Έκπληξη (δεν) προκαλεί το γεγονός ότι το ΥΠ.Π.Ε.Θ. για μια ακόμη φορά φαίνεται να υποτιμά τη Δευτεροβάθμια Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση με τη μη προσμέτρηση των Τμημάτων Ένταξης στον καθορισμό των κενών οργανικών θέσεων που πριν λίγες – εσπευσμένα και με συνοπτικές διαδικασίες – ζητήθηκε να δοθούν.
Η οδηγία στην εγκύκλιο 37423/Ε2/08-03-2019 (για μια ακόμη φορά) ήταν σαφής: «Τα Τμήματα Ένταξης, δεν θα ληφθούν υπόψη για τον υπολογισμό των οργανικών θέσεων». Μολονότι, λοιπόν, με το άρθρο 40, παράγραφος 5β του Νόμου 4589/2019 (ΦΕΚ 13/ τ. Α΄/ 29-1-2019), οι ειδικότητες που θα στελεχώνουν τα Τμήματα Ένταξης Γυμνασίων και Λυκείων ορίστηκαν ξεκάθαρα και παρά την διαβεβαίωση της Υφυπουργού Παιδείας κας Τζούφη ότι καταβάλλονται προσπάθειες να δοθούν οργανικές θέσεις σε αυτά… για «κάποιο λόγο» δε λήφθησαν υπόψη.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να δηλωθούν μόνο τα κενά των ΣΜΕΑΕ – ΚΕΣΥ ως εξής:
ΣΜΕΑΕ: 1079 κενά
ΣΜΕΑΕ Κωφών/Τυφλών: 53 κενά
ΚΕΣΥ για ΠΕ(02-03-04): 103 κενά
Λαμβάνοντας, ωστόσο, υπόψη ότι κατά το σχολικό έτος 2017-18 ήταν ενεργά πάνω από 550 Τ.Ε. στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, εάν τα κενά σε αυτά είχαν δηλωθεί θα μιλούσαμε για επιπλέον 1.100 έως 1.650 κενά (ΠΕ 02, 03, 04). Τότε το σύνολο των κενών στη Δευτεροβάθμια Ειδική Εκπαίδευση θα ανερχόταν στα 2.300 έως 2.800.
Αντίθετα, στην Πρωτοβάθμια Ειδική Εκπαίδευση τα κενά ανέρχονται σε 1.884, συνυπολογίζοντας ΣΜΕΑΕ και Τμήματα Ένταξης. Με άλλα λόγια το Τμήμα Ένταξης φαίνεται να έχει δικαίωμα οργανικού κενού μόνο στο Δημοτικό και όχι στο Γυμνάσιο ή το Λύκειο!
Καθώς, λοιπόν, η νομοθεσία ορίζει ότι διορισμοί μπορούν να γίνουν μόνο αν έχουμε κενές οργανικές θέσεις φαίνεται ότι γίνεται μια προσπάθεια να «σκεπαστούν» οργανικά κενά και ελλείψεις στην Δευτεροβάθμια Ειδική Εκπαίδευση και η μερίδα του λέοντος των διορισμών που διατείνεται ότι θα γίνουν να δοθεί στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
Να σημειωθεί, τέλος, ότι έχουν γίνει επίσημες καταγγελίες από αιρετούς των ΠΥΣΔΕ αναφέροντας ότι σε ορισμένες περιπτώσεις οι Περιφερειακοί Διευθυντές ανέλαβαν να «μειώσουν» τα ήδη ελάχιστα κενά που είχαν δοθεί από τις κατά τόπους Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς τους δινόταν η δυνατότητα «εκτίμησης» των κενών. Στη φάση αυτή λοιπόν, δε ζητάμε αλλά απαιτούμε να δοθούν ΌΛΑ τα οργανικά κενά που αυτή τη στιγμή υπάρχουν στη Δευτεροβάθμια Ειδική Εκπαίδευση και να καλυφθούν άμεσα με μόνιμο προσωπικό όλων των ειδικοτήτων.
Να καθοριστεί με σαφήνεια η κατανομή των 4500 μόνιμων διορισμών που διατείνεται ότι θα γίνουν στην Ειδική Αγωγή.
Να μην παραγκωνιστεί για μια ακόμη φορά η Δευτεροβάθμια Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και να στελεχωθούν πλήρως όλες οι δομές της.
Εκ μέρους του ΔΣ της ΕΛΜΕ Χανίων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ ALFAVITA.GR
Μόρια αναπληρωτών: Μοριοδοτούμενο Εξ αποστάσεως ECDL - Πιστοποίηση γνώσεων χειρισμού Η/Υ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη