Thumbnail
Των αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών στο ΠΥΣΠΕ της Α’ Διεύθυνσης Αθήνας Ρέππα Ντίνα  και Μιλτσακάκη Μιχάλη

Το ΠΥΣΠΕ και τα υπηρεσιακά συμβούλια δεν είναι «άβατο». Οι αιρετοί εκπρόσωποί έχουν την υποχρέωση να ενημερώνουν τα Εκπαιδευτικά Σωματεία και όλους τους συναδέλφους για το ότι συμβαίνει σε αυτά. Υπερασπίζονται τα εργασιακά και μορφωτικά δικαιώματα με όρους κινήματος και όχι προσωπικών εξυπηρετήσεων. Φως στα σκοτεινά δωμάτια, άμμος στα γρανάζια της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής!

Μνημονιακός κόφτης στις οργανικές στην Διεύθυνση Α’ Αθήνας

Στο ΠΥΣΠΕ που πραγματοποιήθηκε με πράξη 6, Πέμπτη 22/2/2018, συζητήθηκαν τα παρακάτω:

  1. Προσδιορισμός οργανικής σύνθεσης διδακτικού προσωπικού Δ/νσης Π.Ε. Α΄ Αθήνας

Στη συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ για το θέμα αυτό, καλέσαμε το ΠΥΣΠΕ στο σύνολό του και το κάθε μέλος του προσωπικά να αρνηθεί να νομιμοποιήσει την προσχηματική διαδικασία και καταψηφίσαμε τις εκτιμήσεις της Δ/νσης. Η παρακάτω αποτύπωση και οι εκτιμήσεις πάρθηκαν με ψήφους 3 υπέρ (του διευθυντή εκπαίδευσης και των διορισμένων μελών) και δύο κατά (των αιρετών).

 

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ / ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ

ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

 

 

ΚΛΑΔΟΣ

ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΑΝΗΚΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

ΙΔΑΧ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ Π.Π.Σ. ΜΕ ΛΗΞΗ ΘΗΤΕΙΑΣ ΕΩΣ 31/8/2018

 

Έλλειμμα(-)

Πλεόνασμα (+)

Προσωπικό

 

Εκτίμηση ΠΥΣΠΕ ελλείμματα(-) πλεονάσματα(+)

ΠΕ 70

2944

2819

1

19

-105

+10 (0)*

ΠΕ 60

635

633

 

 

-2

-2 (-15)

ΠΕ 05

50

49

 

 

-1

0 (0)

ΠΕ 06

278

285

 

2

0

0 (0)

ΠΕ 07

21

21

 

 

0

0 (0)

ΠΕ 11

270

270

 

2

0

 0 (-3)

ΠΕ 32

4

4

 

 

0

0 (0)

ΠΕ 16

123

97

2

3

-21

-5 (0)

ΠΕ 19 -20

         83

80

 

 

-3

0 (0)

ΠΕ08

0

0

0

0

0

0 (0)

 

 

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ / ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ

ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

 

 

ΚΛΑΔΟΣ

ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΑΝΗΚΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

ΙΔΑΧ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ Π.Π.Σ. ΜΕ ΛΗΞΗ ΘΗΤΕΙΑΣ ΕΩΣ 31/8/2018

Έλλειμμα(-)

Πλεόνασμα (+)

προσωπικό

Εκτίμηση ΠΥΣΠΕ ελλείμματα(-) πλεονάσματα (+)

ΠΕ 11

6

8

 

 

+2

+2 (0)*

ΠΕ 16

2

1

 

 

-1

-1 (-1)

ΠΕ 60

65

19

 

 

-46

-46 (-46)

ΠΕ70

265

218

 

 

-47

-47 (-54)

 

*Στις παρενθέσεις βρίσκεται η περσινή εκτίμηση του ΠΥΣΠΕ

 

Εκτίμηση μηδενικών αναγκών, ακόμα και πλεονασμάτων στους ΠΕ70, έστειλε η Α’ Διεύθυνση Αθήνας, εναρμονιζόμενη πλήρως με τις προειλημμένες μνημονιακές αποφάσεις του Υπουργείου Παιδείας πως δήθεν «δε χρειάζονται άλλες οργανικές θέσεις» σε συνέχεια της νομοθέτησης του παγώματος των διορισμών. Στην εισήγησή του μάλιστα, ο διευθυντής εκπαίδευσης, επικαλέστηκε ως αιτία αυτών των εκτιμήσεων, τις αλλαγές στις ανάγκες που επέφερε το νέο σχολείο. Επιβεβαίωσε έτσι, τις εκτιμήσεις του εκπαιδευτικού κινήματος ότι ένας από τους στόχους του νέου ολοήμερου δημοτικού ήταν η μείωση των απαιτούμενων θέσεων εργασίας. Όπως και την περσινή χρονιά οι εκτιμήσεις αυτές είναι το "προεόρτιο" για την  πιστή εφαρμογή των ρυθμίσεων - λαιμητόμο για τη δημόσια εκπαίδευση και την εργασία των εκπαιδευτικών, που αφορούν το νέο εκπαιδευτικό μνημόνιο, την εφαρμογή του ΠΔ79, τις συγχωνεύσεις, το νέο τύπο ολοήμερου δημοτικού και νηπιαγωγείου, τη νομοθεσία για την ειδική αγωγή και τον αριθμό μαθητών ανά τμήμα, τις συμπτύξεις τμημάτων, την κάλυψη εκπαιδευτικών αναγκών από όποιο εκπαιδευτικό περισσεύει. Και φυσικά επιδιώκει να ακυρώσει τις μεταθέσεις που έχει υποχρέωση να πραγματοποιήσει το Υπουργείο με βάση τα οργανικά κενά και όχι τα κατασκευασμένα λειτουργικά πλεονάσματα!

 

Πέρσι, στην αντίστοιχη συνεδρίαση του Α’ ΠΥΣΠΕ δόθηκαν από τη διοίκηση μηδενικά κενά με αποτέλεσμα να μην γίνουν μεταθέσεις ούτε αποσπάσεις αργότερα. Αυτό δημιούργησε τεράστια προβλήματα στη λειτουργία των σχολικών μονάδων. Τα σχολεία ξεκίνησαν το Σεπτέμβριο με 60 κενά ΠΕ70, αναγνωρισμένα από τη διεύθυνση. Τα 30 από αυτά ήταν σε πρωινά τμήματα ενώ των ειδικοτήτων ήταν αντίστοιχα 50. Μέχρι τέλη Οκτώβρη του 2017 δεν λειτουργούσε το 30% των ολοήμερων τμημάτων λόγω έλλειψης προσωπικού, πολλές θέσεις ειδικοτήτων ειδικά γυμναστές και πληροφορική καλύφθηκαν με αποσπάσεις από την Β’ βάθμια, οι παράλληλες στηρίξεις δεν καλύφθηκαν ποτέ (μόνο κατά το 1/3 του εγκεκριμένου χρόνου) ενώ τα τμήματα υποδοχής στελεχώθηκαν 10 Νοέμβρη!!!

Οι εκτιμήσεις που αποφάσισε κατά πλειοψηφία το Α’ ΠΥΣΠΕ Αθήνας φέτος, έχουν ως στόχο τη σταδιακή μείωση των οργανικών θέσεων της μεγαλύτερης διεύθυνσης της χώρας. Η πραγματική αποτύπωση απαιτούσε αύξηση των οργανικών γιατί πολύ απλά, στην Α’ Αθήνας έχουμε συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες ειδικά λόγω των προσφυγόπουλων.

Εντύπωση, άξια να σημειωθεί, αποτελεί η εκτίμηση του αριθμού των νηπιαγωγών. Φέτος έλλειμμα 2, ενώ πέρσι έλλειμμα 15. Κι αυτή η εκτίμηση έρχεται μετά τη δημοσίευση του προσχεδίου νόμου για την σταδιακή εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής. Με βάση αυτό, θα έπρεπε να υπάρχει πρόβλεψη για σημαντική αύξηση των απαιτούμενων οργανικών. Ξέρει κάτι η Α’ Διεύθυνση που εμείς δεν το ξέρουμε; Δεν θα εισαχθούν όλα τα προνήπια των δήμων της Αττικής και άρα και της Αθήνας στα δημόσια νηπιαγωγεία;

Το υπουργείο και φέτος έχει ήδη έτοιμους τους μηδενικούς πίνακες και θέλει τα ΠΥΣΠΕ, οι διευθυντές εκπαίδευσης και οι περιφερειακοί διευθυντές απλώς να βάλουν την υπογραφή τους. Δε χρειάζεται μεγαλύτερη απόδειξη ότι το σκηνικό είναι στημένο και απολύτως καθοδηγούμενο από το Υπουργείο ώστε να δικαιολογηθεί σε πρώτη φάση η απόρριψη χιλιάδων αιτήσεων μετάθεσης, χιλιάδων αιτήσεων αποσπάσεων και μηδενικών διορισμών. Η συνέχεια αφορά τις πλασματικές υπεραριθμίες και τις υποχρεωτικές μετακινήσεις.

Το υπουργείο και η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ εφαρμόζει με ευλάβεια τις μνημονιακές κατευθύνσεις ΕΕ-ΔΝΤ-ΟΟΣΑ, κεφαλαίου και εργοδοσίας σε βάρος της εργαζόμενης πλειοψηφίας.

 

Αξίζει να σημειώσουμε ότι το υπουργείο ακόμα και από αυτά τα απολύτως ελεγχόμενα από το κράτος υπηρεσιακά συμβούλια, για άλλη μια χρονιά υποβαθμίζει την τοποθέτηση τους, σε απλή "γνώμη"  και ταυτόχρονα καλεί το διευθυντή εκπαίδευσης να κάνει την εκτίμηση και να συμπληρώσει τα στοιχεία!!! Και για να είναι απολύτως εξασφαλισμένη η πολιτική ηγεσία ότι δε θα φύγει κανείς από το μαντρί, η τελική ευθύνη για τους πίνακες είναι του περιφερειακού διευθυντή!

 

Με βάση τα παραπάνω είναι σαφές ότι δε θα συναινέσουμε στην προσχηματική διαδικασία!

Καλέσαμε το ΠΥΣΠΕ στο σύνολό του και το κάθε μέλος του προσωπικά να αρνηθεί να νομιμοποιήσει την προσχηματική αυτή διαδικασία και καταψηφίσαμε τις εκτιμήσεις της Δ/νσης

Το  εκπαιδευτικό κίνημα, ΤΩΡΑ χρειάζεται να σηκώσει το ζήτημα των μαζικών μόνιμων διορισμών δασκάλων, νηπιαγωγών γενικής και ειδικής αγωγής και όλων των ειδικοτήτων. Είναι και η μοναδική προϋπόθεση για να λειτουργήσουν τα σχολεία και να προστατευτούν τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών!

Όλες/Όλοι στις κινητοποιήσεις των επόμενων ημερών 23/2 στην περιφερειακή διεύθυνση και στις 2/3 στο Υπουργείο για μαζικούς μόνιμους διορισμούς/διορισμό όλων των αναπληρωτών/τριων με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία

Για το εκπαιδευτικό κίνημα οι πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης και των εργαζομένων για Ενιαίο 12χρονο Δημόσιο Δωρεάν Σχολείο με 2χρονη Προσχολική Αγωγή κι εκπαίδευση εκτός των άλλων απαιτούν:

Μόνιμη και σταθερή εργασία για όλους/ες με μαζικούς διορισμούς σε όλα τα ΠΕ, απόδοση και  ίδρυση όλων των αναγκαίων οργανικών θέσεων για όλες τις ειδικότητες που εργάζονται σήμερα στο δημοτικό και νηπιαγωγείο, θεατρική αγωγή, εικαστικών, πληροφορικής, γαλλικών, γερμανικών.

Συγκεκριμένα:

Είναι απολύτως απαραίτητο να ικανοποιηθούν τα αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος:

1. ένας/μία δάσκαλος/α για κάθε τμήμα 

2. για κάθε δύο τμήματα ολοημέρου, ορισμός ενός/μίας δασκάλου/ας υπεύθυνου/ης  ώστε να μην μετατραπεί σε φύλαξη όπου κάθε ώρα θα μπαίνει και διαφορετικός δάσκαλος

3. Αναλογία 20 μαθητές προς 1 σε Γ’-Στ’ τάξεις, 15 προς 1 σε νηπιαγωγείο και Α’-Β’ τάξη

4. Ίδρυση και απόδοση οργανικών θέσεων σε όλες τις υπάρχουσες ειδικότητες

5. ένας/μία δάσκαλος/α σε κάθε τμήμα ένταξης

6. ένας/μία δάσκαλος/α σε κάθε τμήμα υποδοχής

6. ένας εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης για ένα παιδί και κάλυψη με εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης των αναγκών των παιδιών αυτών και όταν παρακολουθούν το ολοήμερο τμήμα

7. τις απαραίτητες ώρες ενισχυτικής διδασκαλίας στα τμήματα

8. με δύο νηπιαγωγούς για κάθε ολοήμερο νηπιαγωγείο και ένταξη όλων των προνηπίων στο δημόσιο και δωρεάν νηπιαγωγείο

9. ένταξη όλων των προσφυγόπουλων στα πρωινά σχολεία και νηπιαγωγεία με όλες τις υποστηρικτικές δομές

10. Χωρισμός όλων των πληθωρικών τμημάτων με βάση τα αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος 

 

  1. Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου

Εγκρίθηκαν οι άδειες άσκησης ιδιωτικού έργου σε 8 εκπαιδευτικούς, ΠΕ70 από το 5ο ΔΣ Γαλατσίου για να διδάξει "Το Πείραμα στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών" σε Νέους Επιστήμονες Κατόχους Διδακτορικού στο Ε.Κ.Π.Α., και από το 17ο ΔΣ Αθηνών για να διδάξει στην Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε., από το 51ο ΔΣ Αθηνών για να απασχοληθεί ως μουσικός, από το 57ο ΔΣ Αθηνών για να απασχοληθεί ως μουσικός, από το 12ο ΔΣ Αθηνών για να διδάξει μάθημα στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΕΚΠΑ, σε ΠΕ19 που υπηρετεί στο 91ο ΔΣ Αθηνών για να απασχοληθεί στο ερευνητικό έργο "The Once Only Principle Project" του Πανεπιστημίου Αιγαίου, σε ΠΕ11 που υπηρετεί στο 102ο ΔΣ Αθηνών  για να απασχοληθεί ως προπονήτρια στίβου  στον Εθνικό Γυμναστικό Σύλλογο, σε ΠΕ60 που υπηρετεί στο 130ο Νηπ. Αθηνών για να απασχοληθεί ως εισηγήτρια του σεμιναρίου με τίτλο "Χρήση των Ψηφιακών Εφαρμογών στην Εκπαιδευτική Διαδικασία",

 

  1. Ανάθεση υπερωριακής απασχόλησης σε εκπαιδευτικούς για κατ' οίκον διδασκαλία

Ανατέθηκε υπερωριακή απασχόληση για κατ' οίκον διδασκαλία σε εκπαιδευτικό ΠΕ70 με προσόντα ειδικής αγωγής που υπηρετεί στο 21ο ΔΣ Ηλιούπολης.

 

Στην Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική Παρέμβαση συμμετέχουν:

 

Ανεξάρτητη Αγωνιστική Κίνηση/Αριστοτέλης,

Ανεξάρτητη  Παρέμβαση/Αθηνά,

Δάσκαλοι σε Kίνηση/Παρθενώνας,

Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική  Παρέμβαση/Ρόζα Ιμβριώτη, Εκπαιδευτικοί σε δράση/Μ. Παπαμαύρος, Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική  Παρέμβαση/Μακρυγιάννης

 

 

Των αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών στο ΠΥΣΠΕ της Α’ Διεύθυνσης Αθήνας

Ρέππα Ντίνα (τακτική),    paremvasisntina@gmail.com

Μιλτσακάκη Μιχάλη,  (αναπληρωματικός) [email protected]

Εκλεγμένων με το Ψηφοδέλτιο της

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

fysiki_oefe_1.jpg
Πανελλαδικές: Τα 2 τελευταία χρόνια τα 7 τμήματα της Φυσικής των ΑΕΙ της χώρας μας είχαν κενές πάνω από τις μισές θέσεις εισακτέων
Aπό τις διαθέσιμες θέσεις, το 50% περίπου έμειναν «ορφανές»  εξαιτίας της εφαρμογής της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (ΕΒΕ).
Πανελλαδικές: Τα 2 τελευταία χρόνια τα 7 τμήματα της Φυσικής των ΑΕΙ της χώρας μας είχαν κενές πάνω από τις μισές θέσεις εισακτέων
super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα