Thumbnail
πρωτοβουλία ανεξάρτητων εκπαιδευτικών ΠΕ

ΝΕΟΣ ΧΡΟΝΟΣ- ΠΟΔΑΡΙΚΟ ΜΕ ΤΟ ΔΕΞΙ !

ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΑΙΚΟ ΠΑΚΕΤΟ

 ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ  ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ

            Εντός των επόμενων ημερών, θα κατατεθούν προς ψήφιση στη Βουλή, νέα αντιεκπαιδευτικά μέτρα και αντιλαϊκά μέτρα,  όπως έχει συμφωνηθεί  από την Κυβέρνηση, τον ΟΟΣΑ και τους θεσμούς:

Υποχρεωτικό 30ωρο παραμονής στα σχολεία (σαν πρώτο βήμα για την περαιτέρω αύξηση των ωρών διδασκαλίας – που επίσης έχουν ζητήσει οι θεσμοί). Πλέον ο εκπαιδευτικός θα υποχρεώνεται να παραμένει στο σχολείο 30 ώρες, σε βάρος του εκπαιδευτικού έργου που πραγματοποιεί στο σπίτι (καθώς στα σχολεία δεν υπάρχει καμία υλικοτεχνική υποδομή που να επιτρέπει κάτι τέτοιο: υπολογιστές, γραφεία, βιβλιοθήκες, χώροι μελέτης κ.α.), για να συμπληρώνει τα κενά  σε γραμματειακή/διοικητική υποστήριξη αλλά και σε άλλα καθήκοντα πέρα από το διδακτικό του έργο. Τα καθήκοντα αυτά θα ανακαλυφθούν σε πρώτη φάση μέσα από τον αποχαραρακτηρισμό της ώρας της σίτισης ως διδακτικής, αλλά και την απασχόληση μαθητών για αναπλήρωση εκπαιδευτικών που απουσιάζουν. Ο αποχαρακτηρισμός της ώρας της σίτισης ισοδυναμεί με έμμεση αύξηση του διδακτικού ωραρίου, ενώ ή άμεση αύξηση αποτελεί το επόμενο στόχο. Οι θέσεις εργασίας που θα χαθούν είναι εκατοντάδες, ενώ μόνο στο λεκανοπέδιο της Αττικής (και μόνο από το χαρακτηρισμό της ώρας της σίτισης) θα «περικοπούν» (δηλαδή θα απολυθούν) 492 εκπαιδευτικοί! 

Κριτήρια για τις συγχωνεύσεις  σχολικών μονάδων. Οι συγχωνεύσεις, όπως και οι προηγούμενες, θα έχουν σαν ως αποτέλεσμα τη δημιουργία σχολικών μονάδων-μαμούθ, το σχηματισμό πληθωρικών τμημάτων, τη μείωση των οργανικών θέσεων, τις μετακινήσεις εκπαιδευτικών, μεγαλύτερα μορφωτικά ελλείμματα και την υποβάθμιση εκπαίδευσης για τα παιδιά της κοινωνικής πλειοψηφίας. Θα οδηγήσουν, επίσης, σε μείωση οργανικών (άνω των 2000 στο προηγούμενο «κύμα»), «μείωση»-δηλαδή απολύσεις αναπληρωτών και μείωση μέχρι συρρίκνωσης του ποσοστού ικανοποίησης των αιτήσεων μεταθέσεων και αποσπάσεων.

Την άμεση δρομολόγηση της αξιολόγησης μέσω της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας και της αξιολόγησης των στελεχών με τη συμμετοχή του ΑΣΕΠ. Σε συνδυασμό με την επικείμενη θεσμοθέτηση της πρότασης για τις «νέες υποστηρικτικές δομές στην εκπαίδευση», εισάγεται η κουλτούρα της αξιολόγησης στο δημόσιο σχολείο, προωθείται η αυτονομία της σχολικής μονάδας και η ταξική κατηγοριοποίηση των σχολείων, η λογική της εμπορευματοποίησης της εκπαίδευσης και του διευθυντή-manager. Επόμενο βήμα, η αξιολόγηση και όλων των εκπαιδευτικών, παρά τις διαβεβαιώσεις του Υπουργού, που δεν τις πιστεύει πια κανένας.

Αν συνυπολογίσουμε την απόπειρα θεαματικής αύξησης του μ.ο. των μαθητών ανά τμήμα, μέσω της εφαρμογής των διατάξεων του ΠΔ 79 για μετακινήσεις μαθητών και άρση των γεωγραφικών ορίων των σχολείων, αλλά την εξαγγελία για δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή, με ελεύθερη επιλογή όμως του γονέα για το αν το παιδί του θα πάει στο δημόσιο νηπιαγωγείο ή στον ιδιωτικό ή δημοτικό βρεφονηπιακό σταθμό, ανοίγοντας έτσι την πόρτα, ώστε μέρος της υποχρεωτικής εκπαίδευσης να μην παρέχεται αποκλειστικά από το κράτος, την ώρα μάλιστα που η ΚΕΔΕ ζητάει να πάρουν οι Δήμοι στην ευθύνη τους όλες τις δομές της Π.Ε, τα μέτρα που ψηφίζει η Κυβέρνηση τις επόμενες μέρες συμπληρώνων μια βαθιά αντιδραστική τομή στο σώμα της δημόσιας εκπαίδευσης, μια νεοφιλελεύθερη αναδιάρθρωση, με σημαντικές επιπτώσεις στην εκπαίδευση των παιδιών των λαϊκών στρωμάτων και στις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών, με απολύσεις, μετακινήσεις, χειραγώγηση και ομηρία!

Ταυτόχρονα, η 3η αξιολόγηση φέρνει νέα μέτρα κοινωνικής λεηλασίας: Νέες περικοπές στα προνοιακά επιδόματα, νέες περικοπές  στις συντάξεις, επιτάχυνση των ιδιωτικοποιήσεων και γενικό ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας, γενίκευση των πλειστηριασμών και χτύπημα της λαϊκής κατοικίας, χτύπημα του δικαιώματος στην απεργία, που κατακτήθηκε με αίμα και αγώνες, καθώς απαγορεύει πρακτικά την προκήρυξη απεργιών από τα πρωτοβάθμια σωματεία!

          Καλούμε κάθε εκπαιδευτικό σε ΚΟΙΝΗ ΔΡΑΣΗ για να αποτρέψουμε την υλοποίηση κάθε μέτρου διάλυσης της Δημόσιας Παιδείας και χτυπήματος του εκπαιδευτικού.

            Καλούμε όλους τους πρωτοβάθμιους συλλόγους και τα σωματεία, να σπάσουν το πέπλο της συναίνεσης και της υποταγής στο νεοφιλελεύθερο μονόδρομο, που ύφαναν οι πλειοψηφίες των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών σε ΔΟΕ- ΟΛΜΕ και να αναλάβουν συντονισμένα, μέσα από ΓΣ παντού, το αναγκαίο αγωνιστικό σχέδιο αντίστασης απέναντι στα μέτρα, μέχρι τη νίκη και την ανατροπή τους!

            Καλούμε όλες τις αγωνιστικές και ριζοσπαστικές δυνάμεις σε ΚΟΙΝΗ ΔΡΑΣΗ και ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ, για να χτίσουμε στο δρόμο του αγώνα ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΤΗΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ, ώστε να μπορέσει ο κλάδος να υπερασπιστεί το Δημόσιο Σχολείο και τα εργασιακά του δικαιώματα αλλά και η κοινωνία όλη μια ζωή με αξιοπρέπεια και δικαιώματα, χωρίς μνημόνια, ευρωμονόδρομους  και επιτροπείες. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ryzi_0.jpg
Ρύζι: Πώς μπορούμε να το ξαναζεστάνουμε χωρίς να στεγνώσει;
Μάθετε ακόμη πώς να το αποθηκεύετε και να το συντηρείται σωστά, με σκοπό όχι μόνο να διατηρήσετε τη γεύση και την υφή του, αλλά πρωτίστως για να...
Ρύζι: Πώς μπορούμε να το ξαναζεστάνουμε χωρίς να στεγνώσει;
tameio.jpg
Ποιοι μπορούν να βγουν στη σύνταξη το 2025 - Ποιοι μπορούν να πάρουν σύνταξη με όριο ηλικίας κάτω από τα 62 έτη
Οι προϋποθέσεις σε όρια ηλικίας, έτη ασφάλισης
Ποιοι μπορούν να βγουν στη σύνταξη το 2025 - Ποιοι μπορούν να πάρουν σύνταξη με όριο ηλικίας κάτω από τα 62 έτη
gimnasio
Σχολείο: Δεν έφταναν οι σοβάδες που πέφτουν από το δικό τους κτίριο έπεσε και τμήμα μπαλκονιού από διπλανό κτίριο
Τμήμα μπαλκονιού έπεσε σε προαύλιο σχολείου
Σχολείο: Δεν έφταναν οι σοβάδες που πέφτουν από το δικό τους κτίριο έπεσε και τμήμα μπαλκονιού από διπλανό κτίριο
βοιοτια
Ποια είναι η άγνωστη ιστορία του οικισμού των Άσπρων Σπιτιών στη Βοιωτία;
Ποια είναι, όμως, η ιστορία του συνοικισμού και γιατί επελέγη το συγκεκριμένο σημείο για την ανέγερση κατοικιών;
Ποια είναι η άγνωστη ιστορία του οικισμού των Άσπρων Σπιτιών στη Βοιωτία;