Thumbnail
Οι Αιρετοί για το Π.Υ.Σ.Π.Ε. Δυτικής Θεσ/νίκης Ν. Χριστοφόρου και Ν. Παντελίδης 

Ενημερωτικό  39ο

12-9-2018

«Είμαστε πανέτοιμοι, για πρώτη φορά φέτος τοποθετήθηκαν τόσοι πολλοί αναπληρωτές στην ώρα τους…»

Υπουργός Παιδείας, Κώστας Γαβρόγλου

ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΜΕ KENA, ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ

Με την ολοκλήρωση των υπηρεσιακών μεταβολών των μονίμων και την τοποθέτηση των αναπληρωτών στα σχολεία η κατάσταση των ελλείψεων σε εκπαιδευτικούς διαμορφώνεται ως εξής:

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Κλάδοι

Περιγραφή

Οργανικές θέσεις-διάθεση

ΠΕ 70

Δάσκαλοι

67

ΠΕ 60

Νηπιαγωγοί

0

ΠΕ 06

Αγγλικών

5

ΠΕ11

Φυσικής Αγωγής

0

ΠΕ 79

Μουσικής

9

ΠΕ 05

Γαλλικών

0

ΠΕ 07

Γερμανικών

2

ΠΕ 86

Πληροφορικής

10

ΠΕ 91

Θεάτρου

6

ΠΕ 08

Εικαστικών

25

 

Ειδικής Αγωγής σε δομές Ειδικής Αγωγής

12

 

Παράλληλη στήριξη

146

 

Κι  ενώ το ΠΥΣΠΕ τον Μάιο έδωσε 118 κενά δασκάλων στη β΄ φάση αποσπάσεων το σύστημα έτρεξε δίνοντας μόνο τα 30 κενά ενώ τα υπόλοιπα κόπηκαν με ευθύνη της Περιφερειακής Διεύθυνσης Κεντρ. Μακεδονίας και του Υπουργείου Παιδείας. Όπως διαμορφώνεται η κατάσταση στην περιοχή, σε πολλές σχολικές μονάδες της επαρχίας δεν υπάρχει δάσκαλος για πρωινό τμήμα ενώ σε άλλα σχολεία δεν λειτουργούν ολοήμερα τμήματα.

Ως αιρετοί εκπρόσωποι του κλάδου τονίσαμε ότι η η απουσία μόνιμων διορισμών για 9η συνεχόμενη χρονιά  είναι από τα μεγαλύτερα προβλήματα της εκπαίδευσης. Η κάλυψη πάγιων αναγκών των σχολείων με αναπληρωτές εκπαιδευτικούς (ακόμα κι όταν γίνεται έγκαιρα) δε λύνει το πρόβλημα. Η σημερινή Κυβέρνηση (ΣΥΡΙΖΑ–ΑΝΕΛ) όπως και οι προηγούμενες κυβερνήσεις (ΝΔ–ΠΑΣΟΚ) τήρησαν με ευλάβεια ΟΛΟΥΣ τους μνημονιακούς νόμους για πάγωμα των διορισμών στην εκπαίδευση, περικοπές, συγχωνεύσεις κλπ. Είναι ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ η κυβέρνηση να μιλά για τέλος των Μνημονίων και επαναφορά στην «κανονικότητα» με μηδενικούς διορισμούς. 

Τα Σχολεία, για την πλήρη ανάπτυξη του προγράμματος, χρειάζονται όλες τις  ειδικότητες και τις υποστηρικτικές δομές κι εμείς θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε μόνιμους διορισμούς και αναλογία 1/15 για τα Νηπιαγωγεία και την Α΄/Β ΄Δημοτικού και 1/20 για την Γ ΄/ΣΤ.

Οι επισφαλείς συνθήκες εργασίας των αναπληρωτών, οι οποίοι καλύπτουν πάγιες ανάγκες, με μετακινήσεις από χρονιά σε χρονιά, το σπάσιμο του διδακτικού έργου σε ώρες καθώς και οι συνεχείς μετακινήσεις των δασκάλων (με τις κρίσεις υπεραριθμίας) και των ειδικοτήτων από σχολείο σε σχολείο για την κάλυψη του ωραρίου τους, αναιρούν την παιδαγωγική σχέση μεταξύ μαθητή και εκπ/κού κι έχουν οδηγήσει τα σχολεία σε πλήρη εργασιακό και παιδαγωγικό αδιέξοδο .

Θύματα αυτής της κατάστασης είναι και οι συνάδελφοι/ισσες των ειδικοτήτων οι οποίοι για να συμπληρώσουν το ωράριό τους αναγκάζονται να περιφέρονται από 3-7 σχολεία!!!. Σ΄ αυτές τις συνθήκες και παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των συναδέλφων, δε μπορεί να αναπτυχθεί ουσιαστική παιδαγωγική σχέση μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητή.

Η περιορισμένη στελέχωση των ολοήμερων τμημάτων με τους απαραίτητους εκπαιδευτικούς, δασκάλους και ειδικότητες, μαζί με τις καθημερινές μετακινήσεις εκπαιδευτικών από το πρωινό στο ολοήμερο πρόγραμμα αποδομεί το Ολοήμερο.

Η εγκατάλειψη των παιδιών με αναπηρία που δικαιούνται παράλληλη στήριξη, η ανάθεση 2 παιδιών ανά εκπαιδευτικό και η αλλαγή εκπαιδευτικού κάθε χρόνο υποβαθμίζει την εκπαίδευση των παιδιών και έχει αρνητικές επιπτώσεις στη κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξή τους.

Η μη εφαρμογή της υποχρεωτικής δίχρονης προσχολικής αγωγής οδηγεί πολλά προνήπια εκτός δημόσιων νηπιαγωγείων τα οποία κινδυνεύουν με υποβιβασμούς και μετακινήσεις μαθητών και εκπαιδευτικών.

Συνάδελφοι, συναδέλφισσες,

Αδιοριστία, μετακινήσεις, καταστρατήγηση μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών, απαξίωση των αναγκών των παιδιών με αναπηρία χαρακτηρίζουν την αντιεκπαιδευτική πολιτική και αυτής της κυβέρνησης. Συνεχίζουμε να διεκδικούμε εδώ και τώρα:

  • Μαζικοί, Μόνιμοι και διορισμοί όλων των αναπληρωτών ΤΩΡΑ, με μοναδικό κριτήριο το πτυχίο και την προϋπηρεσία.
  • Ένα δάσκαλο ΠΕ70 ανά δύο τμήματα ολοημέρου στα Δημοτικά
  • Οργανινή θέση για κάθε εκπαιδευτικό έργο, σε κάθε σχολείο και τοποθέτηση εκπαιδευτικού. Μετακίνηση μέχρι δύο σχολεία για τους δάσκαλους ειδικοτήτων για την κάλυψη του ωραρίου τους
  • Μείωση του αριθμού των παιδιών σε κάθε Τμήμα Ένταξης και δημιουργία και δεύτερου τμήματος με βάση τις ανάγκες.
  • Παράλληλη στήριξη σε κάθε παιδί με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.
  • Τάξη υποδοχή σε κάθε σχολείο.
  • Δίχρονο, δημόσιο, υποχρεωτικό Νηπιαγωγείο


 


Αιρετοί Π.Υ.Σ.Π.Ε. Δυτικής Θεσ/νίκης

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ

Αιρετός: Νίκος Χριστοφόρου  – [email protected]

Αναπλ. αιρετός: Ντίνος Παντελίδης  - [email protected]

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα