Κινητοποιήσεις εκπαιδευτικών στην Λήμνο την Παρασκευή
Η ΕΛΜΕ Λήμνου - Αγίου Ευστρατίου και ο ΣΕΠΕ Λήμνου καλεί σε κοινή κινητοποίηση για το νέο Νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας για την εισαγωγή στα ΑΕΙ και τις ακαδημαϊκές ελευθερίες

Για όξυνση των ταξικών φραγμών στην εισαγωγή στα ΑΕΙ και της έντασης της καταστολής και της αστυνομοκρατίας κατηγορεί η ΕΛΜΕ Λήμνου - Αγίου Ευστρατίου και ο ΣΕΠΕ Λήμνου, σε κοινή ανακοίνωση, την κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας. Η κυβέρνηση της ΝΔ, εν μέσω lockdown και πανδημίας, προχωρά σε μια ακόμα άθλια μεθόδευση. Αξιοποιεί το κλείσιμο των σχολείων και των σχολών προκειμένου να ψηφίσει ένα ακόμα απαράδεκτο νομοσχέδιο.

Οι εκπαιδευτικοί ενωμένοι συμμετέχουν σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Παρασκευή 22/01 στις 17:30 στην πλατεία Υψιπύλης (πρώην ΟΤΕ) λαμβάνοντας όλα τα μέτρα ατομικής προστασίας.

 

Μετά την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου για την Εκπαίδευση την άνοιξη, την ψήφιση του νόμου για την Επαγγελματική Εκπαίδευση τον Δεκέμβρη, φέρνει 3ο αντιδραστικό νομοσχέδιο σε αυτές τις συνθήκες.

Στο ν/σ με τον παραπλανητικό τίτλο: «Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, προστασία της ακαδημαϊκής ελευθερίας, αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» η κυβέρνηση αλλάζει τον τρόπο εισαγωγής στα ΑΕΙ, βάζει ακόμα περισσότερα εμπόδια για τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών να σπουδάζουν. Ταυτόχρονα, στο Πανεπιστήμιο διαμορφώνεται καθεστώς καταστολής και αστυνομοκρατίας. Κάθε προσπάθεια οργανωμένης διεκδίκησης από το φοιτητικό κίνημα για επαρκή χρηματοδότηση, μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό, σύγχρονες υποδομές, αλλά και κάθε διαμαρτυρία για τις συνθήκες ζωής αυτών και των οικογενειών τους θα αντιμετωπίζεται με αυταρχισμό, πειθαρχικά μέτρα μέχρι και διαγραφή.

Αναλυτικά το ν/σ:

  • Καθορίζει Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής στα Τμήματα ως ποσοστό του μέσου όρου της επίδοσης των μαθητών σε κάθε κατεύθυνση, το οποίο θα αποφασίζεται από κάθε Τμήμα χωριστά σε συγκεκριμένα όρια που θα θέτει το Υπουργείο.  Η ρύθμιση αυτή έχει σκοπό να μειώσει των αριθμό των εισακτέων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, που υπολογίζεται ότι θα προσεγγίσει τους 20 χιλιάδες. Θα οδηγήσει στη συρρίκνωση δεκάδων τμημάτων, κυρίως στην περιφέρεια και εν τέλει στο κλείσιμο τους.
  • Θέτει όριο στον αριθμό των τμημάτων που μπορεί να επιλέξει ο μαθητής κατά την διαδικασία συμπλήρωσης του μηχανογραφικού δελτίου (10% ΓΕΛ,  20% ΕΠΑΛ των προσφερόμενων τμημάτων). Όσοι μαθητές δεν εισαχθούν σε κάποιο τμήμα με το πρώτο μηχανογραφικό, συμπληρώνουν δεύτερο διεκδικώντας την εισαγωγή τους σε όσες θέσεις έχουν «περισσέψει» και σε όσα τμήματα έχουν κενές θέσεις. Αυτή η διαδικασία θα έχει σαν αποτέλεσμα να αποκλείονται μαθητές από τμήματα που επιθυμούν και θα μπορούσαν με βάση το βαθμό τους να «πιάσουν» από την πρώτη φάση.
  • Προβλέπει για πρώτη φορά την κατάθεση διπλού μηχανογραφικού για εισαγωγή στα Δημόσια ΙΕΚ. Αυτή η διάταξη σε συνδυασμό με τα προηγούμενα θα σπρώξει βίαια χιλιάδες μαθητές έξω από τα Δημόσια ΙΕΚ, προς την ιδιωτική εκπαίδευση και κατάρτιση (κολλέγια και ιδιωτικά ΙΕΚ).
  • Εισάγει όριο στη διάρκεια φοίτησης ν+ν/2 στις σχολές. Διαγράφονται από τις σχολές, δηλαδή, χιλιάδες νέοι που για κοινωνικούς λόγους ή γιατί αναγκάζονται να δουλέψουν δεν καταφέρνουν να ολοκληρώσουν την φοίτηση τους έγκαιρα. Είναι αστείο το επιχείρημα της κυβέρνησης ότι θα πρέπει να αποδείξει ένας εργαζόμενος φοιτητής, την ιδιότητα του με 20 ένσημα το μήνα, στις συνθήκες εργασιακής γαλέρας για τη σημερινή νεολαία.
  • Δημιουργεί ένα πλέγμα ποινικοποίησης, παρακολούθησης και τρομοκράτησης των φοιτητικών αγώνων και διεκδικήσεων. Θεσμοθετεί το «Πειθαρχικό Συμβούλιο Φοιτητών» που μπορεί να επιβάλλει μέχρι και τη διαγραφή και ιδρύει νέο σώμα καταστολής με αστυνομικές ομάδες μέσα στις σχολές που υπάγονται απ’ ευθείας στο Υπουργείο Δημόσιας Τάξης. Ξαναφέρνει μέσα στις σχολές το «σπουδαστικό» της ασφάλειας. Η στόχευση είναι ξεκάθαρη, η καταστολή του οργανωμένου φοιτητικού κινήματος και των αγωνιστικών διεκδικήσεων.

Όπως εμποδίσαμε να μπουν οι κάμερες μέσα στις σχολικές αίθουσες, έτσι και τώρα αυτά τα μέτρα θα μείνουν στα χαρτιά!

Απαιτούμε η κυβέρνηση να αποσύρει τώρα το αντιδραστικό νομοσχέδιο, να σταματήσει το σχεδιασμό της για τα νομοσχέδια που η ίδια έχει εξαγγείλει (αξιολόγηση, νέος τρόπος διορισμών, έκθεση Πισσαρίδη κ.α.) και να ασχοληθεί στα σοβαρά με τα τεράστια προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα σχολεία και οι σχολές και οξύνθηκαν λόγω της πανδημίας. Με όπλο τις συλλογικές αποφάσεις, όπως την κοινή δήλωση των 77 ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ ενάντια στην αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση δυναμώνουμε τον αγώνα μας.

Η κυβέρνηση προκαλεί. Εδώ και 10 μήνες, δεν έχει ικανοποιήσει ούτε ένα αίτημα των φορέων της εκπαίδευσης, έχει οδηγήσει στο κλείσιμο των ΑΕΙ για ένα χρόνο και των σχολείων για 6 μήνες, «παίζει» με την υγεία χιλιάδων εκπαιδευτικών, μαθητών και φοιτητών, υποβαθμίζει τα μορφωτικά τους δικαιώματα. Η κυβέρνηση κλίνει σε όλες τις πτώσεις την «αριστεία» και την ίδια ώρα αφήνει για ένα χρόνο του φοιτητές μακριά από τις σπουδές, την πρακτική και τα εργαστήριά τους, υπονομεύοντας το μέλλον και την προοπτική των μελλοντικών μας συναδέλφων! Δεν διαθέτουν ούτε 1€ για να προσλάβουν μόνιμο προσωπικό στον τομέα της Υγείας και της Παιδείας, αδιαφορούν για τα χιλιάδες κενά που υπάρχουν, αλλά την ίδια ώρα βρίσκουν κονδύλια ώστε να προσλάβουν 1000 ειδικούς φρουρούς για τα Πανεπιστήμια.

Διεκδικούμε:

  • Να μην κατατεθεί το άθλιο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας. Να γίνουν όλες οι απαραίτητες μόνιμες προσλήψεις προσωπικού για να καλυφθούν οι ανάγκες φύλαξης των εγκαταστάσεων, των υποδομών και της περιουσίας του λαού στις σχολές.
  • Προσλήψεις εκπαιδευτικών, αξιοποίηση χώρων και αιθουσών και λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων, ώστε να αραιώσει ο μαθητικός πληθυσμός στις σχολικές αίθουσες.
  • Άμεσα και δωρεάν, μαζικά και επαναλαμβανόμενα, τεστ Covid στα σχολεία για εκπαιδευτικούς και μαθητές. Μέτρα για την ουσιαστική ιχνηλάτηση των κρουσμάτων και όχι μετάθεση αυτής της διαδικασίας στους εκπαιδευτικούς.
  • Να προταχθεί ο μαζικός εμβολιασμός των εκπαιδευτικών ως αναγκαίο μέτρο για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων σε συνθήκες πανδημίας.
  • Να στηριχτούν και να λειτουργήσουν άμεσα οι δομές της ενισχυτικής διδασκαλίας και της πρόσθετης διδακτικής στήριξης. Μέτρα για την συνολική αναπροσαρμογή της ύλης σε όλες τις τάξεις.
  • Καλούμε τα πρωτοβάθμια σωματεία το επόμενο διάστημα να οργανώσουν την πάλη τους απέναντι στα αντιλαϊκά σχέδια της κυβέρνησης. Να μπουν μπροστά μαζί με τους γονείς, τους μαθητές και τους φοιτητές να δυναμώσουν τον αγώνα για μόρφωση, υγεία, ζωή με δικαιώματα.
  • Προχωράμε σε εβδομάδα πολύμορφης δράσης και κινητοποιήσεων 18/1 – 22/1, με μαζικές παρεμβάσεις έξω από σχολεία, περιοδείες, ενημερώσεις, συνεντεύξεις τύπου και συγκεντρώσεις σε όλες τις πόλεις. Κλιμακώνουμε τις κινητοποιήσεις μας!

Όλοι στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας την  Παρασκευή 22/01 στις 17:30 στην πλατεία Υψιπύλης (πρώην ΟΤΕ) λαμβάνοντας όλα τα μέτρα ατομικής προστασίας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες