ΕΛΜΕ Ηλείας: Να εγκριθούν τώρα όλα τα ολιγομελή τμήματα στα  ΓΕΛ, ΕΠΑΛ
Ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Ηλείας

«Στο ζήτημα των ολιγομελών τμημάτων ΕΠΑΛ και ΓΕΛ, όπως και στην 1η συνάντηση, ζητήσαμε την ικανοποίηση όλων των καταγεγραμμένων από την Ομοσπονδία σε συνεργασία με τις ΕΛΜΕ αιτημάτων. Το θέμα θα «εξεταζόταν» τα επόμενα 24ωρα.» (απόσπασμα από το δελτίο τύπου  της ΟΛΜΕ στις 16/9/2019)
Η τακτική της σκόπιμης καθυστέρησης από πλευράς του Υπουργείου έχει αρχίσει να φέρνει αποτελέσματα!!! τα ολιγομελή τμήματα που δεν εγκρίθηκαν  άρχισαν να «φυλλορροούν». 
Τα τμήματα που δεν έχουν εγκριθεί στην Ηλεία είναι:
α) Πέντε (5) τμήματα στα σχολεία: 1ο ΕΠΑΛ  Πύργου, 2ο ΕΠΑΛ  Πύργου,   1ο ΕΠΑΛ Αμαλιάδας και ΕΠΑΛ Κρεστένων στους τομείς Πληροφορικής , Γεωπονίας Τροφίμων και Περιβάλλοντος, Ηλεκτρολογίας, Υγείας  Πρόνοιας & Ευεξίας.
β)  Δύο (2) τμήματα στα  ΓΕΛ Βουνάργου, ομάδας προσανατολισμού οικονομίας & πληροφορικής και ΓΕΛ Καράτουλα ομάδας προσανατολισμού υγείας.  Πρόκειται για περιφερειακά σχολεία που αν δεν εγκριθούν τα τμήματα θα είναι υποχρεωμένοι οι μαθητές να μετακινούνται καθημερινά ή να  μετακομίσουν στο πλησιέστερο αστικό κέντρο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι με ευθύνη του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας τα τμήματα αυτά είτε δεν προωθήθηκαν προς τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης  ως ολιγομελή είτε είχαν αρνητική εισήγηση.

Αυτό βεβαίως δεν απαλλάσσει την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας η οποία γνωρίζει το πρόβλημα των ολιγομελών τμημάτων της Ηλείας από τις αρχές Σεπτέμβρη (είχε τεθεί από την ΟΛΜΕ σε συνεργασία με την ΕΛΜΕ  Ηλείας).

Το ζήτημα της επιλογής τομέα και ειδικότητας στα ΕΠΑΛ, καθώς και ομάδας προσανατολισμού στα Λύκεια είναι αδιαπραγμάτευτο, ανεξάρτητα από τον αριθμό των παιδιών που τα δηλώνουν. Η επιλογή τομέα, ειδικότητας και ομάδας προσανατολισμού είναι απαράδεκτο να οδηγείται «στην κλίνη του Προκρούστη». Είναι μια επιλογή που ενδέχεται να καθορίσει το μέλλον των μαθητών, προσωπικό, κοινωνικό, επαγγελματικό. Είναι απαράδεκτο να τίθενται οποιαδήποτε εμπόδια σε αυτή την απόφαση του μαθητή. 


ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ

Να εγκριθούν τώρα όλα τα ολιγομελή τμήματα στα  ΓΕΛ, ΕΠΑΛ.
Η οριστικοποίηση των τμημάτων να γίνεται μετά την ολοκλήρωση εγγραφών και μετεγγραφών. (τέλος Σεπτέμβρη).
Να υπάρξει νομοθετική ακύρωση της ΥΑ για το κατώτατο όριο μαθητών των τμημάτων.
Σε τομείς, ειδικότητες και ομάδες προσανατολισμού να γίνονται αυτομάτως δεκτά όλα τα τμήματα.
20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις ομάδες προσανατολισμού, 10 στα εργαστήρια.
Να κατοχυρωθεί η ελεύθερη επιλογή των μαθητών στις Ξένες γλώσσες.
Ουσιαστική μείωση των μαθητών στα τμήματα που φοιτούν παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες


ΠΥΡΓΟΣ, 20/09/2019
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»