apergia ekpaideutikoi
Nick Paleologos / SOOC
Να ανακληθεί εδώ και τώρα η απαράδεκτη εγκύκλιος και να σταματήσει κάθε διαδικασία στοχοποίησης συναδέλφων, κάθε προπαρασκευαστική διαδικασία επιβολής ποινών, ζητά ο ΣΕΠΕ Νησιών Αργοσαρωνικού

Η νέα έγκύκλιος Κόπτση για την αξιολόγηση πηγαίνει τον αυταρχισμό του Υπουργείου Παιδείας μερικά βήματα παραπέρα, καθώς έρχεται ν' αμφισβητήσει το δικαίωμα της απεργίας όχι μόνο δικαστικά .αλλά και από την πλευρά της διοίκησης, να το εξαφανίσει, απειλώντας ατομικά τους συναδέλφους που συμμετέχουν στην απεργία από την εσωτερική αξιολόγηση της σχολικής μονάδας.

Αυτό εκτιμά σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕ Νησιών Αργοσαρωνικού και καλεί  τα Δ.Σ. ΔΟΕ και ΟΛΜΕ να πάρουν θέση απέναντι στο νέο αυταρχικό κρεσέντο του Υπουργείου και να αναλάβουν τις ευθύνες τους για συνέχιση και κλιμάκωση της πάλης και την προκήρυξη νέας απεργίας – αποχής.

Όλη η ανακοίνωση

Με την υπ.αριθμόν 16582/ΓΔ4/17-12 “ Ενημέρωση σχετικά με τη συμμετοχή των σχολικών μονάδων στην αξιολόγηση ή/και τον συλλογικό προγραμματισμό εκπαιδευτικού έργου»'' του Γενικού του Γραμματέα Αλέξανδρου Κόπτση το ΥΠΑΙΘ εξαπολύει ένα νέο κύμα τρομοκρατίας με απειλές, εκφοβισμό και στοχοποίηση των εκπαιδευτικών. Συγκεκριμένα, με την παραπάνω εγκύκλιο απέστειλε πίνακες σε όλες τις Περιφερειακές Δ/νσεις Εκπαίδευσης (ΠΔΕ) της χώρας με τα σχολεία που δεν ανάρτησαν είτε την αποτίμηση της περσινής σχολικής χρονιάς είτε τον προγραμματισμό της φετινής με βάση τις αποφάσεις των σωματείων τους που έχουν κηρύξει απεργία/αποχή, αμφισβητώντας έτσι το δικαίωμα στην απεργία. Την ίδια στιγμή, ζητάει από τους Διευθυντές/ριες και Προϊσταμένους/ες των συγκεκριμένων σχολικών μονάδων να αιτιολογήσουν τους λόγους που δεν ανάρτησαν τα κείμενα και επιπλέον να αποστείλουν τα πρακτικά των Συλλόγων Διδασκόντων απευθείας στη Γενική Διεύθυνση Σπουδών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του ΥΠΑΙΘ. Τέλος, απαιτεί από τις ΠΔΕ να αποστείλουν στο ΥΠΑΙΘ όλα τα έγγραφα με βάση τα οποία ορίστηκαν οι συγκεκριμένοι Διευθυντές/ριες και Προϊστάμενοι/ες, προφανώς για να ενεργοποιήσει τις τιμωρητικές διατάξεις του ν. 4823/2021.

Η νέα αυταρχική περέμβαση του ΥΠΑΙΘ είναι ένας ακόμη κρίκος στην αλυσίδα των αυταρχικών – αντιδημοκρατικών ενεργειών του που ξεδιπλώνονται μετά την ψήφιση των νόμων 4808/21(νόμοςΧατζηδάκη) και 4823/21.Με τους νόμους αυτούς επιχειρεί να φιμώσει και να καταστείλει το κίνημα ενάντια στη διάλυση του δημόσιου σχολείου , με την αξιολόγηση ως όπλο γι' αυτό το στόχο. Το ΥΠΑΙΘ αξιοποίησε το αντισνδικαλιστικό τερατόυργημα του Χατζηδάκη για να φιμώσει το μεγάλο κίνημα της απεργίας αποχής που αγκάλιασε ολόκληρη την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση από τον περασμένο Φεβρουάριο και μετά. Δεν είχε άλλο δρόμο από τη δικαστική καταστολή και την ποινικοποίηση των αγώνων για να επιβάλλει τη βαθιά αντιδραστική και χωρίς κανένα κοινωνικό έρεισμα πολιτική του στο χώρο της εκπαίδευσης. Ούτε η πανδημία και η πολιτική χρησιμοποίησή της από την κυβέρνηση ούτε οι αστυνομικές αύρες και τα ΜΑΤ μπόρεσαν να σταματήσουν ένα μεγαλειώδες κίνημα υπεράσπισης του δημόσιου σχολείου, με αποκορύφωμα την απεργία της 11ης Οκτώβρίου. Ξέρει πολύ καλά η κυβέρνηση ότι η αντίσταση δεν έχει τελείώσει , ότι η ανυποληψία για το περιεχόμενο και τον προσανατολισμό της πολιτικής της μέσα στον κόσμο της εκπαίδευσης βρίσκεται πολύ ψηλά και δεν έχει τη δυνατότητα να πείσει για τις επιλογές της. Το επιχείρησαν άλλωστε με παραπλανητικά κείμενα ερωτήσεων – απαντήσεων και βρήκαν μπροστά τους την αδιαφορία των εκπαιδευτικών για τα έωλα και παραπλανητικά επιχειρήματα που υπήρχαν στα κείμενα αυτά.

Η νέα έγκύκλιος Κόπτση πηγαίνει τον αυταρχισμό του Υπουργείου Παιδείας μερικά βήματα παραπέρα :

  1. Έρχεται ν' αμφισβητήσει το δικαίωμα της απεργίας όχι μόνο δικαστικά .αλλά και από την πλευρά της διοίκησης, να το εξαφανίσει, απειλώντας ατομικά τους συναδέλφους που συμμετέχουν στην απεργία από την εσωτερική αξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Χρησιμοποιούν γι' αυτό το σκοπό το άθρο 56 του νόμου 4823/21, που ψήφισαν το περασμένο καλοκαίρι, ένα επαίσχυντο άρθρο με λογική ιδιώνυμου. Μια σειρά από πρωτοβάθμια σωματεία έχουν νόμιμα προκηρύξει απεργία-αποχή, με τις ενέργειές μας ήδη δημοσιευμένες προς όλους, η οποία καλύπτει συνδικαλιστικά τα μέλη τους για να μην προχωρήσουν σε καμία ενέργεια σχετιζόμενη με την αξιολόγηση. Το δικαίωμα στην απεργία δεν έχει καταργηθεί ακόμα. Με αγώνες και με αίμα εργατικό έχει κατοχυρωθεί στο Σύνταγμα και προστατεύεται. Είναι γελασμένοι αν νομίζουν ότι με αυθαιρεσίες μπορούν να σταθούν πάνω από τα δικαιώματα και το Σύνταγμα. Δεν αφορά λοιπόν αμέλεια και ολιγωρία των διευθυντών/ντριών, προϊσταμένων η μη ανάρτηση αποτίμησης και προγραμματισμού αλλά συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμά τους!

  2. Στέλνει στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης καταλόγους προγραφών θεωρώντας τους εκπαιδευτικούς και τους Συλλόγους Διδασκόντων άβουλα εκτελεστικά όργανα της αντιεκαπιδευτικής πολιτικής τους. Όλες αυτές οι ενέργειες αποκαλύπτουν όχι μόνο το δικό τους πρόσωπο έμπρακτα αλλά και τις καταγέλαστες διακηρύξεις τους ότι δήθεν η αξιολόγησή τους δεν έχει τιμωρητικό περιεχόμενο. Αν στη φάση της εφαρμογής της αξιολόγησης ασκείται τέτοιος αυταρχισμός , τέτοια αυθαιρεσία, ποιος θα μπορούσε να πιστέψει ότι η αξιολόγηση δεν θα είναι η παγίωση της αυθαιρεσίας ;

    3. Το Υπουργείο Παιδείας, αντί να απειλεί και να τρομοκρατεί, θα όφειλε να ασχοληθεί με τα πραγματικά προβλήματα των σχολείων, με τη θωράκισή τους από την πανδημία και όχι να τα μετατρέπει σε εστίες υπερμετάδοσης. Να καλύψει τα κενά σε εκπαιδευτικούς, να πάρει μέτρα για σχολικές υποδομές πριν θρηνήσουμε θύματα, να ασχοληθεί με μαθησιακά και ψυχοκοινωνικά προβλήματα που οξύνονται και ξεσπούν βίαια μέσα στα σχολεία. Δυστυχώς, η κυβερνητική αντιεκπαιδευτική πολιτική ρίχνει λάδι στη φωτιά των προβλημάτων και την ίδια στιγμή στοχοποιεί τους εκπαιδευτικούς που, εδώ και δύο χρόνια, δίνουν μάχη για να κρατήσουν όρθια τα σχολεία.

Ο αυταρχισμός και η τρομοκρατία δε θα περάσουν!

Δε θα επιτρέψουμε να στοχοποιηθεί κανένας συνάδελφος στα πλαίσια του συλλογικού αγώνα που δίνουμε ενάντια στα αντιεκπαιδευτικά σχέδια.

  • Να ανακληθεί εδώ και τώρα η απαράδεκτη εγκύκλιος.

  • Να σταματήσει κάθε διαδικασία στοχοποίησης συναδέλφων, κάθε προπαρασκευαστική διαδικασία επιβολής ποινών.

  • Καλούμε εδώ και τα τώρα τα Δ.Σ. ΔΟΕ και ΟΛΜΕ να πάρουν θέση απέναντι στο νέο αυταρχικό κρεσέντο του Υπουργείου και να αναλάβουν τις ευθύνες τους για συνέχιση και κλιμάκωση της πάλης και την προκήρυξη νέας απεργίας – αποχής! Υπερασπίζουμε κάθε Σύλλογο Εκπαιδευτικών, κάθε εκπαιδευτικό και σύλλογο διδασκόντων που αντιστέκεται στην εφαρμογή της αξιολόγησης με όποιο τρόπο και με όποιο ρόλο (διευθυντές/ντριες – προϊσταμένους/ες, συντονιστές/ριες ομάδων δράσης, συλλόγους διδασκόντων). Η ΔΟΕ παρέχει πλήρη νομική και συνδικαλιστική κάλυψη στους συναδέλφους/ισσες.

  • Όλοι οι συνάδελφοι μένουμε δυνατοί και ενωμένοι, συσπειρωμένοι στις συλλογικές μας αποφάσεις. Κάθε απόπειρα τρομοκράτησης είναι έωλη και θα πέσει στο κενό!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

τάξη, έδρα, πίνακας, μαυροπίνακας, τετράδια
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ
Παρατάσεις, καθυστερήσεις, παλινωδίες σχετικά με τη διαδικασία συγγραφής, αξιολόγησης και εισαγωγής του πολλαπλού βιβλίου στα σχολεία της χώρας -...
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ