Το τελευταίο τριήμερο του Αυγούστου οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας και Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης προχώρησαν σε έγγραφη εντολή για «περιορισμό στην δήλωση κενών» στις ειδικότητες κύρια ΠΕ03 και ΠΕ04 αλλά και σε ΠΕ02 ( Φιλόλογοι ).
Πήραν απόφαση και απέστειλαν έγγραφο προς τις Διευθύνσεις Β/θμιας Εκπαίδευσης που υπάγονται σε αυτές, περιορίζοντας το δικαίωμα υποστήριξης των μαθητών που φοιτούν σε τμήματα ένταξης (όπου αυτά λειτουργούν!!!).
Προηγήθηκε η Περιφερειακή Διεύθυνση Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης μιας και το έγγραφό αυτής έχει ημερομηνία 27 Αυγούστου 2018, με θέμα:
«Κάλυψη λειτουργικών αναγκών στις ΣΜΕΑΕ, Τμήματα Ένταξης και προγράμματα Παράλληλης στήριξης».
Μεταξύ άλλων αναφέρει:
«β) το γεγονός ότι για κάθε ιδρυμένο Τμήμα Ένταξης με ΦΕΚ, δεν δικαιολογείται επιπλέον του ενός εκπαιδευτικού, κλάδου ΠΕ 70 στα Δημοτικά σχολεία ή ΠΕ60 στα Νηπιαγωγεία, αντίστοιχα και για τα ΤΕ στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, δεν δικαιολογείται επιπλέον του ενός εκπαιδευτικού κλάδου ΠΕ02- Φιλολόγων, ΠΕ03- Μαθηματικών ή κλάδου ΠΕ04 – Φυσικών …»
Πολύ καλά διαβάζετε. Αυτά αναφέρει επίσημο έγγραφο «βάζοντας περιορισμούς» μέσω αυτού στη δήλωση των πραγματικών κενών ανά διεύθυνση.
Η Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας ακολουθεί με έγγραφό της με ημερομηνία 30 Αυγούστου 2018 και θέμα:
«Δήλωση κενών Ειδικής Αγωγής»
Μεταξύ άλλων αναφέρει:
«…Σε κάθε σχ. μονάδα Β/θμιας Εκπ/σης με ιδρυμένο Τ.Ε. δεν θα δηλώνεται πάνω από ένας (1) εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ02 και πάνω από ένας (1) εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03 ή ΠΕ04. …»
Το έγγραφο αυτό ακολουθεί τις ελάχιστες αποσπάσεις στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση όπου σε Διευθύνσεις έχουν γίνει μηδενικές αποσπάσεις ανεξάρτητα από τα κενά που υπήρχαν και συνεχίζουν να υπάρχουν. Γιατί άραγε; Πως θα λειτουργήσουν τα σχολεία ειδικής αγωγής καθώς και τα Τμήματα Ένταξης;
Πώς τελικά θα πραγματοποιηθεί αυτό εφόσον υπάρχει περιορισμός στο πλήθος των φιλολόγων που θα πρέπει να προσληφθούν; Ένας σε κάθε σχολείο εφόσον υπάρχει τμήμα ένταξης. Υπάρχει προηγούμενο;;; Τις υπόλοιπες ώρες ποιος θα διδάξει;
Θεωρούν μάλλον, ότι η εκπαίδευση είναι μόνον αριθμοί ωρών καθηγητών και η λογιστική διαχείρισή τους.
Ζητάμε γι’ αυτό από τις ΕΛΜΕ και την ΟΛΜΕ να υποβάλλουν σχετικά ερωτήματα αν υπάρχει σχετική οδηγία του Υπουργείου για μείωση αποσπάσεων και προσλήψεων αναπληρωτών στην Ε.Α.Ε.. Θα πρέπει να δοθεί μια εξήγηση στις οικογένειες των μαθητών που φοιτούν ή πρόκειται να φοιτήσουν σε ΣΜΕΑΕ ή Τμήμα Ένταξης το 2018-19.
Συμφωνούμε στο ότι θα πρέπει κατά προτεραιότητα να καλυφθούν τα κενά (με Α΄ ή Β΄ ανάθεση ) από το υπάρχον μόνιμο προσωπικό ΕΑΕ, ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες σε σχολεία όπου λειτουργούν Τμήματα Ένταξης και υπάρχουν εκπαιδευτικοί με οργανική και πρέπει να συμπληρώσουν το ωράριό τους.
ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ όμως με την προσπάθεια περιορισμού των πραγματικών κενών σε όλη την Ε.Α.Ε. όπως φαίνεται να προωθείται μέσω των περιορισμένων κενών που θα προταθούν ή έχουν προταθεί ήδη.
Περιμένουμε την άμεση ανάκληση της «διαφαινόμενης προσπάθειας» για περιορισμό των κενών στην Ε.Α.Ε..
Το ΔΣ της ΔΑΚΕ Β΄ ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη