Προωθούν 3μηνες συμβάσεις αναπληρωτών για το «σχολείο» της τηλεκπαίδευσης αντί μέτρα για ασφαλή λειτουργία των σχολείων!
Κάλεσμα των εκπαιδευτικών σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας Πέμπτη 10/9 στη 1μμ στο Αγαλμα Βενιζέλου

Η κυβέρνηση και το υπ. Παιδείας ιδρύει το σχολείο της τηλεκπαίδευσης αντί να παίρνει τώρα μέτρα ώστε τα σχολεία και όλες οι δομές της εκπαίδευσης να ανοίξουν κανονικά με τα απαραίτητα μέτρα προστασίας! Οι εκπαιδευτικοί καλούν σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας ζητώντας Μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των αναγκών. Καθώς και να παρθούν μέτρα για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων.

Η Ανακοίνωση των εκπαιδευτικών της Ε ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης:

Η κυβέρνηση της Ν.Δ και το Υπ. Παιδείας, με διατάξεις που περιλαμβάνονται στο πολυνομοσχέδιο για την Υγεία (κατατέθηκε στη Βουλή στις 4/9) επιχειρούν να εισάγουν νέες εργασιακές σχέσεις γαλέρας στην εκπαίδευση –τον θεσμό του προσωρινού αναπληρωτή- καθώς και να εγκαθιδρύσει το σχολείο της τηλεκπαίδευσης. Προϋπόθεση για την πρόσληψη όσων εκπαιδευτικών δηλώσουν συμμετοχή στην ειδική προκήρυξη που θα βγει είναι να μην ανήκουν σε ομάδα υψηλού κινδύνου, με βάση τις εγκυκλίους του Υπ. Εσωτερικών(!!). Οι συγκριμένες διατάξεις, που υποτίθεται ότι έρχονται να αντιμετωπίσουν έκτακτες ανάγκες λόγω covid -19, ανοίγουν νέα, θλιβερά, και επικίνδυνα μονοπάτια στις εργασιακές σχέσεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών και συνολικά στη λειτουργία των δημόσιων σχολείων. Θα έχουν ως αποτέλεσμα το παραπέρα τσάκισμα των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας.

Μάλιστα, για να εκβιάσει σε αποδοχή αυτών των εξευτελιστικών συμβάσεων για τους εκπαιδευτικούς αλλά και για την ίδια την εκπαιδευτική διαδικασία και τα μορφωτικά δικαιώματα δίνει στο άρθρο 24 παρ.4 «…μοριοδότηση προσαυξημένη κατά μισό έκαστης περίπτωσης».

Και για να μην έχουμε αμφιβολία ότι καταπατούνται όλα τα κατοχυρωμένα δικαιώματα στο άρθρο 24. παρ.12 «…Κάθε θέμα σχετικό με την εφαρμογή του παρόντος, όπως το ωράριο των εκπαιδευτικών που προσλαμβάνονται καθορίζεται με απόφαση του υπουργού Παιδείας…»

Κατάφορη επίθεση στα εργασιακά δικαιώματα στην εκπαίδευση, ακόμα και σε αυτά του αναπληρωτή αποτελεί το συγκεκριμένο άρθρο 24. Είναι εξοργιστική η προσπάθεια της κυβέρνησης να εμπεδώσει τις πιο άθλιες σχέσεις εργασίας, αυτές των ολιγόμηνων συμβάσεων χωρίς δικαιώματα και προστασία στο όνομα του covid19. Να κρατήσει όμηρους χιλιάδες συμβασιούχους να τους μετατρέψει σε δια βίου απόκληρους!

Με το άρθρο 24 παρ.9 ξεκαθαρίζει ότι όποιος προσληφθεί ως προσωρινός αναπληρωτής (νέος όρος εργασίας στην εκπαίδευση) δεν είναι διαθέσιμος πια για άλλη πρόσληψη και άρα δεν δικαιούται να προσληφθεί ως αναπληρωτής ορισμένου χρόνου ακόμα κι αν έρθει η σειρά του! Εν ολίγοις θα τον διαγράψουν από τους πίνακες των προσλήψεων αναπληρωτών.

Και για να μην υπάρχει καμία αμφιβολία ότι θεσμοθετείται το σχολείο της τηλεκπαίδευσης, στο άρθρο 24 παρ.3 αναφέρει ότι «…Κάθε θέμα σχετικό με την τηλεκπαίδευση όπως το ωράριο διδασκαλίας, ο ανώτατος αριθμός μαθητών κατά διαδικτυακό τμήμα και η τοποθεσία από την οποία θα παρέχεται καθορίζονται με απόφαση του υπουργού παιδείας…».

Η κυβέρνηση, αντί να καλύψει εδώ και τώρα τα 20.000 κενά, αντί να μειώσει τον αριθμό των μαθητών ανά τάξη, αντί να εξασφαλίσει νέες αίθουσες, αντί να προσλάβει όλο το απαραίτητο, επιπλέον, προσωπικό που χρειάζεται για τη λειτουργία των σχολείων, εν μέσω πανδημίας (με δεδομένο ότι οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες υψηλού κινδύνου απαλλάσσονται από τα καθήκοντά του στην τάξη), η κυβέρνηση προχωρά σε άθλιες και εμβαλωματικές παρεμβάσεις.

Στην ουσία, το Υπουργείο Παιδείας επιχειρεί να εισάγει μια ακόμα μορφή ελαστικής εργασίας στην εκπαίδευση που προσομοιάζει στο μοντέλο του «αντικαταστάτη εκπαιδευτικού», όπως ισχύει για παράδειγμα στην Κύπρο. Χιλιάδες αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που περιμένουν με αγωνία για το αν και πότε θα δουλέψουν βρίσκονται στον αέρα. Καλούνται να αποφασίσουν ανάμεσα στην τρίμηνη εργασία, την αναμονή πρόσληψης με πλήρες ωράριο ή τον κίνδυνο της ανεργίας.  Στην αγωνία και την ανασφάλεια που γεννά στους αναπληρωτές η υλοποίηση του νόμου – σφαγείου 4589 (ΣΥΡΙΖΑ – Γαβρόγλου), προστίθεται και το άγχος για το πού, πόσο και με τι όρους θα δουλέψουν.

Οι διατάξεις που οδηγούν σε αποκλεισμό από τις προσλήψεις εκπαιδευτικών που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες (π.χ. εγκύους) είναι απάνθρωπες και βαθειά αντεργατικές. Ανοίγουν το δρόμο για την αμφισβήτηση δικαιωμάτων για χιλιάδες συναδέλφους (μόνιμους και αναπληρωτές) που ανήκουν στις συγκεκριμένες κατηγορίες. Αντί να στηρίξουν, ενοχοποιούν όσους αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα υγείας. Η λέξη ΝΤΡΟΠΗ είναι λίγη!!

         Το εξοργιστικό είναι ότι ιδρύει το σχολείο της τηλεκπαίδευσης αντί να παίρνει τώρα μέτρα ώστε τα σχολεία και όλες οι δομές της εκπαίδευσης να ανοίξουν κανονικά με τα απαραίτητα μέτρα προστασίας! 

Το άρθρο 24 με όλες τις παραγράφους του αλλάζει συνολικά το τοπίο!

Θα έχουμε αόρατους εκπαιδευτικούς κυριολεκτικά, το ωράριο διδασκαλίας, ο αριθμός των μαθητών ανά διαδικτυακό μάθημα και ο τόπος αναμετάδοσης θα οριζονται με υπουργική απόφαση. Αυτό αλλάζει συνολικά το τοπίο στη διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού. Για πρώτη φορά θα έχουμε εκπαιδευτικούς που δεν έχουν ποτέ καμιά επαφή με τους μαθητές τους, αλλά και μαθητές που δεν θα έχουν καμιά σχέση μεταξύ τους, καθώς οι διευθύνσεις θα ομαδοποιούν τους μαθητές.

Για μια ακόμα φορά, έρχεται στην επιφάνεια το τεράστιο πρόβλημα της αναπλήρωσης και της ελαστικής εργασίας στην εκπαίδευση. Η Ν.Δ. αξιοποιεί και επεκτείνει το αντεργατικό οπλοστάσιο που παρέλαβε από την προηγούμενη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Είναι επιλογή της σημερινής όπως και των προηγούμενων κυβερνήσεων η αναπλήρωση αντί για τη μόνιμη δουλεία ώστε να έχουν τους αναπληρωτές σε ομηρεία, να παρεμβαίνουν πιο εύκολα στη λειτουργία του σχολείου με βάση τις απατήσεις της αγοράς, της Ε.Ε και των επιχειρήσεων.

Όλοι οι εκπαιδευτικοί, μόνιμοι και αναπληρωτές, σε αγωνιστική ετοιμότητα και συσπείρωση στα σωματεία.

  • Να αποσυρθούν οι άθλιες διατάξεις για τις τρίμηνες συμβάσεις εργασία αναπληρωτών εκπαιδευτικών και της ίδρυσης του σχολείου της τηλεκπαίδευσης.
  • Εδώ και τώρα να γίνει Β΄ φάση προσλήψεων αναπληρωτών για όλα τα κενά, όλες τις δομές και ειδικότητες με πλήρες ωράριο και εργασιακά δικαιώματα. Να καταργηθούν οι ΑΜΩ.
  • Αύξηση των δαπανών για προσλήψεις, με βάση τις αυξημένες ανάγκες λόγω πανδημίας.

-Μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των αναγκών. Άμεσος διορισμός/μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των αναπληρωτών που έχουν έστω και μία σύμβαση ΤΩΡΑ . ‘Όχι στην ελαστική εργασία

-Κατάργηση του νόμου του προσοντολογίου (Γαβρόγλου) και του νόμου Κεραμέως

Ν αντιδράσουμε τώρα μαχητικά και αποφασιστικά!

Δε θα παραδώσουμε τη ζωή μας και τη μόρφωση των παιδιών στο βωμό των οικονομικών συμφερόντων!

Δε θα δεχτούμε εκπαιδευτικούς λάστιχο, αναλώσιμους και χωρίς δικαιώματα, σε σχολεία χωρίς υγιεινή και ασφάλεια.

Τα μορφωτικά δικαιώματα και η υγεία μας δεν παζαρεύονται!

Όλοι στη συγκέντρωση στο Άγαλμα Βενιζέλου, Πέμπτη 10/9, 13μμ

  

 

ΤΟ Δ.Σ. Ε’ ΕΛΜΕ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
Νέα έρευνα φέρνει ένα καινούργιο «εργαλείο» για την πρώιμη διάγνωση της διαταραχής του αυτισμού
Μια νέα έρευνα φέρνει ένα νέο «εργαλείο» που θα μπορούσε να διευκολύνει αυτήν τη διαδικασία, αναλύοντας τον τρόπο με τον οποίο τα παιδιά μιμούνται τη...
Νέα έρευνα φέρνει ένα καινούργιο «εργαλείο» για την πρώιμη διάγνωση της διαταραχής του αυτισμού