Thumbnail

ΘΕΜΑ : ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ  –Α΄ ΕΛΜΕ

 Νέο τσουνάμι συγχωνεύσεων σχολείων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση ετοιμάζει ο υπουργός Παιδείας Αρβανιτόπουλος, παίρνοντας επάξια τη σκυτάλη από τη Διαμαντοπούλου που κατακρεούργησε στην προκρούστεια κλίνη των μνημονίων και των απαιτήσεων του ΔΝΤ και της τρόικα 1900 σχολεία. Αυτή τη φορά ο υπουργός σε ραδιοφωνική του συνέντευξη προαναγγέλλει τη συγχώνευση του 10% των σχολικών μονάδων, δηλαδή 1500 σχολεία! Μαζί με το σχέδιο Αθηνά για το κλείσιμο πανεπιστημιακών τμημάτων, βρισκόμαστε μπροστά σε μια δραματική συρρίκνωση των μορφωτικών δικαιωμάτων της νέας γενιάς.

«Θα μπει λουκέτο στο σχολείο της γειτονιάς», λέει ο Υπουργός, «ενώ σε ένα δίμηνο όλο το σύστημα θα έχει εξορθολογιστεί».

Κομμάτι-κομμάτι λοιπόν φτιάχνεται όλο το παζλ της πλήρους ισοπέδωσης του δημόσιου σχολείου:

 

  • Σχολεία όπου θα στοιβάζονται οι μαθητές κατά δεκάδες σε κάθε τμήμα. 
  • Σχολεία που οι μαθητές θα πρέπει να διανύσουν μεγάλες αποστάσεις  αφού δεν θα υπάρχει πια η έννοια του σχολείου της γειτονιάς, δημιουργώντας εκρηκτικό πρόβλημα. Ήδη οι μαθητές σε περιοχές που αναγκάζονται να μετακινούνται βιώνουν φέτος  τραγικές καταστάσεις, αφού η δωρεάν μετακίνησή τους δεν υφίσταται!
  • Σχολεία που οι εκπαιδευτικοί θα γίνονται στην κυριολεξία λάστιχο με την επερχόμενη αύξηση του ωραρίου τους, σχολεία που θα στενάζουν από την έλλειψη εκπαιδευτικών αφού οι διορισμοί μονίμων και αναπληρωτών θα είναι μηδενικοί, με προ των πυλών τη μείωση  του εκπαιδευτικού προσωπικού που υπάρχει μέσω της διαθεσιμότητας και των απολύσεων! Η έννοια της οργανικής θέσης μετατρέπεται σε αναχρονισμό του παρελθόντος και εκατοντάδες εκπαιδευτικοί θα αναγκαστούν να μετακομίσουν μακριά από τον τόπο τους με μισθούς πείνας.

Και όλα αυτά στο όνομα του «εξορθολογισμού», λέξη  που χρησιμοποίησε πολλές φορές ο υπουργός. Έτσι ονομάζεται πια η προσπάθεια πλήρους διάλυσης του δημόσιου χαρακτήρα της παιδείας. «Το πρόβλημα δεν είναι οι συγχωνεύσεις, αλλά η μη ορθολογική τοποθέτηση των εκπαιδευτικών» (!) δηλώνει. Σε μια περίοδο που τα σχολεία ακόμα έχουν τεράστια  προβλήματα με κενά εξαιτίας των ελάχιστων προσλήψεων.

Δεν μπορούμε επομένως να επαναπαυτούμε! Είναι ανάγκη ΤΩΡΑ να  σημάνουμε ΣΥΝΑΓΕΡΜΟ για να μην περάσει η πλήρης διάλυση του δημόσιου σχολείου!

Καλούμε τους συλλόγους γονέων και την Ένωση Γονέων να πάρουν αποφάσεις για να μην κλείσει καμιά σχολική μονάδα στα νησιά ευθύνης μας. Κοινό μέτωπο εκπαίδευσης – εργασίας για την υπεράσπιση του δημόσιο σχολείου.

Καλούμε την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ν. Αιγαίου να τοποθετηθεί άμεσα για το ζήτημα, δημοσιοποιώντας τις θέσεις της και την τοπική αυτοδιοίκηση να υπερασπιστεί τα σχολεία των δημοτών της.

Για το Δ.Σ.

 Ο Πρόεδρος

Γιώργος Καλημερίδης

Η Γενική Γραμματέας

Ειρήνη Μυτιληναίου

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Άνοιγμα σχολείων
Σχολεία: Τι πρέπει να κάνουν άμεσα όλοι οι γονείς με παιδιά στην ΣΤ Δημοτικού
Πώς θα γίνει η επικαιροποίηση του πληροφοριακού συστήματος myschool έως τις 2 Δεκεμβρίου, ως προς τις διευθύνσεις μονίμου κατοικίας όλων των...
Σχολεία: Τι πρέπει να κάνουν άμεσα όλοι οι γονείς με παιδιά στην ΣΤ Δημοτικού