διαδήλωση εκπαιδευτικών Αθήνα
ΣΕΠΕ Α΄ Αθηνών: Αγωνιζόμαστε και διεκδικούμε: Για το δημόσιο σχολείο και τους εκπαιδευτικούς, για τα παιδιά, για τη δημόσια υγεία, για όλους τους εργαζόμενους

Αγωνιζόμαστε και διεκδικούμε: Για το δημόσιο σχολείο και τους εκπαιδευτικούς, για τα παιδιά, για τη δημόσια υγεία, για όλους τους εργαζόμενους

Στο δυστοπικό τοπίο της πανδημίας και ενώ βρισκόμαστε αντιμέτωποι με μια νέα βαθύτερη και πιο οδυνηρή οικονομική κρίση ,οι εκπαιδευτικοί δεν αναστέλλουμε τους αγώνες και τις διεκδικήσεις μας. Αναζητούμε τρόπους και δρόμους αγώνα και συλλογικότητας και διατυπώνουμε τις διεκδικήσεις μας:

  1. Στηρίζουμε και συμμετέχουμε στην πανελλαδική μέρα δράσης για τo δημόσιο σύστημα υγείας που κήρυξε η ΟΕΓΝΕ και σωματεία εργαζομένων στα νοσοκομεία στις 7 Απρίλη 2020. Το ξέσπασμα της υγειονομικής κρίσης στην χώρα μας ανέδειξε τα σοβαρά προβλήματα που αφορούν το δημόσιο σύστημα υγείας και τις μεγάλες διαχρονικές ευθύνες όλων των κυβερνήσεων. Παρέδωσαν εν μέσω υγειονομικής κρίσης ένα υπονομευμένο – υποβαθμισμένο και τραγικά ανεπαρκές δημόσιο σύστημα υγείας το οποίο ήταν αποτέλεσμα της αντιλαϊκής και μνημονιακής πολιτικής. Αυτή η πολιτική συνεχίζεται και σήμερα μέσα σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες, αφού η κυβέρνηση αρνείται να στηρίξει με ουσιαστική χρηματοδότηση τα δημόσια νοσοκομεία, με μαζικές προσλήψεις και την μονιμοποίηση των συμβασιούχων, δεν παρέχει τα αναγκαία μέσα στο προσωπικό να ανταπεξέλθει σε αυτή τη δύσκολη μάχη, στην οποία βρίσκεται στην πρώτη γραμμή για την προστασία της υγείας και της ζωής του λαού μας. Στην κατεύθυνση αυτή απαιτούμε ουσιαστική ενίσχυση και χρηματοδότηση στα νοσοκομεία, μαζικές προσλήψεις για την κάλυψη των πραγματικών αναγκών σε όλες τις δομές της Δημόσιας Υγείας, εξασφάλιση όλων των μέτρων και μέσων για την προστασία του υγειονομικού δυναμικού της χώρας μας, επίταξη και ένταξη κάτω από τον έλεγχο του δημοσίου των ιδιωτικών κλινικών, των εργαστηρίων, των ΜΕΘ για την αντιμετώπιση της πανδημίας, ικανοποίηση των δίκαιων αιτημάτων των εργαζομένων στα νοσοκομεία.
  2. Έχουμε διατυπώσει έγκαιρα το αίτημα προς το Υπουργείο Παιδείας να διασφαλιστεί η πρόσβαση όλων των μαθητών στο διαδίκτυο και να εξασφαλιστεί ότι θα έχουν όλοι τον απαραίτητο εξοπλισμό. Να διατεθούν άμεσα laptop ή tablet σε μαθητές που τα χρειάζονται.
  3. Τα σχολικά γεύματα μέχρι τώρα αποτελούσαν ένα σημαντικό στήριγμα για αρκετές εργατικές-λαϊκές οικογένειες, για οικογένειες προσφύγων και μεταναστών για τις οποίες όσο περνάνε οι μέρες τόσο θα προκύπτει όλο και μεγαλύτερο ζήτημα επιβίωσης το οποίο πρέπει άμεσα να λυθεί με ευθύνη του υπουργείου παιδείας και της κυβέρνησης. Προτείνουμε να γίνει προσαρμογή και συνέχιση του προγράμματος διανομής των σχολικών γευμάτων με άλλους τρόπους, τηρώντας τα απαραίτητα μέτρα προστασίας και για τους εργαζόμενους των υπηρεσιών και των δομών των ΟΤΑ, αλλά και για τους μαθητές και τους γονείς τους.
  4. Υπάρχουν διαρροές και δημοσιεύματα ότι το Υπουργείο Παιδείας ετοιμάζεται να καταθέσει μέσα στο Πάσχα για διαβούλευση πολυνομοσχέδιο που θα περιλαμβάνει την αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών την επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων, τα πρότυπα και πειραματικά σχολεία, τις νέες θεματικές ενότητες για το νηπιαγωγείο, το δημοτικό και το γυμνάσιο, ρυθμίσεις για τις συμπράξεις ελληνικών και ξένων πανεπιστημίων κλπ. Προειδοποιούμε την κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας ότι εάν νομίζουν πως θα αξιοποιήσουν τη σημερινή κατάσταση για να περάσουν τα αντιεκπαιδευτικά τους σχέδια εν μέσω πανδημίας και με τα μέτρα απαγόρευσης σε ισχύ, θα μας βρουν απέναντί τους.
  5. Η υγειονομική κρίση της πανδημίας μετατρέπεται με γοργούς ρυθμούς σε οικονομική κρίση. Χιλιάδες οικογένειες μαθητών μας, ξέχωρα από τον καθημερινό φόβο του κορονοϊού που απειλεί τη ζωή τους, πέρα από τον αναγκαστικό εγκλεισμό μέσα στα σπίτια, βιώνουν και την οικονομική ανασφάλεια. Χιλιάδες θέσεις εργασίας έχουν ήδη χαθεί και ακόμη περισσότερες κινδυνεύουν να χαθούν. Δεν θα πληρώσουμε τη νέα κρίση πάλι οι εργαζόμενοι. Χρειάζονται άμεσα και γενναία μέτρα που θα διασφαλίζουν τις θέσεις εργασίας και αξιοπρεπές  βιοτικό επίπεδο για όλους τους εργαζόμενους σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα. Προειδοποιούμε την κυβέρνηση να μην προχωρήσει σε περικοπές μισθών ούτε των εκπαιδευτικών, ούτε κανενός εργαζόμενου του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, να μην επιτρέψει απολύσεις και αλλαγές συμβάσεων εργασίας για κανένα εργαζόμενο. Προχωράμε άμεσα σε πρωτοβουλίες δράσης και συντονισμού για να οργανώσουμε τον αγώνα μας ενάντια στα νέα σχέδια περικοπών.

 

Με μάσκα ή χωρίς, η φωνή μας δε θα πάψει…

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aei_panepisthimia_aithousa_class_amfitheatro.jpg
Πρωτοετείς φοιτητές: Τα μόρια εισαγωγής ΑΕΙ που διχάζουν
Οι υποψήφιοι που θέλουν να διεκδικήσουν μετεγγραφή καταρτίζουν τον Ιούλιο το μηχανογραφικό με βάση το συγκεκριμένο πλαίσιο μοριοδότησής τους
Πρωτοετείς φοιτητές: Τα μόρια εισαγωγής ΑΕΙ που διχάζουν
astinomia-peripoliko
Παγκράτι: Στον εισαγγελέα σήμερα ο 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη για τη γιάφκα
Για 16 ολόκληρα χρόνια παρέμενε «αόρατος» στις Αρχές, ο 49χρονος φιλόλογος από τον Βύρωνα που συνελήφθη το απόγευμα της Πέμπτης από την...
Παγκράτι: Στον εισαγγελέα σήμερα ο 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη για τη γιάφκα