Σχετικά με την απόφαση που πήραν οι διευθυντές του σχολικού συγκροτήματος του Ευκλείδη, για την μεταφορά εργαστηρίων θέλουμε να δηλώσουμε ότι θεωρούμε σοβαρό πρόβλημα και πηγή δυσλειτουργίας ότι στη λύση που προέκυψε δεν κλήθηκαν να συμμετέχουν οι σύλλογοι των διδασκόντων των εμπλεκομένων σχολείων. Τέτοια σοβαρά προβλήματα που αφορούν μαθητές και καθηγητές πρέπει να λύνονται μετά από ζυμώσεις και συζητήσεις που καθορίζουν τις προϋποθέσεις μεταφοράς των εργαστηρίων, με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκομένων. Κάτι τέτοιο συνάδει με τις δημοκρατικές διαδικασίες για τη λήψη των αποφάσεων κι επίσης δίνει πάντα καλύτερες λύσεις. Οποιαδήποτε αλλαγή στο σχολικό συγκρότημα, που ταλαιπωρήθηκε και ταλαιπωρείται από κεντρικές κυβερνητικές πολιτικές επιλογές, πρέπει να προωθείται μετά από εξαντλητική προσπάθεια επίτευξης της ευρύτερης δυνατής συναίνεσης, ιδιαίτερα των άμεσα εμπλεκομένων. Επίσης να εξασφαλίζει και την ασφαλή διαμονή και μετακίνηση των μαθητών και των εκπαιδευτικών και την δυνατότητα οι μαθητές να εκπαιδεύονται σε αίθουσες διδασκαλίας και εργαστηριακούς χώρους οι οποίοι πληρούν όλες τις συνθήκες υγιεινής και ασφαλείας.
Θεωρούμε αυτονόητο ότι οποιεσδήποτε αίθουσες έχουν χαρακτηριστεί ακατάλληλες για διδασκαλία, προφανώς δεν μπορούν να είναι κατάλληλες ούτε για εργαστήρια. Συνεπώς είναι αδιαπραγμάτευτη η ακαταλληλότητα των υπόγειων κι ημιυπόγειων αιθουσών, η οποία μάλιστα έχει επισημανθεί ως στοιχείο που στοιχειοθετεί τη θέση για απομάκρυνση της ΑΣΠΑΙΤΕ και απόδοση όλων των χώρων του Ευκλείδη στα σχολεία. Η χρήση των υπόγειων και ημιυπόγειων χώρων ανεξάρτητα από τα όποια πιστοποιητικά είναι από μόνη της προβληματική για εφήβους και για την εκπαιδευτική διαδικασία. Οποιαδήποτε μεταφορά χώρων στο υπόγειο θα μας βρει κάθετα αντίθετους !
Προφανώς μεταφορά εργαστηρίων μπορεί να γίνει αν αυτά μπορούν να στεγαστούν σε κατάλληλους και όχι υπόγειους χώρους, με τη σύμφωνη γνώμη και των συναδέλφων, που γνωρίζουν τη φύση και τις ανάγκες των εργαστηρίων τους καλύτερα από τον καθένα.
Η λύση στο χρόνιο πρόβλημα της μεταφοράς μαθητών μέσω του τούνελ μπορεί να επιτευχθεί και με άλλους τρόπους, καθώς ήδη υπάρχουν διαθέσιμα κονδύλια για παράδειγμα με κατασκευή διάβασης μετακίνησης μεταξύ των δύο κτηρίων κ.λπ.
Θεωρούμε ότι ούτε οι μαθητές, ούτε οι εκπαιδευτικοί, καμίας ειδικότητας ή τομέα, ειδικότερα της Αισθητικής και Κομμωτικής που έχουν ήδη εκδηλώσει την αντίθεσή τους, οφείλουν να πληρώσουν το τίμημα απόλυτου διαχωρισμού των 5 σχολείων, με τη μεταφορά τους από ευάερα, ευήλια, πλήρως εξοπλισμένα εργαστήρια σε χειρότερες συνθήκες εργασίας κι εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Οποιαδήποτε μεταφορά μπορεί να γίνει μόνο με εξασφάλιση πραγματικών κι όχι τυπικών όρων ισοδύναμων ή καλύτερων συνθηκών διεξαγωγής της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ ALFAVITA.GR
Μόρια αναπληρωτών: Μοριοδοτούμενο Εξ αποστάσεως ECDL - Πιστοποίηση γνώσεων χειρισμού Η/Υ
Νέα τμήματα στο 400 ωρών εξ αποστάσεως σεμινάριο "Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης"
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη