1280 ekpaideusi
Ανακοίνωση από το μέτωπο δράσης και αλληλεγγύης Καθηγητών Πρέβεζας

Απαιτούμε την άμεση ικανοποίηση των αιτημάτων μας

Ανακοινώθηκε, έστω και με μεγάλη καθυστέρηση, η εξεταστέα ύλη των πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων. Ωστόσο, όπως γνωρίζει και το ΙΕΠ που την εισηγήθηκε και το ΥΠΑΙΘ που την ενέκρινε, δεν έχει διδαχθεί το σύνολο της νέας ύλης σε όλα τα σχολεία. Από την πρώτη στιγμή γίναμε δέκτες διαμαρτυριών από  κλάδους και ειδικότητες εκπαιδευτικών που επιβεβαίωναν αυτό το  αναντίρρητο γεγονός. Είναι αδιανόητο να καλούνται οι μαθητές να εξεταστούν σε ύλη που ουδέποτε διδάχτηκαν. Το υπουργείο Παιδείας  επιτέλους θα πρέπει να σταματήσει να ενδιαφέρεται μόνο για την επικοινωνιακή του πολιτική, αδιαφορώντας για τα επείγοντα προβλήματα που πρέπει να επιλυθούν και με τη δέουσα σοβαρότητα θα πρέπει να τα διευθετήσει, όπως είναι αυτό της μείωσης της ύλης στα επίπεδα και μόνο των όσων είχαν διδαχθεί μέχρι στις 10 Μαρτίου ημερομηνία που αποφασίστηκε η αναστολή λειτουργίας των σχολείων.

Συγκεκριμένα απαιτούμε:

  • Να προσαρμοστεί η εξεταστέα ύλη για όλα τα γνωστικά αντικείμενα, σύμφωνα με την ελάχιστη διδαχθείσα ύλη σε όλες τις σχολικές μονάδες έως στις 10 Μαρτίου.
  • Καμία συμπλήρωση της ύλης με τηλεκπαίδευση ή με εντατικά μαθήματα σε βάρος της  μαθησιακής διαδικασίας και της ουσιαστικής μόρφωσης .
  • Κατάργηση όλων των προαγωγικών εξετάσεων σε όλες τις τάξεις. Η προαγωγή να γίνει με τον υπολογισμό μόνο του προφορικού βαθμού. Παράλληλα να δοθεί η δυνατότητα  στους εκπαιδευτικούς κατάθεσης προφορικής βαθμολογίας Β΄τετραμήνου ώστε η συνολική βαθμολογία να είναι περισσότερο αντιπροσωπευτική.
  • Καμία μείωση του αριθμού των εισακτέων στα ΑΕΙ. Αντίθετα με βάση τις έκτακτες συνθήκες που επικράτησαν με την πανδημία του COVID 19 θα πρέπει να επιδιωχθεί η αύξηση του αριθμού των εισακτέων ώστε να εξασφαλιστούν  στοιχειωδώς ίσες ευκαιρίες μόρφωσης και σταδιοδρομίας στα πιο ευάλωτα κοινωνικά στρώματα των μαθητών που δεν συμμετείχαν ούτε στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
  • Το Υπουργείο Παιδείας να εξασφαλίσει έστω και τώρα τον δημόσιο, δωρεάν και καθολικό χαρακτήρα της εκπαίδευσης με όλα τα απαραίτητα υλικοτεχνικά μέσα και υποδομές.

Καλούμε το ΥΠΑΙΘ να πάψει να παίζει με την ψυχολογία των μαθητών και των οικογενειών τους και να ικανοποιήσει άμεσα τα παραπάνω αιτήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας.

 

Μέτωπο δράσης και αλληλεγγύης Καθηγητών Πρέβεζας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 03/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panellinies
ΠαΠει: Υποστήριξη και ενημέρωση υποψηφίων για τη συμπλήρωση μηχανογραφικών
Οι Σύμβουλοι σταδιοδρομίας του είναι διαθέσιμοι καθημερινά τηλεφωνικά ή δια ζώσης 11.00-15.00 μ.μ. Δευτέρα έως Παρασκευή
ΠαΠει: Υποστήριξη και ενημέρωση υποψηφίων για τη συμπλήρωση μηχανογραφικών
mathimatika1ekpaideusi.jpg
Ειδική Αγωγή: Επιστολή εκπαιδευτικών για τις οργανικές ελλείψεις στα Μαθηματικά
«Οι μόνιμοι διορισμοί είναι σημαντικοί για να διασφαλιστεί η σταθερότητα και η συνέπεια στη διδασκαλία»
Ειδική Αγωγή: Επιστολή εκπαιδευτικών για τις οργανικές ελλείψεις στα Μαθηματικά