Σε κάθε φάση που το Υπουργείο ζητάει να δηλωθούν «κενά» από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, αυτά που ζητάνε οι σχολικές μονάδες, γίνονται πάντοτε αποδεκτά από το ΠΥΣΔΕ Χίου.
Αλήθεια, γιατί η ΔΑΚΕ Καθηγητών Χίου αποκρύπτει το γεγονός ότι σε πρόσφατη πρόσληψη εκπαιδευτικού ειδικής αγωγής κλάδου ΠΕ04.50, διευθυντής (υποψήφιος με τη ΔΑΚΕ Χίου) εναντιώθηκε στην τοποθέτηση του εκπαιδευτικού;
- Το άρθρο 86 του ν.4547/2018 (ΦΕΚ 102 Α’) ορίζει ότι: «Μετά την 1η Νοεμβρίου κάθε σχολικού έτους, εφόσον διαπιστώνεται αδυναμία κάλυψης των κενών θέσεων λόγω άρνησης ανάληψης υπηρεσίας από αναπληρωτή ή παραίτησης από τη θέση αναπληρωτή σε σχολικές μονάδες, μπορεί να πραγματοποιείται ειδική πρόσκληση πρόσληψης με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων για την κάλυψη των κενών θέσεων των συγκεκριμένων σχολικών μονάδων».
Με δεδομένο ότι σε επίπεδο ΠΥΣΔΕ Χίου δεν υπάρχει κενό αυτής της κατηγορίας, θεωρούμε φρόνιμο η ΔΑΚΕ Καθηγητών Χίου να είναι καλύτερα ενημερωμένη περί νομοθεσίας.
Ως προς τα οργανικά κενά για διορισμούς και μεταθέσεις, ενημερώνουμε ότι:
- όσον αφορά τη μη ικανοποίηση των αιτήσεων μετάθεσης στους κλάδους ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής και ΠΕ 86-Πληροφορικής που αναφέρει η ΔΑΚΕ Καθηγητών Χίου, κάνει να μη γνωρίζει ότι δεν εμπίπτουν στην αρμοδιότητα του ΠΥΣΔΕ Χίου. Οι συνάδελφοι έχουν αιτηθεί μετάθεση προς Πιερία, Δυτική Θεσσαλονίκη και Σέρρες και την ενημερώνουμε ότι σε αυτά τα ΠΥΣΔΕ έχουν εκλεγεί ένας (1), ένας (1) και δύο (2) αιρετοί αντίστοιχα με τα ψηφοδέλτια της ΔΑΚΕ. Γιατί δεν απευθύνεται (η ΔΑΚΕ Καθηγητών Χίου) εκεί;
- για τους φιλολόγους, η εισήγηση που κατατέθηκε στο ΠΥΣΔΕ, είχε 24 υπεράριθμους και 11 πλεονάσματα. Με εισήγησή μας, που έγινε ομόφωνα αποδεκτή, δηλώθηκαν 8 υπεράριθμοι και 5 πλεονάσματα ώστε του χρόνου να είναι εφικτή η μετάπτωση σε κάποιον αριθμό ελλειμμάτων
- για τους θεολόγους, καλό είναι να ξέρει η ΔΑΚΕ Χίου, ότι στις μεταθέσεις μετράνε τα κενά της περιοχής στην οποία αιτείται ο συνάδελφος μετάθεση και όχι τα πλεονάσματα της περιοχής προέλευσης. Στην Α΄ Χίου για 264 διδακτικές ώρες υπάρχουν 27 εκπαιδευτικοί. Έτσι καταγράφονται 13 υπεράριθμοι και 9 τα πλεονάσματα. Μάλιστα το κενό στην ειδική αγωγή (Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο-Λύκειο) καλύφθηκε από συνάδελφο που δε διαθέτει κανένα τυπικό προσόν στην ειδική αγωγή.
- Ως προς τα δύο κενά των μαθηματικών και τον υπαινιγμό του ρουσφετιού απαντάμε στη ΔΑΚΕ Καθηγητών Χίου ότι «εξ ιδίων κρίνει τα αλλότρια». Υπενθυμίζουμε ότι η περίοδος 2000-2009 έχει χαρακτηριστεί ως η περίοδος των παχιών αγελάδων. Διορίστηκε υπέρμετρος αριθμός συναδέλφων (με ευθύνη του πολιτικού συστήματος) χωρίς να υπάρχει αντίστοιχος αριθμός οργανικών κενών. Όμως κάποιοι εξ αυτών, «τιμάνε» το ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ και δεν έχουν πάρει μέχρι σήμερα (2019) οργανική θέση. Επιβεβαιώνει η ΔΑΚΕ Καθηγητών Χίου σήμερα ότι ο διορισμός, αυτών των στελεχών της, ήταν πολιτικό ρουσφέτι; Αν ανατρέξει στα ενημερωτικά της ΕΛΜΕ Χίου του 1ου εξαμήνου του 2009 θα βρει καταγγελία μας για υποψήφιο της ΔΑΚΕ Καθηγητών Χίου που «έταζε τηλεφωνικώς οργανικές θέσεις προς άγρα ψήφων».
Και δύο ερωτήσεις:
- Γνωρίζει η ΔΑΚΕ Καθηγητών Χίου σχολικές μονάδες που έχουν ζητήσει από τη ΔΔΕ Χίου να τους καλύψει λειτουργικό κενό στις ειδικότητες ΠΕ03-Μαθηματικών & ΠΕ86-Πληροφορικής; Ποιες είναι αυτές;
- Η ΔΑΚΕ Καθηγητών προκρίνει να κρίνονται άξιοι για κατάληψη θέσεων ευθύνης πρόσωπα που οι πράξεις τους δε συνάδουν με την παιδαγωγική ηθική;
Υ.Γ. Το πιο πρόσφατο ανέκδοτο από τη ΔΑΚΕ Καθηγητών Χίου: «Τη ΔΔΕ τη στελεχώνουν μέλη της Ενωτικής Αγωνιστικής Κίνησης»!!!
Καλό Πάσχα
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη