kerameos olme
H ΟΛΜΕ καταγράφει τις αρνήσεις της υπ. Παιδείας να αποδεχθεί τα αιτήματα για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων και τα εργασιακά των εκπαιδευτικών

Καταγγέλλει το υπουργείο Παιδείας ότι δείχνει συνεχώς με τον πιο απροκάλυπτο τρόπο ότι προχωρά στην εφαρμογή εφ΄ όλης της ύλης των αντιδραστικών σχεδίων του που έχουν ως στόχο την κατάργηση των εργασιακών και δημοκρατικών δικαιωμάτων μας, με σημερινή της ανακοίνωση η ΟΛΜΕ.

Στην ανακοίνωση η ΟΛΜΕ καταγράφει τις αρνήσεις της κ.Κεραμέως να αποδεχθεί τα αιτήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων αλλα και τα εργασιακά των εκπαιδευτικών. 

Η Ομοσπονδία καταγγέλλει επίσης το Υπουργείο Παιδείας επειδή "επέτρεψε στις αστυνομικές δυνάμεις στις 8/10, να επιτεθούν ανεξέλεγκτα σε ανήλικους μαθητές που διεκδικούσαν το αυτονόητο, δηλαδή την προστασία της υγείας τους" και προειδοποιεί: "Απέναντι στην εξοργιστική στάση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου και της συνεχιζόμενης αντιεκπαιδευτικής πολιτικής που συνοδεύεται από το όργιο της καταστολής και της τρομοκρατίας απέναντι σε μαθητές και εκπαιδευτικούς συνεχίζουμε τον αγώνα μας πιο δυναμικά"

Όλη η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ:

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου μετά από επανειλημμένα αιτήματα της ΟΛΜΕ δέχτηκε να συναντηθεί με το Δ.Σ της το απόγευμα της Πέμπτης 8/10. Στην συνάντηση απαίτησε να είναι μόνο 6 από τα μέλη του Δ.Σ με την αιτιολογία της τήρησης των αποστάσεων λόγω πανδημίας, τη στιγμή που στις σχολικές αίθουσες έχουμε 25 και 27 μαθητές/τριες και καθηγητές/τριες, που αρκετοί από αυτούς πηγαίνουν σε δύο και σε τρία σχολεία ημερησίως.

Η κα Κεραμέως και η πολιτική ηγεσία κατά τη συνάντηση με το Δ.Σ της ΟΛΜΕ εμφανίστηκε πλήρως αδιάλλακτη και αμετακίνητη από τις θέσεις της .

Η κυβέρνηση δεν ικανοποίησε κανένα αίτημα από αυτά που έθεσε η Ομοσπονδία.

Πιο συγκεκριμένα:

  • Αναφορικά με τις συνθήκες λειτουργίας των σχολείων εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού, η Υπουργός τόνισε ότι το πιο σημαντικό μέτρο προστασίας συνιστά η χρήση της μάσκας από εκπαιδευτικούς και μαθητές, ενώ απέρριψε τις προτάσεις για ολιγομελή τμήματα και τήρηση αποστάσεων με λιγότερους μαθητές ανά τάξη.
     
  • Στο αίτημα να γίνονται τεστ με ευθύνη της πολιτείας στα σχολεία όπου εντοπίζονται κρούσματα, η απάντηση ήταν πως αυτά ήδη γίνονται από τον ΕΟΔΥ(!) τη στιγμή που είναι πολλά τα παραδείγματα κατά τα οποία εκπαιδευτικοί και γονείς τα πλήρωσαν από την τσέπη τους και όπου έγιναν δωρεάν τεστ ήταν αποτέλεσμα πιέσεων και παρεμβάσεων από το συνδικαλιστικό κίνημα των εκπαιδευτικών.
     
  • Για την τηλεκπαίδευση και τις απουσίες των μαθητών στα υπό κατάληψη σχολεία, η ΟΛΜΕ επεσήμανε στην υπουργό Παιδείας ότι ο ρόλος των εκπαιδευτικών δεν είναι αυτός που προωθείται με τη νέα τροπολογία δηλαδή του καταδότη με το να υποχρεώνονται να καταγράφουν ποιοι μαθητές συμμετέχουν στις καταλήψεις  και ότι δεν μπορούν να διαρρηγνύουν τις σχέσεις τους με τους μαθητές και τους γονείς. Η κα Κεραμέως αποποιήθηκε οποιασδήποτε ευθύνης, ρίχνοντας το «μπαλάκι» στους εκπαιδευτικούς και επανέλαβε την κυβερνητική ρητορική ενάντια στις μαθητικές κινητοποιήσεις περί έκνομων ενεργειών και δήθεν εξασφάλισης της εκπαιδευτικής διαδικασίας για τους πιο φτωχούς μαθητές.
     
  • Για τις 9μηνες άδειες ανατροφής σε νεοδιόριστους η υπουργός παρέλειψε να αναφερθεί σε κάτι παραπάνω από όσα είναι ήδη γνωστά. Όταν η αντιπροσωπεία της ΟΛΜΕ παρέπεμψε την κα Κεραμέως στους διορισμούς που πραγματοποιήθηκαν με δικαστικές αποφάσεις τα προηγούμενα χρόνια όπου οι προσληφθέντες διέθεταν ανάλογο δικαίωμα, η ίδια απάντησε ότι εφαρμόζεται ο νόμος που  «ανακάλυψε» ξαφνικά ότι ισχύει για τους εκπαιδευτικούς και που είναι διαφορετικός από αυτόν των διοικητικών υπαλλήλων. Αδιαφορώντας πλήρως για τις μητέρες με νεογέννητα παιδιά που τους κόβεται η άδεια παρέπεμψε σε μελλοντικές νομοθετικές ρυθμίσεις.
     
  • Για την τράπεζα θεμάτων, η Ομοσπονδία αφού επισήμανε την διαφωνία της, ζήτησε να υπάρξει εξορθολογισμός της ύλης από το ΙΕΠ, ώστε να καλυφθούν τα μεγάλα κενά που προέκυψαν λόγω της αναστολής λειτουργίας των σχολείων λόγω κορονοϊού και που δεν κατέστη δυνατό να καλυφθούν μέσα στις λίγες επιπλέον ημέρες που διατέθηκαν και να μην εφαρμοσθεί για τη φετινή χρονιά. Και για αυτό το θέμα δεν υπήρξε ξεκάθαρη απάντηση.
     
  • Καμία δέσμευση δεν υπήρξε και για το θέμα των προσλήψεων τη στιγμή που σήμερα υπολογίζονται σε 3.000 τα κενά στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ενώ για τους περιορισμούς στις άδειες ειδικού σκοπού η ηγεσία του υπουργείου παραπέμπει στις οδηγίες του υπουργείου Εσωτερικών .
     
  • Για τα ΕΠΑΛ είπε ότι έχει κατατεθεί το νομοσχέδιο στο υπουργικό συμβούλιο και μετά έρχεται άμεσα για διαβούλευση.
     
  • Κατά τη συνάντηση τέθηκε και το ζήτημα της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια την οποία η ΟΛΜΕ απορρίπτει, σημειώνοντας πως αποτελεί επικίνδυνη τομή στον πυρήνα των συνδικαλιστικών διαδικασιών και καταργεί το δικαίωμα του «συνέρχεσθαι». Για ακόμα μια φορά η υπουργός εμφανίστηκε αδιάλλακτη, δηλώνοντας ότι θα προχωρήσει κανονικά σε εκλογές με ηλεκτρονική ψηφοφορία στις 7 Νοεμβρίου ανεξάρτητα από τη συμμετοχή ή όχι. Δήλωσε ότι η πραγματοποίηση των εκλογών με ηλεκτρονική ψηφοφορία δεν οφείλεται μόνο στην πανδημία αλλά έχει ως στόχο τον εκσυγχρονισμό των αρχαιρεσιών του συνδικαλιστικού κινήματος και αποτελεί τη χρυσή ευκαιρία για επέκταση της σε όλο το δημόσιο. Κατηγορηματικά επίσης δήλωσε ότι δεν την ενοχλεί αν  αποσυρθούν τα ψηφοδέλτια των παρατάξεων, ή αν θα υπάρξει ακόμη και αναταραχή στον κλάδο. Επισήμανε μάλιστα ευθαρσώς ότι δεν την απασχολεί εάν τα υπηρεσιακά συμβούλια λειτουργήσουν μόνο με τους εκπροσώπους της διοίκησης χωρίς τους αιρετούς  εκπροσώπους  των εκπαιδευτικών!! Είναι πλέον φανερό ότι το υπουργείο παιδείας επιδιώκει με κάθε τρόπο τον εξοβελισμό των αιρετών και από τα Υ.Σ. μετά από  τον πρόσφατο αποκλεισμό τους από τα συμβούλια επιλογής.

Το Υπουργείο δείχνει συνεχώς με τον πιο απροκάλυπτο τρόπο ότι προχωρά στην εφαρμογή εφ΄ όλης της ύλης των αντιδραστικών σχεδίων του που έχουν ως στόχο την κατάργηση των εργασιακών και δημοκρατικών δικαιωμάτων μας. Αποδεικνύεται ότι η πανδημία ήταν η ευκαιρία τους για να επιταχύνουν και να περάσουν την αντιδραστική ατζέντα τους.

Καταγγέλλουμε το Υπουργείο Παιδείας που επέτρεψε στις αστυνομικές δυνάμεις στις 8/10, να επιτεθούν ανεξέλεγκτα σε ανήλικους μαθητές που διεκδικούσαν το αυτονόητο, δηλαδή την προστασία της υγείας τους.

Απέναντι στην εξοργιστική στάση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου και της συνεχιζόμενης αντιεκπαιδευτικής πολιτικής που συνοδεύεται από το όργιο της καταστολής και της τρομοκρατίας απέναντι σε μαθητές και εκπαιδευτικούς συνεχίζουμε τον αγώνα μας πιο δυναμικά.

 

Καλούμε όλο τον κλάδο να συμμετέχει μαζικά στην πανδημοσιοϋπαλληλική ΑΠΕΡΓΙΑ στις 15 Οκτώβρη στις 10:00 π.μ. στην Πλατ. Κλαυθμώνος

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες