komotini panepistimio
Ανακοίνωση των φοιτητών της Πανσπουδαστικής Κ.Σ. Κομοτηνής για το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση - Εν μέσω παγετώνα και για πολλοστή φορά σε αρκετά δωμάτια στις φοιτητικές εστίες Κομοτηνής δεν υπάρχει ζεστό νερό και θέρμανση!

Σε λίγο καιρό τα πανεπιστήμια συμπληρώνουν ένα χρόνο από το κλείσιμο τους και οι φοιτητές παλεύουμε να σπουδάσουμε με βιβλία που φτάνουν στο «και 5» και με τηλεκπαίδευση μετ' εμποδίων καταγγέλλει η πανσπουδαστική Κ.Σ. Κομοτηνής.

Με βάση τις προβλέψεις των επιστημόνων για ένα τρίτο κύμα της πανδημίας και την τεράστια καθυστέρηση που υπάρχει στον εμβολιασμό, είναι φανερό πως είναι επιτακτική ανάγκη να παρθούν εδώ και τώρα όλα τα απαραίτητα υγειονομικά μέτρα αποφυγής του συνωστισμού ώστε να ανοίξουν οι σχολές μας με το τέλος των περιοριστικών μέτρων! Θέλουμε να γίνουμε φοιτητές ξανά!

Για 3 ολόκληρες εβδομάδες οι φοιτητές, με τα αδέρφια μας τους μαθητές, μαζί με εκπαιδευτικούς, αλλά και με τις ταξικές δυνάμεις στο εργατικό κίνημα, ταράξαμε τα λιμνάζοντα  νερά!

Συνθήματά όπως «Απ’ τα ιδρύματά μας δε λείπει αστυνομία – Δώστε λεφτά, καθηγητές, βιβλία !», «Δεν είναι εγκληματίες οι φοιτητές – όχι σε κάμερες και κάρτες στις σχολές !», «Δώστε λεφτά για ΜΕΘ-Παιδεία, όχι για καταστολή και τρομοκρατία !» κ.α., ενάντια στο νόμο Κεραμέως – Χρυσοχοΐδη ακούστηκαν σε όλη τη χώρα, μέσα απ’ τις διαδηλώσεις χιλιάδων φοιτητών σε πάνω από 25 πόλεις, μεταξύ των οποίων και η Κομοτηνή! Η κυβέρνηση έφερε το νομοσχέδιο εν μέσω πανδημίας ώστε να μη συναντήσει αντιδράσεις… Οι μεγάλες διαδηλώσεις των φοιτητικών συλλόγων σε όλη τη χώρα της χάλασαν τα σχέδια!

Το Πανεπιστήμιο ανήκει σε όλους εμάς και τις ανάγκες μας και όχι στην αστυνομία και το υπουργείο, δεν θα επιτρέψουμε την εφαρμογή του νόμου Κεραμέως - Χρυσοχοΐδη!

Ο αγώνας μας συνεχίζεται…

Ο τσακωμός της τωρινής με την προηγούμενη κυβέρνηση στη Βουλή για τα μάτια του κόσμου, δεν μας ξεγελά… Έγινε για άλλη μια φορά γνωστό ότι όσον αφορά την ουσία των αλλαγών, δεν υπάρχει διαφωνία, άλλωστε και ο ΣΥΡΙΖΑ αλλά και το ΠΑΣΟΚ/ΚΙΝΑΛ δε θα πρέπει να παραπονιούνται μιας και η σημερινή κυβέρνηση χτίζει πάνω και στο δικό τους έργο! Ο «τσακωμός» τους αφορούσε το ποιος θα διευθύνει το νέο σώμα καταστολής μέσα στις σχολές μας!

Επίσης, οι φοιτητές και ιδιαίτερα οι εστιακοί δεν ξεχνάμε το ξύλο και τα χημικά που φάγαμε τα προηγούμενα χρόνια και επί ΣΥΡΙΖΑ, όταν διεκδικούσαμε να μην κλείσουν οι λέσχες, να δοθούν χρήματα για τη φοιτητική μέριμνα, αλλά και να μην συμμετέχει σε καμία πολεμική επιχείρηση η χώρα μας, όντας μέλος του ΝΑΤΟ, όπως είχε γίνει (και) το 2018 με τον βομβαρδισμό της Συρίας, πράγμα που δεν θα είχε γίνει πιθανά αν δεν υπήρχε η βάση της Σουδας!

Τα 30εκ. ευρώ να δοθούν για τις ανάγκες των φοιτητών, για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν -μεταξύ άλλων- οι εστιακοί φοιτητές, όπου εν μέσω παγετώνα και για πολλοστή φορά, τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές σε αρκετά δωμάτια στις εστίες δεν υπάρχει ζεστό νερό και θέρμανση! Κυβέρνηση και διοίκηση του ΔΠΘ εκτίθενται για άλλη μια φορά ανεπανόρθωτα!

Απαιτούμε:

  • Να λυθεί ΤΩΡΑ το πρόβλημα παροχής ζεστού νερού και θέρμανσης στους εστιακούς φοιτητές!
  • Να παρθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για να επαναλειτουργήσουν τα Πανεπιστήμια με το τέλος των περιοριστικών μέτρων. Να συνεχιστούν τα μαθήματα και οι πρακτικές ασκήσεις διά ζώσης, με μέτρα αποφυγής συνωστισμού.
  • Καταγραφή διδακτικών κενών, αναπροσαρμογές της ύλης και μέτρα προκειμένου να μη χάσουμε αναγκαία γνώση, να μην επιβαρυνθούμε στην πορεία των σπουδών μας.
  • Προσλήψεις καθαριστριών, υγειονομικού προσωπικού για την ασφαλή λειτουργία των Πανεπιστημίων μας. Ιατρικές μονάδες στελεχωμένες σε κάθε Σχολή.
  • Να πραγματοποιούνται rapid test δωρεάν σε ειδικούς χώρους μέσα στα Πανεπιστήμια.
  • Ειδικά για το Α' έτος να ξεκινήσουν με προτεραιότητα τα μαθήματα για τη γρήγορη ένταξη στη φοιτητική ζωή.
  • Αύξηση των δρομολογίων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς από και προς τις σχολές μας.
  • Άμεση χρηματοδότηση των σχολών για να καλυφθούν οι τρέχουσες ανάγκες και ένταξη όλων των κονδυλίων (ΕΣΠΑ, χορηγίες, έσοδα ΕΛΚΕ κλπ.) στον κρατικό προϋπολογισμό.
  • Αναβάθμιση υποδομών, διαμόρφωση κατάλληλων χώρων, ώστε να αποφεύγεται ο συγχρωτισμός. Αξιοποίηση δημόσιων και ιδιωτικών χώρων με την ευθύνη υπουργείου - ΔΠΘ - δήμου και Περιφέρειας.
  • Προσλήψεις διδακτικού προσωπικού, μονιμοποίηση έκτακτων διδασκόντων, βοηθητικών κ.ά. ώστε όλα τα μαθήματα να διεξαχθούν σε ολιγάριθμα κλιμάκια.
  • Να γίνουν δεκτές όλες οι μετεγγραφές και οι μετεγγραφέντες να αποκτήσουν άμεση πρόσβαση στις ιδρυματικές πλατφόρμες, να κάνουν αίτηση για δωμάτιο στη φοιτητική εστία.
  • Να δοθεί μόνιμο μηνιαίο επίδομα στέγασης για όλους τους φοιτητές που νοικιάζουν σπίτι, να εξασφαλιστεί επίδομα για τους πρακτικάριους φοιτητές. 
  • Να εξασφαλιστεί με ευθύνη υπουργείου και ΔΠΘ ότι θα φτάσουν έγκαιρα τα συγγράμματα του εαρινού εξαμήνου σε όλους τους φοιτητές.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»