Thumbnail
ΠΥΣΠΕ Πειραιά

Καλή σχολική χρονιά και καλή δύναμη σε όλους!

   Την Τετάρτη 23 Αυγούστου έγινε συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Πειραιά για την πρόταση κατανομής οργανικών θέσεων των μη κοινών ειδικοτήτων, ανά σχολική μονάδα. Δέκα μήνες μετά το ΦΕΚ 3391/τ.Β'/20-10-2016, με το οποίο, υπό την πίεση του εκπαιδευτικού κινήματος, έγινε η σύσταση των οργανικών θέσεων, ανά διεύθυνση, για τους συναδέλφους Γαλλικής και Γερμανικής Γλώσσας, Θεατρικής Αγωγής, Εικαστικών και Πληροφορικής, βγήκε η εγκύκλιος για τη σύσταση των οργανικών ανά σχολική μονάδα. Κανείς δε γνωρίζει βέβαια το πότε θα ολοκληρωθεί η διαδικασία, με την απόδοση των οργανικών θέσεων στους μεταταγμένους συναδέλφους.

   Στο συγκεκριμένο ζήτημα υπήρχε και υπάρχει απίστευτη κωλυσιεργία από την πλευρά του Υπουργείου, με αποτέλεσμα οι συνάδελφοι να κινδυνεύουν και φέτος να παραμείνουν στο «καθεστώς εξαίρεσης» της προσωρινής τοποθέτησης,  συνεχίζοντας την άνιση μεταχείριση και ταλαιπωρία που υφίστανται για τέταρτη σχολική χρονιά. Το ΠΥΣΠΕ θα συνεδριάσει για την προσωρινή τοποθέτησή τους στις 31 Αυγούστου.

    Την 1 Σεπτέμβρη θα γίνει συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ για την κρίση -διαπίστωση- των λειτουργικών υπεραριθμιών, παρά την εκ νέου προσπάθεια του Υπουργείου Παιδείας να ολοκληρωθούν όλες οι τοποθετήσεις μόνιμων εκπαιδευτικών μέχρι τις 31 Αυγούστου. Φαίνεται ότι η περσινή εμπειρία με την πρωτοφανή ταλαιπωρία των εκπαιδευτικών, τα ζητήματα νομιμότητας της διαδικασίας -ξεκάθαρα παράνομη διαδικασία- και την αδυναμία υλοποίησης, δε δίδαξε τίποτα στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου και την κυβέρνηση. Με εγκύκλιο της 11ης Αυγούστου κι ενώ δεν είχε ανακοινωθεί ακόμη η β’ φάση των αποσπάσεων από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ, το Υπουργείο Παιδείας επανήλθε, όπως πέρσι, σε ασφυκτικά χρονοδιαγράμματα και σε παράνομες μεθοδεύσεις. Δεν είναι δυνατό με κλειστά σχολεία, χωρίς αναλήψεις υπηρεσίας των συναδέλφων και με τη διαδικασία των αποσπάσεων να συνεχίζεται, να κριθούν υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί. Αν αυτή η διαδικασία γίνει πριν την 1η Σεπτέμβρη, είναι σίγουρο ότι θα υπάρχει ανακοινοποίηση κενών, κυρίως λόγω αύξησης των κενών όσο και μείωσης των υπεραριθμιών.  

    Κανείς δε θέλει περισσότερο από τους εκπαιδευτικούς να ολοκληρώνονται έγκαιρα οι υπηρεσιακές μεταβολές και να είναι όλοι οι συνάδελφοι στη θέση τους με την έναρξη του διδακτικού έτους, αρκεί αυτή η εικόνα να μην είναι πλαστή και να μην έχουν καταστρατηγηθεί δικαιώματα των εργαζομένων. Για να μην είναι πλαστή, θα έπρεπε η κυβέρνηση να έχει προσλάβει χιλιάδες μόνιμους εκπαιδευτικούς, που η ίδια έχει ξεκαθαρίσει ότι είναι αναγκαίοι και να είχε ολοκληρώσει τις υπηρεσιακές μεταβολές ως το τέλος Ιουνίου.  Όσο οι όροι καθορίζονται από τα μνημόνια κι όχι από τις πραγματικές παιδαγωγικές και κοινωνικές ανάγκες, είναι ξεκάθαρο ότι η εικόνα θα είναι πλαστή.

    Εμείς ως αιρετοί καταθέσαμε ήδη έγγραφο, ζητώντας να ολοκληρωθούν οι μεταβολές των μονίμων στα χρονοδιαγράμματα που η νομοθεσία ορίζει και ξεκαθαρίζουμε ότι, ιδιαίτερα φέτος που, μετά τη μαχητική δράση του εκπαιδευτικού κινήματος, η ώρα της σίτισης (1η ώρα ολοημέρου) προσμετράται για όλους τους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν στο ολοήμερο και τη 2η ώρα (ώρα μελέτης), για να λειτουργήσουν οι σχολικές μονάδες με επάρκεια και με σεβασμό στα εργασιακά και μορφωτικά δικαιώματα, οι μαζικές προσλήψεις αναπληρωτών όλων των ειδικοτήτων πρέπει να είναι πολλαπλάσιες των περσινών. Παρά την «εξαφάνιση», λόγω των υπουργικών αποφάσεων Φίλη και του νέου Προεδρικού διατάγματος, του υπεύθυνου του ολοήμερου και παρά την απαράδεκτη υπουργική απόφαση για όρους και προϋποθέσεις πρόσβασης σε αυτό, οι ανάγκες είναι τεράστιες και δεν αποκρύπτονται. Στον υπολογισμό υπεραριθμιών, και κατ’ επέκταση κενών,  θεωρούμε ότι, σύμφωνα και με τις θέσεις του κλάδου, πρέπει να υπολογιστούν:

1. ένας/μία δάσκαλος/α για κάθε τμήμα 

2. ένας/μία δάσκαλος/α ανά 50 μαθητές στο ολοήμερο

3. ένας/μία δάσκαλος/α σε κάθε τμήμα ένταξης

4. ένας/μία δάσκαλος/α σε κάθε τμήμα υποδοχής και σε κάθε παράλληλη στήριξη

5. οι απαραίτητες ώρες ενισχυτικής διδασκαλίας στα τμήματα

6. δύο νηπιαγωγοί για κάθε ολοήμερο νηπιαγωγείο

7. κάλυψη συνολικά των αναγκαίων δασκάλων, νηπιαγωγών και ειδικοτήτων

  Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, εμείς ως αιρετοί δε θα νομιμοποιήσουμε ούτε τη διαδικασία κρίσης των υπεραριθμιών, ούτε και  τον τρόπο υπολογισμού των κενών.

  •  

Ο αγώνας για την προάσπιση του δημόσιου σχολείου και  των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας συνεχίζεται.

   Η ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΣΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΜΑΣ  ΕΙΝΑΙ  Η ΜΟΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Καλό ταξίδι αγαπημένε μας φίλε και σύντροφε Σταύρο!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

doe
Για τη συνάντηση του ΔΣ της  ΔΟΕ με την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας
Δήλωση των εκπροσώπων των Παρεμβάσεων - Κινήσεων - Συσπειρώσεων Τάσου Γκαραγκάνη  και Βιολέττας Πατέλη για τη συνάντηση του ΔΣ της  ΔΟΕ με την...
Για τη συνάντηση του ΔΣ της  ΔΟΕ με την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας
texniti noimisini
Νέοι εκπαιδευτικοί: Πανελλήνια Πανεπιστημιακή Επιμόρφωση Τεχνητής Νοημοσύνης
Σαρώνει στους νέους εκπαιδευτικούς το 1ο Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό εκπαιδευτικών στην Τεχνητή Νοημοσύνη. Χιλιάδες οι εκδηλώσεις ενδιαφέροντος νέων...
Νέοι εκπαιδευτικοί: Πανελλήνια Πανεπιστημιακή Επιμόρφωση Τεχνητής Νοημοσύνης
viasmos.jpg
Ασέλγεια σε 12χρονη αθλήτρια: Ποινή κάθειρξης 13 ετών στον προπονητή ιστιοπλοΐας
«Στο δικό του μυαλό ίσως να πίστευε ό,τι και να γίνει θα καλυφθεί με το γάμο… Μου δίνει την εντύπωση ότι έμμεσα επιβεβαιώνεται ο βιασμός»
Ασέλγεια σε 12χρονη αθλήτρια: Ποινή κάθειρξης 13 ετών στον προπονητή ιστιοπλοΐας