Δυτική Θεσσαλονίκη: Μόνο 30 από τα 292 κενά καλύφτηκαν με τη β΄ φάση των προσλήψεων
Τραγικές ελλείψεις στη Δυτική Θεσσαλονίκη: Προσλήφθηκαν στη β΄ φάση μόνο 30 αναπληρωτές όταν τα κενά στη Γενική παιδεία και στην ειδική αγωγή, όπως προσδιορίστηκαν από τα σχολεία, είναι 206

Το ΥΠΑΙΘ, αφού άνοιξε τα σχολεία χωρίς να έχει πάρει ούτε ένα ουσιαστικό μέτρο για την ασφαλή λειτουργία τους, συνεχίζει την  «κανονικότητα» των κενών και τον  εμπαιγμό της εκπαιδευτικής κοινότητας με τις κουτσουρεμένες προσλήψεις της β΄φάσης,  που δεν επαρκούν, για να καλύψουν τα κενά στα σχολεία.

Την ίδια στιγμή  η ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης και η  πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ (διορισμένα μέλη και αιρετός εκλεγμένος με το ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ) προχωρούν σε  απαράδεκτες αποφάσεις , με τις οποίες στρέφονται κατά των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών και των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών. Για να συγκαλύψουν τις κυβερνητικές ευθύνες για τη δραματική κατάσταση λειτουργίας των σχολείων, δεν διστάζουν να αποκρύπτουν τα κενά. Για να διευκολύνουν την κυβέρνηση στα αντιεκπαιδευτικά της σχέδια σε βάρος των αναπληρωτών, προωθούν τις συμβάσεις τρίμηνης εργασίας! Για να κάνουν εξυπηρετήσεις, δεν τηρούν κριτήρια αντικειμενικότητας και κανόνες διαφάνειας που πρέπει να ισχύουν με βάση τις πάγιες θέσεις του κλάδου σε όλες τις τοποθετήσεις και για όλους τους εκπαιδευτικούς.

Τεράστιες οι ελλείψεις εκπαιδευτικών στα σχολεία.

Οι προσλήψεις αναπληρωτών δεν ανταποκρίνονται στην απαίτηση του κλάδου για 15 μαθητές στο τμήμα, αλλά ούτε επαρκούν, για να καλυφθούν τα κενά στα υπερπλήρη τμήματα που φτάνουν τους 27 μαθητές. Οι προσλήψεις αναπληρωτών στη Β/θμια Εκπ/ση  και μετά τη β΄ φάση είναι πολύ λιγότερες από τις περσινές. Πέρσι ήταν 12.148, ενώ τώρα είναι 7.762 (α΄ φάση, 5.653  και β΄ φάση, 2.609).

Στη Δυτική Θεσσαλονίκη προσλήφθηκαν στη β΄ φάση μόνο 30 αναπληρωτές όταν τα κενά στη Γενική παιδεία και στην ειδική αγωγή, όπως προσδιορίστηκαν από τα σχολεία, είναι 206.

  • Μόνο 24 αναπληρωτές γενικής παιδείας προσλήφθηκαν για 116 κενά!
  • Μόνο 4 αναπληρωτές (α΄ φάση, 0 και β΄ φάση, 4) για 56 κενά στα Τμήματα Ένταξης!
  • Μόνο 2 αναπληρωτές για 27 κενά στην Παράλληλη στήριξη, για να καλύψουν όλες τις ανάγκες και με το σύνολο των ωρών που αντιστοιχούν στους μαθητές με ειδικά προβλήματα.
  • Για τις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. δεν προσλήφθηκε ούτε ένας αναπληρωτής, ενώ τα κενά είναι 8.
  • Δεν έγινε ούτε μία πρόσληψη αναπληρωτών για την εκπαίδευση των προσφυγόπουλων (πέρσι 36) και ούτε μία πρόσληψη εκπαιδευτικού για την ενισχυτική διδασκαλία (πέρσι 55). 

Η Διεύθυνση ούτε στην α΄ φάση, ούτε στην β΄ φάση του προσδιορισμού των κενών για τις προσλήψεις αναπληρωτών συγκάλεσε συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ. Αγνόησε τις δεσμεύσεις της στις ΕΛΜΕ και ούτε κατέθεσε την πρότασή της, ούτε έγινε συζήτηση στο ΠΥΣΔΕ για τα κενά. Στη λογική της συγκάλυψης των κυβερνητικών ευθυνών και για να μειώσει ακόμη περισσότερο τα κενά στην ειδική αγωγή, ζητάει από τα σχολεία τα κενά να υπολογίζονται με λιγότερες ώρες από αυτές που αντιστοιχούν στην κάθε ειδικότητα. 

Διοίκηση και πλειοψηφία ξεκίνησαν την εφαρμογή

των τρίμηνων συμβάσεων για τους αναπληρωτές

Η Διοίκηση και η πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ συναίνεσαν και ψήφισαν στο ΠΥΣΔΕ να εφαρμοστούν  οι αντεργατικές αποφάσεις της κυβέρνησης για προσλήψεις αναπληρωτών με τρίμηνες συμβάσεις! Αποφάσισαν 74 κενά από όλες τις ειδικότητες που προέρχονται από εκπαιδευτικούς που έχουν συμπεριληφθεί στις ευπαθείς ομάδες να μη δοθούν και να μην προστεθούν στα υπόλοιπα κενά που προορίζονται για τις επόμενες φάσεις των τοποθετήσεων. Αποφάσισαν να παραμείνουν ως κενά, για να προσληφθούν αναπληρωτές με τρίμηνες συμβάσεις. Με την απόφασή τους αυτή  στέρησαν τη δυνατότητα στα κενά αυτά να προσληφθούν αναπληρωτές με κανονικές συμβάσεις. Είναι ανεπίτρεπτη η  στάση του αιρετού της ΔΑΚΕ και των διορισμένων μελών του ΠΥΣΔΕ που αγνόησαν την απόφαση τηςΓ΄ΕΛΜΕ-Θ  και άλλων ΕΛΜΕ που καταγγέλλουν την κυβέρνηση ότι  χρησιμοποιεί, όπως και γενικότερα, την πανδημία, για νέα  κατάφωρη επίθεση στα εργασιακά δικαιώματα στην εκπαίδευση. Θεσπίζει το νέο τύπο του προσωρινού αναπληρωτή με ακόμα πιο άθλιες σχέσεις εργασίας, με  εξευτελιστικές  ολιγόμηνες συμβάσεις, χωρίς δικαιώματα και προστασία.  

Διοίκηση και πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ αγνοούν

τις πάγιες θέσεις του κλάδου για διαφανείς τοποθετήσεις

Η Διοίκηση και η πλειοψηφία του  ΠΥΣΔΕ συνεχίζουν να αγνοούν τις αποφάσεις της Ε΄ ΕΛΜΕ και άλλων ΕΛΜΕ που απαιτούν διαφανείς διαδικασίες σε όλες τις τοποθετήσεις μονίμων και αναπληρωτών, παρόλο που με παραστάσεις, στις οποίες συμμετείχαν και οι αιρετοί του κλάδου, τις έθεσαν στη Διοίκηση. Διοίκηση και πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ σε πλήρη εναρμόνιση με την αντιεκπαιδευτική  κυβερνητική  πολιτική την προωθούν  με ταχύ ρυθμό και καταπατούν εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών. Είναι χαρακτηριστικά τα παραδείγματα της στάσης τους για τη μη τήρηση των πάγιων θέσεων του κλάδου στις τοποθετήσεις:

  • Οι προσωρινές   τοποθετήσεις  για τους αποσπασμένους και αναπληρωτές έγιναν χωρίς δημοσιοποίηση των κενών και αιτήσεις προτίμησης. Στο όνομα της «προσωρινότητας στις θέσεις» απαξιώνονται εκπαιδευτικοί και διαμορφώνεται  κατάλληλο έδαφος για «διευκολύνσεις», «εξυπηρετήσεις»  και  πελατειακές σχέσεις. Αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης οι συνεχείς μετακινήσεις εκπαιδευτικών που ξεπέρασαν τις  100 στους αποσπασμένους και τους αναπληρωτές, ενώ περισσότεροι από 30 τοποθετήθηκαν χωρίς ωράριο, οι επιλογές σχολείων για κάλυψη των κενών έγιναν με προνομιακή μεταχείριση, αφού οι αποσπασμένοι και οι αναπληρωτές δεν επαρκούν για να καλύψουν όλα τα κενά, κ.ά.
  • Η πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ σε μια πρωτοφανή πρακτική πρόσθεσε 50 νέα κενά από όλες σχεδόν τις ειδικότητες. Τα κενά όλα πρέπει να δίνονται από την αρχή σε όλες τις φάσεις των τοποθετήσεων (λειτουργικά υπεράριθμοι, Διάθεση, αποσπασμένοι, αναπληρωτές). Τα πρόσθεσαν στα υπόλοιπα κενά που έμειναν μετά από τις τοποθετήσεις υπεράριθμων εκπαιδευτικών. Η αιτιολόγηση από πού προκύπτουν τα νέα κενά  είναι απαραίτητη για να μη δημιουργείται η υπόνοια ότι κρατήθηκαν για τις επόμενες φάσεις των τοποθετήσεων. Τα κενά πρέπει να διεκδικηθούν από όλους τους συναδέλφους.
  • Αρνούνται να συμπεριλάβουν στα κενά και αυτά που αντιστοιχούν στα ολιγομελή γιατί δεν έχει η εγκριθεί η λειτουργία τους.
  • Αρκετοί συνάδελφοι των ειδικοτήτων ΠΕ08, ΠΕ78, ΠΕ80, ΠΕ81, κ.ά. που πέρσι στο βωμό των αντιεκπαιδευτικών σχεδίων του Υπουργείου Παιδείας χτυπήθηκαν με αλλαγές στο αναλυτικό πρόγραμμα, φέτος είναι υπεράριθμοι και με μηδέν ωράριο. Τα κενά πάνω από 12 ώρες σε αυτές τις ειδικότητες είναι ελάχιστα, μέχρι καθόλου σε κάποιες ειδικότητες. Η πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ δεν έκανε αποδεκτή την πρόταση της  ΕΛΜΕ οι ειδικότητες αυτές να έχουν το δικαίωμα να επιλέξουν και κενά κάτω από 12 ώρες και να ήταν  γνωστά από την αρχή, ώστε αυτοί οι συνάδελφοι που το Υπουργείο τους στέρησε τις οργανικές και τους οδηγεί σε καθεστώς  ομηρίας και ανασφάλειας, στις επόμενες τοποθετήσεις να μη βρεθούν σε απομακρυσμένα σχολεία, ακόμη και εκτός της Διεύθυνσης.
  • Τοποθέτησαν εκπαιδευτικό ΠΕ8802 με μηδέν μόρια, για να καλύψει κενό στο Διαπολιτισμικό Γυμνάσιο, ενώ, όταν προκήρυξαν τα κενά, καθόριζαν συγκεκριμένα προσόντα. Το κενό έπρεπε να καλυφθεί στις επόμενες φάσεις με δικαίωμα διεκδίκησής του από όλους τους συναδέλφους που διδάσκουν το μάθημα της Τεχνολογίας και χωρίς προσόντα, όπως καθορίζεται από τη διαδικασία των τοποθετήσεων. Αυτό διεκδίκησε εκπαιδευτικός με ένστασή του, χωρίς όμως να γίνει αποδεκτή.

https://1.bp.blogspot.com/-Z5FfiPlMN58/X1ZUiv2fLxI/AAAAAAAADJQ/oiNNFXDPU4k3SV9TMLZaCLwrBYao4EYFQCLcBGAsYHQ/w500-h379/%25CE%25A7%25CF%2589%25CF%2581%25CE%25AF%25CF%2582%2B%25CF%2584%25CE%25AF%25CF%2584%25CE%25BB%25CE%25BF.jpg Δε θα ανεχτούμε να θυσιαστούν τα εργασιακά μας δικαιώματα

στο βωμό της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής του Υπουργείου.

Καλούμε τους συναδέλφους να μη συναινέσουν στην πολιτική των περικοπών των κενών, στη διαχείριση απόκρυψής τους και στη συγκάλυψη των κυβερνητικών ευθυνών. Να μην ανεχθούμε στις τοποθετήσεις να παραβιάζονται οι αρχές της διαφάνειας, της ισοτιμίας και αντικειμενικότητας και να δημιουργείται το  κατάλληλο έδαφος για διευκολύνσεις, εξυπηρετήσεις και  πελατειακές σχέσεις.

Να πάρουν μέρος στην παράσταση διαμαρτυρίας των ΕΛΜΕ-Θ τη Δευτέρα 21/9/2020 στις 2.30 μ.μ., στη ΔΔΕ, για να προωθήσουμε τις θέσεις του κλάδου.

  • Να καλυφθούν τώρα όλα τα κενά με μαζικούς διορισμούς και προσλήψεις αναπληρωτών
  • Όχι στις τρίμηνες συμβάσεις – Καμία εφαρμογή τους – Το ΠΥΣΔΕ να αλλάξει την απόφασή του.
  • Οι διαθέσεις συμπλήρωσης ωραρίου να γίνουν μετά από αιτήσεις συναδέλφων και βάσει κριτηρίων (μόρια, συγκρότημα, ομάδα σχολείων / παλιοί Δήμοι, κ.ά.). Υπάρχει ήδη η θετική εμπειρία από την περσινή εφαρμογή αυτής της διαδικασίας. Να παρθούν τώρα μέτρα λειτουργίας των σχολείων με ασφάλεια.

 

Συνεχίζουμε τον αγώνα, παίρνουμε μέρος στη Γενική Συνέλευση της Γ’ ΕΛΜΕ-Θ την Τρίτη 22/9, στις 7.00 μ.μ., στην αυλή του 1ου ΓΕΛ ΣΥΚΕΩΝ.

Συντονίζουμε τις δράσεις μας με τις άλλες ΕΛΜΕ,  τους Συλλόγους Π.Ε. τους γονείς και τους μαθητές  

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σχολεία
Κλειστά σχολεία: Σε αυτές τις περιοχές μαθητές και εκπαιδευτικοί δεν θα κάνουν μάθημα την Δευτέρα και την Τρίτη
Σε ποιες περιοχές δεν θα λειτουργήσουν τα σχολεία Δευτέρα και Τρίτη
Κλειστά σχολεία: Σε αυτές τις περιοχές μαθητές και εκπαιδευτικοί δεν θα κάνουν μάθημα την Δευτέρα και την Τρίτη