Κλειστά σχολεία: Επιτείνεται η ανισότιμη εκπαίδευση των μαθητών, λένε οι γονείς
Ανακοίνωση της Ανωτατης Συνομοσπονδίας Γονέων Μαθητών (ΑΣΓΜΕ) για το κλείσιμο της Πρωτοβάθμιας: Αποδεικνύει τις ευθύνες της κυβέρνησης που δεν έλαβε τόσο καιρό μέτρα για την ασφαλή τους λειτουργία

Η Κυβέρνηση  συνεχίζει  να  λαμβάνει ανέξοδα μέτρα σήμερα στα σχολεία, γιατί δεν έλαβε κανένα ουσιαστικό μέτρο όλους τους προηγούμενους μήνες για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων και τη μείωση της διάδοσης του covid-19, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΑΣΓΜΕ

Η ανακοίνωση:

            Το κλείσιμο των Δημοτικών  και  Νηπιαγωγείων σε όλη τη χώρα θα επιτείνει την ανισότιμη εκπαίδευση των μαθητών, όπως αποδείχθηκε από το κλείσιμο των σχολείων την περασμένη σχολική χρονιά.

            Έχει ευθύνη η Κυβέρνηση και πρέπει να πάρει τώρα μέτρα που θα διασφαλίζουν την ισότιμη εκπαιδευτική διαδικασία.

Απαιτούμε:

  • Δωρεάν ηλεκτρονικά μέσα για την τηλεκπαίδευση με ευθύνη του Κράτους μέσω των σχολείων σε όλους τους μαθητές. Καμιά καταγραφή απουσίας σε μαθητές που δεν έχουν τα μέσα να συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση. Καμία διακοπή ρεύματος και internet που θα στερεί σε μαθητές τη συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία. Αναβάθμιση του ΠΣΔ για να μπορούν με ουσιαστικούς όρους να συμμετέχουν όλοι οι μαθητές στην εκπαιδευτική διαδικασία. Όχι στην αντιπαιδαγωγική μέθοδο της online μετάδοσης του μαθήματος που δε διασφαλίζει τα προσωπικά δεδομένα των μαθητών. Η τηλεκπαίδευση ως αναγκαίο μέτρο σ’ αυτές τις ιδιαίτερες συνθήκες και όχι ως μόνιμη επωδός δεν πρέπει να αποτελέσει μέτρο που θα επιτείνει ακόμα περισσότερο την ανισοτιμία στη μόρφωση των παιδιών μας.
  • Άδεια ειδικού σκοπού για όλους τους γονείς που πρέπει να μείνουν σπίτι για να συνδράμουν τα παιδιά τους λόγω κλειστών σχολείων. Η άδεια να είναι πλήρους αποδοχών και να μην σχετίζεται με την κανονική άδεια των εργαζόμενων γονιών.

ΕΙΔΙΚΑ   Για  τα  Ειδικά  Σχολεία  που παραμένουν ανοιχτά  απαιτούμε  να   παρθούν όλα τα μέτρα ώστε να υπάρχει συνεχής και στενή ιατρική παρακολούθηση των μαθητών και των εργαζομένων των Ειδικών Σχολείων με συχνά και επαναλαμβανόμενα δωρεάν τεστ για μαθητές και εκπαιδευτικούς, με οδηγίες και ιατρική καθοδήγηση για καθημερινά ζητήματα που προκύπτουν. Να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα στα Ειδικά Σχολεία με βάση τις εκπαιδευτικές ανάγκες. Να αξιοποιηθούν όλες οι διαθέσιμες υποδομές για τον σκοπό αυτό.

Η ΑΣΓΜΕ καλεί τις Ομοσπονδίες, τις Ενώσεις και τους Συλλόγους Γονέων τώρα να εντείνουν τη δράση τους για   ανοιχτά  σχολεία  με  όρους  που  θα  εξασφαλίζουν την υγεία και τη μόρφωση όλων των παιδιών 

Ατομική μας ευθύνη είναι να δράσουμε για να αναλάβει η Κυβέρνηση τις δικές της ευθύνες. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

krio_1.jpg
Καιρός: Χειμωνιάτικη εισβολή και «βουτιά» του υδράργυρου κατά δέκα βαθμούς
Τσουχτερό κρύο θα επικρατήσει σήμερα Κυριακή, με την ψυχρή εισβολή να επηρεάζει ήδη τον καιρό της χώρας μας, καθώς η πτώση της θερμοκρασίας είναι...
Καιρός: Χειμωνιάτικη εισβολή και «βουτιά» του υδράργυρου κατά δέκα βαθμούς
sxoleio
Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς

Ο Κωνσταντίνος Καρτάλης, καθηγητής Φυσικής Περιβάλλοντος και Κλίματος στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αναλύει...

Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς
sxoleio
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία
Είναι απορίας άξιον πώς το Υπουργείο Παιδείας θέλει να μειώσει τους αναπληρωτές ώστε να καλύπτουν μόνο έκτακτες ανάγκες και να μην αλλάζει αυτή τη...
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία