ΕΛΜΕ Κορινθίας προς ΔΑΚΕ: Ξένο σώμα αν εκλέξει αιρετούς
Κοινή απάντηση των Α' και Β' ΕΛΜΕ Κορινθίας στην ανακοίνωση της ΔΑΚΕ Κορινθίας για τα υπηρεσιακά συμβούλια - Η ΔΑΚΕ στηριζόμενη στην εκκρεμή απόφαση του ΣτΕ, ότι η διαδικασία της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας ήταν τυπικά νόμιμη δήλωσε ότι δε θα παραιτηθούν οι «εκλεγμένοι αιρετοί» της

Σκληρή απάντηση των Α' και Β' ΕΛΜΕ Κορινθίας στη ΔΑΚΕ η οποία υποστηρίζει ότι δε θα παραιτηθούν οι «εκλεγμένοι αιρετοί» της παράταξής της, αγνοώντας τις θέσεις του κλάδου των εκπαιδευτικών για τα υπηρεσιακά συμβούλια.

Οι Α' και Β' ΕΛΜΕ Κορινθίας αναφέρουν, μεταξύ άλλων, πως όσοι αναλάβουν ως «αιρετοί» και δεν παραιτηθούν, αυτονόητα για τον κλάδο είναι μη αποδεκτοί και αποκαλούνται «φερόμενοι αιρετοί» και καλεί τη ΔΑΚΕ να επανεξετάσει τη θέση της μέχρι τη συγκρότηση του ΠΥΣΔΕ Ν. Κορινθίας. 

Η ανακοίνωση

Η Δ.Α.Κ.Ε. καθηγητών Δ.Ε. Κορινθίας μας ενημέρωσε, με επιστολή που έστειλε στα σχολεία του νομού μας, ότι δε θα παραιτηθούν οι «εκλεγμένοι αιρετοί» των εκλογών -παρωδία της 7/11/2020, που προέρχονται από την παράταξή της, αγνοώντας τις θέσεις του κλάδου σε αυτό το ζήτημα αλλά και της κεντρικής παράταξής τους.

Επικαλούνται ότι ρόλο στην απόφασή τους έπαιξε το γεγονός ότι το ΣτΕ, μετά από προσφυγή της Ο.Λ.Μ.Ε., δεν ακύρωσε την ηλεκτρονική ψηφοφορία, που άρα είναι νομότυπη. Αποκρύπτουν ,βέβαια, ότι το ΣτΕ δεν έχει εξετάσει την περίπτωση. Τα ασφαλιστικά μέτρα απέρριψε. Αλλά το ζήτημα δεν είναι κυρίως νομικό, όσο ηθικό, δεοντολογικό και ζήτημα δημοκρατίας. Ποτέ άλλωστε το συνδικάτο δεν έριξε το βάρος σε νομικά ή νομικίστικα ζητήματα, ανεξάρτητα αν στη δράση του εκμεταλλεύεται όλα τα μέσα για τη δικαίωση των αγώνων του. Είναι περισσότερο ζήτημα δημοκρατίας, επειδή όλες οι συλλογικές δημοκρατικές διαδικασίες, που προηγούνται κάθε εκλογής (ενημέρωση και συζητήσεις με συναδέλφους στα σχολεία, ΓΣ, απολογισμός απερχόμενων αιρετών κλπ) δεν μπορούσαν να λάβουν χώρα, λόγω των μέτρων κατά της πανδημίας. Μάλλον αυτοί οι παράγοντες για τους συναδέλφους της Δ.Α.Κ.Ε. δεν είναι υπολογίσιμοι ή σημαντικοί.

Ομολογούν ότι κατέθεσαν τις παραιτήσεις τους αλλά συμμετείχαν τελικά στην ηλεκτρονική ψηφοφορία, επειδή αυτές δεν έγιναν δεκτές από το υπουργείο! Συνεπώς, οι παραιτήσεις ήταν προσχηματικές, διότι ,όταν πιστεύεις σε κάτι ,δεν το αλλάζεις στην πορεία ,καθώς τότε καθίστασαι αναξιόπιστος. Επιπλέον, ποτέ προεκλογικά δεν είχαν ενημερώσει τον κλάδο ότι παραιτούνται μεν, αλλά αν δεν γίνουν δεκτές οι παραιτήσεις τους από το υπουργείο, όχι μόνο θα συμμετάσχουν στις εκλογές αλλά και θα προσπαθήσουν να εκλεγούν! Δεν το έπραξαν προφανώς, επειδή ήθελαν να ψαρεύουν στα θολά.

Παρεξηγούνται έπειτα που ο κλάδος μίλησε για διαγραφές και δοτούς. Μα η διαγραφή είναι μια προβλεπόμενη καταστατική διαδικασία για όσους/σες αντιστρατεύονται αποφάσεις του κλάδου και αποφασίζεται όπως ακριβώς ορίζουν τα καταστατικά, που έχουν όλα τα συλλογικά όργανα. Όσοι αναλάβουν ως «αιρετοί» και δεν παραιτηθούν, αυτονόητα για τον κλάδο είναι μη αποδεκτοί και αποκαλούνται «φερόμενοι αιρετοί». Δοτοί είναι όσοι θα καταλάβουν θέσεις αιρετών, όταν εκείνοι, μη αποδεχόμενοι τη διαδικασία παρωδία των εκλογών, σεβόμενοι το αποτέλεσμά τους και υπακούοντας στις θέσεις του κλάδου, παραιτηθούν.

Αναφέρουν ότι έλαβαν αυτήν την απόφαση, επειδή δεν επιθυμούν να αφήσουν χωρίς φωνή τους συναδέλφους, παραδίδοντας στη Διοίκηση το ρόλο των αιρετών εκπροσώπων. Όμως, αποσιωπούν ότι αυτό μπορεί να γίνει μόνο με την ενεργοποίηση του επαίσχυντου άρθρου 123 του ν. 4763/2020, που ψήφισε η κυβέρνηση και το οποίο αντικαθιστά θέσεις αιρετών με διορισμένους (!) Αλλά και αυτούς που κάνουν τέτοιες σκέψεις, δηλαδή να καταλάβουν θέσεις που προορίζονται για αιρετούς εκπροσώπους, ο κλάδος, όπως θεσμικά εκπροσωπείται από την Ο.Λ.Μ.Ε., τους καλεί να μην κάνουν αιτήσεις και αν το πράξουν, δεν θα τους αναγνωρίζει για εκπροσώπους του. Αλήθεια ,για όλα αυτά γιατί η Δ.Α.Κ.Ε. καθηγητών Δ.Ε. Κορινθίας ποιεί την νήσσαν; Συμφωνεί άραγε με το άκρως αντιδημοκρατικό άρθρο 123, που παραπέμπει σε άλλες σκοτεινές εποχές;

Αυτά τα μέσα πίεσης καθώς και τους αγώνες και τις κινητοποιήσεις διαθέτει το εκπαιδευτικό συνδικαλιστικό κίνημα για να κάμψει την αυταρχική και αδιάλλακτη στάση της κυβέρνησης, που θα μπορούσε πολύ εύκολα, εφαρμόζοντας νομοθετική δική της πρόβλεψη, όπως άλλωστε έπραξε σε άλλες περιπτώσεις, να υιοθετήσει την πρόταση της Ο.Λ.Μ.Ε. που ήταν: παράταση της θητείας των υπαρχόντων αιρετών και οι εκλογές να πραγματοποιηθούν, όταν οι επιδημιολογικές συνθήκες το επιτρέψουν, με πλήρη ανάπτυξη των δημοκρατικών διαδικασιών και με δια ζώσης ψηφοφορία.

Αναφέρει η ανακοίνωση της Δ.Α.Κ.Ε. καθηγητών Δ.Ε. Κορινθίας, εμπλέκοντας πάλι την εκκρεμή απόφαση του ΣτΕ, ότι  η διαδικασία της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας ήταν τυπικά νόμιμη και για αυτό δεν θα παραιτηθούν. Προκαλεί κατάπληξη η σπουδή συνδικαλιστικής παράταξης στο νομικισμό και όχι σε θέσεις, αρχές, δεοντολογία, διεκδίκηση και αγώνες.

Επικαλούνται , επίσης, τη διάθεση τους να συνεργαστούν με όλους τους συναδέλφους και αναφέρουν ότι επιθυμούν την ενότητα, τις δημοκρατικές διεκδικήσεις κ.λ.π. Πώς είναι δυνατόν να τα επικαλούνται και να τα ζητούν όλα αυτά, όταν δε σεβάστηκαν τη βούλησή τους, όπως εύγλωττα εκφράστηκε με τη συντριπτική αποχή πανελλαδικά 93%+ και στο νομό μας 91%; Μπήκαν άραγε στον κόπο να ερμηνεύσουν το αποτέλεσμα των εκλογών; Πώς μπορούν να πιστεύουν ότι εκπροσωπούν καθολικά τους συναδέλφους στο νομό με ελάχιστα ποσοστά συμμετοχής και λίγες ψήφους; Ή μήπως εκπροσωπούν τους εαυτούς τους και μερικούς ελάχιστους; Γνωρίζουν ότι και στις δύο Ε.Λ.Μ.Ε. της Κορινθίας Α’ και Β’ από τα 14 συνολικά μέλη των Δ.Σ. έχουν μόνο ένα; Θεωρούν πως τους "αξίζουν" οι 2 θέσεις αιρετών στο ΠΥΣΔΕ με αυτά τα συντριπτικά ποσοστά αποχής; Δεν αντιλαμβάνονται ότι λόγοι αξιοπρέπειας τους επιβάλουν να παραιτηθούν; Δεν ακούν τις κλήσεις των οργάνων στα οποία ανήκουν;

Τους καλούμε λοιπόν να επανεξετάσουν τη θέση τους και να παραιτηθούν από τις θέσεις που θεωρούν ότι κατέχουν ως αιρετοί. Μέχρι τη συγκρότηση του ΠΥΣΔΕ ν. Κορινθίας έχουν χρόνο. Αλλιώς ,θα πρέπει να γνωρίζουν ότι οι ίδιοι θέτουν εαυτούς εκτός συνδικάτων ,επειδή δεν αποδέχονται τις θέσεις τους και κυρίως ,επειδή προσβάλουν την επιθυμία της συντριπτικής πλειοψηφίας των συναδέλφων, που στις εκλογές αντιτάχθηκε στις επιλογές του υπουργείου. Είναι αυτονόητο ότι στην περίπτωση αυτή θα θεωρούνται ξένα σώματα από το συνδικάτο ,αφού και οι ίδιοι με τη στάση τους θα το έχουν προκαλέσει.

Αυτό αποτελεί την κοινή λογική και συνδικαλιστική άποψη  - και της Ο.Λ.Μ.Ε. - και πολύ απέχει από εκβιασμούς, πιέσεις κ.λ.π. που δήθεν επικαλούνται.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
peripoliko_astynomia.jpg
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;
Υπάρχουν περισσότερες από μία εξηγήσεις γι΄ αυτή την κίνησή τους, που είναι μέρος της διαδικασίας ελέγχου ενός αυτοκινήτου
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;