Πραγματοποίηθηκε σήμερα Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2019 επίσκεψη του μέλους της "Παρέμβασης Εκπαιδευτικών για τη Ρήξη και την Ανατροπή" και εκπροσώπου της στο ΔΣ της ΕΛΜΕ Χανίων συναδέλφου Δημήτρη Δαμασκηνού στο ΕΠΑΛ Κισάμου.
Στα πλαίσια της ενημέρωσης και της συζήτησης που έγινε με τη διεύθυνση και παρευρισκόμενους συναδέλφους αναδείχτηκε το επείγον ζήτημα της έγκρισης των ολιγομελών τμημάτων που είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την ομαλή λειτουργία της σχολικής μονάδας και την κάλυψη των πραγματικών εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών/-τριών της περιοχής.
Στηρίζουμε το δίκαιο αίτημα του ΕΠΑΛ Κισάμου, έτσι όπως έχει διατυπωθεί σε έγγραφο που έχει αποσταλεί απο το διευθυντή του σχολείου συνάδελφο Νεκτάριο Ζουριδάκη στο ΥΠΑΙΘ (επισυνάπτεται) και απαιτούμε την ΑΜΕΣΗ ΕΓΚΡΙΣΗ των ολιγομελών τμημάτων στο συγκεκριμένο σχολείο, οπως και στα άλλα ΕΠΑΛ του ν. Χανίων που αντιμετωπίζουν τα ίδια προβλήματα .
Καλούμε το ΔΣ της ΕΛΜΕ να πάρει όλες τις αναγκαίες πρωτοβουλίες σ' αυτή την κατεύθυνση σύμφωνα και με τις προηγούμενες αποφάσεις του.
Χανιά, 17 Σεπτεμβρίου 2019
Θέμα: Αίτημα ξεκλειδώματος τμημάτων στο e-eggrafes/έγκριση ολιγομελών
·Σας ενημερώνουμε ότι με την Υ.Α 134161/Y2/30-08-2019 με θέμα: «Έγκριση, κατ' εξαίρεση για το σχολικό έτος 2019-2020, της λειτουργίας ολιγομελών τμημάτων ΕΠΑ.Λ.» δεν εγκρίθηκε στη σχολική μας μονάδα η λειτουργία των κάτωθι τμημάτων:
Τμήμα/ειδικότητα | Αριθμός αιτούντων |
Β Λυκείου Τομέας Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος | 6 |
Β Λυκείου Τομέας Διοίκησης και Οικονομίας | 5 |
Β Λυκείου Τομέας Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού | 4 |
Β Λυκείου Τομέας Πληροφορικής | 3 |
Γ Λυκείου Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων | 3 |
Γ Λυκείου Υπάλληλος Τουριστικών Επιχειρήσεων | 5 |
Για τα παραπάνω τμήματα έχουν ήδη συγκεντρωθεί ενυπόγραφα αιτήματα μαθητών και κηδεμόνων τους για επιπλέον εγγραφές, οι οποίες καλύπτουν τον ελάχιστο απαιτούμενο αριθμό έγκρισης στα:
- Β' Λυκείου (Τομέας Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος)
- Β' Λυκείου (Τομέας Διοίκησης και Οικονομίας)
- Β' Λυκείου (Τομέας Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού)
- Γ' Λυκείου (Υπάλληλος Τουριστικών Επιχειρήσεων)
Τα αιτήματα αυτά προέρχονται από:
- μαθητές μεταγραφόμενους από Γενικό Λύκειο
- μαθητές μετακινούμενους από άλλο μη εγκεκριμένο ολιγομελές (Β’ Πληροφορικής)
- μαθητές μετακινούμενους από εγκεκριμένο μη ολιγομελές (Γ’ Λυκείου Υπάλληλος Διοίκησης και Οικονομικών Υπηρεσιών), χωρίς να επηρεάζουν τον ελάχιστο απαιτούμενο για τη λειτουργία του τμήματος αριθμό μαθητών, και
- κυρίως από μαθητές που λόγω αμέλειας δεν είχαν εγγραφεί στις προηγούμενες 2 φάσεις
Στην πλατφόρμα e-eggrafes τα τέσσερα παραπάνω τμήματα, κατά τη διάρκεια της Γ' φάσης εγγραφών αν και είναι ορατά, δεν παρέχεται η δυνατότητα νέων εγγραφών/μετακινήσεων σε αυτά με αποτέλεσμα να υποχρεώνονται οι μαθητές:
- είτε να φοιτήσουν σε τομείς και ειδικότητες που απέχουν από τα ενδιαφέροντά τους
- είτε να μετακινηθούν στα κοντινότερα τους ΕΠΑΛ - βρίσκονται στην πόλη των Χανίων- που καλύπτουν τις επιθυμίες τους.
Δεδομένου όμως ότι το ΕΠΑΛ Κισάμου καλύπτει τις ανάγκες μιας περιοχής κατά κύριο λόγο αγροτικής με διάσπαρτα χωριά γύρω της όπου οι χιλιομετρικές τους αποστάσεις από την πόλη μας σε συνδυασμό με την έλλειψη άμεσης συγκοινωνιακής σύνδεσης με την πόλη των Χανίων καθιστά αδύνατη τη μετακίνηση μαθητών του σχολείου μας σε σχολεία της πόλης των Χανίων εντός της ιδίας ημέρας.
Αιτούμεθα να ικανοποιηθούν τα αιτήματα των μαθητών μας κατά τη διάρκεια των εκπρόθεσμων εγγραφών (12-21 Σεπτεμβρίου 2019).
Με εκτίμηση
Ο Διευθυντής ΕΠΑΛ Κισάμου
Ζουριδάκης Νεκτάριος
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη