Κινητοποίηση στο υπ. Παιδείας: Όχι στον αυταρχισμό και την τρομοκρατία
Alexandros Michailidis / SOOC
Ατομική αξιολόγηση, αγωγή εναντίον της ΟΛΜΕ και κινήσεις αυταρχισμού εκ μέρους του υπουργείου Παιδείας οδηγούν τους εκπαιδευτικούς σε νέα κινητοποίηση την Τρίτη έξω από το υπουργείο στις 13:00

Αυταρχισμό καταλογίζει στο υπουργείο Παιδείας η Ενωτική Αριστερή Πρωτοβουλία της Ε' ΕΛΜΕ Αν. Αττικής.

Με αφορμή τις αγωγές του υπουργείου Παιδείας κατά της ΟΛΜΕ στην ανύπαρκτη απεργία της Ομοσπονδίας στη διάρκεια των πανελλαδικών εξετάσεων αλλά και στη στάση εργασίας που κήρυξε στις εξετάσεις των Προτύπων στις οποίες κλήθηκαν οι εκπαιδευτικοί να συμμετάσχουν απλήρωτοι με αντάλλαγμα ένα ρεπό, η Ενωτική Αριστερή Πρωτοβουλία καλεί σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Τρίτη έξω από το υπουργείο στις 13:00.

Ακολουθεί η ανακοίνωση: 

Ο αυταρχικός και αντεργατικός κατήφορος της κυβέρνησης δεν έχει τέλος. Με μια πρωτοφανώς ενορχηστρωμένη συμπόρευση κυβέρνησης, κράτους, δικαστηρίων άνοιξαν άρον-άρον τα δικαστήρια Σάββατο μεσημέρι, προκειμένου να βγάλουν παράνομη την απόφαση για στάση εργασίας - τη Δευτέρα 28/6, 11-2.00 μ.μ- του Δ.Σ της ΟΛΜΕ προκειμένου να καλύψει- ως όφειλε- συνδικαλιστικά όσους εκπαιδευτικούς υποχρεώνονταν, ενώ δεν επιθυμούσαν, να εργαστούν ως επιτηρητές είτε γιατί δεν ήθελαν να νομιμοποιήσουν την απλήρωτη εργασία και τα ρεπό του Χατζηδάκη (την ίδια στιγμή που η κυβέρνηση διατυμπάνιζε πριν τη ψήφιση του νόμου πως η διευθέτηση του χρόνου εργασίας θα γίνεται μόνο με συναίνεση του εργαζόμενου),είτε γιατί ήθελαν να δείξουν τη διαφωνία τους με τον θεσμό των προτύπων και την αυταρχική επιβολή του παρά τις αντίθετες αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων, γονέων και μαθητών.

Η δήλωση του πρωθυπουργού «να σταματήσουμε να είμαστε όμηροι τέτοιων ξεπερασμένων συνδικαλιστικών αντιλήψεων» και «μια από τις θετικές επιπτώσεις του νέου νόμου για το εργασιακό που ψηφίσαμε είναι ακριβώς αυτή..» είναι αποκαλυπτική των στοχεύσεων του νόμου της κυβέρνησης. Για να περάσει το σύνολο των αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων σε βάρος της εργαζόμενης πλειοψηφίας και της νεολαίας και σε όφελος της κερδοφορίας του κεφαλαίου, πρέπει να ξεμπερδεύει με τα σωματεία και το μαχόμενο συνδικαλιστικό κίνημα. Επιδιώκει να προλάβει τις κοινωνικές θύελλες που θα προκαλέσει η πολιτική της. Επιδιώκει να πάρει τη ρεβάνς από το εκπαιδευτικό κίνημα που τη φετινή χρονιά με το 95% της αποχής από τις εκλογές – παρωδία του Νοέμβρη, με το 90% της συμμετοχής στην απεργία – αποχή από την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας του Μάρτη, με τους αγώνες του φοιτητικού κινήματος ενάντια στην πανεπιστημιακή αστυνομία και τις διαγραφές των φοιτητών έδωσαν ηχηρά χαστούκια στην κυβέρνηση της Ν.Δ.

Το μήνυμα της επιβολής του ‘νόμου και τάξης” που στέλνει δεύτερη φορά μέσα σε λίγες μέρες χτυπώντας τις κινητοποιήσεις του κλάδου δείχνει ταυτόχρονα και το φόβο της απέναντι στο εκπαιδευτικό κίνημα, που αποτελεί αγκάθι στον σχεδιασμό της με μεγάλες αγωνιστικές παρακαταθήκες που έβαλαν φραγμό και ανέτρεψαν όλα αυτά τα χρόνια σοβαρές πλευρές των αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων των κυβερνήσεων, ΟΟΣΑ,Ε.Ε,ΣΕΒ για τη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης, την αποδόμηση και απαξίωση του δημόσιου σχολείου και τη μετατροπή του σε σούπερ μάρκετ, όπου θα αλωνίζουν ανενόχλητα τα ιδιωτικά συμφέροντα των επιχειρήσεων και των χορηγών εις βάρος των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητ(ρι)ών και των αντίστοιχων εργασιακών των εκπαιδευτικών. Στόχος είναι το σχολείο των δεξιοτήτων , προετοιμασίας του νέου ευέλικτου, αναλώσιμου ,εργατικού δυναμικού προσαρμοσμένου στην εργασιακή ζούγκλα του νόμου Χατζηδάκη. Τράπεζα θεμάτων, αξιολόγηση σχ. μονάδας, ατομική αξιολόγηση, αυτονομία, ελάχιστη βάση εισαγωγής, ισοτιμία πτυχίων κολεγίων και δημόσιων πανεπιστημίων, εκτίναξη της ελαστικής εργασίας και του κανιβαλικού προσοντολόγιου Γαβρόγλου πέρασαν ή θα περάσουν μόνο και μόνο επειδή στο συγκεκριμένο πολιτικό μομέντουμ υπάρχει η απαιτούμενη κοινοβουλευτική πλειοψηφία. Γνωρίζουν, όμως , ότι όλα μπορούν να ανατραπούν στην πράξη – και ήδη μετρούν δύο ανατροπές , οι οποίες είναι τρεις , αν προσθέσουμε και την άρνηση των εκπαιδευτικών να γίνουν καταδότες των μαθητ(ρι)ων τους στα κατειλημμένα σχολεία τον περσινό Οκτώβρη.

Είναι σαφές πως η αυταρχική στάση της κυβέρνησης και η επιδίωξη της να είναι αυτή που θα προωθήσει το σύνολο των αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων, αλλάζοντας το DNA της δημόσιας εκπαίδευσης, που δεν κατάφεραν οι προηγούμενες (Ν.Δ,ΠΑΣΟΚ,ΣΥΡΙΖΑ), δεν θέλουν καμία υποτίμηση. Ειδικά, υπό το βάρος του νέου πολυνομοσχέδιου για την ατομική αξιολόγηση. Αγώνες που δε θα σηκώνουν το γάντι στην πολιτική επίθεση της κυβέρνησης, που θα ζητούν την αυτοεξαίρεση από απεργίες, όπως έγινε στην απεργία ενάντια στο νόμο Χατζηδάκη 10/6 από ΟΛΜΕ και ΑΔΕΔΥ, όπως και η σιωπηρή αποδοχή της δικαστικής απόφασης που βγάζει παράνομη τη στάση εργασίας 16/6 για να μη θιγούν τα ιερά και τα όσια, καθώς και τα όρια που βάζει η κυβέρνηση, δίνουν αέρα στα πανιά της κυβερνητικού αυταρχισμού και καταστολής και της ντε φάκτο εφαρμογής του νόμου Χατζηδάκη και όχι της ανατροπής τους στην πράξη. Δίνουν τη δυνατότητα στην κυβέρνηση και τα καλοταϊσμένα ΜΜΕ να παίζουν με τον κοινωνικό αυτοματισμό και τη δυσφήμιση του εκπαιδευτικού κινήματος και των σωματείων. Οι αγώνες με ανάθεση με στόχο το φωτογραφικό υλικό για τα προεκλογικά φυλλάδια και τις αναρτήσεις, με τα μάτια στραμμένα στις κάλπες, αγώνες με την άδεια των κυβερνήσεων και της διοίκησης, είναι υπονομευμένοι και δεν ανοίγουν το δρόμο της σύγκρουσης και την ανατροπής της πολιτικής της κυβέρνησης,Ε,Ε, ΟΟΣΑ, ΣΕΒ.

Τώρα απαιτείται να ανοίξει η συζήτηση στη μαχόμενη εκπαίδευση μέσα από Γ.Σ, επιτροπές αγώνα, αγωνιστικό συντονισμό πρωτοβάθμιων σωματείων για τον αγωνιστικό σχεδιασμό , με πολιτική γραμμή μαχητικής αντεπίθεσης και νίκης! Το νέο πολυνομοσχέδιο που ετοιμάζεται να φέρει για ψήφιση η κυβέρνηση μέσα στο καλοκαίρι, δεν επιτρέπει κανένα εφησυχασμό.

Καλούμε: 

  • τους συναδέλφους να μην υποκύψουν στην κυβερνητική τρομοκρατία και να καταγγείλουν τις αυταρχικές – αντιδημοκρατικές μεθοδεύσεις.

  • Την ΟΛΜΕ να παραμείνει στην αρχική της απόφαση για την στάση εργασίας τη Δευτέρα 28/06.

  • Την ΑΔΕΔΥ να πάρει θέση δημόσια και άμεσα. Να καταγγείλει τη νέα κυβερνητική προσφυγή στα δικαστήρια που στοχοποιεί τον κλάδο. Να κηρύξει αντίστοιχη στάση εργασίας καλύπτοντας και στηρίζοντας έμπρακτα τον κλάδο και τα δημοκρατικά – συνδικαλιστικά του δικαιώματα!

  • Όλα τα σωματεία του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα να πάρουν δημόσια θέση, γιατί είναι το προανάκρουσμα της κυβερνητικής πολιτικής απέναντι στο συνδικαλιστικό κίνημα με τον νόμο Χατζηδάκη.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ιεπ
ΙΕΠ: Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την εισαγωγή της Αγγλικής γλώσσας στο Νηπιαγωγείο - Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις
Έναρξη Νέας Περιόδου Υποβολής Αιτήσεων για Επιμόρφωση στην Εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο (ΕΑΝ) - Πώς θα κάνετε αίτηση
ΙΕΠ: Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την εισαγωγή της Αγγλικής γλώσσας στο Νηπιαγωγείο - Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις
aksiologisi2.png
Διευθύντρια Δ. Αττικής απειλεί με πειθαρχικά απεργούς εκπαιδευτικούς
Διευθύντρια της ΔΙΠΕ Δ. Αττικής απειλεί με πειθαρχικά σε όσους/ες συμμετείχαν στην αποχή από την αξιολόγηση - Έστειλαν ήδη κλήση για πειθαρχικό σε...
Διευθύντρια Δ. Αττικής απειλεί με πειθαρχικά απεργούς εκπαιδευτικούς
ΥΠΑΙΘ
Υπουργείο Παιδείας: Προσλήψεις 5 αναπληρωτών Δ.Ε για την πράξη «Μαθητεία Μεταλυκειακού έτους ΕΠΑΛ»
Οι προσλαμβανόμενοι θα παρουσιαστούν για ανάληψη υπηρεσίας στην οικεία Δ/νση Εκπαίδευσης σε προθεσμία που θα καθοριστεί μετά την υπογραφή της...
Υπουργείο Παιδείας: Προσλήψεις 5 αναπληρωτών Δ.Ε για την πράξη «Μαθητεία Μεταλυκειακού έτους ΕΠΑΛ»