Εκπαιδευτικοί: Διαφάνεια και ισότητα για όλους στις τοποθετήσεις
George Vitsaras / SOOC
«Διοίκηση και νόθο ΠΥΣΔΕ καταπατούν τα εργασιακά δικαιώματα μονίμων και αναπληρωτών» τονίζει σε ανακοίνωση της η Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

«Παρά τα αιτήματα των ΕΛΜΕ και του κλάδου, Υπουργείο, Διοίκηση και νόθο ΠΥΣΔΕ με διορισμένα όλα του τα μέλη,  συνεχίζουν   τις τοποθετήσεις  εν κρυπτώ, χωρίς καμία τήρηση κριτηρίων διαφάνειας – αντικειμενικότητας – δικαιοκρισίας», επισημαίνει σε ανακοίνωση της η ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.  

Αναφέρουν επίσης πως «από τα κενά που έδωσε η διεύθυνση 165 παραμένουν, ενώ είναι πολύ περισσότερα μετά την έγκριση των λεγόμενων ολιγομελών. Υπενθυμίζουμε ότι πέρσι κόπηκαν δεκάδες τμήματα ένταξης (εγκρίθηκαν από την πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ 124 από τα 182), δεν καλύφθηκαν όλες οι ώρες  στα τμήματα ένταξης και στην παράλληλη στήριξη, ενώ φέτος υπάρχει οδηγία από το Υπουργείο  να μην υπάρχουν πάνω από δύο στην παράλληλη».

Παράλληλα, συμμετέχει στην παράσταση διαμαρτυρίας τη Δευτέρα 6 και την Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Διοίκηση και νόθο ΠΥΣΔΕ καταπατούν τα εργασιακά δικαιώματα μονίμων και αναπληρωτών!

Να καλυφθούν τώρα όλα τα κενά. Διαφάνεια και ισότητα για όλους στις τοποθετήσεις

Νέες παραστάσεις διαμαρτυρίας τη Δευτέρα 6/9 στις 2μμ στη Διεύθυνση Δυτικής Θεσ/νίκης
 και  την Τρίτη 7/9 στις 2.30μμ στην Περιφερειακή Διεύθυνση 

Παρά τα αιτήματα των ΕΛΜΕ και του κλάδου, Υπουργείο, Διοίκηση και νόθο ΠΥΣΔΕ με διορισμένα όλα του τα μέλη,  συνεχίζουν   τις τοποθετήσεις  εν κρυπτώ, χωρίς καμία τήρηση κριτηρίων διαφάνειας – αντικειμενικότητας – δικαιοκρισίας. Καμία ξεκάθαρη απάντηση δεν έδωσε η διευθύντρια Β/θμιας εκπαίδευσης στους συναδέλφους, κυρίως νεοδιόριστους και αναπληρωτές, που απαιτούσαν απαντήσεις  κατά την παράσταση διαμαρτυρίας που οργάνωσαν οι Ε΄ και Γ΄ ΕΛΜΕ Θεσ/νίκης  στη διεύθυνση Δυτικής Θεσ/νίκης  την Παρασκευή 3/9.

Διοίκηση και νόθο ΠΥΣΔΕ, σε πλήρη εναρμόνιση με την αντιεκπαιδευτική  κυβερνητική  πολιτική, εξυπηρετούν την επικοινωνιακή πολιτική του υπουργείου. Στόχος τους είναι να πειστεί η κοινωνία πως στις 13-9 όλα θα είναι έτοιμα στα σχολεία και βαίνουν καλώς, και ας υπάρχουν μια σειρά προβλήματα (ολοκλήρωση εγγραφών, μετεγγραφών, έγκριση «ολιγομελών», επιλογή β΄ ξένης γλώσσας, μείωση μαθητών στα τμήματα που φοιτούν παιδιά με ειδικά προβλήματα, κ.ά.). Κι ας παραμένουν  εκατοντάδες κενά ακάλυπτα. 145 είναι οι προσλήψεις αναπληρωτών στη Γενική Παιδεία (πέρσι 356) και 70 στην Ειδική Αγωγή (22 στα τμήματα ένταξης και 48 στην παράλληλη στήριξη, ενώ πέρσι αντίστοιχα ήταν 58 και 88). 113 είναι οι νεοδιόριστοι συνάδελφοι, ενώ 233 συνταξιοδοτήθηκαν (98 πέρσι). 

Από τα κενά που έδωσε η διεύθυνση 165 παραμένουν, ενώ είναι πολύ περισσότερα μετά την έγκριση των λεγόμενων ολιγομελών. Υπενθυμίζουμε ότι πέρσι κόπηκαν δεκάδες τμήματα ένταξης (εγκρίθηκαν από την πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ 124 από τα 182), δεν καλύφθηκαν όλες οι ώρες  στα τμήματα ένταξης και στην παράλληλη στήριξη, ενώ φέτος υπάρχει οδηγία από το Υπουργείο  να μην υπάρχουν πάνω από δύο στην παράλληλη.

Μια πρόγευση παραβίασης των εργασιακών δικαιωμάτων και τι θα ακολουθήσει, πήραμε από τις προσωρινές τοποθετήσεις νεοδιόριστων και αποσπασμένων, τις τοποθετήσεις στα διαπολιτισμικά σχολεία, από τον προσδιορισμό των κενών και των υπεράριθμων. Στο όνομα της κανονικότητας απαξιώνουν τους συναδέλφους και το δικαίωμά τους να γνωρίζουν όλα τα κενά πριν δηλώσουν την προτίμησή τους, παραβιάζουν κάθε αρχή διαφάνειας, ισοτιμίας και αντικειμενικότητας για να διαμορφώνουν κατάλληλο έδαφος για «διευκολύνσεις», «εξυπηρετήσεις»  και  πελατειακές σχέσεις.  

Πιο συγκεκριμένα:

Διοίκηση και «ΠΥΣΔΕ» αρνήθηκαν διαφανείς διαδικασίες στον καθορισμό των υπεραρίθμων. Αυθαίρετα καθόρισαν τους υπεράριθμους χωρίς να ρωτηθούν τα σχολεία και οι συνάδελφοι  και έκαναν τις τοποθετήσεις με κλειστά σχολεία.  Προσδιόρισαν τα κενά στις ειδικότητες γενικής παιδείας χωρίς να αποδεχθούν ούτε μια από τις προτάσεις του κλάδου: υπολογισμός κενών με λιγότερους μαθητές –15 μαθητές λόγω πανδημίας κορονοϊού,, κάλυψη των ολιγομελών, υπολογισμός της β΄ Ξένης γλώσσας με βάση τις επιλογές των μαθητών, χωρισμός τμημάτων που φοιτούν μαθητές με ειδικά προβλήματα, κ.ά.

Οι προσωρινές τοποθετήσεις νεοδιόριστων (113 συνάδελφοι) και αποσπασμένων (151 συνάδελφοι) έγιναν στα τυφλά, χωρίς δημοσιοποίηση των κενών και χωρίς αιτήσεις προτίμησης σχολείων. Οι διαβεβαιώσεις ότι θα τοποθετηθούν στα ίδια σχολεία που ήταν πέρσι δεν ίσχυσε για την πλειοψηφία των συναδέλφων. Εντελώς στο σκοτάδι έγιναν  οι τοποθετήσεις των αναπληρωτών  καθώς  το Υπουργείο  τους κάλεσε να  υποβάλλουν αίτηση τοποθέτησης  ηλεκτρονικά μέσω του ΟΠΣΥΔ και στον κάθε έναν ξεχωριστά ανακοίνωσε τόσα κενά όσες και οι προσλήψεις αναπληρωτών στην κάθε ειδικότητα, αυτά που είχαν επιλέξει οι διευθύνσεις Εκπαίδευσης. Το κόψιμο των κενών συνεχίζεται και στην ειδική αγωγή. Τα κενά που προσδιόρισαν για αποσπάσεις στα Τμήματα Ένταξης είναι 41 (21 ΠΕ02, 10 ΠΕ03, 10 ΠΕ04), ενώ πέρσι για την αντίστοιχη διαδικασία τα κενά είχαν προσδιοριστεί σε 107 (50 ΠΕ02, 35 ΠΕ03, 24 ΠΕ04), από τα οποία 42 προοριζόταν για τους νεοδιόριστους (20 ΠΕ02, 15 ΠΕ03, 7 ΠΕ04). Μειώνουν κατά 1/3 τα κενά σε σχέση με πέρσι. 

Ανήγγειλαν (30/8) νέες τοποθετήσεις στα διαπολιτισμικά προσδιορίζοντας νέα κενά (1 ΠΕ02 και 1 ΠΕ03), χωρίς αιτιολόγηση, τα οποία δεν είχαν συμπεριληφθεί στην αρχική πρόσκληση αιτήσεων (20/8), ενώ παραμένουν κενά. 

Δεν δημοσιοποίησαν όσα κενά είναι κάτω από 12 ώρες, καθώς και τα σχολεία όπου υπάρχουν πλεονάσματα και οι συνάδελφοι αυτών των σχολείων θα διατεθούν για συμπλήρωση ωραρίου για να μπορεί να γίνει στοιχειώδης έλεγχος για τις τοποθετήσεις συναδέλφων που κάθε χρόνο ξεπερνάνε τις 500. 

Απαιτούμε – διεκδικούμε

⦁    Διαφανείς διαδικασίες, με όλα τα κενά για κάθε κατηγορία (σε διάθεση, νεοδιόριστοι, αποσπασμένοι, αναπληρωτές) για όλες τις τοποθετήσεις μονίμων και αναπληρωτών με βάση τις δηλώσεις και τα μόρια των συναδέλφων.
⦁    Να θεωρηθούν προσωρινές οι τοποθετήσεις των αναπληρωτών, όπως και των μονίμων και τα κενά που τους δόθηκαν με προτεραιοποίηση να συμπεριληφθούν στο σύνολο των κενών και να προορίζονται για όλες τις κατηγορίες των τοποθετήσεων.
⦁    Να καλυφθούν τώρα όλα τα κενά ενιαία και όχι αποσπασματικά και σε φάσεις και για όλες τις εκπαιδευτικές δομές (γενική παιδεία, ειδική αγωγή, ενισχυτική, ΕΠΑΛ, τάξεις υποδοχής, ΔΥΕΠ, σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας).
⦁    Να εγκριθούν όλα τα λεγόμενα ολιγομελή στα Σ.Μ.Ε.Α.Ε., στα ΓΕΛ και τα ΕΠΑΛ και να υπολογίζονται στον προσδιορισμό των κενών.
⦁    Να κοινοποιηθούν και όλα τα κενά κάτω από 12 ώρες και οι τοποθετήσεις για συμπλήρωση ωραρίου να γίνουν με αιτήσεις των συναδέλφων. 
⦁    Να ανακοινωθούν όλα τα κενά για την ειδική αγωγή (τμήματα ένταξης, παράλληλη στήριξη, Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) με βάση τα σύνολο των αιτημάτων που έχει αιτηθεί το κάθε σχολείο. 
Δεν θα επιτρέψουμε να θυσιαστούν τα εργασιακά μας δικαιώματα 
στο βωμό της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής του υπουργείου

Εκπαιδευτικοί μόνιμοι και αναπληρωτές να μην ανεχθούμε να θυσιαστούν τα εργασιακά μας δικαιώματα στο βωμό της αντιεκπαιδευτικής λαίλαπας του υπουργείου. Να απαιτήσουμε με τα σωματεία μας διαφανείς και αντικειμενικές τοποθετήσεις με όλα τα κενά δημόσια και με βάση τις αιτήσεις προτίμησης και τα μόρια του καθενός.. Όλα δημόσια! Όλα με μόρια! Όλα αιτιολογημένα! Παντού δικαιοκρισία!  Όλα τα κενά σε κάθε κατηγορία τοποθέτησης των μονίμων και με όλα τα κενά στους αναπληρωτές.

ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΜΕ ΝΕΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 6/9, 2.00 μ.μ. ΣΤΗ ΔΔΕ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ  ΤΡΙΤΗ 7/9, 2.30 μ.μ. ΣΤΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 3/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

taksi
Έγκλημα και τιμωρία στα Σχολεία
«Τα παιδιά εκείνα τα οποία εκδηλώνουν μη ομαλή συμπεριφορά είναι εκείνα τα οποία πρέπει να λαμβάνουν ακόμη περισσότερη προσοχή και ασχολία και όχι...
Έγκλημα και τιμωρία στα Σχολεία
Χρήστος Μπούρας
Ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πατρών στο alfavita.gr: Η χώρα έχει περισσότερα Πανεπιστήμια από όσα μπορεί να χρηματοδοτήσει ικανοποιητικά
Ο Χρήστος Μπούρας συνομιλεί με τον Νίκο Μάστορα για τις εξελίξεις στα ΑΕΙ και το Πανεπιστήμιο Πατρών: Ετοιμάζεται παράρτημα του Πανεπιστημίου στην...
Ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πατρών στο alfavita.gr: Η χώρα έχει περισσότερα Πανεπιστήμια από όσα μπορεί να χρηματοδοτήσει ικανοποιητικά
PAIDI
Γονείς: Ντράπηκε και η ντροπή! (Για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών στο Ειδικό Νηπιαγωγείο Πειραιά)
Είναι απαράδεκτο να στοχοποιούνται εκπαιδευτικοί, που δίνουν καθημερινά τη μάχη για να έχουν τα παιδιά μας την καλύτερη δυνατή φροντίδα και...
Γονείς: Ντράπηκε και η ντροπή! (Για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών στο Ειδικό Νηπιαγωγείο Πειραιά)
ekpaideytikoi
Εκπαιδευτικοί στην αντεπίθεση: Προσφυγές για μη μονιμοποίηση νεοδιόριστων και μηνύσεις για παρεμπόδιση συνδικαλιστικής δράσης
ΣΕΠΕ «Ηρώ Κωνσταντοπούλου»: Μήνυση κατά παντός υπευθύνου για τις εικόνες ντροπής στη ΔΙΠΕ Δυτ. Αττικής και την παρουσία αστυνομικών δυνάμεων που...
Εκπαιδευτικοί στην αντεπίθεση: Προσφυγές για μη μονιμοποίηση νεοδιόριστων και μηνύσεις για παρεμπόδιση συνδικαλιστικής δράσης