Πανελλαδικές εξετάσεις
«Να ανακληθεί το έγγραφο για την πάση θυσία ολοκλήρωση της ύλης στα Λύκεια», ζητούν οι εκπαιδευτικοί

Την ανάκληση της εγκυκλίου που καλεί σε αναμόρφωση προγραμμάτων στα σχολεία, στις περιπτώσεις που υπάρχει καθυστέρηση στη διδασκαλία των μαθημάτων και στην ολοκλήρωση της ύλης, ζητούν οι εκπαιδευτικοί. 

Η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών με ανακοίνωσή της, καταγγέλλει το υπουργείο Παιδείας πως καλεί τους εκπαιδευτικούς να συναινέσουν σε μια φανταστική εκπαιδευτική πραγματικότητα, «ότι όλα «βαίνουν καλώς» και ότι η ύλη μπορεί να ολοκληρωθεί κανονικά».

Επισημαίνει ακόμη, πως το υπουργείο αδιαφορεί για τις χιλιάδες διδακτικές ώρες που χάθηκαν λόγω των εκπαιδευτικών κενών, αλλά και για το αν καλύφθηκαν τα μαθησιακά κενά της προηγούμενης περιόδου τηλεκπαίδευσης. 

Καλεί, παράλληλα, τις ΕΛΜΕ να απαιτήσουν την ανάκληση της εγκυκλίου, την μείωση της ύλης και την κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων και της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Να ανακληθεί το έγγραφο για την πάση θυσία ολοκλήρωση της ύλης στα Λύκεια!

Να μην εφαρμοστεί, να καταργηθεί η Τράπεζα Θεμάτων!

Μείωση της ύλης σε όλα τα μαθήματα και σε όλες τις τάξεις!

Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας προχώρησε σε μια ακόμα απαράδεκτη ενέργεια σε βάρος των μαθητών ελάχιστους μήνες πριν ξεκινήσουν οι προαγωγικές και πανελλαδικές εξετάσεις στα Λύκεια όλης της χώρας. Με την εγκύκλιό του (29601/ΓΔ4/16-03-2022), καλεί σε «αναμόρφωση προγραμμάτων» στα σχολεία όταν «παρατηρείται καθυστέρηση στη διδασκαλία των μαθημάτων που εξετάζονται στις προαγωγικές εξετάσεις» και στοχοποιεί τους εκπαιδευτικούς για την όποια καθυστέρηση υπάρχει. Ταυτόχρονα καλεί τους συλλόγους διδασκόντων, τους δ/ντες εκπαίδευσης και τους συντονιστές εκπαιδευτικού έργου να επιληφθούν αρμοδίως για την ολοκλήρωση της ύλης. 

Αδιαφορώντας για κάθε παιδαγωγική διάσταση, επί της ουσίας καλεί τους εκπαιδευτικούς να συναινέσουν σε μια φανταστική εκπαιδευτική πραγματικότητα  - ότι όλα «βαίνουν καλώς» και ότι η ύλη μπορεί να ολοκληρωθεί κανονικά – που υπάρχει μόνο στο μυαλό της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας.

Το Υπουργείο Παιδείας αδιαφορεί στην κυριολεξία για τις χιλιάδες διδακτικές ώρες που χάθηκαν λόγω των κενών στο εκπαιδευτικό προσωπικό. Αδιαφορεί για το αν καλύφθηκαν τα μαθησιακά κενά της προηγούμενης περιόδου της τηλεκπαίδευσης, δε δίνει καμία σημασία στη λειτουργία αποδεκατισμένων τμημάτων λόγω covid, ούτε για την παράλληλη λειτουργία διαδικτυακών τμημάτων (κι εδώ πρέπει να ολοκληρωθεί η ύλη). Σημασία έχει η πραγματικότητα να προσαρμοσθεί στην επί χάρτου πραγματικότητα της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ. Για τα υπόλοιπα, όλοι οι άλλοι κόψτε το κεφάλι σας.

To υπουργείο καλεί τους εκπαιδευτικούς να απεμπολήσουν τον παιδαγωγικό τους ρόλο, να κλείσουν τα μάτια τους στα μαθησιακά κενά, τα γνωστικά ελλείμματα, την κακή ψυχολογία των μαθητών που δεν μπορούν να διαχειριστούν μια τεράστια ύλη που όχι μόνο δε μειώνεται αλλά αυξάνεται και που ακόμα και σε κανονικές συνθήκες δεν ήταν δυνατόν να αφομοιωθεί από τους μαθητές. Τους καλεί με υποκριτικό τρόπο να ολοκληρώσουν τη διδακτέα ύλη απλά καταγράφοντας ενότητες και σελίδες σε φόρμες, για το τυπικό της υπόθεσης. 
Οι πραγματικές στοχεύσεις όμως της εγκυκλίου αυτής είναι να εφαρμοστεί πάση θυσία η Τράπεζα Θεμάτων με ότι συνεπάγεται αυτό για τους μαθητές μας. Ήδη η Τράπεζα Θεμάτων ενημερώνεται με πλήθος θεμάτων, πολλά από τα οποία είναι υπερβολικά δύσκολα και ακραία, εντελώς αναντίστοιχα προς τη σχολική πραγματικότητα. Θυμίζουμε ότι την τελευταία φορά που εφαρμόστηκε η Τράπεζα Θεμάτων η σχολική αποτυχία έφτασε σχεδόν στο 25%. Μαζί με την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, τις αλλεπάλληλες εξετάσεις και τις αλλαγές που νομοθετήθηκαν από την προηγούμενη κυβέρνηση και την τωρινή ολοκληρώνεται η μετατροπή του Λυκείου σε ένα απέραντο εξεταστικό κάτεργο, απογυμνώνοντας το από κάθε ίχνος σύγχρονης γενικής μόρφωσης. 

Εδώ και τώρα οι Σύλλογοι Διδασκόντων και οι ΕΛΜΕ να απαιτήσουν:

    • Την ανάκληση της εγκυκλίου. Να μην προχωρήσουν σε αναμορφώσεις προγραμμάτων. 
    • Να μειωθεί άμεσα και δραστικά η ύλη σε όλες τις τάξεις και σε όλα τα μαθήματα.
    • Να μην εφαρμοστεί, να καταργηθεί η Τράπεζας Θεμάτων και η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής.


 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

γλυπτά του Παρθενώνα
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
Σύμφωνα με τον Economist τόσο το Βρετανικό Μουσείο όσο και η βρετανική κυβέρνηση φαίνονται έτοιμοι για συμφωνία με την Ελλάδα για τα Γλυπτά του...
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
dieuthintes_1.jpg
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
Πειθαρχικά αντί για μονιμοποιήσεις στη Δυτική Αττική - Καταγγελίες για αυταρχικές πρακτικές
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
myschool_b2_0.jpg
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες
Πώς θα γίνει η επικαιροποίηση του πληροφοριακού συστήματος myschool έως τις 2 Δεκεμβρίου, ως προς τις διευθύνσεις μονίμου κατοικίας όλων των...
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες
Σχολική αίθουσα
Καταγγελία εκπαιδευτικών για αυθαιρεσίες στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: «Παραβίαση διαδικασιών και απαξίωση»
Καταγγελία για τους χειρισμούς του ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας - Αυθαίρετες ενέργειες και παράβαση διαδικασιών
Καταγγελία εκπαιδευτικών για αυθαιρεσίες στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: «Παραβίαση διαδικασιών και απαξίωση»