Αποδείχτηκε μεγάλη κοροϊδία και κατέληξε στο φιάσκο ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός σε μαθητές!
Ο ΣΕΠΕ Αμαρουσίου αναφορικά με την εμπλοκή των Δήμων στο ζήτημα της παροχής ηλεκτρονικού εξοπλισμού μαθητών και σχολείων». 

Η φτηνή  επικοινωνιακού χαρακτήρα προσπάθεια του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης της Ν.Δ.  να δείξει ότι τάχα ενδιαφέρεται για τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό πρώτα των μαθητών και μετά των σχολείων αποδείχτηκε μεγάλη κοροϊδία και κατέληξε στο φιάσκο να ζητάνε από τα σχολεία και τα νηπιαγωγεία να δηλώσουν ότι χρειάζονται έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή ανά 50 μαθητές (!), ενώ στη συνέχεια έβαλαν στο παιχνίδι και τους δήμους με την ψήφιση σχετικής Π.Ν.Π.

Έτσι οι εκπρόσωποι των Δήμων (αντιδήμαρχοι, πρόεδροι σχολικών επιτροπών κ.λπ.) επικοινωνούν με τους διευθυντές των σχολείων και τους ζητάνε να τους δηλώσουν άμεσα τις ανάγκες σε ηλεκτρονικό εξοπλισμό για να τις καλύψουν (;) οι …Δήμοι!

Επισημαίνουμε τα παρακάτω:

1. Αν το ερώτημα είναι ποιες είναι οι ανάγκες μαθητών και εκπαιδευτικών σε ηλεκτρονικό εξοπλισμό, τότε η απάντησή μας είναι και πάλι η ίδια: έναν Η/Υ ή tablet για κάθε μαθητή και κάλυψη των αναγκών όλων των εκπαιδευτικών σε Η/Υ καθώς και δωρεάν γρήγορο internet σε όλους.

2. Αν το ερώτημα είναι ποιες είναι οι ανάγκες των σχολείων σε ηλεκτρονικό εξοπλισμό, τότε και πάλι η απάντησή μας είναι ότι τα σχολεία χρειάζονται τόσους Η/Υ, ώστε να καλύψουν πλήρως το εργαστήριο Η/Υ, κάθε τάξη, αίθουσα εκδηλώσεων και τις ανάγκες των γραφείων τους και όλων των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε αυτά. Στοιχεία που έχει στη διάθεσή του το ΥΠΑΙΘ από το myschool χρόνια τώρα.

Ας λάβουν υπόψη τους οι Δημοτικές Αρχές, που μπαίνουν πρόθυμα στο επικοινωνιακό παιχνίδι ότι:

  • Η όποια κάλυψη μαθητών και σχολείων σε ηλεκτρονικό εξοπλισμό πρέπει να γίνει με έκτακτη κρατική χρηματοδότηση και όχι από τα ανταποδοτικά των Δήμων, που είναι μια ακόμα φορολόγηση του λαού μας.
  • Να μην μπει χέρι στα ταμεία των σχολικών επιτροπών, που οφείλουν να καλύπτουν τις λειτουργικές ανάγκες των σχολείων, που έτσι κι αλλιώς έχουν μειωθεί τα τελευταία χρόνια κατά 60-70%, γεγονός που θα οδηγήσει σε οικονομική πτώχευση τα σχολεία και τα λειτουργικά κόστη θα καταλήξουν να πληρώνονται από τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς για ακόμα μια φορά!
  • Καμία εμπλοκή ιδιωτών – χορηγών στον εξοπλισμό και λειτουργία των σχολείων αλλά και στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό μαθητών και εκπαιδευτικών, απαιτούμε από το κράτος αυτά που δικαιούμαστε, δηλαδή αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση για όλους, και δεν επαιτούμε από τους «φιλεύσπλαχνους» χορηγούς, που με το ένα χέρι «χορηγούν» και με τα δύο αποζημιώνονται πλουσιοπάροχα από την κυβέρνηση της Ν. Δ. και το ΥΠΑΙΘ.

Φαίνεται, ότι η κυβέρνηση της Ν.Δ. και το ΥΠΑΙΘ δε σκοπεύουν να δώσουν ούτε ένα ευρώ από τον κρατικό προϋπολογισμό για τις ανάγκες της εκπαίδευσης ούτε της διά ζώσης ούτε της εξ αποστάσεως.

Ένα μήνα μετά το κλείσιμο των σχολείων (11 – 3 – 2020)  έχουν αφήσει τους εκπαιδευτικούς να σηκώνουν μόνοι τους τη μεγάλη προσπάθεια να σταθούν δίπλα στους μαθητές τους με όλα τα μέσα, πολλές φορές σε βάρος της προσωπικής και οικογενειακής τους ζωής. Έχουν αφήσει γονείς και μαθητές να αγωνίζονται να παρακολουθήσουν την εξ αποστάσεως εκπαίδευση με τα πενιχρά μέσα που διαθέτει κάθε οικογένεια!

Με βάση τα παραπάνω, καλούμε την κυβέρνηση, το Υπ. Παιδείας και τις Δημοτικές Αρχές να σταματήσουν την κοροϊδία και να ικανοποιήσουν τα δίκαια αιτήματα των εκπαιδευτικών σωματείων και της ΑΣΓΜΕ μέσα στα οποία είναι και η κάλυψη του συνόλου των αναγκών σε ηλεκτρονικό εξοπλισμό και δωρεάν γρήγορο internet μαθητών, εκπαιδευτικών και σχολείων με έκτακτη κρατική χρηματοδότηση τώρα!

 Επίσης οι προσπάθειες του ΥΠΑΙΘ να ρίξει για άλλοι μια φορά τα βάρη των ευθυμών σχετικά με την επιλογή των μαθητών των σχολείων για τη χορήγηση δωρεάν ηλεκτρονικού εξοπλισμού μέσω των Δήμων στις/στους Διευθύντριες/Διευθυντές των σχολείων μας βρίσκει κάθετα αντίθετους. Οφείλει η πολιτεία ή οι Δήμοι να ορίσουν τα κριτήρια της χορήγησης του δωρεάν ηλεκτρονικού εξοπλισμού στους μαθητές και στις οικογένειές τους και με δικά τους μέσα και τον δικό τους διοικητικό μηχανισμό να χορηγούν τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό. Ο ρόλος των Διευθυντών των Σχολείων και των Προϊστάμενων των Νηπιαγωγείων δεν είναι να ψάχνουν να βρουν και να διαπιστώνουν (με ποια κριτήρια άραγε;) ποιοι από τους μαθητές τους έχουν ανάγκη ηλεκτρονικού εξοπλισμού.

Δηλώνουμε την αντίθεσή μας στην πρακτική αυτή και καλούμε το Υπουργείο Παιδείας για άλλη μια φορά να προχωρήσει άμεσα στην κάλυψη όλων των υπαρκτών αναγκών σε laptop ή tablet των μαθητών και των εκπαιδευτικών ώστε να υπάρχει ισότιμη πρόσβαση όλων στην εκπαίδευση. Οι πιστώσεις  για τις λειτουργικές δαπάνες των σχολείων εξακολουθούν να μην επαρκούν. Είναι πολλά χρόνια τώρα που αναγκάζονται οι σχολικές μονάδες να προσαρμόσουν τις ανάγκες τους στα διαθέσιμα ποσά, ενώ θα έπρεπε να συμβαίνει το αντίθετο.

Η δύσκολη συγκυρία που ζούμε και η υποχρέωση της πολιτείας να εξασφαλίσει ισότιμη πρόσβαση όλων των μαθητών στην εκπαίδευση και ενιαία παροχή της, απαιτούν αλλαγή πλεύσης και ανάληψης της ευθύνης.

Με βάση τα παραπάνω μπορούν να τοποθετηθούν και οι Διευθυντές/ντριες, Προϊσταμένες/νοι των σχολείων σε κάθε ανάλογη απεύθυνση των δημοτικών αρχών.

Καλούμε το Δ. Σ. της Δ.Ο.Ε. να επιληφθεί του θέματος εκδίδοντας σχετική απόφαση – ανακοίνωση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 03/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panellinies
ΠαΠει: Υποστήριξη και ενημέρωση υποψηφίων για τη συμπλήρωση μηχανογραφικών
Οι Σύμβουλοι σταδιοδρομίας του είναι διαθέσιμοι καθημερινά τηλεφωνικά ή δια ζώσης 11.00-15.00 μ.μ. Δευτέρα έως Παρασκευή
ΠαΠει: Υποστήριξη και ενημέρωση υποψηφίων για τη συμπλήρωση μηχανογραφικών
mathimatika1ekpaideusi.jpg
Ειδική Αγωγή: Επιστολή εκπαιδευτικών για τις οργανικές ελλείψεις στα Μαθηματικά
«Οι μόνιμοι διορισμοί είναι σημαντικοί για να διασφαλιστεί η σταθερότητα και η συνέπεια στη διδασκαλία»
Ειδική Αγωγή: Επιστολή εκπαιδευτικών για τις οργανικές ελλείψεις στα Μαθηματικά
prosopikos_arithmos
«Προσωπικός Αριθμός: Από πότε τίθεται σε εφαρμογή- Πώς θα χρησιμοποιείται
Υπενθυμίζεται ότι, ο Προσωπικός Αριθμός Πολίτη, αποτελεί το ΑΦΜ και επιπλέον τρία ψηφία, ένα γράμμα και δύο αριθμούς και με αυτόν θα...
«Προσωπικός Αριθμός: Από πότε τίθεται σε εφαρμογή- Πώς θα χρησιμοποιείται