Thumbnail

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΟΡΕΙΑΣ ΡΗΝΑΝΙΑΣ ΒΕΣΤΦΑΛΙΑΣ ,  ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΩΣΗΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ Τ.Ε.Γ.( Τμήματα Ελληνικής Γλώσσας ) ΒΑΔΗΣ ΒΥΤΕΜΒΕΡΓΗΣ

Η Ελλάδα δημιουργώντας Ελληνικά σχολεία στην Ευρώπη, μερικά από τα οποία με αμιγώς ελληνικό πρόγραμμα σπουδών, στην ουσία έκανε μια προσφορά-αποζημίωση στον μετανάστη, δίνοντας στα παιδιά του τη δυνατότητα, στην καρδιά της Ευρώπης, να μετέχουν της Ελληνικής Παιδείας. Μια ελάχιστη αποζημίωση, σ’ αυτούς που δεν μπόρεσε να τους δώσει δουλειά να μείνουν στον τόπο τους.

Τα λίγα ελληνικά σχολεία, είναι τα μοναδικά σχολεία, που μορφώνουν πραγματικά τα παιδιά των μεταναστών. Ειδικά σε μια χώρα όπως η Γερμανία, της οποίας η εκπαίδευση έχει ξεκάθαρα ταξικό χαρακτήρα κάτι που αποδεικνύεται από το ποσοστό των αλλοδαπών, που αποκτά Απολυτήριο Λυκείου και το οποίο φτάνει το πολύ σε 4%  (με αντίστοιχο των Γερμανών σε 25-30% ). Αντίθετα, μέσω των ελληνικών σχολείων,το 90-100% των μαθητών καταφέρνει να αποκτά το πολυπόθητο απολυτήριο. Αυτό, που του δίνει τη δυνατότητα να προχωρήσει είτε στην πατρίδα, είτε σε οποιαδήποτε άλλη χώρα της Ευρώπης.

Η Ελλάδα σε χειρότερες από την σημερινή συγκυρία εποχές, συντήρησε και κράτησε αυτά τα σχολεία πληρώνοντας με την πληθωριστική δραχμούλα. Τα έξοδα μάλιστα των σχολείων αυτών σε απόλυτα νούμερα είναι ελάχιστα σε σχέση με το όφελος που έχει η πατρίδα μας από τα σχολεία αυτά. Σχολεία, που βοηθούν στην δημιουργία Ελληνικού λόμπι μέσα στην Ευρώπη .

Δυστυχώς αυτά τα σχολεία δέχτηκαν και δέχονται κατ’ επανάληψη επιθέσεις από κάποιους πολιτικούς στην Ελλάδα . Η τελευταία επίθεση έγινε από την πρώην Υπουργό κ. Γεννηματά, η οποία με νόμο το 2011 ήθελε να κλείσει τα σχολεία αυτά. Ο προηγούμενος Υπουργός παιδείας κ. Φίλης κατανοώντας το πρόβλημα κατάργησε τον επαίσχυντο αυτό νόμο.

Δυστυχώς ο διάδοχός του Υπουργός κ. Γαβρόγλου, επανάφερε τα σχέδια της κ. Γεννηματά και έκανε ότι μπορούσε για να κλείσει τις σχολικές μονάδες μας.

Αφού είδε ότι ο αριθμός των εγγραφών στα σχολεία μας αυξανόταν, φρόντισε να αποψιλώσει τις σχολικές μονάδες από εκπαιδευτικούς. Έτσι:

            1. Δεν παρέτεινε τις αποσπάσεις των εκπαιδευτικών εκπαιδευτικούς, που λόγω σύναψης γάμου με ομογενή ή μόνιμο κάτοικο εξωτερικού, υπηρετούσαν και στελέχωναν τις μονάδες αυτές με μόνη αμοιβή τους το μισθό της Ελλάδας.

            2. Για να σιγουρευτεί, ότι δεν θα μπορούσαν να παραμείνουν, μόνο για αυτούς μέσα σε μία νύχτα πέρασε διάταξη, που απαιτούσε να φτάσει η γλωσσομάθεια τους σε ανώτερο επίπεδο (C1 του Ινστιτούτου Göthe) σε αντίθεση με το Β2, που ισχύει για τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς οι οποίοι επιθυμούν να αποσπαστούν στο εξωτερικό

            3. Αποφάσισε να τιμωρεί, όποιον εκπαιδευτικό ήθελε να αποσπαστεί στο εξωτερικό, στερώντας του την οργανική θέση στην Ελλάδα.

Έτσι φέρθηκε σε ανθρώπους, που μορφώνουν τα παιδιά μας λες και ήταν οι τελευταίοι αλήτες. Σε πολλούς διέλυσε τις οικογένειές τους  και πολλούς τους εξανάγκασε σε παραίτηση.

Εκκλήσεις δικές μας, που διαβλέπαμε την επερχόμενη καταστροφή αγνοήθηκαν παντελώς. Ο κ. Γαβρόγλου δεν δέχτηκε ούτε μία φορά να συναντήσει εκπροσώπους της Ομοσπονδίας μας. Από το γραφείο του έλεγαν στους εκπροσώπους μας, που έκαναν χιλιάδες χιλιόμετρα, ότι απουσιάζει. Σύμπτωση άραγε;  Δεν απάντησε σε καμία από τις πρωτοκολλημένες, επιστολές, που αποστείλαμε. ΟΥΤΕ ΣΕ ΜΙΑ!!

Σε αντίθεση ο προκάτοχός του (κ. Φίλης ) είχε σκύψει πάνω στα προβλήματα των Ομογενών, όπως και το Υπουργείο Εξωτερικών .

Ο κ. Γαβρόγλου και το στενό περιβάλλον του, σχεδίασαν και πέτυχαν να μας φέρουν σε αυτή την κατάσταση. Και λέμε σχεδίασαν, διότι, όσον αφορά την έκδοση της εγκυκλίου για τις νέες αποσπάσεις αυτή καθυστέρησε επί τούτου φέτος. Στη συνέχεια μετά τα όσα αντικίνητρα θέσπισε, άρχισε να διαφαίνεται, ότι το ενδιαφέρον σε κάποιες ειδικότητες ήταν μηδαμινό (μαθηματικοί, φιλόλογοι, φυσικοί, χημικοί, βιολόγοι). Τι έκανε ο κ. Γαβρόγλου, όταν είδε  τον Ιούνιο, ότι οι θέσεις δεν καλύπτονται; Μήπως τις επαναπροκήρυξε; Μήπως κατάργησε κάποια από τα αντικίνητρα; Μήπως κάλεσε αυτούς, που εκδίωξε να μείνουν; Όχι δεν έκανε απολύτως τίποτε. Απλά περίμενε τη διάλυση των σχολείων μας.

Ο στόχος του ήταν και είναι η δυσφήμιση των σχολείων μας. Ο στόχος του είναι να επικρατήσει η αβεβαιότητα και να εξαναγκάσει τους Έλληνες γονείς να στραφούν στα Γερμανικά σχολεία, εκεί όπου για να γραφτεί ένα παιδί θα πρέπει να χάσει τουλάχιστον μία με δυο τάξεις, για όσους έρχονται από Ελλάδα.

 

Μήπως όμως ο κ. Γαβρόγλου έμεινε μόνο εκεί; Όχι βέβαια. Για πρώτη φορά στα χρονικά (ούτε η ανεκδιήγητη κ. Γεννηματά δεν είχε τολμήσει κάτι τέτοιο) τα παιδιά των Ελλήνων του εξωτερικού έδωσαν εξετάσεις μαζί με τους υποψήφιους των Επαναληπτικών της Ελλάδας, την ίδια μέρα, με τα ίδια θέματα. Δηλαδή, διαγωνίστηκαν τα παιδιά των Ομογενών, που μεγαλώνουν μέσα σε ξενόγλωσσο περιβάλλον, χωρίς καθηγητές, χωρίς φροντιστήρια, χωρίς καν βιβλία, σε θέματα αυξημένης δυσκολίας, που ως γνωστόν αντιμετωπίζουν οι υποψήφιοι των Επαναληπτικών Πανελληνίων εξετάσεων. Και βέβαια τα δικά μας παιδιά δεν έχουν καν το δικαίωμα σε επαναληπτικές εξετάσεις. Όχι βέβαια!!!

Ο στόχος τους και εδώ ξεκάθαρος. Κάνοντας χρήση της αντισυνταγματικής εδώ και χρόνια διάταξης, που αφορά τους Ομογενείς (σε αντίθεση με τους γηγενείς, οι ομογενείς έχουν βάση εισαγωγής στα Πανεπιστήμια) κατάφεραν να αφήσουν πολλά παιδιά έξω από τα Πανεπιστήμια. Βλέπετε για τους γηγενείς δεν ισχύει, εύκολα θέματα-δύσκολα θέματα το ίδιο για όλους. Για τους ομογενείς δύσκολα θέματα σημαίνει μένεις απέξω. Και το χειρότερο δεν είναι αυτό. Τα παιδιά μας δεν μπορούν να αναγνωρίσουν το απολυτήριο τους εδώ στο εξωτερικό, αν δεν έχουν πιάσει τη βάση στις πανελλήνιες! Αλλά και ακόμα αν την πιάσουν υστερούν σε σχέση με τις άλλες εθνότητες τη στιγμή, που στα δικά τους Λύκεια οι βαθμολογίες είναι πολύ καλύτερες με ασύγκριτα ευκολότερα θέματα.

Προ ολίγων ημερών ανακοινώθηκαν οι διατάξεις, που αφορούν τις μεταγραφές των φοιτητών για φέτος στο εσωτερικό. Οι Έλληνες Ομογενείς ακόμα και όταν έρχονται στην Ελλάδα δεν αντιμετωπίζονται σαν «κανονικοί» Έλληνες. Με μεγάλα γράμματα και πρώτοι ,πρώτοι στις διατάξεις ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ μεταγραφής. Οι αμέσως επόμενοι, που δε δικαιούνται μεταγραφής είναι οι κατηγορία των Αλλογενών, Αλλοεθνών. Εν ολίγοις, οι Ομογενείς στα μάτια της Ελληνικής πολιτείας είναι στην ίδια κατηγορία με τους Αλλογενείς και Αλλοεθνείς. Τη στιγμή, που οι αδελφοί Κύπριοι, αλλά και οι μουσουλμάνοι Έλληνες (πολύ σωστά βέβαια, γιατί είναι Έλληνες) δικαιούνται μεταγραφής. Εμείς φαίνεται δεν είμαστε Έλληνες ή μάλλον είμαστε  Β κατηγορίας Έλληνες.

Είμαστε εξοργισμένοι με όλα αυτά. Αδυνατούμε να πιστέψουμε, ότι μέσα σε ένα χρόνο άλλαξε τόσο πολύ η κυβερνητική πολιτική, τη στιγμή, που το μόνο, που άλλαξε ήταν ο Υπουργός. Θεωρούμε, ότι ο κ. Γαβρόγλου έχει τους ίδιους συμβούλους μέσα από το Υπουργείο, που είχε και η κ. Γεννηματά. Πιστεύουμε ακράδαντα, ότι είναι προσωπική η πολιτική, που ασκεί σε βάρος των Ομογενών.

Ζητάμε λοιπόν τα αυτονόητα:

  1. Άμεση στελέχωση των σχολείων μας με εκπαιδευτικούς που έχουν σύζυγο ομογενή ή μόνιμο κάτοικο εξωτερικού και οι οποίοι ούτως ή άλλως δεν ζημιώνουν το ελληνικό κράτος αφού αμείβονται μόνο με το μισθό της Ελλάδος
  2. Άμεση κατάργηση των αντικινήτρων για  τους εκπαιδευτικούς, που θέλουν να αποσπαστούν στο εξωτερικό. Σε περίπτωση, που ο αριθμός των εκπαιδευτικών που επιθυμούν να αποσπαστούν δεν είναι ικανός για να στελεχωθούν πλήρως οι σχολικές μας μονάδες, έχουμε ως ομοσπονδία συγκεκριμένες προτάσεις για πρόσληψή επιτόπιου προσωπικού με συμβάσεις έργου που δεν κοστίζουν περισσότερο στο ελληνικό κράτος.
  3. Άμεση κατάργηση της βάσης για την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο, όπως ισχύει και για τους Έλληνες στην Ελλάδα.
  4. Θέματα Πανελληνίων, ανάλογα των δυνατοτήτων των παιδιών του εξωτερικού(κάτι που ίσχυε πάνω από τριάντα χρόνια και καταργήθηκε επί κ. Γαβρόγλου).
  5. Ίδια δικαιώματα που αφορούν τις μεταγραφές και για τους ομογενείς μαθητές ώστε  ο τρόπος εισαγωγής να μην στιγματίζει τον Ομογενή ως Β κατηγορίας Έλληνα
  6. Κάθε σκέψη για μετατροπή των ήδη σχολικών μονάδων μας σε άλλου είδους μορφή δεν μας βρίσκει απλά αντίθετους, αλλά αποφασισμένους για πρωτοφανούς έκτασης κινητοποιήσεων
  7. Και σαν τελευταίο απαιτούμε να σταματήσετε να έχετε άλλοθι, τις δήθεν συμφωνίες με  μια ανύπαρκτη αυτοαποκαλούμενη Συνομοσπονδία Ομοσπονδιών Γερμανίας       (sic)  ενός ανδρός, που ούτε είχε, ούτε έχει παιδιά στα ελληνικά σχολεία μας. Δικαίωμά σας  να συνομιλείτε με όποιον θέλετε,  εξωθεσμικά (φίλους και κολλητούς κάποιων μέσα στις υπηρεσίες του Υπουργείου). Δεν έχετε δικαίωμα  όμως να επικαλείστε  συμφωνίες με κυρίους, που δεν έχουν παιδιά στα σχολεία μας (και σε κάποιες περιπτώσεις και κάποιους μονίμως καταγγέλλοντες και μη εκπροσωπούντες κανέναν πλην του εαυτού τους).

Σήμερα όλοι οι γονείς, εμείς που έχουμε παιδιά στα σχολεία αυτά δηλώνουμε την οργή μας, για την πολιτική αυτή. Υπογράφουμε όλοι σαν Ομοσπονδία, και σαν Σύλλογοι ελπίζοντας έστω και τώρα να παρέμβει ο Πρωθυπουργός ώστε να αρθούν οι αδικίες εις βάρος των παιδιών μας.

 

Μετά τιμής

Ομοσπονδία Συλλόγων Γονέων Ελ.Σχολείων Β.Ρηνανίας Βεστφαλίας

                                                               

                                                           

                                                                                       Πρόεδρος..κ.Μπαλαγιάννης                                 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

plastiko.jpg
Κένυα: Ανακαλύφθηκε «πλαστικοφάγο» έντομο
Επιστήμονες από το Διεθνές Κέντρο Φυσιολογίας και Οικολογίας Εντόμων στο Ναϊρόμπι στην Κένυα ανακάλυψαν ότι οι προνύμφες του Κενυατικού μικρού...
Κένυα: Ανακαλύφθηκε «πλαστικοφάγο» έντομο
Μια σταγόνα γάλα στον καφέ μπορεί να έχει οφέλη για την υγεία που δεν
Τι κίνδυνο για την υγεία μπορεί να κρύβει το γάλα στον καφέ;
Όσοι κατανάλωναν καθημερινά το ισοδύναμο ενός μεγάλου latte σε γάλα για το σύνολο της μελέτης, διέτρεχαν 5% υψηλότερο κίνδυνο εμφάνισης στεφανιαίας...
Τι κίνδυνο για την υγεία μπορεί να κρύβει το γάλα στον καφέ;
donti.jpg
Οδοντίατρος προειδοποιεί για ένα «επίμονο» σημάδι στο στόμα που μπορεί να αποτελεί πρώιμο σύμπτωμα καρκίνου
Τα στοματικά έλκη που δεν θεραπεύονται εντός τριών εβδομάδων μπορεί να είναι ένα από τα πρώτα σημάδια καρκίνου του στόματος
Οδοντίατρος προειδοποιεί για ένα «επίμονο» σημάδι στο στόμα που μπορεί να αποτελεί πρώιμο σύμπτωμα καρκίνου
elliniki-glossa
Το ρήμα που έκανε λάθος μέχρι και ο Μπαμπινιώτης δεν γράφεται όπως νομίζουμε
Ο καθηγητής Μπαμπινιώτης, με τη βαθιά κατανόησή του στη γλωσσολογία και τη γλώσσα ως πολιτιστικό εργαλείο, υποδεικνύει την ορθότερη μορφή...
Το ρήμα που έκανε λάθος μέχρι και ο Μπαμπινιώτης δεν γράφεται όπως νομίζουμε