Thumbnail
ΕΛΜΕ Κεφαλονιάς Ιθάκης 

Πραγματοποιήθηκε η παράσταση των φορέων της εκπαίδευσης και του λαϊκού κινήματος στην Αντιπεριφέρεια Κεφαλονιάς – Ιθάκης που έγινε με πρωτοβουλία της ΕΛΜΕΚΙ. Στην παράσταση παραβρέθηκαν το προεδρεία της ΕΛΜΕΚΙ και του ΕΚΚΙ, αντιπροσωπεία του συλλόγου Δασκάλων, η Ένωση Γονέων, εκπρόσωποι συλλόγων γονέων και Κηδεμόνων (2ου Γυμνασίου, 4ου Δημοτικού), Εκπρόσωποι μαθητικών συμβουλίων και του συντονιστικού των μαθητών, εκπρόσωπος της πρωτοβουλίας αναπληρωτών εκπαιδευτικών, μόνιμοι και συμβασιούχοι εκπαιδευτικοί και γονείς.

Στην παράσταση κατατέθηκαν τα πλαίσια αιτημάτων του ΔΣ της ΕΛΜΕΚΙ, και του συλλόγου Δασκάλων για τις σχολικές υποδομές, του ΕΚΚΙ (που αφορούσε τα προβλήματα των σεισμοπλήκτων, τις εργατικές κατοικίες και τις άλλες δημόσιες υποδομές) καθώς επίσης και των συλλόγων γονέων που κυρίως έθεσαν το αίτημα να μην επιστρέψουν οι μαθητές σε επικίνδυνα σχολικά κτίρια ακόμη και αν τα συγκεκριμένα επισκευαστούν, υιοθετώντας το αίτημα της ΕΛΜΕΚΙ για προτεραιότητα στην κατασκευή τριών νέων σχολικών συγκροτημάτων: για το ΓΕΛ Ληξουρίου, το 2ο Γυμνάσιο Αργοστολίου και το 3ο Γυμνάσιο Αργοστολίου. Αντίστοιχα και οι μαθητές έθεσαν τα προβλήματα που χρονίζουν άλυτα και αφορούν την ασφάλειά τους (συγκοινωνιακή μελέτη για το συγκρότημα στο Φαραώ, σκάλα διαφυγής στις Κεραμειές, επισκευές κ.α.). Όλοι οι φορείς κατήγγειλαν την εγκληματική αδιαφορία και την στασιμότητα που επιδεικνύεται από την κυβέρνηση, την Περιφέρεια και Δήμο και τόνισαν ότι δεν πρόκειται να σταματήσουν τον αγώνα για την επίλυση των παραπάνω προβλημάτων, αφού άλλωστε ότι μέχρι σήμερα έχει κατακτηθεί έγινε με τον σκληρό αγώνα του λαϊκού κινήματος.

Από την πλευρά του ο κ. Αντιπεριφερειάρχης, μπροστά στην συγκροτημένη και εμπεριστατωμένη παρέμβαση των φορέων του λαϊκού κινήματος, προσπαθώντας να αποποιηθεί τις ευθύνες της Περιφερειακής Αρχής, στα περισσότερα αιτήματα επικαλέστηκε θεσμική αναρμοδιότητα, πρόβαλλε το ρόλο του περισσότερο σαν διεκπεραιωτής αιτημάτων, παρά σαν ένας βασικός κρίκος που έχει διαχρονικές ευθύνες για την κατάσταση και τις «φόρτωσε», στο Κεντρικό κράτος (ΥΠΟΜΕΔΙ, ΚΤΥΠ κ.α.) καθώς επίσης και στην Δημοτική Αρχή. Στην παραπάνω προσπάθειά του αθώωσε μάλιστα τον πρωθυπουργό ότι τάχα εξαπατήθηκε όταν στο πρόσφατο αναπτυξιακό συνέδριο δήλωσε ότι μέσα στο 2018 θα λυθούν όλα τα προβλήματα των σεισμοπλήκτων.

Πιο συγκεκριμένα  ο κ. Αντιπεριφερειάρχης δήλωσε τα παρακάτω.

  • «Δεν είμαστε σε ενιαία γραμμή με την Δημοτική αρχή …δεν μας ζητήθηκε από τον Δήμο να χρηματοδοτήσουμε την κατασκευή κανενός σχολείου…. ό,τι μας έχει ζητηθεί να το χρηματοδοτήσουμε το έχουμε κάνει.!!!…αν κατατεθεί πρόταση από τον Δήμο ή τις Κτιριακές Υποδομές (ΚΤΥΠ) για 1, 2, 3 σχολεία η ΠΙΝ θα τα χρηματοδοτήσει … Έχουμε εξασφαλίσει τη χρηματοδότηση για το ΓΕΛ Ληξουρίου και 12 μήνες ζητάμε διάγραμμα κάλυψης και οι ΚΤΥΠ δεν μας το στέλνουν… πιέστε εκεί που πρέπει και εμείς θα είμαστε μαζί σας…!!!  ». Η τοποθέτηση αυτή ρίχνει την ευθύνη για την μη κατασκευή των σχολικών συγκροτημάτων στο Δήμο και τις ΚΤΥΠ και την ίδια ώρα αποκρύπτει την θέση της Περιφερειακής αρχής και την τοποθέτηση του Περιφερειάρχη στο πρόσφατο ΠΣ που φέρεται να δήλωσε ότι «…αν θα φτιάξουμε νέο σχολείο θα θέλουν όλοι νέα σχολεία…!!!».
  • Θέλοντας να διασκεδάσει τις εντυπώσεις δήλωσε ότι « …Το Μαντζαβινάτειο πριν το τέλος αυτού του μήνα θα δημοπρατηθεί…»,  ενώ προδιαγράφοντας ζοφερή την προοπτική για το Μηχανουργείο του ΕΠΑΛ δήλωσε ότι «…σε 30 μέρες από σήμερα θα έχει ολοκληρωθεί η μελέτη αλλά δεν δεσμευόμαστε σε τίποτε για τις απαραίτητες αδειοδοτήσεις της γιατί είναι δουλειά άλλων υπηρεσιών….». Για το προχώρημα του σχολείου της Αγίας Θέκλης έριξε τις ευθύνες στις ΚΤΥΠ που «…δεν μας δίνουν τα τεύχη δημοπράτησης και την μελέτη για να προχωρήσουμε…».
  • Ρίχνοντας τις ευθύνες στο ΥΠΟΜΕΔΙ και αθωώνοντας παράλληλα από τις ευθύνες της συνολικά την κυβέρνηση για την εσχατιά στις δημόσιες  υποδομές, στους δρόμους, τις εργατικές κατοικίες, τα προβλήματα  που αντιμετωπίζει ο Τ.Α.Σ. κλπ. ανέφερε  ότι «…ο Περιφερειάρχης είπε στον πρωθυπουργό να τραβήξει το αυτί του ΥΠΟΜΕΔΙ μιας και εμείς το έχουμε καταγγείλει ζητώντας να δώσει την αρμοδιότητα στην ΠΙΝ να κάνει αυτά τα έργα…!!!».
  • Για την πρόταση της ΕΛΜΕΚΙ να επισκευαστεί η εστία στην Λάσση, σε μια προσπάθεια να μην δεσμευτεί σε τίποτε συγκεκριμένο για ένα ακόμη λαϊκό πρόβλημα που αφορά την εκπαίδευση και συγκεκριμένα τους φοιτητές και το πιο ευάλωτο κομμάτι των εκπαιδευτικών, τους αναπληρωτές που επιβιώνουν στα όρια της ένδειας, δήλωσε ότι «…πρέπει να πάμε να δούμε το χώρο…. να γίνει σοβαρή συζήτηση για το ποιοι δικαιούνται να πάρουν τέτοια καταλύματα…. με πιο αντικειμενικό τρόπο επιλογής …το ίδιο αίτημα υπάρχει και για άλλους υπαλλήλους ….αν βάλλεις εργαζόμενους ανοίγεις τους ασκούς του Αιόλου κ.α.»
  • Αυτοαποκαλυπτώμενος ότι η λαϊκή ανάγκη της αντισεισμικής προστασίας είναι η τελευταία προτεραιότητα της Π. Αρχής και αναγνωρίζοντας την μοναδική ίσως ευθύνη που έχει «…ότι δεν προχώρησε ο αντισεισμικός έλεγχος των σχολικών κτιρίων..» έριξε την ευθύνη σε κάποια εταιρεία της ΠΙΝ στην Κέρκυρα που έγινε η αφορμή να «…κατασχεθούν χρήματα που θα μπορούσαν να είχαν διατεθεί για το σκοπό αυτό …και τώρα που θα επιστραφούν θα το ολοκληρώσουμε…». Φυσικά στον αντίλογο από τους φορείς, ότι μέχρι σήμερα η Π. Αρχή έχει δώσει δεκάδες εκατομμύρια ευρώ στην επιχειρηματική δράση (καινοτομία, αναπτυξιακός νόμος, τουριστική προβολή κ.α.) και δεν δίνει δεκάρα για τις λαϊκές ανάγκες, επιστράτευσε την καθιερωμένη επιλεξιμότητα του ΕΣΠΑ για να δικαιολογηθεί.
  • Τέλος καμιά δέσμευση δεν πήρε για την απόφαση γονέων, μαθητών και εκπαιδευτικών  να μην χρησιμοποιήσουν τις επικίνδυνες εγκαταστάσεις των παλαιών σχολικών εγκαταστάσεων, που θα παραμένουν επικίνδυνες ακόμη και αν επισκευαστούν (παλιά πτέρυγα ΓΕΛ Ληξουρίου, συγκρότημα 2ο – 3ο Γυμνασίου), αφού δεν μπορούν να παρέχουν ασφάλεια για μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Το ΔΣ της ΕΛΜΕΚΙ με βάση τα παραπάνω καλεί όλο το λαό και το κίνημά του να μην υποστείλει την σημαία του αγώνα για τις σύγχρονες ανάγκες του να μην υποκύψει σε κανένα ρεαλισμό που αύριο θα τον πληρώσει με τις ζωές αθώων μαθητών. Τον καλεί να συνεχίσει τον αγώνα για δημόσιες – δωρεάν, σύγχρονες, ασφαλείς, υγιεινές, επαρκείς σχολικές και άλλες δημόσιες υποδομές, στον αντίποδα των επιδιώξεων κυβέρνησης και τοπικής διοίκησης που προτάσσουν σαν προτεραιότητες τις ανάγκες του κεφαλαίου και της ανταγωνιστικότητάς του. Συνεχίζουμε την ερχόμενη Πέμπτη 29/3/2018 στις 12μ.μ. με παράσταση στην Δημοτική Αρχή αφού δεν κατέστη δυνατόν να πραγματοποιηθεί μετά από αυτήν στην Περιφέρεια. Συνεχίζουμε με την συμμετοχή μας στα συλλαλητήρια που θα γίνουν σε Αργοστόλι και Ληξούρι (θα καθοριστούν άμεσα από το ΕΚΚΙ) για την υγεία και την υπεράσπιση των Νοσοκομείων και των άλλων δομών υγείας.

Αργοστόλι  21-3-2018

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Εκπαίδευση
Ειδική Αγωγή: «Ντροπή την ημέρα της απεργίας να παροτρυνόμαστε να πάμε στη δουλειά έστω και καθυστερημένα»
Καταγγελία της ΠΟΣΕΕΠΕΑ για την ανακοίνωση που έλαβαν εργαζόμενοι των ΚΕΔΑΣΥ για βραδεία προσέλευση και πρόωρη αποχώρηση κατά μία ώρα πριν τη λήξη...
Ειδική Αγωγή: «Ντροπή την ημέρα της απεργίας να παροτρυνόμαστε να πάμε στη δουλειά έστω και καθυστερημένα»
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»
Ανακοινώθηκε η ίδρυση «Επώνυμης Έδρας Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές» στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Ιδρύεται «Επώνυμη Έδρα Διδασκαλίας και Έρευνας στις Μικρασιατικές Σπουδές»