Η επίσημη έναρξη του σχολικού έτους συνοδεύτηκε από το μότο του Υπουργού περί επιστροφής στην κανονικότητα. Η κανονικότητα αυτή για την κυβέρνηση σημαίνει:
Αυστηρά χρονοδιαγράμματα(κενά- πλεονάζοντες ,πριν ανοίξουν τα σχολεία, πριν ολοκληρωθούν οι αποσπάσεις, πριν την εκλογή υποδιευθυντών, πριν τη λήξη των μετεγγραφών).
Εγκύκλιοι για ηλεκτρονική εγγραφή μαθητών στα ΕΠΑΛ ,η οποία περιορίζει από τα τέλη Ιουνίου τον αριθμό των τμημάτων και των τομέων.
Εγκύκλιοι για τον περιορισμό των τμημάτων σχετικά με την επιλογή της Β΄ξένης γλώσσας. .Εγκύκλιοι, οι οποίες στην ουσία τους εξοβελίζουν το δικαίωμα της επιλογής στους μαθητές, αφού κάποιοι από αυτούς αναγκάζονται να επιλέξουν ,όχι τη γλώσσα που επιθυμούν ή έχουν διδαχτεί στο Δημοτικό, αλλά τη γλώσσα , στο τμήμα της οποίας υπάρχει περισσευούμενος αριθμός μαθητών. Σε σχολεία με 3 τμήματα στην Α΄Γυμνασίου επιτρέπονται μόνο 3 τμήματα επιλογής β΄ξένης γλώσσας. Αυτό σημαίνει πως θα υπερισχύσει μία γλώσσα έναντι της άλλης ( με 2 τμήματα) και στο τρίτο η άλλη γλώσσα θα διδαχτεί ή σε τμήμα 30 μαθητών( παράνομο) ή κάποιοι μαθητές θα υποχρεωθούν να αλλάξουν γλώσσα.
Αν σε αυτές τις εγκυκλίους προστεθεί και το έγγραφο του Περιφερειακού Δ/ντή Εκπαίδευσης (4281/28-8-2017) με το οποίο εγκαλεί σχολικές μονάδες , στις οποίες ο αριθμός των τμημάτων δεν συμφωνεί με τα οριζόμενα από τη νομοθεσία, αντιλαμβανόμαστε πως στόχος και επιδίωξη της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και των πολιτικών –διοικητικών φερέφωνων της είναι το στοίβαγμα των μαθητών σε πολυπληθείς τάξεις, ώστε να δημιουργηθεί πλεονάζον προσωπικό και να περιορίσουν τις προσλήψεις αναπληρωτών.
Οι 20.000 μόνιμοι διορισμοί ,που διατυμπάνιζε ο Υπουργός Παιδείας πέρσι τα Χριστούγεννα είναι ένα μεγάλο ψέμα. Από το 2010 έχουν αποχωρήσει 30.000 εκπαιδευτικοί και δεν έχει διοριστεί κανένας. Μηδενικοί διορισμοί , στάγδην μεταθέσεις και αποσπάσεις.
Αποτέλεσμα : να μην μπορεί να υπάρχει σαφής εικόνα της κατάστασης στα σχολεία μέχρι σήμερα, ενώ τα κενά είναι πολλά Παράδειγμα στις Αργυράδες ,όπου τα τμήματα του σχολείου είναι 12 και οι καθηγητές εννέα. Η Διεύθυνση Β/θμιας έχει πολύ μεγάλες ευθύνες για το χάος που επικρατεί. Λάθος κενά σε ειδικότητες , κενά που δεν υπάρχουν ή κενά που εμφανίζονται αργότερα, κενά που πάνε και έρχονται .Μια κατάσταση που πρώτη φορά είναι τόσο χαοτική .
Ο σχολικός Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής παρεμβαίνει στο διοικητικό έργο για το ποια και πόσα θα είναι τα κενά, για το πώς θα δοθούν τα κενά της ειδικής ή για το πώς θα τοποθετηθούν οι αναπληρωτές που προσελήφθησαν, παρακάμπτοντας το ΠΥΣΔΕ. Συνομιλεί και καθορίζει τις θέσεις με Διευθυντές Σχολείων, ενώ περιορίζει τον αριθμό των κενών που δόθηκαν στο Υπουργείο. Με την ίδια λογική η πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ καταστρατηγεί τ η διαδικασία τοποθέτησης των αναπληρωτών, παρακάμπτοντας την ειδική κατηγορία.
Λίστες με ειδικότητες εμφανίζονται χωρίς να είναι πλήρεις ή εμπεριέχουν ονόματα συναδέλφων που δεν θα έπρεπε να είναι, ενώ άλλα ονόματα εξαφανίζονται, γιατί πρόκειται να πάρουν απόσπαση.
Την ίδια στιγμή Δ/ντές αυθαιρέτως και κατά βούληση διαθέτουν ή όχι διδακτικές ώρες παραβαίνοντας τη νομοθεσία περί αναθέσεων, ενώ άλλοι επιχειρούν να διευρύνουν το ωράριο των εκπαιδευτικών, κρατώντας τους σε «επιφυλακή» κατασρατηγώντας τη νομοθεσία.
Ο Διευθυντής Β/θμιας με το κλείσιμο του ματιού του Περιφερειακού Δ/ντή Εκπαίδευσης κάνει επιλεκτική αντιμετώπιση σε συγκεκριμένα σχολεία, ενώ δηλώνει μικρότερο αριθμό κενών ,ώστε να μην τσαλακώσει την εικόνα της κυβέρνησης.
Το πρωτοφανές είναι πως τόσο το Υπουργείο όσο και η Περιφερειακή Δ/νση Εκπ/σης ( ήδη από τις κρίσεις των Δ/ντών ) ενεργούν με προφορικές εντολές. Τίποτε εγγράφως, όλα προφορικά ή όταν απαντούν υπάρχει μόνο ένα «κατά την άποψή μας». Γιατί να λερώσει η πολιτική ηγεσία τα χέρια της με βρωμιές, αφού υπάρχει η Διοίκηση που είναι πρόθυμη;
Η ΕΛΜΕ από τις 28 Αυγούστου με διαρκείς παρεμβάσεις στο ΠΥΣΔΕ, ύστερα από ενημέρωση των αιρετών έθετε και θέτει τα ζητήματα που εγείρονται . Αρκετές φορές η παρουσία μας εκεί επέδρασε καταλυτικά προς το συμφέρον των συναδέλφων.
Η παρέμβαση του σωματείου ήταν άμεση σε περιπτώσεις σχολείων που επιχειρήθηκε η καταστρατήγηση των εργασιακών μας δικαιωμάτων.
Η κανονικότητα του Υπουργού αλλά και της κυβέρνησης είναι η «κανονικότητα των μνημονίων», της Ε.Ε , του ΟΟΣΑ, του ΔΝΤ και του ΣΕΒ. Η πρόταση του Υπουργείου για το Νέο Λύκειο έρχεται να συμπληρώσει τις περσινές αλλαγές στο Γυμνάσιο και να αλλάξει το τοπίο στην εκπαίδευση. Δεν μιλάμε για ποιοτικότερη εκπαίδευση ,αλλά για λιγότερη Εκπαίδευση, για ένα κυριολεκτικά ταξικό σχολείο, μέσα σε μια κοινωνία που «χτυπιέται» από την ανεργία , την ανέχεια , τη φοροαρπαγή, για ένα σχολείο που υποτάσσεται και λειτουργεί προς όφελος της αγοράς( μαθητεία) .
Ζητάμε :
Μόνιμους διορισμούς για κάλυψη των κενών.
Άμεση πρόσληψη αναπληρωτών
20 μαθητές στο τμήμα Γεν. Παιδείας/ 15 μαθητές στα τμήματα προσανατολισμού/ 10 μαθητές στα εργαστήρια των ΕΠΑΛ
Κατάργηση της εγκυκλίου για την επιλογή της Β΄ξένης γλώσσας και όλων αυτών που οδηγούν σε μείωση του προσωπικού
Η πρόεδρος Ο Γραμματέας
Μ.Ράπτη Τ.Σγούρος
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη