Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Σητείας «ο Μύσων» με σχετική του ανακοίνωση καταγγέλλει το Υπουργείο Παιδείας για τη μη ίδρυση νέων οργανικών κενών, τονίζοντας τις εκπαιδευτικές ανάγκες που υπάρχουν.
Οι εκπαιδευτικοί αναφέρουν χαρακτηριστικά: «Παρά το γεγονός ότι το ΥΠΑΙΘΑ ζήτησε, γι’ άλλη μία χρονιά, από τις Διευθύνσεις Π.Ε. & Δ.Ε, προτάσεις για τις εκπαιδευτικές ανάγκες και την ίδρυση οργανικών θέσεων ανά ειδικότητα, εκείνες τις αγνόησε επιδεικτικά και τις έριξε στις καλένδες και κατά το φετινό σχολικό έτος.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, αρκετοί συνάδελφοι, κυρίως ειδικοτήτων, να μην πάρουν μετάθεση σε άλλο ΠΥΣΠΕ και ταυτόχρονα να μην μπορούν να προχωρήσουν μόνιμοι διορισμοί σε πολλές ειδικότητες λόγω της μη ύπαρξης οργανικών θέσεων, παρά τις πάγιες και διαρκείς ανάγκες που υπάρχουν στη Δημόσια Εκπαίδευση».
Ολόκληρη η ανακοίνωση:
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, για ακόμη μία φορά, εμπαίζει τους εκπαιδευτικούς και τη λειτουργία των Δημόσιων Σχολείων σχετικά με την ίδρυση νέων οργανικών θέσεων. Παρά το γεγονός ότι το ΥΠΑΙΘΑ ζήτησε, γι’ άλλη μία χρονιά, από τις Διευθύνσεις Π.Ε. & Δ.Ε, προτάσεις για τις εκπαιδευτικές ανάγκες και την ίδρυση οργανικών θέσεων ανά ειδικότητα, εκείνες τις αγνόησε επιδεικτικά και τις έριξε στις καλένδες και κατά το φετινό σχολικό έτος.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, αρκετοί συνάδελφοι, κυρίως ειδικοτήτων, να μην πάρουν μετάθεση σε άλλο ΠΥΣΠΕ και ταυτόχρονα να μην μπορούν να προχωρήσουν μόνιμοι διορισμοί σε πολλές ειδικότητες λόγω της μη ύπαρξης οργανικών θέσεων, παρά τις πάγιες και διαρκείς ανάγκες που υπάρχουν στη Δημόσια Εκπαίδευση.
Η ανάγκη ίδρυσης οργανικών θέσεων προκύπτει από τα παρακάτω δεδομένα:
- Η θεσμοθέτηση της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης από το 2018 έχει διαμορφώσει πολυάριθμες και σταθερές ανάγκες σε Νηπιαγωγούς, που αποτυπώνεται στις φάσεις προσλήψεων αναπληρωτών.
- Η αύξηση της λειτουργικότητας αρκετών σχολικών μονάδων, σε διάφορες περιοχές της χώρας, υποδηλώνει την ανάγκη ίδρυσης νέων οργανικών θέσεων σε δασκάλους.
- Οι πάνω από 3.000 προτάσεις για οργανικές θέσεις ειδικοτήτων, που κατατέθηκαν από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης αποτελεί παραδοχή για την αναγκαιότητά τους.
- Στην Ειδική Αγωγή η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ κωφεύει, εδώ και 3 χρόνια, στην ίδρυση των νέων τμημάτων ένταξης, καθυστερώντας αδικαιολόγητα, ιδιαίτερα αν αναλογιστεί κανείς ότι το Υπουργείο έχει τις εισηγήσεις των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης και των Δήμων από τον Ιούνιο-Ιούλιο του 2021.
- Υπάρχουν σημαντικές ανάγκες δημιουργίας νέων Ειδικών Σχολείων, με σύγχρονες υλικοτεχνικές υποδομές και μόνιμο σταθερό εκπαιδευτικό, ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό.
- Τέλος, θα πρέπει να εξεταστεί και η θεσμοθέτηση μίας, τουλάχιστον, θέσης ειδικής αγωγής σε όλα τα σχολεία που σήμερα εξυπηρετούνται με εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης στην κατεύθυνση της δημιουργίας σταθερής δομής σε όλα τα σχολεία της χώρας στο πλαίσιο ενός σύγχρονου συμπεριληπτικού σχολείου.
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Σητείας «ο Μύσων» ζητά από:
- Την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ να σταματήσει την κοροϊδία και τον εμπαιγμό απέναντι στην εκπαιδευτική κοινότητα και να προχωρήσει άμεσα στην ίδρυση νέων οργανικών θέσεων σε όλες τις ειδικότητες με βάση τις ανάγκες της Εκπαίδευσης.
- Τη ΔΟΕ ν’ αναδείξει, να παρέμβει και να οργανώσει κινητοποίηση για την ανάγκη ίδρυσης οργανικών θέσεων και αντίστοιχα μόνιμων διορισμών στα Δημόσια Σχολεία.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη