αξιολόγηση
«Δηλώνουμε ότι θα είμαστε στις επάλξεις του αγώνα όσο συνεχίζεται αυτή η αντιδραστική πολιτική»

Η Β΄ΕΛΜΕ Έβρου, με σχετική της ανακοίνωση γνωστοποιεί τον αγώνα των μελών της ενάντια στην αξιολόγηση και συγκεκριμένα την «αποτροπή αξιολογητή να πραγματοποιήσει τις προγραμματισμένες αξιολογήσεις στα σχολεία την Πέμπτη 11/05».

Επιπλέον καλεί τους «συναδέλφους εκπαιδευτικούς να συμμετάσχουν στον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση και να υποστηρίξει τις αποφάσεις της ΕΛΜΕ και της ΟΛΜΕ».

αξιολόγηση

Δείτε αναλυτικά την ανακοίνωση:

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι!

Μέλη του Δ.Σ της Β ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ, συνάδελφοι εκπαιδευτικοί των Σχολείων στα οποία είχαν προγραμματιστεί «αξιολογήσεις», αλλά και συνάδελφοι από άλλα σχολεία, με παρέμβασή τους απέτρεψαν προγραμματισμένες αξιολογήσεις στο 2ο Γ/σιο και στο 2ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Ν.Ορεστιάδος, την Πέμπτη 11 Μαΐου. Οι «αξιολογήσεις» αφορούσαν την ειδικότητα ΠΕ82.

Η Β ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ είχε εγκαίρως ενημερωθεί για τον παραπάνω προγραμματισμό και είχε επικοινωνήσει με τον αξιολογητή – επιθεωρητή ζητώντας να μην επισκεφθεί την περιοχή μας, αφού οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν στην απεργία – αποχή. Το Δ.Σ. με το υπ’ αριθμ. 23/08 – 05 – 23 έγγραφό του, προκήρυξε στάσεις εργασίας συμπληρωματικές με αυτές της ΟΛΜΕ, για την πλήρη κάλυψη των συναδέλφων εκπαιδευτικών. Συνεχίζοντας τις ενημερωτικές επισκέψεις, επισκεφθήκαμε εκτάκτως τα παραπάνω σχολεία τις προηγούμενες ημέρες και τονίσαμε ότι θα υπάρξει αγωνιστική επαγρύπνηση έξω από το χώρο των σχολείων, με στόχο την περιφρούρηση των σχετικών αποφάσεων της ΕΛΜΕ και της ΟΛΜΕ ενάντια στην επιβολή της «αξιολόγησης», αλλά και των αναφαίρετων δικαιωμάτων μας. Πράγματι μετά από την αποφασιστική παρέμβαση των μελών του σωματείου μας και παρά το ότι ο αξιολογητής – επιθεωρητής επέμενε με την παρουσία του, ακυρώθηκαν οι προγραμματισμένες αξιολογήσεις και η λειτουργία των σχολείων συνεχίστηκε, όπως προέβλεπε το ωρολόγιο πρόγραμμα.

Συγχαίρουμε για την συνεπή και υπεύθυνη αγωνιστική στάση τους Δ/ντές και τα μέλη των δύο Συλλόγων Διδασκόντων.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι!

Να μην επιτρέψουμε στην Κεραμέως και την κυβέρνηση να ολοκληρώσουν το καταστροφικό έργο ενάντια στο δημόσιο σχολείο, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Να τους φράξουμε το δρόμο! Με πολύμορφο αγώνα μαζικά και ενωτικά, με απεργία - αποχή, στάσεις εργασίας, διαδηλώσεις και διαμαρτυρίες, με απεργίες, θα τους σταματήσουμε. Η «αξιολόγηση» δεν θα περάσει!

Η αντιδραστική πολιτική του ΥΠΑΙΘ συναντά κάθε μέρα το ενωτικό - συλλογικό τείχος της αντίστασης των συναδέλφων.

Δηλώνουμε ότι θα είμαστε στις επάλξεις του αγώνα όσο συνεχίζεται αυτή η αντιδραστική πολιτική. Καλούμε όλους τους συναδέλφους σε αγωνιστική συμπαράταξη με την ΕΛΜΕ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»