epidomata OPEKA plirwmi Avgoustos
«Σε πολλά παραρτήματα του ΟΑΕΔ δεν έχει ολοκληρωθεί η επεξεργασία των αιτήσεων των άνεργων εκπαιδευτικών του ιδιωτικού τομέα»

Καθυστέρηση στην καταβολή του επιδόματος ανεργίας πολλών ιδιωτικών εκπαιδευτικών, που έχουν υποβάλει αίτηση στη ΔΥΠΑ (πρώην ΟΑΕΔ) από τον Ιούνιο, καταγγέλλει ο Σύλλογος Εργαζομένων στην Ιδιωτική Εκπαίδευση Ν. Αττικής «Ο Βύρων».

«Εξαιτίας της χρόνιας υποστελέχωσης του ΟΑΕΔ, σε πολλά παραρτήματα δεν έχει ολοκληρωθεί η επεξεργασία των αιτήσεων των άνεργων εκπαιδευτικών του ιδιωτικού τομέα, με αποτέλεσμα οι συνάδελφοι να στερούνται το μοναδικό μέσον για τον βιοπορισμό τους εδώ και έναν ή δύο μήνες» τονίζει.

Τέλος, καλεί κάθε εκπαιδευτικό που αντιμετωπίζει προβλήματα καθυστερήσεων με το ταμείο ανεργίας να ενημερώσει το σωματείο.

Η ανακοίνωση των εργαζομένων στην ιδιωτική εκπαίδευση

Αναλυτικά, η ανακοίνωση του Συλλόγου Εργαζομένων στην Ιδιωτική Εκπαίδευση Ν. Αττικής «Ο Βύρων»:

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

Ο σύλλογός μας καταγγέλλει την απαράδεκτη καθυστέρηση στην καταβολή του επιδόματος ανεργίας πολλών συναδέλφων που έχουν υποβάλει αίτηση στη ΔΥΠΑ (πρώην ΟΑΕΔ) από τον Ιούνιο!

Εξαιτίας της χρόνιας υποστελέχωσης του ΟΑΕΔ, σε πολλά παραρτήματα δεν έχει ολοκληρωθεί η επεξεργασία των αιτήσεων των άνεργων εκπαιδευτικών του ιδιωτικού τομέα, με αποτέλεσμα οι συνάδελφοι να στερούνται το μοναδικό μέσον για τον βιοπορισμό τους εδώ και έναν ή δύο μήνες. Η διαχρονική υποβάθμιση του ΟΑΕΔ και κυρίως η μετατροπή του σε έναν οργανισμό που θα έχει ως μόνο σκοπό να δίνει ζεστό χρήμα στους εργοδότες και όχι να μεριμνά για τον άνεργο,  έχει παγιώσει μία χρόνια πρακτική καθυστέρησης καταβολής των επιδομάτων. Αν συνυπολογίσουμε την επιδείνωση του βιοτικού μας επιπέδου λόγω της ακρίβειας, την αύξηση της τιμής των ενοικίων και την εκτίναξη του οικογενειακού προϋπολογισμού κατά την περίοδο που διανύουμε, καταλαβαίνουμε όλοι ότι το πενιχρό επίδομα των 440 ευρώ δεν καλύπτει ούτε τις στοιχειώδεις ανάγκες της επιβίωσης.

Στις σημερινές συνθήκες επαπειλούμενης ενεργειακής και επισιτιστικής κρίσης το αίτημα του σωματείου μας για επίδομα ανεργίας χωρίς όρους και προϋποθέσεις για όλους τους εργαζόμενους στον  κλάδο αποκτά ακόμη πιο επίκαιρη σημασία.

Καλούμε κάθε συνάδελφο που αντιμετωπίζει προβλήματα καθυστερήσεων με το ταμείο ανεργίας να ενημερώσει το σωματείο μας.

Συσπειρωνόμαστε στο σωματείο μας και παλεύουμε μαζικά για τη ζωή που μας αξίζει!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

όπλα
Τεράστια επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ. στην Δυτική Αττική: Βρέθηκαν δεκάδες όπλα, πυρομαχικά και μεγάλες ποσότητες εκρηκτικών
Κατασχέθηκαν όπλα και εκρηκτικά σε επιχείρηση στη Δυτική Αττική - Έγιναν 5 συλλήψεις
Τεράστια επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ. στην Δυτική Αττική: Βρέθηκαν δεκάδες όπλα, πυρομαχικά και μεγάλες ποσότητες εκρηκτικών
rempoutsika
ΕΟΠΠΕΠ: Στην τελική ευθεία οι εξετάσεις πιστοποίησης αποφοίτων ΣΑΕΚ/ΣΕΚ - 24000 αιτήσεις για 180 ειδικότητες
Οι υποψήφιοι θα ενημερωθούν για το αποτέλεσμα ελέγχου της αίτησής τους μέσω του προσωπικού τους ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail).
ΕΟΠΠΕΠ: Στην τελική ευθεία οι εξετάσεις πιστοποίησης αποφοίτων ΣΑΕΚ/ΣΕΚ - 24000 αιτήσεις για 180 ειδικότητες
sxoleio-kleisto.jpg
Σχολικό Συμβούλιο σε Δήμαρχο Παγγαίου: Ποια θα είναι η διαχείριση και αξιοποίηση δύο ακινήτων του σχολείου;
«Η αξιοποίηση των δύο ακινήτων θα μπορούσε να χρηματοδοτήσει την ανακαίνιση των εργαστηρίων επιστημών, την προμήθεια σύγχρονου εξοπλισμού...
Σχολικό Συμβούλιο σε Δήμαρχο Παγγαίου: Ποια θα είναι η διαχείριση και αξιοποίηση δύο ακινήτων του σχολείου;