Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Καλλιθέας - Μοσχάτου «Αριστοτέλης – Έλλη Αλεξίου» καταγγέλλει το υπουργείο Παιδείας για ψέματα και κοροϊδία καθώς σε ανακοίνωση του μιλά για «…ομαλή λειτουργία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε όλη τη χώρα εκτός ορισμένων μεμονωμένων περιστατικών …τα οποία ήταν μικροπροβλήματα και αρρυθμίες», την ίδια στιγμή που ακόμα και η ίδια η εταιρεία Webex αναγνώρισε ότι υπήρξαν μεγάλα προβλήματα σε όλη τη χώρα.
Αποδεικνύεται ότι το μόνο που ενδιαφέρει το Υπουργείο Παιδείας είναι να κρύψει τη γύμνια του αφού δεν πήρε κανένα ουσιαστικό μέτρο όλο αυτό το διάστημα ώστε τα σχολεία να είναι ανοιχτά και υγειονομικά ασφαλή. Αντίθετα η πρώτη γεύση που πήραν μαθητές και εκπαιδευτικοί από την τηλεκπαίδευση ήταν... ντροπιαστική.
Η ανακοίνωση του συλλόγου
Οι μαθητές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, μικροί μαθητές και νήπια (από 4 έως 12 ετών) πήραν σήμερα μια πρώτη γεύση από την τηλεκπαίδευση που σχεδίασε η Κυβέρνηση των «αρίστων» και η κ. Κεραμέως !! Χιλιάδες μαθητές μαζί με τους γονείς τους μάταια προσπαθούσαν, όλο το μεσημέρι μέχρι αργά το απόγευμα, να συνδεθούν με τους δασκάλους και τα σχολεία τους. Το σύστημα κατέρρευσε από την πρώτη μέρα. Χιλιάδες μηνύματα διαμαρτυρίας από όλη την Ελλάδα, από γονείς που έψαχναν απελπισμένοι να βρουν μια λύση για το πώς θα κάνουν μάθημα τα παιδιά τους.
Ένας γονέας έγραψε συνοψίζοντας μάλλον τη γενική εικόνα: «Μία πλατφόρμα που διαρκώς κολλάει, παιδάκια που νυστάζουν καθώς στις 2 το μεσημέρι έχουν μάθει να χαλαρώνουν από το σχολείο έχοντας μόλις γευματίσει και όχι να αρχίζουν μάθημα, διαρκές χάος από φωνές που η μία πέφτουν πάνω στην άλλη όταν υπάρχουν ανοιχτά μικρόφωνα καθώς τα 6χρονα θέλουν να μιλήσουν στους φίλους τους και δασκάλες τόσο μα τόσο εγκλωβισμένες, να προσπαθούν για το καλύτερο σε ένα μοτίβο άβολο και παντελώς αντιεκπαιδευτικό».
Σε πολλές περιπτώσεις δεν υπάρχει ήχος, σε άλλες δεν είναι επιτυχής η σύνδεση, ή μετά από λίγο το σύστημα "πετάει" όσους κατάφεραν να συνδεθούν.
«Εάν συνεχιστεί με αυτόν τον τρόπο η τηλεκπαίδευση, θα απαξιώσει το σχολείο στα μάτια των παιδιών... 3:06 μ.μ. · 18 Νοε 2020·»
«Μάλιστα. Η πρώτη ωρα τηλεκπαίδευση του δημοτικού πέρασε με τα μικρά να φωνάζουν όλη την ώρα, κυρία δε σας ακούω. 2:59 μ.μ. · 18 Νοε 2020·»
«Κατάφερα να μπω, αλλά οι μαθητές μου όχι!», Από τα 17 παιδιά κατάφεραν να μπουν τα 3, εκ των οποίων τα 2 δεν τα άκουγα»
«Κάποια νήπια κοιμούνται... Συνδέονται μόνο γονείς»!
Ακόμα και μετά το χθεσινό αλαλούμ το ΥΠΑΙΘ και η υπουργός συνεχίζει με ψέματα να συγκαλύπτει τις ανεπάρκειες και τις ελλείψεις. Μετά τα παραμύθια για τα χιλιάδες λάπτοπ και τάμπλετ που δώρισαν οι «φιλεύσπλαχνοι εφοπλιστές και οι εταιρείες», μετά τη ντροπή με τις μάσκες-σώβρακα και τα παγουρίνο, σήμερα η απάτη ολοκληρώθηκε.
Η ανακοίνωση του Υπουργείου μιλά για «…ομαλή λειτουργία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε όλη τη χώρα εκτός ορισμένων μεμονωμένων περιστατικών …τα οποία ήταν μικροπροβλήματα και αρρυθμίες», την ίδια στιγμή που ακόμα και η ίδια η εταιρεία Webex αναγνώρισε ότι υπήρξαν μεγάλα προβλήματα σε όλη τη χώρα… Ντροπή !
Έφτασε μάλιστα, το ΥΠΑΙΘ, στο σημείο να ανακοινώσει ότι «περισσότερα από 47.000 τμήματα δημοτικού και νηπιαγωγείου είναι συνδεδεμένα αυτή τη στιγμή και πραγματοποιούν τηλε-εκπαίδευση. Ο παραπάνω αριθμός αντιστοιχεί σε περίπου 700.000 μαθητές». Ψέμα πάνω στο ψέμα.
Για να κατανοήσουμε το μέγεθος των ψεμάτων θα πρέπει να θυμίσουμε στο ΥΠΑΙΘ ότι ο συνολικός αριθμός μαθητών/τριών που φοιτούν στο Δημόσιο Σχολείο (προνήπια/νήπια/Δημοτικό) είναι 719.839 μαθητές και μαθήτριες, ενώ τα τμήματα (σε όλη τη χώρα) δεν ξεπερνούν τις 41.000. Με λίγα λόγια το ΥΠΑΙΘ ΚΟΡΟΪΔΕΥΕΙ όλη την κοινωνία. Μας λέει ότι παρακολούθησαν μαθήματα το 97,25% των μαθητών, ενώ κατά μαγικό τρόπο τα τμήματα πολλαπλασιάστηκαν και δημιουργήθηκαν παραπάνω από όσα υπάρχουν στην πραγματικότητα…
Αυτά ισχυρίζεται με αλαζονεία, αυταρέσκεια και εμμονική εχθρότητα απέναντι στους εκπαιδευτικούς, η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και η κυβέρνηση που τη στηρίζει. Η αλήθεια είναι ότι το 97,25% των μαθητών πετάχτηκαν έξω από την εκπαιδευτική διαδικασία.
Τα ίδια μας έλεγε όταν από τις «τηλεεκλογές» – παρωδία απείχε το 97,25% των εκπαιδευτικών…
Αποδεικνύεται ότι το μόνο που ενδιαφέρει το Υπουργείο Παιδείας είναι να κρύψει τη γύμνια του. Η κυβέρνηση, αφού δεν πήρε κανένα ουσιαστικό μέτρο όλο αυτό το διάστημα ώστε τα σχολεία να είναι ανοιχτά και υγειονομικά ασφαλή, έφτασε στο σημείο να τα κλείσει. Το ΥΠΑΙΘ και η κυβέρνηση αγνόησαν με εγκληματικό τρόπο τα αιτήματα για: αραίωση των τμημάτων και 15 μαθητές ανά τμήμα, πρόσληψη μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού, κάλυψη της καθαριότητας των σχολείων, κάλυψη με νοσηλευτές και σχολιατρικές υπηρεσίες, δωρεάν τεστ σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, έκτακτη ειδική επιχορήγηση των Σχολικών Επιτροπών και των Σχολείων, άμεση παροχή ψηφιακού εξοπλισμού σε όλους τους μαθητές, ενίσχυση του δημόσιου συστήματος υγείας και επίταξη όλων των ιδιωτικών μονάδων ΜΕΘ, ενίσχυση των ΜΜΜ.
Αρνήθηκαν εμμονικά όλα τα δίκαια αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος. Ακόμα και την τελευταία στιγμή η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας, ενώ γίνεται φανερή η αποτυχία της πολιτικής τους, δεν αναλαμβάνουν την παραμικρή ευθύνη.
Εμάς όμως, μας ενδιαφέρει να σταθούμε δίπλα στους μαθητές μας με ουσιαστικό τρόπο, όπως το κάναμε καθ’ όλη τη διάρκεια του 1ου lockdown.
Να γίνει άμεσα, σήμερα και αύριο, καταγραφή όλων των ελλείψεων σε τεχνολογικά μέσα και εξοπλισμό για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Ο Σύλλογος θα αποστείλει φόρμα για την καταγραφή.
Να ενημερωθούν άμεσα οι γονείς, οι Σύλλογοι γονέων, οι Ενώσεις γονέων.
Εδώ και τώρα το Υπουργείο να αφήσει στην άκρη τα ψεύδη και να προχωρήσει στα απολύτως αναγκαία μέτρα:
- Να εξασφαλιστεί η κάλυψη, με ευθύνη και δαπάνη του κράτους, του αναγκαίου τεχνολογικού εξοπλισμού για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Δωρεάν τάμπλετ και ηλεκτρονικούς υπολογιστές, δωρεάν σύνδεση γρήγορου internet. Αναβάθμιση του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, ώστε να καλύπτει όλες τις ανάγκες των Δημόσιων Σχολείων, μέσα στα οποία πρέπει να οργανωθεί η εξ αποστάσεως εκπαίδευση για όσους/ες συναδέλφους το θελήσουν.
- Το πρόγραμμα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, ο προγραμματισμός και τα μέσα που θα επιλεγούν πρέπει να αποφασίζονται με ευθύνη του Συλλόγου Διδασκόντων και των εκπαιδευτικών. Με ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας να ξεκαθαριστεί ότι μπορούν να χρησιμοποιούνται όλα τα διαθέσιμα μέσα (ασύγχρονης ή σύγχρονης εκπαίδευσης) χωρίς αποκλεισμούς και εμπόδια που τελικά στρέφονται εναντίων των μαθητών.
- Είναι προφανές ότι καμία «απουσία» μαθητή δεν πρέπει να περαστεί για το διάστημα που τα σχολεία είναι κλειστά.
- Καμία διοικητική αυθαιρεσία δε θα γίνει αποδεκτή. Το Υπουργείο Παιδείας να σταματήσει μέσα από ανεφάρμοστες οδηγίες, «εντέλλεσθε» και απειλές να υπονομεύει την προσπάθεια των εκπαιδευτικών. Είναι απαράδεκτο να κατασκευάζονται ΦΕΚ με «ό,τι του φανεί του Λωλοστεφανή»… καταστρατηγώντας Νόμους, Προεδρικά Διατάγματα… Είναι απαράδεκτο να στέλνονται εγκύκλιοι και ό,τι άλλο τους κατεβεί στο κεφάλι, στις 8:00 και στις 9:00 το βράδυ… Κανένας και καμία δεν είναι υποχρεωμένος/η να κάθονται να υπηρετούν τέτοιες παρανομίες.
- Να υπάρξει μείωση και αναπροσαρμογή της ύλης για όλες τις τάξεις με δεδομένο ότι: πρώτον, η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν καλύπτει ολοκληρωμένα την γνωστική διαδικασία και δεύτερον, θα υπάρχουν μαθητές που δε θα συμμετάσχουν. Να υπάρξει ειδική μέριμνα για δια ζώσης κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών που θα δημιουργηθούν (ενισχυτική διδασκαλία, φροντιστηριακά μαθήματα κ.τ.λ.).
Δε θα επιτρέψουμε σε κανέναν να παίξει με την υγεία μας ή με την υγεία και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας.
Αγωνιζόμαστε – διεκδικούμε ανοιχτά και ασφαλή σχολεία για όλους
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη