ΣΕΠΕ Αμαρουσίου: Εκλογές για νέο Διοικητικό Συμβούλιο στις 16 Νοεμβρίου
Γενική Συνέλευση (08:30 π.μ.) και εκλογές (13:15 μ.μ. έως19:00 μ.μ.), στο 3ο-11ο Δημ. Σχολ. Αμαρουσίου, (Φλοίας 33 & Μεσογείων Μαρούσι).

Σχολική χρονιά μεγάλων αναμετρήσεων:

να ξαναπιάσουμε το νήμα των κοινωνικών αγώνων

να γίνουμε το κίνημα που δεν θα μπορούν να αγνοήσουν!

Συνάδελφοι και συναδέλφισσες,

Η χρονιά που ξεκίνησε βρίσκει το εκπαιδευτικό και εργατικό κίνημα  σε μια κρίσιμη περίοδο. Η κυβέρνηση της ΝΔ συνεχίζει και επιταχύνει την αντιεκπαιδευτική-αντικοινωνική  πολιτική της,  προωθώντας μια σειρά νεοσυντηρητικών/νεοφιλελεύθερων αναδιαρθρώσεων στην εκπαίδευση, την εργασία, τα κοινωνικά, μορφωτικά, εργατικά και δημοκρατικά δικαιώματα:

Με την πολιτική της παρατεταμένης αδιοριστίας και της κάλυψης των αναγκών για δεκάδες χιλιάδες μόνιμους διορισμούς με προσλήψεις αναπληρωτών, με την πολιτική του προσοντολόγιου και του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, την απαξίωση του πτυχίου, της προϋπηρεσίας και των εργασιακών δικαιωμάτων που προκύπτουν από αυτά και την εργασιακή ομηρία δεκάδων χιλιάδων αναπληρωτών συναδέλφων. Με την άρνηση οποιασδήποτε δέσμευσης για μόνιμες προσλήψεις στη Γενική Αγωγή-των 20.000 συνταξιοδοτήσεων έναντι καμιάς πρόσληψης στα μνημονιακά χρόνια! Απέναντι σ’ αυτές τις πολιτικές επιβάλλεται να συνεχιστεί ακόμα πιο δυναμικά ο αγώνας που δώσαμε την προηγούμενη περίοδο στοχεύοντας στην ανατροπή-κατάργηση του προσοντολόγιου, διεκδικώντας μαζικούς μόνιμους διορισμούς και διορισμό όλων των αναπληρωτών, αποκλειστικά με το πτυχίο και όλη την προϋπηρεσία.

Με χιλιάδες κενά να καταγράφονται ακόμη στα σχολεία όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων (4000 στην πρωτοβάθμια και 3000 στη δευτεροβάθμια) αρκετά εκ των οποίων και στην Β΄ Αθήνας. Με τα Ολοήμερα να υπολειτουργούν ένα μήνα μετά την έναρξη των σχολείων, με την  Παράλληλη Στήριξη να μοιράζει τους εκπαιδευτικούς  σε δύο και τρεις μαθητές, ενώ ρεκόρ μετακινήσεων καταγράφεται για τους συναδέλφους των ειδικοτήτων, κάνοντας άλυτο  και αντιπαιδαγωγικό σταυρόλεξο την σύνταξη των ωρολογίων προγραμμάτων.

Με τη συνεχιζόμενη λιτότητα, τη μεγάλη αύξηση των τιμών της ΔΕΗ, τις εξαγγελίες για μείωση του αφορολόγητου και ιδιωτικοποίηση του ασφαλιστικού συστήματος – αρχίζοντας από την επικουρική ασφάλιση, αλλά και το φιάσκο της "δικαστικής  διεκδίκησης των αναδρομικών και των δώρων" που κάνουν επιτακτική την ανάγκη προβολής και διεκδίκησης, μέσω μαζικού αγώνα των εργαζομένων, της επαναφοράς του 13ου και 14ου μισθού, της αποκατάστασης όλων των απωλειών στους μισθούς και τις συντάξεις και της άρσης των μέτρων της φορολεηλασίας για τον κόσμο της εργασίας.

Με το πάγωμα της υλοποίησης της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης και την εξαίρεση 13 Δήμων από την άμεση εφαρμογή της. Με μια σειρά Δήμους, ανάμεσά τους και τους Δήμους της περιοχής ευθύνης του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου  να υπονομεύουν ανοιχτά τη δίχρονη με την πλήρη ανυπαρξία οποιουδήποτε σχεδίου επίλυσης του κτιριακού προβλήματος.

Με την προώθηση της αξιολόγησης σε όλο το φάσμα της εκπαίδευσης. Η εξαγγελία από την κυβέρνηση της Ν.Δ. νέου νομοσχεδίου, για την αξιολόγηση συνολικά,  αποτελεί αιτία πολέμου για το εκπαιδευτικό κίνημα που έχει ακυρώσει στην πράξη ψηφισμένους νόμους για την αξιολόγηση εδώ και 22 χρόνια.

Mε τα ιδεολογήματα που ενισχύουν την  παιδεία για λίγους και εκλεκτούς και τη βαθιά συντηρητική στροφή στο περιεχόμενο της γνώσης (δηλώσεις κ. Κεραμέως για σχολική ιστορία, ιεροδιδάσκαλους, άξιους, άριστους κ.λπ.) Με χιλιάδες παιδιά προσφύγων που διαμένουν στα καμπς σε όλη την Ελλάδα να μην μπορούν να πάνε σχολείο.

Με την καταστρατήγηση πτυχών του δημόσιου χαρακτήρα της εκπαίδευσης και των εργασιακών και μορφωτικών δικαιωμάτων, την προώθηση της εκπαίδευσης της αγοράς, των ιδιωτικών πανεπιστημίων, του σχολείου επιχείρηση δια μέσου της σχολικής «αυτονομίας», της «αποκέντρωσης»», της συνολικής αξιολόγησης και κατηγοριοποίησης εκπαιδευτικών και σχολικών μονάδων. 

Με το  δήθεν «Αναπτυξιακό πολυνομοσχέδιο», με το οποίο επιχειρείται εργοδοτικός – κυβερνητικός έλεγχος και φακέλωμα των Σωματείων, υπονόμευση του δικαιώματος στην απεργία, υπονόμευση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας και κυρίως των κλαδικών, ενίσχυση των ελαστικών σχέσεων, της μαύρης και αδήλωτης εργασίας, παραχώρηση- σκάνδαλο και των τελευταίων δημόσιων περιουσιακών στοιχείων στο μεγάλο κεφάλαιο. Με μια σειρά μέτρα και πρακτικές που περιστέλλουν τις δημοκρατικές ελευθερίες, όπως την κατάργηση του ασύλου, την καταστολή και την αστυνομοκρατία, που έχουν ως συνολικό στόχο να εμποδίσουν τις κοινωνικές αντιστάσεις απέναντι στην αντιλαϊκό χαρακτήρα της πολιτικής που εφαρμόζεται.

Ο αγώνας στα χέρια των εκπαιδευτικών

Χωρίς αμφιβολία, η ανασυγκρότηση και οργάνωση του εκπαιδευτικού κινήματος, πρέπει να στηριχθεί στη βάση των εκπαιδευτικών, στις Γ.Σ., τους Συλλόγους Π.Ε. και το συντονισμό τους. Να δώσουμε όλες μας τις δυνάμεις στον αγώνα για σταθερή και μόνιμη εργασία. Να διεκδικήσουμε μαχητικά το αίτημα για δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή και εκπαίδευση, για εγγραφή όλων των προνηπίων και νηπίων στο δημόσιο νηπιαγωγείο ενάντια στην πολιτική των κουπονιών, του αποκλεισμού προνηπίων από το νηπιαγωγείο, της ισοπέδωσης των επαγγελματικών δικαιωμάτων των νηπιαγωγών.

Διεκδικούμε την επαναφορά των «δώρων», ως πρώτο βήμα αναπλήρωσης των μισθολογικών απωλειών - καμία νέα περικοπή που προετοιμάζουν (περικοπή επιδομάτων κοκ). Αυξήσεις τώρα στους μισθούς. Όχι στη σύνδεση μισθού – «προσόντων» – αξιολόγησης. Κανένας «κόφτης» στο μισθό μας. Όχι στη φοροληστεία. Ανατροπή των αντιασφαλιστικών/αντισυνταξιοδοτικών νόμων των τελευταίων ετών και στις νέες περικοπές στο όνομα των ελλειμμάτων των ταμείων. Κατάργηση όλων των ελαστικών μορφών απασχόλησης.  Σταθερή και μόνιμη δουλειά για όλους.

Υπερασπιζόμαστε το δικαίωμα στον αγώνα και τη συνδικαλιστική δράση απέναντι στην επιχειρούμενη φαλκίδευση του δικαιώματος στην απεργία, που προωθεί η κυβέρνηση με τον δήθεν αναπτυξιακό  νόμο.

Να παλέψουμε για παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στο σχολείο, ενάντια στην ενισχυμένη λογική της διοικητικής αυθαιρεσίας και του αυταρχισμού. Να μπλοκάρουμε για μια ακόμα χρονιά κάθε απόπειρα προώθησης της αξιολόγησης/αυτοαξιολόγησης. 

Γι’ αυτό είναι καιρός τα εκπαιδευτικά σωματεία και οι ομοσπονδίες να χαράξουμε την εκπαιδευτική πολιτική με ένα νέο μορφωτικό ρεύμα κριτικής απελευθερωτικής παιδαγωγικής και κοινωνικής χειραφέτησης με συλλογικές ριζοσπαστικές πρακτικές, στην τάξη και το σχολείο. Απέναντι στο διαφοροποιημένο, ανταγωνιστικό, αυτοχρηματοδοτούμενο, σχολείο της ημικατάρτισης για όσους αντέξουν, το οποίο προωθείται ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ την ενιαία, δημόσια, δωρεάν παιδεία για όλους. Αγωνιζόμαστε ενάντια στο μνημονιακό σχολείο σε όλες τις μορφές και εκδοχές του.

Διεκδικούμε το ενιαίο δημόσιο δωρεάν δωδεκάχρονο σχολείο. Το σχολείο των όλων, των ίσων και των διαφορετικών. Ένα σχολείο που στο κέντρο του βρίσκεται όχι το «γνωστικό αντικείμενο», αλλά η παιδαγωγική σχέση, κόντρα σε κάθε μεταμοντέρνα αντίληψη που ταυτίζει την διανοητική εργασία με κάθε λογής χρησιμοθηρικές και εμπορευματικές πρακτικές. Ένα σχολείο με ενιαία προσέγγιση για τη γνώση – την τέχνη – και την τεχνική. Με στόχο τη βαθιά και ολοκληρωμένη γνώση, την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης κόντρα στις δεξιότητες και τον κατακερματισμό της γνώσης. Με την παιδαγωγική λογική της ενιαίας διδασκαλίας, με μορφές συνεργασίας και συνδιδασκαλίας, με αντισταθμιστική εκπαίδευση (ενισχυτική διδασκαλία, Τάξεις υποδοχής, Τμήματα Ένταξης, Παράλληλη στήριξη). Με τη λειτουργία δημιουργικών δραστηριοτήτων, ώστε να καλύπτονται ολόπλευρα οι ανάγκες των μαθητών και όλοι οι εκπαιδευτικοί να μένουν στο σχολείο με οργανική θέση, να αποκτούν ουσιαστική σχέση με αυτό και με τους μαθητές του. Σε αυτό το σχολείο χωράνε όλοι οι εκπαιδευτικοί (δάσκαλοι και ειδικότητες) αρμονικά ενταγμένοι σε ένα ενιαίο μορφωτικό σχέδιο. Μ’ αυτό το σχολείο εξασφαλίζονται χιλιάδες οργανικές θέσεις για κάθε υπάρχουσα ειδικότητα. Γι’ αυτό το σχολείο ν’ αγωνιστούμε βάζοντας στην άκρη συντεχνιακές λογικές, κατακερματισμού, κανιβαλισμού και διαίρεσης του εκπαιδευτικού σώματος σε αλληλοσπαρασσόμενες κατηγορίες και φυλές.

Να γίνουμε το κίνημα που δεν μπορούν να αγνοήσουν. Κίνημα ρήξης και ανατροπής της πολιτικής της κυβέρνησης της Ν.Δ., Ε.Ε., Δ.Ν.Τ., Ο.Ο.Σ.Α. Με αγώνες σύγκρουσης και ανατροπής. Με συνδικάτο ταξικό, όχι κυβερνητικό και κρατικό. Ενάντια στο σχολείο της αριστείας  αλλά και ενάντια στο ιδεολόγημα των «ίσων ευκαιριών», ενάντια στο σχολείο του θρησκευτικού προσηλυτισμού, της κατήχησης και των μεταξικής έμπνευσης μαθητικών παρελάσεων συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε για το σχολείο της μορφωτικής ισότητας.

  Αγωνιζόμαστε για ενιαίο δωδεκάχρονο δημόσιο δωρεάν υποχρεωτικό σχολείο και δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή και εκπαίδευση για όλα τα παιδιά 4 έως 6 αποκλειστικά  στο δημόσιο Νηπιαγωγείο στα πλαίσια του 14χρονου εκπαιδευτικού σχεδιασμού.

Η σημερινή  κυβέρνηση της δεξιάς του Κ. Μητσοτάκη  εξαγγέλλει αξιολόγηση στο δημόσιο με συμμετοχή ακόμα και ιδιωτικών εταιριών! Στην ίδια νεοφιλελεύθερη κατεύθυνση κινούνται οι λογικές της «ελεύθερης επιλογής σχολείου», των vouchers κ.λπ.

Το μόνο στήριγμα σήμερα για τους εργαζόμενους είναι τα σωματεία τους. Γι’ αυτό έχει κρίσιμη σημασία η εκλογή του νέου Δ. Σ.του Συλλόγου μας. Περιθώρια λάθους δεν υπάρχουν. Επιμένουμε ότι μέρος της απάντησης της κοινωνίας είναι η αναζωογόνηση των συλλογικών διαδικασιών και των μαζικών συλλογικών αγώνων. Τα συλλογικά σώματα, οι διαδικασίες βάσης, οι γενικές συνελεύσεις, η δικτύωση της αλληλεγγύης, τα ισχυρά, ανεξάρτητα και ταξικά σωματεία και συλλογικότητες αποτελούν μέρος του κοινωνικού σχεδίου για την αντίσταση απέναντι στα σχέδια της κυβέρνησης.

Οι κεντρικές επιλογές της νεοφιλελεύθερης πολιτικής είναι η απαλλαγή του κράτους από τις δαπάνες για την εκπαίδευση, η ευέλικτη σχέση υποταγής της εκπαίδευσης στην αγορά εργασίας, ο ανταγωνισμός των σχολικών μονάδων – των εκπαιδευτικών – των μαθητών. 

Όλα τα παραπάνω διαμορφώνουν ένα πολεμικό σκηνικό για την εκπαίδευση.

Όλα τα παραπάνω περνούν μέσα από τη μεγαλύτερη δυνατή διεύρυνση και ισχυροποίηση της ΔΙΕΞΟΔΟΥ ως μιας ανεξάρτητης ομάδας εκπαιδευτικών, ανοιχτής σε κάθε συναδέλφισσα και συνάδελφο που δέχεται τις βασικές αρχές της και θέλει να συμμετάσχει ισότιμα στις διαδικασίες της. Η ΔΙΕΞΟΔΟΣ δεν είναι κομματική συνδικαλιστική παράταξη, συγκροτήθηκε και λειτουργεί στο επίπεδο του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου (2001 – 2019)  με πλήρη αυτοτέλεια και ελευθερία δράσης, σε αντιπαράθεση με τον κατεστημένο κρατικό - κυβερνητικό - κομματικό συνδικαλισμό και με πλήρη διαχωρισμό από τους μηχανισμούς των κυβερνήσεων, του υπουργείου και της διοίκησης.  

Αντιστεκόμαστε:

Στις πολιτικές Κυβέρνησης - Ε.Ε. - Δ.Ν.Τ. –ΟΟΣΑ και στα μνημόνιά τους,

στο σχολείο της αγοράς και της φτώχειας,

στην αδιοριστία, την κινητικότητα, την ελαστική εργασία,

στον κυβερνητικό και κομματικό συνδικαλισμό

στη μετατροπή των δικαιωμάτων μας σε εξυπηρετήσεις

Στις εκλογές της 6ης ΝΟEMΒΡΗ 2019 ζητούμε τη στήριξή σας, γιατί πιστεύουμε ότι εξακολουθούμε να υπηρετούμε αρχέγονες εκπαιδευτικές αρχές:  συλλογικότητα, συναδελφικότητα, αλληλεγγύη.

Γιατί εξακολουθούμε να υπερασπιζόμαστε

ένα παιδί - κατεργάρη που δε θα υποτάσσεται στο διδακτισμό.

ΨΗΦΙΣΤΕ – ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΗΝ ΔΙΕΞΟΔΟ

για Ταξικό Συνδικάτο στην υπηρεσία των μελών του.

ΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ

Υ  Π  Ο  Ψ  Η  Φ  Ι  Ο  Ι

Ατζέμης Αργύρης            Δάσκαλος  5ο Δημ. Σχ. Αμαρουσίου

Βαγενά Αλεξάνδρα          Δασκάλα  8ο Δημ. Σχ. Αμαρουσίου

Ηλιάκης Γιάννης Εικαστικών 15ο Δημ. Σχ. Αμαρουσίου

Ησαΐα Θάλεια Γαλλικών 1ο και 2ο Δημ. Σχ. Μελισσίων

Ιωσηφίδου Άννα     Φυσ. Αγωγής  1ο Δημ. Σχ. Πεύκης

Καββαδία Φωτεινή       Δασκάλα   3ο Δημ. Σχ. Αμαρουσίου

Κοκκινομηλιώτης Γιώργος  Δάσκαλος  8ο Δημ. Σχ. Αμαρουσίου

Κουκουβίνου Βάση       Δασκάλα  5ο Δημ. Σχ. Αμαρουσίου

Μοναστήρας Κώστας   Δάσκαλος   2ο Δημ. Σχ. Κηφισιάς

Μπαρμπαρούση Ευθυμία Νηπιαγωγός 12ο Νηπ. Αμαρουσίου

Νταλαμπέκη Ελένη Εικαστικών (αναπλ.) 8οΔημ. Σχ. Κηφισιάς-Δημ. Σχ. Εκάλης

Οικονόμου Βασίλης  Δάσκαλος 1ο Ειδ. Δ.Σχ. Αμαρουσίου (Σικιαρίδειο)

Παπαγεωργίου Γιάννης  Δάσκαλος  4ο Δημ. Σχ. Κηφισιάς

Παπαδοπούλου Ναταλία Εικαστικών 3ο Δημ. Σχ. Μελισσίων

Πολυχρονιάδης Δημήτρης Δάσκαλος 1ο Δημ. Σχ. Αμαρουσίου

Σαπουνάς Γιώργος Εικαστικών (αναπλ.) 4ο Δημ. Σχ. Μελισσίων

Σιάχου Φιλιώ Νηπιαγωγός 7ο Νηπ. Αμαρουσίου

Σιούτογλου Έφη Εικαστικών   4ο  και  11ο Δημ. Σχ. Αμαρουσίου

Σταμούλου Παναγιώτα Δασκάλα   1ο Δημ. Σχ. Αμαρουσίου

Συνοδινού Σοφία Μουσικής  5ο Δημ. Σχ. Κηφισιάς

Τολιάκης Βασίλης Δάσκαλος Ειδ. Αγωγής   3ο Δημ. Σχ. Μελισσίων

Χανιώτη Έλενα Δασκάλα Ειδ. Αγωγής 5ο Δημ. Σχ. Κηφισιάς

Χαψής Χρήστος  Δάσκαλος 1ο Δημ. Σχ. Μελισσίων

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

απθ
ΑΠΘ: Καθηγητής στη λίστα των επιστημόνων με τη μεγαλύτερη επιρροή παγκοσμίως για 10η συνεχή χρονιά
Για δέκατη συνεχή χρονιά ο Καθηγητής του ΑΠΘ Γιώργος Καραγιαννίδης περιλαμβάνεται στη λίστα των επιστημόνων με τη μεγαλύτερη επιρροή παγκοσμίως
ΑΠΘ: Καθηγητής στη λίστα των επιστημόνων με τη μεγαλύτερη επιρροή παγκοσμίως για 10η συνεχή χρονιά
karotsakia.jpg
Ηράκλειο: Σύσκεψη για τα Ειδικά Σχολεία - Διαμαρτυρία στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Πραγματοποιήθηκε χθες (25/11/2024) σύσκεψη για το φλέγον ζήτημα της σχολικής στέγης ΕΝΕΕΓΥΛ και ΕΕΕΕΚ, αλλά και γενικότερα της σχολικής στέγης, καθώς...
Ηράκλειο: Σύσκεψη για τα Ειδικά Σχολεία - Διαμαρτυρία στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
istoria.jpg
Διαδικτυακό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς με σκοπό τον εμπλουτισμό της διδασκαλίας σε Ιστορία, Τέχνη και Λογοτεχνία
Το σεμινάριο πραγματοποιείται σε συνεργασία με Συμβούλους Εκπαίδευσης από όλη τη χώρα και τον Ευρωπαϊκό Κόμβο Ψηφιακής Καινοτομίας Smart Attica
Διαδικτυακό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς με σκοπό τον εμπλουτισμό της διδασκαλίας σε Ιστορία, Τέχνη και Λογοτεχνία
paidwn
Αγρίνιο: Αγωνία για 13χρονο μαθητή που διακομίσθηκε στο νοσοκομείο σε ημικωματώδη κατάσταση
Ο 13χεονος ακολουθεί φαρμακευτική αγωγή λόγω προβλημάτων υγείας που αντιμετωπίζει, μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο παρουσιάζοντας αιμοδυναμική αστάθεια...
Αγρίνιο: Αγωνία για 13χρονο μαθητή που διακομίσθηκε στο νοσοκομείο σε ημικωματώδη κατάσταση