Φιλοσοφική Σχολή του ΕΚΠΑ για ΚΥΑ για διπλώματα δραματικών σχολών: Παραβιάζονται τα δικαιώματα των αποφοίτων μας
Η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) για τα διπλώματα των δραματικών σχολών προσβάλλει το κύρος των πανεπιστημιακών τίτλων σπουδών, επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η Κοσμητεία της Φιλοσοφικής Σχολής του ΕΚΠΑ

Επίσης, υποστηρίζει μεταξύ άλλων ότι «εάν θεωρηθεί ότι οι απόφοιτοι δραματικών σχολών κατέχουν ισότιμο τίτλο σπουδών με τα παλαιά ΤΕΙ, τότε οι ίδιοι δύνανται να εγγραφούν στους καταλόγους εκπαιδευτικών για διορισμό ή πρόσληψη αναπληρωτών και να ακολουθήσουν μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές, παραβιάζοντας τα δικαιώματα των αποφοίτων του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών της Σχολής μας»

Αναλυτικά, η ανακοίνωση της Κοσμητείας της Φιλοσοφικής Σχολής του ΕΚΠΑ για την ισοτιμία των διπλωμάτων των δραματικών σχολών με τα πτυχία του κλάδου ΠΕ 91.01 (Θεατρικών Σπουδών):

«Η Κοσμητεία της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στηρίζει την προσφυγή του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών στο Συμβούλιο της Επικράτειας για την ακύρωση της Κοινής Υπουργικής Απόφασης για τις «προϋποθέσεις και τη διαδικασία αναγνώρισης ισοτιμίας των Ανωτέρων Σχολών Καλλιτεχνικής Εκπαίδευσης του ν. 1158/1981 (Α΄ 127) όπως ισχύει» [ΦΕΚ Β' 3196/2-8-2018].

Η Κοσμητεία της Φιλοσοφικής Σχολής θεωρεί ότι η συγκεκριμένη ΚΥΑ, που επιτρέπει στον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π) «να αποφαίνεται για την αναγνώριση ισοτιμίας τίτλων σπουδών που έχουν χορηγήσει οι Ανώτερες Δημόσιες και Ιδιωτικές Σχολές Καλλιτεχνικής Εκπαίδευσης, που διέπονται από το ν. 1158/1981 (Α΄ 127) και τα Προεδρικά Διατάγματα, που έχουν εκδοθεί με εξουσιοδότηση του νόμου αυτού, έως την ημερομηνία έναρξης ισχύος του ν. 3149/2003 (Α΄ 141), με τους τίτλους που χορηγούσαν έως τις 10.6.2003 τα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Τ.Ε.Ι.), χωρίς αντιστοιχία προς υπάρχουσες κατά το κρίσιμο χρονικό διάστημα ειδικότητες των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων», προσβάλλει το κύρος των πανεπιστημιακών τίτλων σπουδών και συνιστά παράβαση του άρθρου 16 του Συντάγματος, καθώς η πλειονότητα των παραπάνω καλλιτεχνικών σχολών είναι ιδιωτικά εκπαιδευτήρια τριετούς διάρκειας σπουδών.

Εάν θεωρηθεί ότι οι απόφοιτοι δραματικών σχολών κατέχουν ισότιμο τίτλο σπουδών με τα παλαιά ΤΕΙ, τότε οι ίδιοι δύνανται να εγγραφούν στους καταλόγους εκπαιδευτικών για διορισμό ή πρόσληψη αναπληρωτών και να ακολουθήσουν μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές, παραβιάζοντας τα δικαιώματα των αποφοίτων του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών της Σχολής μας.

Η Κοσμητεία της Φιλοσοφικής Σχολής, υπερασπίζοντας τον δημόσιο εκπαιδευτικό χαρακτήρα και το περιεχόμενο των σπουδών του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών, πρωτίστως δε τα δικαιώματα των αποφοίτων του ίδιου Τμήματος σε ακαδημαϊκό και επαγγελματικό επίπεδο, ζητάει την ακύρωση της εν λόγω Κοινής Υπουργικής Απόφασης [ΦΕΚ Β' 3196/2-8-2018]».

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ALFAVITA.GR:

Ακολουθήστε μας στο GoogleNews για να μάθετε πρώτοι μόνο τις ειδήσεις που σας ενδιαφέρουν

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/02

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

θρανία
Προς ΥΠΑΙΘΑ και Ίδρυμα Ωνάση: οι στόχοι βιώσιμης ανάπτυξης 10, 11 και 13, το πρόγραμμα "Δράσεις Ενεργού Πολίτη" και τα Ωνάσεια σχολεία
«Δυστυχώς, ήδη άρχισαν να επαληθεύονται οι προβλέψεις όσων αντιλήφθηκαν την υποβάθμιση της δημόσιας παιδείας μέσω των "Ωνάσειων Σχολείων»
Προς ΥΠΑΙΘΑ και Ίδρυμα Ωνάση: οι στόχοι βιώσιμης ανάπτυξης 10, 11 και 13, το πρόγραμμα "Δράσεις Ενεργού Πολίτη" και τα Ωνάσεια σχολεία
ekpaideutikoi
Erasmus+: Από την Κέρκυρα στην Μπολόνια: Ένα ταξίδι γνώσης και καινοτομίας στην προσχολική εκπαίδευση
Καινοτόμες παιδαγωγικές μέθοδοι στην προσχολική εκπαίδευση – Συμμετοχή του 1ου Νηπιαγωγείου Κέρκυρας σε πρόγραμμα Erasmus+
Erasmus+: Από την Κέρκυρα στην Μπολόνια: Ένα ταξίδι γνώσης και καινοτομίας στην προσχολική εκπαίδευση
tempi
Τραγωδία στα Τέμπη: Νέο ηχητικό ντοκουμέντο αποκαλύπτει την ασυνεννοησία στο Κέντρο Επιχειρήσεων
Nέο ηχητικό ντοκουμέντο με μητέρα επιζώντα να καλεί στο «112»
Τραγωδία στα Τέμπη: Νέο ηχητικό ντοκουμέντο αποκαλύπτει την ασυνεννοησία στο Κέντρο Επιχειρήσεων