Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης: Με ΜΑΤ και βία δεν γίνεται Παιδεία
Καταγγελία της Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης για την καταστολή της μαθητικής κινητοποίησης στο υπουργείο Παιδείας

Την καταστολή της μαθητικής κινητοποίησης στο υπουργείο Παιδείας από την αστυνομία καταγγέλλει η Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

ΜΕ ΜΑΤ ΚΑΙ ΒΙΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ!

Ποιος φοβάται τη φασαρία των παιδιών;

«Δυσκοίλια πρόσωπα ενηλίκων συγκεντρώνονται,

συσκέπτονται, συσκέπτονται, ξανασυσκέπτονται,

για να επιβάλλουν την ησυχία.

Το πρόβλημα είναι ότι τα παιδιά μιλάνε,

ότι αλλού κοιτάνε, ότι -φευ- γελάνε!

Δεν πειθαρχούν, δεν υπακούν και αλλοίμονο…

δεν σιωπούν

Αγνώστου

Το ΥΠΑΙΘ και η Κυβέρνηση προχώρησαν σε μια επικίνδυνη κλιμάκωση του αυταρχισμού σε βάρος της μεγάλης μαθητικής κινητοποίησης, την Παρασκευή 9/10 ,συνεχίζοντας το κρεσέντο καταστολής και το απόγευμα της ίδιας μέρας. 

 Καταγγέλλουμε το όργιο της κρατικής καταστολής απέναντι στους εκατοντάδες μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς, που διεκδικούν υγειονομικά μέτρα για την ασφάλεια και την προστασία της υγείας στο σχολείο.

Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας έτσι εννοεί το «διάλογο με ανοιχτά σχολεία», με πλήθος χημικών και δακρυγόνων, με επιθέσεις ακόμα και μέσα στο προαύλιο του Mall και στο σταθμό του ηλεκτρικού, που έβαλαν σε κίνδυνο τη ζωή και την ασφάλεια ανήλικων μαθητών, η αστυνομία διέλυσε τη μαζική συγκέντρωση και προχώρησε στη σύλληψη τουλάχιστον 2 μαθητών.

Η κυβέρνηση εντείνει την καταστολή και την τρομοκράτηση μαθητών και εκπαιδευτικών. Μετά την συκοφάντηση και την «τιμωρία» με τις λεγόμενες «τηλε-απουσίες» όσων αγωνίζονται και συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις, προχωρά στην ωμή βία.

Δηλώνουμε απερίφραστα ότι εμείς οι εκπαιδευτικοί θα παραμείνουμε δίπλα στους αγωνιζόμενους μαθητές μας. Τα αιτήματα τους είναι δίκαια, είναι και δικά μας αιτήματα.

Δηλώνουμε ότι η τρομοκρατία της κυβέρνησης και το οργανωμένο σχέδιο συκοφάντησης των αγώνων δεν θα περάσει! Η προσπάθεια εκφοβισμού των μαθητών και των εκπαιδευτικών θα πέσει στο κενό.

 Μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς με πανεκπαιδευτικό συντονισμένο και αποφασιστικό αγώνα να ακυρώσουμε τα σχέδια τους, να ανατρέψουμε την αυταρχική- αντιεκπαιδευτική πολιτική κυβέρνησης,  ΕΕ και κεφαλαίου, να διεκδικήσουμε  το σχολείο και τη  ζωή που μας αξίξει!

Συνεχίζουμε δυναμικά τις κινητοποιήσεις μας.

Συμμετέχουμε μαζικά στην ΑΠΕΡΓΙΑ στις 15 Οκτωβρίου!

ΕΛΠΙΔΑ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΧΡΕΟΣ

ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ Η ΚΕΡΑΜΕΩΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 20/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

taxeis_mathiteias.jpg
Ξεκινά σήμερα η διάθεση θέσεων Μαθητείας ΕΠΑΛ από φορείς του Ιδιωτικού Τομέα για την περίοδο 2024-2025
Οι απόφοιτοι ολοκληρώνοντας το Μεταλυκειακό Έτος, μπορούν να αποκτήσουν πτυχίο ειδικότητας, επαγγελματικής εκπαίδευσης & κατάρτισης Επιπέδου 5 μετά...
Ξεκινά σήμερα η διάθεση θέσεων Μαθητείας ΕΠΑΛ από φορείς του Ιδιωτικού Τομέα για την περίοδο 2024-2025
agori-viasmos-seksoualiki-parenoxlisi.jpg
Κρήτη: «Έχω μέσα μου ένα τέρας» – Τι ισχυρίστηκε ο 51χρονος που ασέλγησε σε 3 ανήλικους
Το βαφτιστήρι του περιέγραψε τουλάχιστον δέκα περιστατικά ασέλγειας και κακοποιήσεων
Κρήτη: «Έχω μέσα μου ένα τέρας» – Τι ισχυρίστηκε ο 51χρονος που ασέλγησε σε 3 ανήλικους
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ
Πανελλαδική απεργία αύριο Τρίτη 21 Μαΐου - Τι θα γίνει στα σχολεία - Πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ
Σε συμμετοχή καλούν ΑΔΕΔΥ, ΟΛΜΕ, ΔΟΕ, ΠΟΣΕΕΠΕΑ κλπ στη μεγάλη απεργία της 21ης Μαΐου
Πανελλαδική απεργία αύριο Τρίτη 21 Μαΐου - Τι θα γίνει στα σχολεία - Πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ