Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Συνάντηση με το ΥΠΑΙΘ ζητάει η ΠΕΕΚΠΕ
Η Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε.) θέτει αίτημα άμεσης συνάντησης με τη νέα Υφυπουργό Παιδείας για θέματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

Η Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε.) ζητάει να πραγματοποιηθεί άμεση συνάντηση με τη νέα Υφυπουργό Παιδείας, Ζέττα Μακρή, για θέματα τόσο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης όσο και για το σχέδιο νόμου για τις διαδικασίες επιλογής Στελεχών Εκπαίδευσης,

Κυρία Υφυπουργέ,

Δεχτείτε τις ειλικρινείς ευχές μας για επιτυχία στα καθήκοντα τα οποία πρόσφατα αναλάβατε  προς όφελος της δημόσιας εκπαίδευσης.

Έχοντας υπόψη

αφενός την εκφρασμένη, σε προηγούμενες συναντήσεις μας με την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, αναγνώριση και πολιτική βούληση για διάλογο και αποδοχή του συμβουλευτικού ρόλου της Ένωσης μας και αφετέρου την κατάθεση προς διαβούλευση, το επόμενο διάστημα, του Σχεδίου Νόμου για τις διαδικασίες επιλογής Στελεχών Εκπαίδευσης,

θα επιθυμούσαμε άμεσα την πραγματοποίηση συνάντησης εργασίας με ολιγομελή ομάδα του προεδρείου της Ένωσής μας, που στόχο θα έχει τη γνωριμία, την έγκυρη ενημέρωση και  την ανταλλαγή απόψεων και προβληματισμών σχετικά με το θεσμό της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης/ Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία, στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Ενός θεσμού που αποτέλεσε διαχρονικά οδηγό και στήριγμα για την εφαρμογή μεταρρυθμιστικών προσπαθειών στη σχολική πραγματικότητα.

Ειδικότερα τα προτεινόμενα θέματα  συζήτησης θα αφορούν:

  1. το νέο πλαίσιο εφαρμογής και υποστήριξης του 30χρονου και πλέον αυτού επιτυχημένου θεσμού.
  2. την προσφορά, τον ρόλο και την προοπτική των υποστηρικτικών δομών και των αντίστοιχων στελεχών τους στην εκπαιδευτική, οργανωτικο-διοικητική και κοινωνική πραγματικότητα.

Κυρία Υφυπουργέ,

Η Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε. διαθέτοντας την επιστημονική συγκρότηση και εμπειρία στην παροχή υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικού έργου και επιθυμώντας να συμβάλλει στην αναβάθμιση της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης/ Εκπαίδευσης για την Αειφορία, είναι στη διάθεσή σας για ένα ουσιαστικό και γόνιμο διάλογο ώστε να εξασφαλιστεί η απαραίτητη συναίνεση για τα πολύ σοβαρά αυτά ζητήματα στον ευαίσθητο χώρο της εκπαίδευσης.

Προσβλέποντας στη θετική ανταπόκριση στο αίτημά μας, αναμένουμε τον ορισμό της αιτούμενης συνάντησης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

όπλα
Τεράστια επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ. στην Δυτική Αττική: Βρέθηκαν δεκάδες όπλα, πυρομαχικά και μεγάλες ποσότητες εκρηκτικών
Κατασχέθηκαν όπλα και εκρηκτικά σε επιχείρηση στη Δυτική Αττική - Έγιναν 5 συλλήψεις
Τεράστια επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ. στην Δυτική Αττική: Βρέθηκαν δεκάδες όπλα, πυρομαχικά και μεγάλες ποσότητες εκρηκτικών
rempoutsika
ΕΟΠΠΕΠ: Στην τελική ευθεία οι εξετάσεις πιστοποίησης αποφοίτων ΣΑΕΚ/ΣΕΚ - 24000 αιτήσεις για 180 ειδικότητες
Οι υποψήφιοι θα ενημερωθούν για το αποτέλεσμα ελέγχου της αίτησής τους μέσω του προσωπικού τους ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).
ΕΟΠΠΕΠ: Στην τελική ευθεία οι εξετάσεις πιστοποίησης αποφοίτων ΣΑΕΚ/ΣΕΚ - 24000 αιτήσεις για 180 ειδικότητες
sxoleio-kleisto.jpg
Σχολικό Συμβούλιο σε Δήμαρχο Παγγαίου: Ποια θα είναι η διαχείριση και αξιοποίηση δύο ακινήτων του σχολείου;
«Η αξιοποίηση των δύο ακινήτων θα μπορούσε να χρηματοδοτήσει την ανακαίνιση των εργαστηρίων επιστημών, την προμήθεια σύγχρονου εξοπλισμού...
Σχολικό Συμβούλιο σε Δήμαρχο Παγγαίου: Ποια θα είναι η διαχείριση και αξιοποίηση δύο ακινήτων του σχολείου;