Τι διεκδικεί ο Σύλλογος ΠΕ Κύμης για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων
Η κυβέρνηση της ΝΔ τις τελευταίες μέρες, όπως και όλο το προηγούμενο διάστημα, προσπαθεί να παρουσιάσει μία πλαστή εικόνα κανονικότητας σε σχέση με το άνοιγμα των σχολείων, μέσα μάλιστα στην περίοδο της πανδημίας με τον αριθμό των κρουσμάτων να αυξάνεται μέρα με τη μέρα

Ανακοίνωση του Συλλόγου ΠΕ Κύμης 

Η πραγματικότητα όμως, είναι πεισματάρα και οι πραγματικοί αριθμοί (κι όχι οι μέσοι όροι) λένε την κυνική αλήθεια. 20 εκ ευρώ (λίστα Πέτσα)για τα καθοδηγούμενα ΜΜΕ για να προπαγανδίζουν ότι όλα βαίνουν καλώς με τη διαχείριση της πανδημίας από τη ΝΔ, 70 δις για την ενίσχυση των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων από τη μία και ούτε ένα ευρώ για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων από την άλλη. 15 ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα που συστήνουν οι επιστήμονες, 21.065 προσλήψεις αναπληρωτών που δε φτάνουν ούτε για ζήτω, ώστε να λειτουργήσουν τα σχολεία. Μάλιστα, αυτές οι προσλήψεις δεν έφταναν για να καλύψουν τις ανάγκες προ κορωνοϊού, πόσο μάλλον τώρα. 

                Από το τέλος της προηγούμενης σχολικής χρονιάς τα εκπαιδευτικά σωματεία μαζί με τις ενώσεις γονέων και τους μαθητές με μαζικές, μαχητικές διαδηλώσεις και κινητοποιήσεις έχουν αναδείξει τα συγκεκριμένα αιτήματά τους σε σχέση με την εξεύρεση σχολικών αιθουσών, την πρόσληψη μόνιμων εκπαιδευτικών και προσωπικού καθαριότηταςώστε τα σχολεία να ανοίξουν με ασφάλεια και οι μαθητές να βρίσκονται στο φυσικό τους περιβάλλον.  

                Η απάντηση της κυβέρνησης ήταν να στριμώχνει μικρούς μαθητές σε κοντέινερ, τα ίδια προαύλια με τα Δημοτικά, να ψηφίσει την αύξηση του αριθμού των μαθητών μέχρι και στους 25 ανά τμήμα, δυο μάσκες, ένα παγουρίνο (στο Δήμο Κύμης Αλιβερίου που διακόπτεται και  ύδρευση για αρκετές μέρες ούτε να τα γεμίσουν δε θα μπορούν ούτε να πλύνουν τα χέρια τους) και μπόλικη ατομική ευθύνη, υπό την απειλή μάλιστα της τιμωρίας των μαθητών διαμορφώνοντας προϋποθέσεις για ακόμα πιο επικίνδυνο συγχρωτισμό στα σχολεία τη χρονιά που ξεκινάει. 

Η κυβέρνηση, έστω και τώρα, έχει ευθύνη να πάρει όλα τα αναγκαία μέτρα που προτείνουν γονείς και εκπαιδευτικοί, να εξασφαλίσει την ασφαλή και ουσιαστική λειτουργία της εκπαιδευτικής διαδικασίας. 

                Οι προσλήψεις αναπληρωτών που έγιναν την Τρίτη όχι μόνο δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες, ίσα-ίσα φτάνουν τις μισές  απ΄ ότι έγιναν πέρσι, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι χιλιάδες συνταξιοδοτήσεις εκπαιδευτικών. Μάλιστα, αυτές έγιναν με πολλά λάθη και με συναδέλφους που έχουν προσφέρει χρόνια στο δημόσιο σχολείο να βρίσκονται εκτός πινάκων, λόγω του γνωστού ζητήματος με το παράβολο του ΑΣΕΠ. 

                Συνάδελφοι, εν μέσω πανδημίας και με τις ανάγκες των σχολείων αυξημένες όσο ποτέ, η Κυβέρνηση επιλέγει να κάνει προσλήψεις με το σταγονόμετρο.  

                Δε θα ανεχτούμε να μπουν οι ανάγκες εκπαιδευτικών και μαθητών σε δεύτερη μοίρα. Δε θα την αφήσουμε σε ησυχία μέχρι να ικανοποιηθούν τα δίκαια αιτήματά μας! 

  ·         Προχωράμε άμεσα σε παράσταση διαμαρτυρίας, την Πέμπτη 3/9 στις 13:00 στο Υπουργείο Παιδείας, ζητώντας συνάντηση με την ηγεσία του Υπουργείου. 

·         Καλούμε τους ΣΕΠΕ και τις ΕΛΜΕ να προχωρήσουν σε παραστάσεις διαμαρτυρίας στις Δ/σεις Εκπαίδευσης για όλα τα ζητήματα που αφορούν τα κενά και τις τοποθετήσεις των αναπληρωτών. 

             Ο αγώνας μας δε μπορεί να περιμένει! 

 
 Απαιτούμε από την Κυβέρνηση εδώ και τώρα: 

·         Να πραγματοποιήσει εδώ και τώρα, πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς, τη δεύτερη φάση προσλήψεων, καλύπτοντας ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΝΑ σε όλες τις δομές της εκπαίδευσης, λαμβάνοντας υπόψη και τις άδειες που θα ληφθούν από εκπαιδευτικούς και μαθητές που ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου. Καμία ώρα μαθήματος να μη χαθεί, ούτε στη Γενική ούτε στην Ειδική Εκπαίδευση. 

·         Να καταργηθεί το απαράδεκτο καθεστώς του μειωμένου ωραρίου. Δε συμβιβαζόμαστε με τη μισή δουλειά, με τη μισή ζωή! Όλοι οι συνάδελφοι με πλήρες ωράριο. Να μετατραπούν όλες οι προσλήψεις ΑΜΩ σε πλήρους ωραρίου.  

·         Να διορθωθούν τα λάθη στις προσλήψεις των αναπληρωτών άμεσα και να συμπεριληφθούν στην α΄ φάση οι συνάδελφοι που προσπεράστηκαν.  

·         Δωρεάν μετακίνηση των συναδέλφων προς τις περιοχές τοποθέτησης. Μέτρα στήριξης της διαβίωσης των συναδέλφων που τοποθετούνται μακριά από το τόπο διαμονής τους.  

·         Να ενταχθούν όλοι οι συνάδελφοι που αποκλείστηκαν λόγω παραβόλου, εξομοίωσης και τεχνικών προβλημάτων του συστήματος στους πίνακες. Να διορθωθούν τώρα όλα τα λάθη. Κανείς απολυμένος, κανείς εκτός σχολείου.  

·         Να δοθούν όλα τα κενά από τις Διευθύνσεις Π.Ε. και Δ.Ε. Οι τοποθετήσεις να γίνουν με ευθύνη των ΠΥΣΠΕ. Καμία αυθαιρεσία στη διαδικασία των τοποθετήσεων.  

·         Να ικανοποιηθεί το δίκαιο αίτημά μας για μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων στην εκπαίδευση.  

·         Να γίνουν απολυμάνεις των σχολικών κτιρίων, να δοθούν όλα τα απαραίτητα μέσα ατομικής προστασίας σε εκπαιδευτικούς, μαθητές, προσωπικό καθαριότητας (μάσκες, γάντια, αντισηπτικά, κτλ).

·         Να περνά από τα σχολεία υγειονομική επιτροπή (γιατροί, νοσηλευτές,κτλ) ώστε να θερμομετρούν μαθητές και εκπαιδευτικούς και να κάνουν μαζικά τεστ για τον κορωνοϊό.

·         Να αραιώσουν τους μεταφερόμενους μαθητές προγραμματίζοντας η Περιφερειακή Ενότητα Εύβοιας περισσότερα δρομολόγια (λεωφορεία, ταξί) με λιγότερους μαθητές σε καθένα από αυτά.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 05/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education_notebook_phone_alfavita.jpg
Αξιολόγηση: «Μοναδική περίπτωση αυθαίρετης και παράνομης επιβολής ποινής σε βάρος εκπαιδευτικού»
Αξιολόγηση: «Η νέα αυτή προκλητική επίθεση αποτελεί νέα αυταρχική εκτροπή που αμφισβητεί - ποινικοποιεί το δικαίωμα στην απεργία»
Αξιολόγηση: «Μοναδική περίπτωση αυθαίρετης και παράνομης επιβολής ποινής σε βάρος εκπαιδευτικού»