας (όπου έδρα: το κατάστημα της Υπηρεσίας (σχολείο), όπου υπηρετεί ο μετακινούμενος) αρχικής τοποθέτησης του ή αν το σχολείο δεν βρίσκεται στο τόπο μόνιμης κατοικίας του εκπαιδευτικού, τότε αυτός δικαιούται οδοιπορικά ανάλογα με τη χιλιομετρική απόσταση (Ν. 4336/2015, ΥΠΟΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ Δ.9: ΔΑΠΑΝΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ, Άρθρο 8 και 9, όπως επίσης ΥΑ ΦΕΚ 20/ 14-1-2016 ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ, Γ. ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΥΠ. ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ και ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ (νυν Υπ. Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων). Το δικαίωμα αυτό το έχουν μόνιμοι και αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, καθώς και αυτοί οι εκπαιδευτικοί που κάνουν παράλληλη στήριξη.

Καλούμε τους εκπαιδευτικούς που εμπίπτουν στη ρύθμιση για καταβολή οδοιπορικών, άμεσα να διεκδικήσουν τα οδοιπορικά τους και να κάνουν την απαραίτητη αίτηση με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.

Καλούμε τη Δ/νση Π.Ε. Μαγνησίας  και το ΠΥΣΠΕ Μαγνησίας, την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας και το ΥΠΕΠΘ, να τροποποιήσουν, να «διορθώσουν», τις αποφάσεις τοποθέτησης των εκπαιδευτικών. Να τοποθετήσουν σε ένα σχολείο το κάθε εκπαιδευτικό και να εκδώσουν αποφάσεις ανάθεσης για τη συμπλήρωση του ωραρίου των εκπαιδευτικών. Να προβούν άμεσα στην αποκατάσταση της αδικίας και να κάνουν δεκτές τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά για την καταβολή των οδοιπορικών.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι οι εκπαιδευτικοί που μετακινούνται για συμπλήρωση ωραρίου είναι συνάδελφοί μας, μεταξύ των οποίων και συνάδελφοι αναπληρωτές, που ζουν και εργάζονται μακριά από τα σπίτια τους,  με λίγα χρόνια υπηρεσίας, με ιδιαίτερα χαμηλές αποδοχές, που δεν αρκούν στοιχειωδώς για την κάλυψη των οικογενειακών αναγκών τους. Αποτελεί πρόκληση λοιπόν να καλούνται να πληρώσουν από τη τσέπη τους και τη μετακίνηση που γίνεται για την κάλυψη υπηρεσιακών αναγκών.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ilikiomeni
Ενσυναίσθηση και Τρίτη Ηλικία: «Η Αγκαλιά τους, Ο Κόσμος μας: Γιαγιά και Παππούς»
Εκδήλωση για την Ενσυναίσθηση και την Τρίτη Ηλικία: "Η Αγκαλιά τους, Ο Κόσμος μας: Γιαγιά και Παππούς"
Ενσυναίσθηση και Τρίτη Ηλικία: «Η Αγκαλιά τους, Ο Κόσμος μας: Γιαγιά και Παππούς»
skaki-skakiera-aspra-maura-pionia_4.jpg
Καθαιρέσεις νηπιαγωγών: Η ΔΙΠΕ Α' Αθήνας αντιμετωπίζει την απεργία ως έγκλημα
Η ΔΙΠΕ Α' Αθήνας απομάκρυνε προϊσταμένες νηπιαγωγείων που συμμετείχαν στην απεργία-αποχή κατά της αξιολόγησης – αντιδράσεις και κύμα αλληλεγγύης από...
Καθαιρέσεις νηπιαγωγών: Η ΔΙΠΕ Α' Αθήνας αντιμετωπίζει την απεργία ως έγκλημα
Αίθουσα διδασκαλίας
Από την αξιολόγηση στην τιμωρία: «Βιομηχανία» πειθαρχικών για τους εκπαιδευτικούς του Β. Αιγαίου
Το διοικητικό bullying στις σχολικές αίθουσες αποκτά διαστάσεις καταστολής
Από την αξιολόγηση στην τιμωρία: «Βιομηχανία» πειθαρχικών για τους εκπαιδευτικούς του Β. Αιγαίου