Το υπουργείο Παιδείας έχει εξαγγείλει τον εμβολιασμό κατά προτεραιότητα, εδώ και ένα μήνα, όσων εργάζονται στην Ειδική Αγωγή, χωρίς καν να ξεκινήσουν οι εμβολιασμοί, καταγγέλλουν οι εκπαιδευτικοί της Γ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.
Και ξαφνικά ανακοινώνεται το άνοιγμα των σχολείων και του λιανεμπορίου από την επόμενη βδομάδα και το Υπουργείο παιδείας προβάλλει τώρα ως καινοτόμα λύση τα self test και τον εμβολιασμό εκπαιδευτικών με αδιάθετα εμβόλια, με μια νέα αιφνιδιαστική εγκύκλιο, η οποία έγινε γνωστή τη Δευτέρα, 29 Μαρτίου το πρωί και έχει ως καταληκτική προθεσμία το μεσημέρι της ίδιας ημέρας. Εμφανίζεται λοιπόν τώρα να προχωράει τον εμβολιασμό και στους εκπαιδευτικούς της Γενικής Αγωγής, που θα γίνει με τα περισσεύματα, όσα και όπου υπάρχουν.
Το Δ.Σ. της Γ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης καλεί τους εκπαιδευτικούς (με την τήρηση όλων των αναγκαίων μέτρων προστασίας) να συμμετέχουν μαζικά στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική και την παντελή απουσία μέτρων για την ασφαλή δια ζώσης λειτουργία των σχολείωv, την Πέμπτη 1 Απρίλη, 1μ.μ., στο άγαλμα Βενιζέλου (δίωρη διευκολυντική στάση εργασίας 12 μ. – 2.00 μ.μ. και 2μμ-4μμ ).
Η ανακοίνωση της Γ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης
Πέντε μήνες lock down και καταρρέει με τον πιο παταγώδη αλλά και δραματικό τρόπο η κυβερνητική πολιτική στη διαχείριση της πανδημίας. Νοσοκομεία υπό κατάρρευση, δεκάδες ασθενείς εκτός ΜΕΘ, οι υγειονομικοί στα όριά τους και η κυβέρνηση πεισματικά αρνείται ακόμα και τώρα να ενισχύσει τα δημόσια νοσοκομεία με τις αναγκαίες προσλήψεις, να δημιουργήσει και να στηρίξει την σχεδόν ανύπαρκτη πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας, να προχωρήσει στην επίταξη των μεγάλων ιδιωτικών νοσοκομείων, την επιτάχυνση του εμβολιασμού , τη σωστή επιδημιολογική επιτήρηση της χώρας .
Ξεπέρασε κάθε όριο κυνισμού με το αμίμητο «20%», χλευάζει τις προτάσεις για περιορισμό του συνωστισμού στα ΜΜΜ, αφήνει ασύδοτους τους εργοδότες στους μεγάλους εργασιακούς χώρους .Όλο το μοντέλο επιδημιολογικής αντιμετώπισης στηρίχτηκε στην ατομική ευθύνη και στην υπόσχεση ότι η «ελευθερία» θα έρθει με τους εμβολιασμούς, τη στιγμή που η μία χώρα έκλεβε τα εμβόλια από την άλλη και κατέρρεε ο μύθος της “ευρωπαϊκής αλληλεγγύης” με την κυριαρχία της «ελευθερίας της αγοράς» , των κερδών και ανταγωνισμών να υπονομεύει ένα πρόγραμμα μαζικού και δωρεάν εμβολιασμού, με επάρκεια και διαθεσιμότητα όλων των εμβολίων και τις αναγκαίες προσλήψεις στις εμβολιαστικές δομές .
Πέντε μήνες -με ένα μικρό διάλειμμα- το υπουργείο έχει ξεχάσει το λουκέτο στα σχολεία της χώρας, ,η τηλεκπαίδευση έχει φτάσει στα όριά τους τις αν(τ)οχές εκπαιδευτικών και μαθητών με δραματικές μορφωτικές , κοινωνικές και ψυχολογικές επιπτώσεις ,ενώ το σκάνδαλο με τη cisco επιβεβαίωσε ότι ήταν πολιτική επιλογή της κυβέρνησης να μη κρατήσει ανοιχτά τα σχολεία ικανοποιώντας τα αιτήματα του εκπαιδευτικού κόσμου για την ασφαλή λειτουργία τους.
Και ξαφνικά ανακοινώνεται το άνοιγμα των σχολείων και του λιανεμπορίου από την επόμενη βδομάδα και το Υπουργείο παιδείας προβάλλει τώρα ως καινοτόμα λύση τα self test και τον εμβολιασμό εκπαιδευτικών με αδιάθετα εμβόλια,με μια νέα αιφνιδιαστική εγκύκλιο, η οποία έγινε γνωστή τη Δευτέρα, 29/3 το πρωί και έχει ως καταληκτική προθεσμία το μεσημέρι της ίδιας ημέρας!!
«Μας εμπαίζουν» φωνάζουν οι εκπαιδευτικοί
Το ΥΠΑΙΘ έχει εξαγγείλει τον εμβολιασμό κατά προτεραιότητα, εδώ και ένα μήνα, όσων εργάζονται στην Ειδική Αγωγή, χωρίς καν να ξεκινήσουν οι εμβολιασμοί (!). Εμφανίζεται τώρα να προχωράει τον εμβολιασμό και στους εκπαιδευτικούς της Γενικής Αγωγής, που θα γίνει με τα περισσεύματα, όσα και όπου υπάρχουν! Ζητούν να αρκεστούμε στην αναζήτηση και τη χορήγηση απλώς αυτών που δε διατίθενται και περισσεύουν, όταν, αν κι εφόσον κάποια περισσεύουν !
Την ίδια στιγμή η Υπουργός Παιδείας παρουσιάζει τα self-test κάθε Δευτέρα ως μέτρο «θωράκισης» των σχολείων. Όταν είναι γνωστό πως η αξιοπιστία τους είναι πολύ μικρότερη ακόμα και από την ευαισθησία των rapid-test που κυμαίνεται στο 70%, άρα και μεγάλος ο κίνδυνος των ψευδώς αρνητικών αποτελεσμάτων. Όχι μόνο δεν θα αποδοθεί η σωστή επιδημιολογική εικόνα της διασποράς αλλά πιθανόν να οδηγήσει σε εφησυχασμό .Ταυτόχρονα η υφυπουργός δηλώνει κυνικά ότι “δεν είναι δική τους αρμοδιότητα” η διασφάλιση της διενέργειας των self test, αλλά ούτε και η καταγραφή των αποτελεσμάτων αυτών. Άλλη μια φορά όλα επαφίενται στην ατομική ευθύνη, η οποία θα στοχοποιηθεί σε ενδεχόμενο νέο φιάσκο.
Η κυβέρνηση θέλει να περιορίσει και αυτά τα λίγα test που κάνουν που κάνουν οι Δημόσιοι Φορείς Υγείας. διαθέτει εκατομμύρια για την ενίσχυση της κερδοφορίας των αντίστοιχων εταιριών(προμηθευτριών και παρασκευαστριών) επιδιώκει να ωραιοποιήσει την εικόνα των κρουσμάτων μπροστά στο άνοιγμα της αγοράς και του τουρισμού ,μεταθέτει στην «ατομική ευθύνη» ακόμα και την ιχνηλάτηση του ιού! και απαλλάσσει το κράτος από κάθε ευθύνη για ολοκληρωμένο σχεδιασμό της επιδημιολογικής καταγραφής και επίβλεψης.
Είναι σαφές ότι η απόφαση για άνοιγμα των σχολείων αντανακλά και την πίεση που δέχεται η κυβέρνηση από την κούραση και αγανάκτηση γονέων, μαθητών και εκπαιδευτικών για την τηλεκπαίδευση. Είναι, όμως ολοφάνερο επίσης, ότι οι μεγάλοι τουριστικοί πράκτορες πιέζουν για να ανοίξει ο τουρισμός-ήδη τα πρώτα charter κατέφθασαν στα νησιά μας, αλλά και η πίεση από τους σχολάρχες των ιδιωτικών σχολείων που κινδυνεύουν να χάσουν τα έσοδα του τετραμήνου. Φυσικά συνδέεται και με την πρόθεσή της να διεξαχθούν κανονικά οι πανελλαδικές φέτος, παρόλο που 2 στους3 μαθητές δηλώνουν ότι δεν έχουν αφομοιώσει την ύλη.
ΜΕΤΡΑ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΣΧΟΛΕΙΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ
Μέσα σ’ αυτές τις συνθήκες είναι επιτακτική ανάγκη οι σχολικές μονάδες να επαναλειτουργήσουν με τους μέγιστους όρους ασφάλειας για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Αναγκαία μέτρα:
- Να πάρει τώρα μέτρα το ΥΠΑΙΘ ώστε τα σχολεία να μείνουν ανοικτά! Με 15 μαθητές κατ’ ανώτατο στο τμήμα, μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, προσλήψεις προσωπικού στην καθαριότητα, εξοπλισμό των σχολείων με υγειονομικά μέσα, αύξηση των κονδυλίων για την κάλυψη των έκτακτων αναγκών στην εκπαίδευση.
- Διενέργεια δωρεάν, μαζικών επαναλαμβανόμενων τεστ για έλεγχο της διάδοσης του ιού και ουσιαστικά πρωτόκολλα προστασίας.
- Τα τεστ να διεξάγονται με ευθύνη του κράτους, είτε ενισχύοντας τις πρωτοβάθμιες δομές υγείας με προσωπικό, είτε αποστέλλοντας νοσηλευτές και γιατρούς στα σχολεία.
- Να εμβολιαστούν κατά προτεραιότητα οι εκπαιδευτικοί. Να ξεκινήσει άμεσα και οργανωμένα ο μαζικός εμβολιασμός τους.
- Ενίσχυση του Δημόσιου Συστήματος Υγείας! Να ικανοποιηθούν όλα τα αιτήματα των γιατρών για ΜΕΘ, προσλήψεις – διορισμούς προσωπικού, εξοπλισμό των δημόσιων νοσοκομείων!
- Η τηλεκπαίδευση να μην νομιμοποιηθεί και να μην μετατραπεί σε μόνιμη συνθήκη για κανέναν. Να καταργηθεί η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που την καθιστά υποχρεωτική.
- Να καταργηθεί η διαβόητη και κακόφημη τράπεζα θεμάτων.
- Να μη γίνουν προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις.
- Περαιτέρω μείωση στην ύλη των πανελλαδικών μαθημάτων, αλλά και της διδακτέας ύλης όλων των τάξεων. Αναδιάρθρωση της ύλης.
Το Δ.Σ. της Γ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης καλεί τους εκπαιδευτικούς (με την τήρηση όλων των αναγκαίων μέτρων προστασίας) να συμμετέχουν μαζικά στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική και την παντελή απουσία μέτρων για την ασφαλή δια ζώσης λειτουργία των σχολείωv, την Πέμπτη 1 Απρίλη, 1μ.μ., στο άγαλμα Βενιζέλου (δίωρη διευκολυντική στάση εργασίας 12 μ. – 2.00 μ.μ. και 2μμ-4μμ ).
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 3/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη