Γονείς 2ου ΔΣ Χολαργού: Να λυθεί το πρόβλημα της καθαριότητας στα σχολεία μας
Κείμενο απάντηση στην επιστολή του Δήμου Παπάγου-Χολαργού καθώς και τις πρωτοβουλίες που αποφάσισαν οι σύλλογοι γονέων προκειμένου να συνεχίσουν την προσπάθεια για να λυθεί το πρόβλημα της καθαριότητας στα σχολεία

Αγαπητοί γονείς,

«Η αλήθεια για τα σχολεία του Χολαργού» τιτλοφορείται το κείμενο που μετά από αλλεπάλληλα προφορικά και γραπτά αιτήματα των Συλλόγων Γονέων από τον Οκτώβρη έστειλε ως απάντηση ο Δήμος  Παπάγου-Χολαργού.

Ακόμα όμως και μετά από αυτή την επιστολή τα σχολεία που πηγαίνουν τα παιδιά μας παραμένουν βρώμικα, χωρίς προσωπικό για την καθαριότητα, την φύλαξη και την τραπεζοκομία.

Οι όποιες ενέργειες αναφέρονται στην επιστολή αυτή έγιναν κάτω από την προτροπή και την πίεση των Συλλόγων και της Ένωσης Γονέων. Οι ίδιες οι ημερομηνίες αποστολής των εγγράφων φανερώνουν πως έγιναν μετά τις δικές μας πρωτοβουλίες (κοινά έγγραφα με τις διευθύνσεις των σχολείων, παραστάσεις διαμαρτυρίας στο δημαρχείο, συνεδριάσεις σχολικών συμβουλίων όπου οι Σύλλογοι με έμφαση έθεταν τα προβλήματα και τα αιτήματα, πρόκληση συζήτησης για το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο από την Ένωση Γονέων).

Αν η Διοίκηση του Δήμου είχε το ενδιαφέρον και την βούληση να λυθεί το πρόβλημα τότε πρέπει να απαντήσει ΓΙΑΤΙ

  • Δεν κάλεσε τους συλλόγους για να τους ενημερώσει ότι τελειώνουν οι συμβάσεις γενικών καθηκόντων του ΟΑΕΔ και πώς πρόκειται να κινηθεί και δεν επισυνάπτει το αίτημα με το οποίο όπως ισχυρίζεται ζήτησε παράταση των εν λόγω συμβάσεων;
  • Η αρχική του επίσημη απάντηση στο ίδιο το δημοτικό συμβούλιο για το πώς θα λυθεί το πρόβλημα ήταν να πληρώσουν οι γονείς;
  • Αντιμετώπισε εχθρικά τις προσπάθειές μας, φτάνοντας στο σημείο να κατεβάζει ένα πανό και να απευθύνεται στην αστυνομία προκειμένου να συναιτίσει τους γονείς;
  • Δεν αποδέχθηκε εξαρχής την πρόταση των Συλλόγων να προχωρήσει σε ενέργειες που θα έλυναν το πρόβλημα και να πορευθούμε μαζί απέναντι σε όσους σταθούν εμπόδιο (ελεγκτικός μηχανισμός Αποκεντρωμένης Διοίκησης, Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Υπουργείο Παιδείας και Υπουργείο Εσωτερικών);
  • Συνεχίζει να επιτίθεται μιλώντας για μικροπολιτικές σκοπιμότητες, όταν γνωρίζει ότι  όλα τα παιδιά, ανεξαρτήτως πολιτικών πεποιθήσεων των γονιών τους, βιώνουν την ίδια απαράδεκτη κατάσταση στα σχολεία, γεγονός που κινητοποιεί την πλειοψηφία των γονιών που αποφασίζουν μέσα από γενικές συνελεύσεις και τα νόμιμα εκλεγμένα όργανά του γονεϊκού κινήματος;

Από όλα τα έγγραφα που μας αποστέλει ο Δήμος και τις κινήσεις στις οποίες προχωράει αποδεικνύεται ένα και μόνο πράγμα: ότι οι προσπάθειές μας τον έχουν αναγκάσει να προβεί σε ενέργειες. Ακόμα και η θετική εισήγηση του Δήμου στην ΚΕΔΕ με θέμα «Άμεση προώθηση νομοθετικής ρύθμισης για τη διασφάλιση της υγιεινής και της καθαριότητας των σχολικών μονάδων κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου», προέκυψε  μετά από ανάλογες προτάσεις Συλλόγων Γονέων.

Η Διοίκηση του Δήμου επικαλείται για άλλη μία φορά αναρμοδιότητα καθώς όπως λέει έχει αρνητική απάντηση από την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε σχέση με την είσοδο στο σχολείο των καθαριστών που διαθέτει ο Δήμος.

Δε θα σταθούμε στο γεγονός ότι το σχετικό έγγραφο του Δήμου απευθύνεται προς τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και απλά κοινοποιείται στο Υπουργείο που έχει και τη συνολική ευθύνη για τη λειτουργία των σχολείων.

Θα μείνουμε στην ουσία: Στην απάντηση της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης παρατίθεται αυτούσιο το ΠΔ 79, άρ. 18, παρ. 3, όπου αναφέρει ότι «μετά την προσέλευση των μαθητών, απαγορεύεται η είσοδος στο σχολείο σε οποιονδήποτε δεν έχει σχέση με την λειτουργία του», και η Διοίκηση του Δήμου την επικαλείται και την εκλαμβάνει ως αρνητική στο αίτημα χορήγησης άδειας εισόδου στα σχολεία υπαλλήλων καθαριότητας του Δήμου.

Ας μας απαντήσουν λοιπόν το Υπουργείο Παιδείας, η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και η Διοίκηση του Δήμου, ότι η καθαριότητα δεν έχει σχέση με τη λειτουργία του σχολείου.

Η είσοδος εργαζόμενου που έχει συνάψει σχέση εργασίας με το Δήμο, που έχει εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα και συμβάλλει στην ομαλή λειτουργία του σχολείου ΔΕΝ εμπίπτει σε αυτή την κατηγορία, όπως δεν εμπίπτει και ο κάτοχος του κυλικείου, θεατρικές ομάδες που αφορούν δραστηριότητες των σχολείων, οι υπάλληλοι γενικών καθηκόντων μέσω προγραμμάτων ΟΑΕΔ, συνεργεία από την τεχνική υπηρεσία του Δήμου, οι καθαριστές του ΙΝΕΔΙΒΙΜ, που σε αρκετές περιπτώσεις σχολείων πηγαίνουν κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου.

Το πρόβλημα πρέπει να λυθεί οριστικά με την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού, για να μην βρισκόμαστε κάθε μήνα στην αναζήτηση πρόσκαιρων λύσεων. Οι αρμόδιοι πρέπει να αναλάβουν  την ευθύνη τους. Τα παιδιά μας δεν γίνεται εν μέσω έξαρσης ιώσεων και γρίπης να βρίσκονται σε βρώμικα σχολεία. Δεν αρκεί να στέλνονται στα σχολεία εγκύκλιοι για μέτρα προστασίας, πρέπει να υπάρχουν και προϋποθέσεις τήρησης των κανόνων που μπαίνουν. Και έπειτα να προτείνεται ως λύση οι γονείς να ενημερώσουμε τα παιδιά μας να είναι πιο προσεκτικά.

Οι προσπάθειές μας θα συνεχιστούν και θα απευθυνθούμε σε όλους τους αρμόδιους φορείς (Υπουργεία, Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Δήμο)

ώστε να βρεθεί λύση.

 

  • Αντιπροσωπεία των Συλλόγων μας θα παραστεί στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Β’ Αθήνας τη Δευτέρα 10/2/2020 με σκοπό να επιβεβαιωθεί ακόμα και το αυτονόητο, ότι η καθαριότητα προφανώς και αφορά τη λειτουργία των σχολείων και να δοθεί η σχετική άδεια για μετακίνηση υπαλλήλων της καθαριότητας του Δήμου στα σχολεία.
  • Θα προβούμε στην κατάθεση συγκεκριμένων ερωτημάτων στο Υπουργείο Παιδείας, απαιτώντας ικανοποιητικές απαντήσεις για το αναγκαίο βοηθητικό προσωπικό στα σχολεία.
  • Θα συμμετάσχουμε στην πρωτοβουλία της Ομοσπονδίας Γονέων Αττικής, που αποφασίστηκε στη σημερινή σύσκεψη που πραγματοποίησε με συμμετοχή Ενώσεων Γονέων από δεκάδες Δήμους της Αττικής, για κατάθεση υπομνήματος και κινητοποίησης στο Υπουργείο Παιδείας με στόχο να λυθεί οριστικά το πρόβλημα της έλλειψης βοηθητικού προσωπικού στα σχολεία.
  • Θα παραστούμε στο επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο που έχει προκαλέσει η Ένωση Γονέων που στηρίζει τα αιτήματά μας, συνεδρίαση όπου εκκρεμεί η συζήτηση για τα όλα τα προβλήματα των σχολείων.

 

Τα Διοικητικά Συμβούλια των Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων

2ου Δημοτικού Σχολείου Χολαργού

2ου Νηπιαγωγείου Χολαργού

3ου Νηπιαγωγείου Χολαργού

 

Χολαργός, 9/2/2020

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

egkefalos.jpg
Αυτισμός: Ποιος είναι ο παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη του εγκεφάλου;
Σύμφωνα με τη μελέτη, κοινοί ατμοσφαιρικοί ρύποι, όπως τα μικροσωματίδια και τα οξείδια του αζώτου, μπορούν να πυροδοτήσουν πολύπλοκους βιολογικούς...
Αυτισμός: Ποιος είναι ο παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη του εγκεφάλου;
arxaia_ellada
Οι βωμολοχίες των αρχαίων Ελλήνων: Γυναικοπίπης, Ηδονοθήκη, Εύπυγος, Μυζούρις κα
Δείτε μερικές λέξεις που χρησιμοποιούσαν οι αρχαίοι Έλληνες όταν ήθελαν να μειώσουν κάποιον
Οι βωμολοχίες των αρχαίων Ελλήνων: Γυναικοπίπης, Ηδονοθήκη, Εύπυγος, Μυζούρις κα
texniti_noimosini
Η τεχνητή νοημοσύνη απειλεί το επάγγελμα του μεταφραστή – Σε 3 χρόνια δεν θα χρειάζονται οι άνθρωποι

Σε τρία χρόνια, οι άνθρωποι δεν θα χρειάζονται καθόλου για μεταφράσεις, εκτίμησε ο Vasco Pedro, CEO της Unbabel,...

Η τεχνητή νοημοσύνη απειλεί το επάγγελμα του μεταφραστή – Σε 3 χρόνια δεν θα χρειάζονται οι άνθρωποι