Η Μουσική και Καλλιτεχνική Παιδεία δεν είναι πολυτέλεια, είναι ανάγκη !
Την ανάγκη αυτή μπορεί να την εξασφαλίσει μόνο η δωρεάν δημόσια παιδεία. Αντί στο Υπουργείο να ασχοληθούν με τη λύση των προβλημάτων μας επιλέγουν να προσθέτουν νέα. Δεν ασχολούνται με θέματα όπως αυτό του Καλλιτεχνικού Θεσσαλονίκης ή του Μουσικού Αθηνών που έχει 511 ώρες κενό σε καθηγητές μουσικών οργάνων και μόνο έναν καθηγητή ταμπουρά για 196 παιδιά.
Αντί λοιπόν το Υπουργείο να σκύψει πάνω σε θέματα που απασχολούν το κάθε ένα Σχολείο μας ξεχωριστά (και ενώ είναι αναλυτικά ενημερωμένο από την Πανελλήνια Ένωση), αντί να έχει στελεχώσει ήδη τα σχολεία με μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό, επικαλείται μία κανονικότητα για την οποία όποτε ακούγαμε καλούσαμε τους γονείς σε εγρήγορση. Κανένας εφησυχασμός! Τώρα πάνε να περάσουν αλλαγές από την πίσω πόρτα.
Καταργούν τις Καλλιτεχνικές Επιτροπές (Μουσικών και Καλλιτεχνικών, οι οποίες μάλιστα προβλέπονται από τον ιδρυτικό νόμο των σχολείων μας) αντί να τις αναβαθμίσουν.
Ότι δεν τους κάνει το αλλάζουν με νόμο. Προς όφελος τίνος;
Από σχολεία που παρέχουν εξειδικευμένη Μουσική και Καλλιτεχνική κατάρτιση μας θέλουν σχολεία για καλλιτεχνική ενθάρρυνση.
Αλλάζει ο χαρακτήρας των σχολείων μας. Στο σχέδιο νόμου υπάρχουν ασάφειες και αοριστίες, δημιουργικές και ενδεχομένως επικίνδυνα πονηρές. Μιλούν για εργαστήρια και απογευματινή μελέτη. Σε τι αναφέρονται; Ποιο θα είναι το ωρολόγιο πρόγραμμα των σχολείων μας; Θα ικανοποιούν το αίτημα μας για μελέτη πιάνου ή σαντουριού ή άλλου οργάνου στο χώρο του σχολείου; Θα εξελιχτούμε σε κάποιας μορφής ΕΠΑΛ; Μήπως ισχύσει και για τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία η μαθητεία στο μέλλον; Ποιο μέρος της διδασκαλίας θα είναι εξατομικευμένο; Ποια μαθήματα θα είναι ατομικά; Ο ταμπουράς, η κιθάρα, το πιάνο; Θα έχουμε συνδιδασκαλία σε μαθήματα τα οποία αφορούν την εκμάθηση μουσικών οργάνων; Ποιοι είναι οι ιδιώτες που θα προσλαμβάνονται και με ποια κριτήρια; Θα υπάγονται σε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία εκπαιδευτικών;
Για τα πτυχία καμία αναφορά. Όλοι κάνουν τους ανήξερους, ή στην καλύτερη περίπτωση, μας κοροϊδεύουν ότι ήδη τα έχουμε! Τι ακριβώς θα πιστοποιούν τα απολυτήρια;
- Κτυπάμε συναγερμό. Καλούμε όλα τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία να είναι σε ετοιμότητα. Τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία της Αττικής να συμμετέχουν μετά από αποφάσεις των Συλλόγων γονέων, των διδασκόντων, των μαθητικών κοινοτήτων και μαθητικών συμβούλιων τους στη μαθητική κινητοποίηση, την Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2018, στις 12:00 στο Υπουργείο Παιδείας.
- Τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία της υπόλοιπης Ελλάδας, να πάρουν αποφάσεις στήριξης της δράσης, στέλνοντας μαθητές – αντιπροσώπους τους στην συγκεκριμένη κινητοποίηση με τα δικά μας αιτήματα.
- Επίσης καλούμε όσους έχουν αποφοιτήσει από τα Σχολεία μας, τους γονείς που κράτησαν ανοιχτά αυτά τα σχολεία, τους καλλιτέχνες αλλά και τους φίλους του πολιτισμού, της παράδοσης και των καλλών τεχνών, να στηρίξουν των αγώνα επιβίωσης αυτών των Σχολείων.
Δεν πρέπει να επιτρέψουμε σε κανέναν να απαξιώσει τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία!
Εμείς θα κάνουμε το χρέος μας και ο καθένας θα έχει το μερίδιο της ευθύνης του.
Έχουμε ζητήσει συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, από τις 11 Οκτωβρίου και ακόμα δεν μας έχουν καν απαντήσει. Επαναφέρουμε το αίτημα δημοσιοποιώντας το.
Για το Δ.Σ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη